Voiko laittaa midejä siihen flashiin, jos voi niin miten?
SWiSH max
3
308
Vastaukset
- BbB
vain MP3 ja wav.
- ryhtyjht5
TOSI HYVÄ KIRJOITUS
Tupakoinnista puhutaan lestadiolaisten omissa piireissä niin vähän, että on hyvä, kuin siitä edes täällä voidaan keskustella.
Olen harmista harmaantunut, kun lestadiolaiset eivät itse älyä tätä asiaa.
Kyllä se valistus tupakasta on melko anhitonta.
Oluesta kyllä paasataan joka tilanteessa, mutta tupakkimyrkystä ei juuri koskaan.
Päivämiehessä kun joskus lukee tupakasta jotain muutaman vaivaisen rivin, niin toteamus on aina tämä.
Tupakointia ei suositella. Olkoonpa tupakasta mitä mieltä hyvänsä, se ei muuta elinpäiviemme määrä suuntaan eikä toiseen. Syntiä se ei ole, mutta paha tapa kylläkin.
Tämmöisillä kirjoituksilla vesitetään kaikki kampanjoinnit savuttoman elämän puolesta ja se minua risoo niin vimmatusti.
Että lestadiolainen osaa olla sitten tyhmä tässä asiassa. - rythytr
rthtryjhetyjetyuj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058879Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723308- 171774
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65930