Löytyiskö jostain tietoa tai testiä noiden tikkujen siirtonopeuksista? Tuntuvat vaan olevan onnettoman hitaita...
Nopein usbitikku?
5
492
Vastaukset
Voihan noista olla joku luettelo jossain, vaan jos tikussa on Readyboost-leima, niin se antaa viitteen tikun joltisestakin nopeudesta kaikissa käytännön tilanteissa. Listoissa ilmoitetut enimmäisnopeudet eivät välttämättä ole päteviä koko tikun muistialueelle tai siirrettäessä suuria tietomääriä (satojen megatavujen luokkaa).
Eipä näyttäisi olevan mikään erityinen mainosvaltti tuo tikkujen nopeusjuttu muutoinkaan.- slapstick
monen merkkisiä/mallisia ja uusia tule koko ajan, ei niitä kukaan jaksa/kerkiä testailla.
Varsinkin vanhemmissa tikuissa on tosiaan toivottoman hidas kirjoitusnopeus.
Ostat vaan tunnetun merkin uusinta mallistoa niin osut todennäköisimmin nopeaan.
Ja uusimmissahan on jo USB3:kin. - 23
Itsellä ei ole kokemusta. Liekkö mainos lukuja...
Kingston DTR500/16GB USB 2.0 muisti, DataTraveler R500, 16GB
Lukunopeus: 30MB/s.
Kirjoitusnopeus: 20MB/s
löytyi osoitteesta
kauppasatama.fi Osta microsd-kortti usb-sovittimella. Näissä pikkukorteissa on ainakin ilmoitettu siirtonopeudet.
Esimerkiksi tällainen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6821
Maksiminopeudet näkyy tästä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital#NopeusluokatSuperTalent 32GB USB 3.0 Express Drive
Nopeus: 125MB/s USB 3.0 portin kautta!
On kyllä aika hintava siinä 140€
kingston 16GB USB 3 Datatraveler Ultimate n.60€
Lienee järkevämpi.
nopeus:data transfer rates for USB 3.0 to 80MB/sec. read and 60MB/sec. write; USB 2.0 = 30MB/sec. read and 30MB/sec. write
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634