Mistä saada kavereita

ninniliina2

Onko raahessa mitään paikkaa missä käy paljon nuoria,mutta kuitenkin yli 20vuotiaita ja sellasta josta vois saada kavereita.
Olen muuttamassa alku kesästä raaheen ja en tunne sieltä ketään niin ois kiva käydä sit jossain josta vois saada kavereita ja olen varattu joten haluan vain kavereita,joiden kanssa vois käydä lenkillä,shoppailemassa(onkohan raahessa edes mitään missä käydä shoppaileen) ja tehdä kaikkee kivaa :)

4

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raahelainen

Mihin päin Raahea muutat tai mitä harrastat? Kuntosaleilla/jumppapaikoissa voisi tutustua uusiin ihmisiin tai jonkun muun harrastuksen kautta.

Raahen keskustahan on aika pieni ja sen kahvila- ja shoppailumahdollisuudet aika rajalliset mutta on täällä jotain kuitenkin :)

Itsellä vähän sama tilanne, aika vasta tänne muuttanut eikä vielä kovin paljon tuttuja ole.

• ninniliina2

Muutan kummattiin ja tulen varmasti käymään jossain kuntosalilla :)
        En tunne raahea oikeastaan paljon ollenkaan joten en vielä tiedä mitä kaikkea siel on ja en osaa ainakaan aluksi kunnolla kulkea missään tai eksyn varmaan jo ensimmäisellä kaupunkireissulla jos mieheni ei ole mukana :)
        Ois kiva jos muitakin ilmoittaisivat täällä jos kaipailee kavereita,voisin laittaa sähköpostini tänne jonne halukkaat saisisvat vastata ja voitais suunnitella että nähtäis jossakin kaikki ja sit pidettäis yhteyttä :)
        Kyllä yksiki kaveri aluksi riittäis niin ei olis niin yksinäinen olo vieraassa kaupungissa,ja kyllä kai niitä kavereita sit jostain löytyy ku alkaa tuntemaan kaupunkia vähän :)

Ihana kun on muitakin ihmisisä melkein samassa tilanteessa :) eiköhän me jotain keksitä sit kesällä kun muutan sinne :)

• Pattijoenmamma

Moi ninniliina2. Minäkin olen muuttanut raaheen joskus tossa reilu vuosi sitten ja lapsi kun syntyi jäi vähän vähemmälle nuo kaveri etinnät. Mistä päin muutat? Raahe on niin pieni paikka että äkkiä sinä tänne totut :) Pikkusenhan tosiaan tuo lapsonen hidastaa menoa, mutta jos se ei haittaa niin saattas sitä joskus vaikka nähellä kun tännepäin pääset :) Tuntuu että raahe on pullollaan vanhoja ihmisiä ( ei millään pahalla) mutta meitä alle kolmikymppisiä on harvemmassa tai sitten me ollaan vaan hautauduttu koteihimme..

• ninniliina2

hei pattijoenmamma :)
        Ei lapsi todellakaan haittaa mua,lapset on ihania :)

laitappas mulle sähköpostia: [email protected]
        ja muutkin voivat laittaa s-postia jotka kaipailevat kaveria :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      74
      7617
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      128
      3037
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      153
      1884
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      69
      1709
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      126
      1540
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      172
      1482
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1202
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      879
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      48
      822
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      784
    Aihe