Voiko laittaa midejä siihen flashiin, jos voi niin miten?
SWiSH max
3
300
Vastaukset
- BbB
vain MP3 ja wav.
- ryhtyjht5
TOSI HYVÄ KIRJOITUS
Tupakoinnista puhutaan lestadiolaisten omissa piireissä niin vähän, että on hyvä, kuin siitä edes täällä voidaan keskustella.
Olen harmista harmaantunut, kun lestadiolaiset eivät itse älyä tätä asiaa.
Kyllä se valistus tupakasta on melko anhitonta.
Oluesta kyllä paasataan joka tilanteessa, mutta tupakkimyrkystä ei juuri koskaan.
Päivämiehessä kun joskus lukee tupakasta jotain muutaman vaivaisen rivin, niin toteamus on aina tämä.
Tupakointia ei suositella. Olkoonpa tupakasta mitä mieltä hyvänsä, se ei muuta elinpäiviemme määrä suuntaan eikä toiseen. Syntiä se ei ole, mutta paha tapa kylläkin.
Tämmöisillä kirjoituksilla vesitetään kaikki kampanjoinnit savuttoman elämän puolesta ja se minua risoo niin vimmatusti.
Että lestadiolainen osaa olla sitten tyhmä tässä asiassa. - rythytr
rthtryjhetyjetyuj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754236Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112253Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936