Voiko laittaa midejä siihen flashiin, jos voi niin miten?
SWiSH max
3
304
Vastaukset
- BbB
vain MP3 ja wav.
- ryhtyjht5
TOSI HYVÄ KIRJOITUS
Tupakoinnista puhutaan lestadiolaisten omissa piireissä niin vähän, että on hyvä, kuin siitä edes täällä voidaan keskustella.
Olen harmista harmaantunut, kun lestadiolaiset eivät itse älyä tätä asiaa.
Kyllä se valistus tupakasta on melko anhitonta.
Oluesta kyllä paasataan joka tilanteessa, mutta tupakkimyrkystä ei juuri koskaan.
Päivämiehessä kun joskus lukee tupakasta jotain muutaman vaivaisen rivin, niin toteamus on aina tämä.
Tupakointia ei suositella. Olkoonpa tupakasta mitä mieltä hyvänsä, se ei muuta elinpäiviemme määrä suuntaan eikä toiseen. Syntiä se ei ole, mutta paha tapa kylläkin.
Tämmöisillä kirjoituksilla vesitetään kaikki kampanjoinnit savuttoman elämän puolesta ja se minua risoo niin vimmatusti.
Että lestadiolainen osaa olla sitten tyhmä tässä asiassa. - rythytr
rthtryjhetyjetyuj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929