Löytyiskö jostain tietoa tai testiä noiden tikkujen siirtonopeuksista? Tuntuvat vaan olevan onnettoman hitaita...
Nopein usbitikku?
5
492
Vastaukset
Voihan noista olla joku luettelo jossain, vaan jos tikussa on Readyboost-leima, niin se antaa viitteen tikun joltisestakin nopeudesta kaikissa käytännön tilanteissa. Listoissa ilmoitetut enimmäisnopeudet eivät välttämättä ole päteviä koko tikun muistialueelle tai siirrettäessä suuria tietomääriä (satojen megatavujen luokkaa).
Eipä näyttäisi olevan mikään erityinen mainosvaltti tuo tikkujen nopeusjuttu muutoinkaan.- slapstick
monen merkkisiä/mallisia ja uusia tule koko ajan, ei niitä kukaan jaksa/kerkiä testailla.
Varsinkin vanhemmissa tikuissa on tosiaan toivottoman hidas kirjoitusnopeus.
Ostat vaan tunnetun merkin uusinta mallistoa niin osut todennäköisimmin nopeaan.
Ja uusimmissahan on jo USB3:kin. - 23
Itsellä ei ole kokemusta. Liekkö mainos lukuja...
Kingston DTR500/16GB USB 2.0 muisti, DataTraveler R500, 16GB
Lukunopeus: 30MB/s.
Kirjoitusnopeus: 20MB/s
löytyi osoitteesta
kauppasatama.fi Osta microsd-kortti usb-sovittimella. Näissä pikkukorteissa on ainakin ilmoitettu siirtonopeudet.
Esimerkiksi tällainen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6821
Maksiminopeudet näkyy tästä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital#NopeusluokatSuperTalent 32GB USB 3.0 Express Drive
Nopeus: 125MB/s USB 3.0 portin kautta!
On kyllä aika hintava siinä 140€
kingston 16GB USB 3 Datatraveler Ultimate n.60€
Lienee järkevämpi.
nopeus:data transfer rates for USB 3.0 to 80MB/sec. read and 60MB/sec. write; USB 2.0 = 30MB/sec. read and 30MB/sec. write
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381