Lopettakaa tupakointi

ei_rahaa_osakkaille

tupakan vuoksi kuolee 1 ihminen joka 6 sekuntti ja tappaa vuosittain enemmän ihmisiä kuin HIV!!
Nuoriin ihmisiin ei ole ollut suurta vaikutusta tupakan mainonnan pienentämisellä. Ainakin ranskassa tupakoitsijoiden määrää nuorien osalta on vain ollut nousussa (28,7%)(www.express.fr)
Jos olet järkevä nuori,et edes kokeile tupakkaa tai muita päihteitä.
tupakan valmistus ja myynti tulisi kieltää lailla?.tupakkaveron nostaminen tuo vain lisää tuloja sen tekijöille,osakkaille ja valtioille, mutta sen käyttäjät köyhtyvät ja kuolevat tuskaisesti.

19

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokpokpko

      Tupakka on myrkkyä aivan kuten alkoholikin.En käytä kumpaakaan.Onneksi on vaihtoehtona luonnon kasvi, kannabis, joka ei tapa ja on ilmaista (mitä nyt vesi ja sähkö maksaa kasvattamisessa).
      Vaihdoin kolme vuotta sitten kannabikseen ja elämänlaatu parantui.

      • KOKEMUSTA ON!

        -----


      • tygh67

        Kannabikseen sitä vasta kiinni jääkin ja tulee aivan uniseksi idiootiksi, joka haisee paskalta. Psykoosin riski on suuri.


      • Hunchback

        Jonnebis on yksi maailman vedätetyimmistä päihteistä, heti tupakan jälkeen.


      • Anonyymi

        Aika vaasta vetää jotai vitu hasista vetäkää nuuskaa jos haluu hyvä olon saatana kaveri vaihto nuuskaa hampusta ku ei halunnu polttaa sitä


    • blondit sucks

      vähäjärkisten hommaa

      • dtrysdr5yr

        HIV ei tapa ketään. AIDS vasta tappaa


    • hulmuredrumonihana

      sekunti tulee yhellä t-llä urpo.
      joku kalkkis koittaa valistaa tääl lol. hanki elämä. homo

    • "CSI"

      se on turhaa. mutta se pitää kieltää kyllä laissa. sisko polttaa mutta toivotaan että se lopettaa polton. mun kaveri poltti kerran ja meinas jäähä jo kiinni mutta sano itselleen ei ja siitä asti ei ole polttanut tupaakkaan, onneksi!! EI KANNATA MAISTAA TUPAKKAA, NIIN KUIN HUOMAA KOUKKUUN VOI JÄÄDÄ HELPOSTI, VAIKKA SANOO ETTÄ EI JÄÄ KOUKKUUN, NIIN SILTI VOI JÄÄDÄ:(

      • ^ss,lkmdxcgkml,önjhb

        Se on jokaisen oma asia polttaako vai ei. Jos et polta niin hyvä, mutta älä jauha paskaa täällä.
        ^^


      • aaaaaaaaaaaaaaaaadhd
        ^ss,lkmdxcgkml,önjhb kirjoitti:

        Se on jokaisen oma asia polttaako vai ei. Jos et polta niin hyvä, mutta älä jauha paskaa täällä.
        ^^

        Tuo uusi tupakkalaki on aivan naurettavaa holhousta. Alkoholi on paljon vaarallisempaa kuin tupakka.
        Kännissä saattaa ajaa vaikka jonkun seinästä läpi, mutta vaikka olisi polttanut askillisen röökiä, ei ole kukaan
        tehnyt vastaavaa :O
        Kukin polttakoon jos siitä pitää. Miksemme jokainen voisi omaksua hedoinistista elmäntapaa, nautti ainoasta elämästään ja tehdä juuri niin kuin tuntuu hyvältä?
        Ei jakseta nipottaa, huomennahan saatamme vaikka kuolla (:
        Peace ^^~


      • nipotan minäkin
        aaaaaaaaaaaaaaaaadhd kirjoitti:

        Tuo uusi tupakkalaki on aivan naurettavaa holhousta. Alkoholi on paljon vaarallisempaa kuin tupakka.
        Kännissä saattaa ajaa vaikka jonkun seinästä läpi, mutta vaikka olisi polttanut askillisen röökiä, ei ole kukaan
        tehnyt vastaavaa :O
        Kukin polttakoon jos siitä pitää. Miksemme jokainen voisi omaksua hedoinistista elmäntapaa, nautti ainoasta elämästään ja tehdä juuri niin kuin tuntuu hyvältä?
        Ei jakseta nipottaa, huomennahan saatamme vaikka kuolla (:
        Peace ^^~

        Eihän se teitä koske jos tulonne saisitte joka tapauksessa sossun luukulta, mutta töissäkäyvät joutuvat maksamaan alkoholi- ja tupakkaperäisten sairausten hoitoa, vaikkei itse käyttäisi mitään päihteitä. Koska on vaikeaa kertoa 100% varmasti mistä sairaus on peräisin, ei voida potilaita itse laittaa maksamaan kokonaan hoitoaan mikäli heillä on sairaus, joka todellisuudessa on peräisin päihteistä.


      • Mielipidekysymys

        Itse olen "juhlapolttaja, eli poltan bileissä, yms. Oon polttanu elämäni aikana semmoiset about 20 askia, eikä ole mitään vaikeuksia lopettaa. Siksi mielestäni tuo koukkuunjääminen on keksitty homma semmoisille, jotka vain eivät tahdo lopettaa tupakointia, mutta vanhemmat tms. pakottaa.

        Itselläni on myös elämänlaatu(masennus, yms. kadonnut) ja kouluarvosanat kohonnut sen jälkeen kun aloin polttamaan samalla kuin biletin/luin esim. kokeisiin.

        Ja tässähän puhutaan kohtuullisen nuoresta ihmisestä.


      • aivovamma69
        Mielipidekysymys kirjoitti:

        Itse olen "juhlapolttaja, eli poltan bileissä, yms. Oon polttanu elämäni aikana semmoiset about 20 askia, eikä ole mitään vaikeuksia lopettaa. Siksi mielestäni tuo koukkuunjääminen on keksitty homma semmoisille, jotka vain eivät tahdo lopettaa tupakointia, mutta vanhemmat tms. pakottaa.

        Itselläni on myös elämänlaatu(masennus, yms. kadonnut) ja kouluarvosanat kohonnut sen jälkeen kun aloin polttamaan samalla kuin biletin/luin esim. kokeisiin.

        Ja tässähän puhutaan kohtuullisen nuoresta ihmisestä.

        minä taas lopetin polttamisen 1kk sitten. olen 16v ja olin polttanut yli vuoden n.10kpl/päivä. lopetin koska lupasin juovuksissa.aamulla vitutti.enää ei vituta.ensimmäinen viikko teki tiukkaa olla polttamatta ja vieläkin tekee mieli spaddua, mutta kun haistaakin tupsun hajun niin ei tee enää mieli.jännä juttu.
        HUOM! olen huomannut seisokkini parantuneen! siis ihan oikeasti!!


        en suosittele lopettamista kenellekkään. turhaa hommaa,ainoa asia josta voi jopa hyötyä kun lopettaa on tuo potenssijuttu, mutta jos naamasi on aivan rusetilla ja näytät kääpiöltä niin et tule seisokista koskaan hyötymään, eli tupakki huuleen vaan ja vaikka amazonille moottorikelkkailemaan ja nauttimaan elämästä. tiedän että kuullostan trollilta, mutta kokeile itse jos et usko potenssijuttua!

        Mutta mikä on tarinan opetus?
        -älä lupaa mitään juovuksissa.

        kiitos


    • eipäihteitäkellekään

      En oo koskaan polttanut enkö juonut. Itse näen juomisen vielä pahempana asiana kuin tupakoimisen. En pysty asumaan kummankaan vanhemman luona, koska kumpikin on pahasti alkoholisoitunut. Kun olin pieni iskä puukotti äitiä kännissä ja äiti melkein kuoli. Nyt pikkuvelikin on innostunut alkoholista ja valmisti itsekin kiljua. Ja miksi kerroin tämän? Juomisesta voi koitua pahakin ongelma, tosin tupakkakin voi aiheuttaa riippuvuuden ja tappaa hitaasti. Sen takia en suosittele kenellekään mitään päihteitä.

      • ,knujvfgopjhyhgtxcgj

        Nooh, kohtuus kaikessa. Ei ole terveellistä vetää perskännejä montaa kertaa viikossa tai polttaa askillista päivässä, mutta voi niitä käyttää kohtuullisestinkin.
        Ärsyttää kun jotkut ihmiset luulevat että on olemassa vain 2 ääripäätä -_-


    • tupakoitsia

      paskaa tupakki tappaa no vittuuko sill ov välii ei tarvi valittaa joss asia ei itteensä koske

    • Anonyymi

      juu

      • Anonyymi

        mul on varmaan alzheimers kun en satu muistamaan että kuka kysyi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe