Sonera 1 - Minä 0

larethiii

Byt se sitten tapahtui. Sonera voitti ja minä luovutan, en jaksa enää.

Reklamaatiot eivät mene yllättäen netin kautta läpi. Joku "virhe" sivuilla, niin varmaan. Ollut jo pari kuukautta.

Soneralla ei ole sähköpostiosoitetta, suomen suurimalla internetpalvelujen tarjoajalla.

Heillä on asiakaspalvelun mukaan osoite jokaiseen eri reklamaatioasiaan, eli puhelinasioissa reklamaatio lähetetään vantaalle, laajakaistaasioissa lähetetään helsinkiin, ja näitä osoitteita sai hakea kauan ennenkuin joku ne suostui jakamaan.

Minulle valehdeltiin asiakaspalvelussa toistuvasti, ja onneksi he jäivät siitä kiinni lopulta. Päädyin sponsoroimaan tätä kamalaa yritystä vähillä rahoillani valheiden takia. Nyt haluaisin kaikki ne rahani takaisin mitä olen tähän yritykseen laittanut, ja lisää laskuja vain tulee ovesta, vaikken enää edes omista liittymää.

En jaksa enää kun on muitakin asioita joit apitäisi hoitaa ja tehdä. En jaksa lähettää etanapostia ja odottaa useita kuukausia saadakseni kieltävän vastakusen.

Aivan kamalaa yritys, ja aivan kamalia asiakaspalvelioita, hirveää toimintaa ja valheellista markkointia. Ongelmia ei korjata, vaan syytetään asiakasta, mahdollisuudet reklamaatioon ovat erittäin pienet, täytyy vain toivoa etteivät päätä kusta sinun päällesi.

Voititte, en halua reklamaatiota, enkä kuulla teistä enää ikinä mitään. Asioiden vaikeutus kannattaa.

Pitäkää v***u rahat. Minä taas pidän huolen että saarnaan soneraa vastaan jokaisesa paikassa, ja aion auttaa ihmisiä hommaamaan toisilta pelveluilta liittymänsä, aion jopa hakea heille uudet liittymät itse, koska se on helpompaa kuin saada palvelua soneralta.

Olen jo pari ihmistä onneksi käännyttänyt, ja lisää tulee. Haistakaapas paska, sonera.

8

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex Soneran asiakas

      Kokemukseni Sonerasta ovat sellaiset, että laskutus toimii hyvin, mutta palvelu, josta laskutetaan, ei toimi, vaan palvelun toimintaan saattamisesta pitää maksaa vielä erikseen.

      • yks hanski

        soneralla menee varmasti huonosti.sanoin kiinteään laajakaistan irti.
        viimeinen päivä 24.1 2011.tuli lasku,vielä yritettiin laskuttaa yksi
        ylimääränen päivä.ei ollu kahta ekuu,mutta sitäkää en maksa.
        varmaan on sellasia jotka ajattelee,eihä tuo ole paljoo,menköö nyt.
        törkeetä ku""""ta.
        sonerasta irti heti kun pääsee//!


    • Sonerasta kärsivä

      ja puhelinnumerot. Niillä on käyttöä melle muille kärsijöille. Ja valitukset todellisista vääryksistä viranomaisille.

      Soneran nykyinen toiminta on epärehellistä ja Suomessa laitonta.

    • Soneraiskaaja

      Tämä TAITAA olla etanaosoite soneran LAAJAKAISTA REKLAMAATIOASIOIHIN.

      Puhelimelle tosiaan oli eri osoite, ja vieläkään en täysin tiedä mitä osoitetta pitäisi käyttää jos reklamaatiota haluaa.

      REKLAMAATIOT:

      LAAJAKAISTA-ASIOISSA:

      TeliaSonera Finland Oyj
      Teollisuuskatu 15, Helsinki
      PL 106, 00051 SONERA
      Finland


      LIIKKUVALAAJAKAISTA JA PUELINLIITTYMÄT:

      TeliaSonera Finland Oyj
      Asiakaspalvelu
      PL 0400
      65101 Vaasa



      Näistä en voi sanoa varmaksi, koska asiakaspalvelussakaan ei sanottu varmaksi mitään. Joku nimittäin antoi minulle vaasan osoitteen, ja asiakaspalvelusta sain helsingin osoitteen, ja kun yritin selvittää kumpi on kumpi, vastausta ei tullut.

      Sain tämänlaisen vastauksen nettifoorumilla:

      - Vaasan osoite on liikkuvan laajakaistan asioissa.

      - Entäs perus laajakaista-asioissa?

      - No laajakaista asiat ovat erikseen, silloin kannattaa lähettää viesti minun soneran kautta suoraan.

      - Se ei toimi, onko osoite sama laajakaistalle?

      - Annoin sinulle jo osoitteen.

      - Mitaah? Mita vithua?

      Kuitenkin, muualta katsottuani, selvitin nyt että luultavasti liikkuva laajakaista/puhelinliittymät on vaasa, helsinki on laajakaistalle.

      Ota nyt selevää.

    • larethiii

      Tuli taas uusi lasku.

      Soitin sinne, kysyin asiasta, ja tämäkin lasku oli jotenkin ihan väärä, tämä siis jonka sain aamulla postissa. He antoivat uudet laskutiedot, jotka jotenkin nousivat yli kuuteenkymmeneen euroon 38 euron sijaan.

      Aloin kysellä asiakaspalvelijalta liittymän sulkemisajoista.

      Kerroin hänelle että minulle oltiin valehdeltu täältä aiemmin liittymän sulkuajasta, että se olisi 2 kuukautta.

      Ja sitten tapahtui hauskoja.

      Hän alkoi erittäin rasittavaan äänensävyyn kertoa, kuinka olin normaalisti lopettanut liittymän, ja että kuluttajalla liittymän lakkautusaika on kaksi kuukautta, eikä kaksi viikkoa.

      Keskeytin hänet ja sanoin, että hetkinen, ei kyllä ole, liittymän lakkautus tapahtui kahdessa viikossa lopulta, ja että minulle valehdeltiin tämä kaksi kuukautta jo aiemmin, ja että hänen on turha toistaa tätä valhetta.

      Ja taas, orwellilaisittain, nainen alkoi kieltää sanojaan samaan hengenvetoon, yhtäkkiä hän muutti kaksi kuukautta kahdeksi viikoksi, ja kielsi ettei ollut ikinä puhunut kahdesta kuukaudesta :I "Kaksi viikkoa minä sanoin, kukaan ei ole nyt puhunut kahdesta kuukaudesta.

      Arvaa vituttiko, kun unohdin että minun piti nauhoittaa puhelu. Vittu kun vitutti suoraan sanoen. Olisi olut niin maukasta laittaa tääm puhelu nettiin kaikkien kuultavaksi, jumalauta olisin ollut sankari.

      Sitten hän väitti, etten ole ollut heihin yhteydessä aikaisemmin, etteivät he voineet valehdella minulle. Aivan käsittämätöntä. Se kertoi minulle mitä minä olin ja en ollut tehnyt. Ehdotin hänelle, että he eivät varmaankaan allekirjaa heidän kertomiaan valheita minnekään. Aivan käsittämätöntä toimintaa.. Niin painajaismaista.

      Nyt pitäisi vielä maksaa yli kuusikymmentä euroa soneralle. Minun alle 400 euron kuukauden budjetista on nyt mennyt soneralle TÄSSÄ KUUSSA tämän laskun jälkeen noin 200 euroa. Mitenkäs ne laskut ovat noin paisuneet yhtäkkiä? Ja asiakaspalvelupuhelut vielä päälle, tuokin hetken puhelu maksoi minulle puolitoista euroa.

      Aioin luovuttaa reklamaation kanssa. Nyt masennun kun mietin että minun täytyy odotaa useita kuukausia asian käsittelyn takia, saadakseni kieltävän vastauksen, jotta voisin lähetellä heille vain uusia vaatimuksia, mitään kuitenkaan saamatta..

      Pitäisikö vain maksaa vielä tämä viimeinen summa vähistä rahoistani..? Tiedän sen haitta seuraukset, iso paha kulli pääsee taas pälkähästä ja saa nyhdettyä summan rahaa pieneltä ihmiseltä. Mutta eipä tässä taida muu auttaa, kun ei vain jaksa näitä asioita, on niin paljon muuta mihin minun pitäisi keskittyä, kaikki asiat kärsivät tästä.

      Mutta tämä taisi kyllä nyt mennä hieman liian pitkälle. Olin valmis luovuttamaan, ja nyt minusta alkaa tuntua siltä että nyhdän niiltä kaikki mahdolliset rahat, mutten tiedä jaksanko sitä taistelua kun on tosiaan niin paljon muutakin.

    • Oikeat sanat

      Standardireklamaatiossa pitää ainakin kerran käyttää ilmaisumuotoilua: viestintämarkkinalain mukainen\tarkoittama kohtuuton\

      • Pikaohje

        kirjoittaa Word-nimisellä tekstinkäsittelyohjelmistolla, joka korjaa automaattisesti kieli oppi virheet reklamaatoista ja ehdottaa parenpia sana ja lause järjestyksiä: vihreetöntä kieltä kirjoittava ja puhuva henkilö otetaan vakavammin. Tietysti, jos aikoo ääliönä esiintyen houkutella operaattorin vahingonkorvausansaan, kannattaa kieliopille aluksi viittilöidä atk-kintaalla.


    • ssfsfsfsfsfsfsfsd

      Tiedän tunteen.
      Itsekin vaihdan liittymän pois kunhan pääsen eroon kahden vuoden määräaikaisesta sopimuksesta.

      Soita aspaan ja sano, että haluat irtisanoa liittymän, niin joku helvetin kuuro lehmä rupeaa kauppaamaan vaan lisää palveluita, vaikka on suoraan sanonut, että HALUAT VAIN IRTISANOA LIITTYMÄN!

      Täytyy tuosta erään henkilön "palvelusta" tehdä relkamaatio vaikka taitaa sekin olla ihan turhaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2574
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      319
      2355
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      93
      2124
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1694
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1420
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1397
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe