Ihastunut...

18vgirl

...ja kovin yksipuoliset tunteet? Itse pilasin!??

Tapasin kuukausi sitten erään Jussin yksissä bileissä. Tasan kerran ollaan tavattu, ja minä ihastuin!
Ja kyllä, vielä ainakin syytän itseäni tapahtuneesta, vaikka periaatteessa en tehnyt mitään väärin. Nimittäin tähän liittyy myös sen Jussin kaveri, joka oli myös ihan kiva, mutta ei siis voittanut tätä Jussia. Ensinnäkin tää Jussi, on Tosi hyvännäköinen. Melkeimpä kaikkea mitä voisin miehestä toivoa! Sekös tässä koskee, kun minä pilasin tämän.
No oltiin siellä bileissä, ja juttelin molempien kaverusten kanssa, mut loppuillasta päädyin kuitenkin tämän Jussin kanssa juttelemaan enemmänkin. Meillä oli hauskaa, niin hauskaa, että kun muut lähti baariin, niin me jäätiin tän jussin kanssa sinne kämpille. Yksi asia johti toiseen, ja minä panin sen kanssa. Sitä en kadu, tai no, mitä enemmän tässä miettii, niin välillä kaduttaa. Mutta se seksi oli hyvää, ja damn se osasi suudella! Tollasta tulee NIIIN harvoin vastaan.

Muutama kaveri varoitteli tästä Jussista, mut enpä ajatellut juuri mitään, luulin että se olisi vain yhden illan juttu ja sillä selvä! En siis tiedä, mikä tämä jussi on miehiään, siis lähinnä Player vai ei?
Pari niistä kavereista sanoi, että kyllä se taitaa olla, kun kyselin tapahtuneen jälkeen. Sit kun oltiin tehty hommamme, tää Jussi lähti baariin. En tiedä, olisko se halunnut lähteä yhtä matkaa, tuskin... Itsehän en uskaltanut kysyä, ajattelin että ei se halua. Joo-o tiedän, tyhmä olen.

No kävin sit baarissa ja tultiin kämpille. Haikailin sen miehen perään, ja onnistuin saamaan sen numeron. Laitoin viestiä sille, (hommasin sen numeron) vaikka se kyllä pyysi minun numeron muttei antanut omaansa. SITTEN Sinne kämpille tuli kans se Jussin kaveri!!! Se oli yksi niistä, joka varoitteli tästä jussista. No, se sitten tuli viereen nukkumaan, ja en kyllä antanut mitään tapahtua sen kanssa, vaikka se olisi ilmeisesti halunnut. En siis todellakaan pyytänyt sitä kaveria sinne, enkä viereenkään nukkumaan, mut ajattelin että mikäs tuossa kun saa miehen vielä viereenkin, vaikka se kyllä oli se väärä mies. :( Kyllä minä nyt tiesin, että ne on jollain tavalla kavereita kun samassa bileissä oltiin, en siis ennestään tuntenut niitä tyyppejä. Aamulla ku herättiin, niin jäätiin sen kaverin kanssa sinne sänkyyn, ja tiedoksi, EN nussinut sen kanssa! Olihan siinä jonkun verran intiimiäkin, mutta estelin kyllä kun se meni liian pitkälle. En yritä puolustella tekojani, mutta minkäs teet. Ääh, tulee ihan säälittävä olo kun kirjoitan tätä. :(

No, vielä tästä jussin kaverista, se kehui minua kauniiksi. En nyt halua olla mitenkään itserakas, mutta voisiko se kaveri olla mustasukkainen, koska olin sen Jussin kanssa? Koska se Jussin kaveri kysyi aamulla, että ''ethän sinä sekstaillut sen jussin kanssa'' Sen jälkeen se haukkui tän jussin idiootiksi. Minä jo aattelin, että mihin idioottiin olen sekoittunut, ja syyttelin (syytän) itseäni tapahtuneesta. No, tehty mikä tehty, ja ei nää asiat miettimällä parane. Tiedän, mutta minkäs teet kun ihastuin!
Yleensä epäilen jokaisesta miehestä joka tulee juttelemaan, että onkohan tuo ns. Player, mutta tästä en kyllä epäillyt hetkeäkään, en tiedä miksi. Ehkä eniten kaduttaa se, että annoin niin helposti. Kuka nyt helpon naisen haluaa, siis mitään vakavempaa? Itsehän ajattelin, että tää on vain yhden yön juttu. Ja tää Jussi ei tunne minua ollenkaan, joten sille jäi sellainen mielikuva, että olen säälittävä horatsu, joka antaa kaikille.

Tää tarina ei ollut vielä tässä.
jatkuu seuraavassa viestissä. Jospa joku jaksaa lukee!

2

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18vgirl

...Sillon se jussin kaveri lähti sieltä, se kysyi sitä ennen multa, että oliko Jussi hyvä pano. En sanonut mitään. Sit se lähti, sano menevänsä sinne, että menee sinne mis se Jussi on! Laitoin siis yöllä viestiä sille Jussille, ja se vastas niin kivasti :) No, meni muutama tunti kun alkoi tulla siltä jussilta viestiä tyyliin '' Saitko tyydytettyä …..'' (kaverin nimi)!!!!!! Järkytyin, itkukin tuli kurkkuun. Mitä enemmän kirjoitan tätä, niin sitä enemmän minua rupee ärsyttää, koska itse pilasin tän! Vastasin sille, että ihan sama mitä sanon ku ajattelet kuitenkin että olen joku tyhjänpäiväinen biatch. Vastauksen voi liene arvata! Pistin kyllä sanat sen suuhun, mutta... Yritin soittaa tälle miehelle, mutta se '' ei ehtinyt puhua'' kumma vaan, kun ei soittanut takasin

Oliko tämä mies player teidän mielestä?
      Entä se kaveri mustasukkainen?
      Oikeasti, mitä miehet ajattelevat helpoista naisista? Huoh, eniten mua harmittaa, että sille jäi sellainen mielikuva minusta! Mutta toisaalta, emme tunne toisiamme. Ja en todellakaan ole mikään huora, säälittävä taidan olla... Oikeasti oisin vaikka voinut sanoa sille että se on ensimmäinen pano pitkään aikaan! Ja en minä yleensä tuolleen tee, alko vaan halut olla pinnassa, ja oli hyvä mahdollisuus jäädä tekee jotain muutakin kuin halailemaan. Harmi vain se Jussi ei tiedä tätä.

No, laitoin sit sille myöhemmin viestiä, ja kysyin että mikä sitä vaivaa. Tiedän, minulta tuota pitäisi kysyä! Eipä vain vastannut, ja laitoin sit uudestaan ja pyysin anteeksi tekosiani. Se vastas muutaman päivän päästä, että ''älä mieti tollasii'' Olin silleen, että en vastaa mitään. Mut sit kuitenkin laitoin. Ei ne viestit olleet mitään säälittäviä ''yhyy anna anteeks tykkään susta ja haluan vaan sut'' vaan ihan asiallisia. Vaikka tämä mun toiminta on mielestäni säälittävää!! Laitoin sille varmaan 3krt viestiä, ja se ei kummoisia vastannut. Kiinnostais tietää, että oisko sitä kiinnostanut jos en olisi ollut sen kaverin kanssa missään tekemisissä. Ja kiinnoistaisi tietää, että mitä tämä Jussin kaveri sanoi tälle jussille, kun se vaikutti lipevältä, mistäs sitä tietää että miten se sitä muokkaili et mitä tapahtui. Varmaan silleen, että minä olen se horo, ja tietenkin se nyt kaveriaan uskoo. EI HITTO!! :(

-Tajuan tehneeni virheen, ja haukkukaa vain jos tulee teille parempi mieli. Mut myös asialliset kommentit on enemmän kun tervetulleita, en jaksaisi itse mietiskellä tätä.
      Ainiin, tämä mies pyysi minut facebook kaveriksi. Siis Jussi. Kaverimäärästä päätellen se pyytää kaikki muutkin, lähes 1000 kaveria -.- Turha kai tuosta on innostua.

• 18vgirl

tarina ettei tuohon viitsitä edes vastata? :(

äää, tunteet on ja pysyy :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      57
      5305
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      82
      4305
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      93
      3831
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2771
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      164
      2633
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      72
      2453
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      29
      2427
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      81
      2228
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      173
      1944
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1616
    Aihe