Olen jättänyt Marevanin ja alkanut käyttää Primaspan-100:aa. Marevan ei ollut minulle enää ehdoton. Primaspanin ohjeessa ei ole, että se pitäisi ottaa tyhjään mahaan. Mutta olen jostakin lukenut, että se pitäisi ottaa. Olen käyttänyt sitä nyt miten sattuu.
Primaspan
4
2196
Vastaukset
- embolikko
mihin käytit marevania ja kuinka kauan
kuka päätti lopetuksesta
mulla oli embolia ja munkii pitäs kokeilla marevanin lopetusta tk ssa ei kovin paljoo tietoo oo
mäkii haluisin jatkaa tol primaspanil- miten otetaan?
se on nyt poissa päiväjärjestyksestä. Kolme kuukautta söin rytmin kääntämisen jälkeen, mikä on nykyinen suositus. Kiikun kaakun oli lääkärin kanssa saanko lopettaa.
- veri juoksevana
Itse olen syönyt Primaspania ennaltaehkäisevästi (ollut TIA-kohtaus kymmenisen vuotta sitten). Itse otin pillerin aina aamulla ja kohtuu nopeasti sitten söin aamiaisen, mutten välttämättä heti suoraan tuon Primaspanin jälkeen.
En muista, että olisin saanut mitään tarkempia ohjeita ajoituksesta, mutta minusta oli parempi opetella ottamaan se aamusta, muistin paremmin. - Miten otetaan?
Mulla on vähän niin ja näin, että muistanko ottaa. Aamulla otan tyhjään mahaan kilpirauhaslääkkeen ja samoin iltapäivällä. N. 15-30 min kilpirauhaslääkkeen jälkeen syön aamupuuroa ja otan rytmilääkkeet. Rytmilääkkeet taas illalla. Primaspanin otan milloin muistan, välillä en muista otinko vai en. Sitten en ota ollenkaan. On tuota vatsavaivaa vähän, niin mietin, että olisiko ruoan kanssa turvallisempaa ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463128Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462931Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi42834Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo552729100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512545Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322126Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä511935Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581870- 451809
- 481602