Miten saada Celebi Pokemon White versioon?

pokemon-pelin ostaja

Elikkä, haluaisin ostaa ensimmäisen Pokemon-pelini ja huomioni kiinnittyi uusimpaan versioon. Haluaisin kovasti saada Zoruan ja luin että saadakseen sen täytyy omistaa Celebi. Jotta Celebin taas saisi, pitää joko hakea Anttilasta tiettyinä aikoina tai Gamestopista. Molemmilla sivuilla kuitenkin luki, että taytyisi olla mukana joku aikaisempi peliversio (esim. Pokemon Platinum) ja Anttilan sivustoilla luki myös että pelissä täytyy olla edennyt sen verran että olisi pokedex ja 2 wonder cartia (voisiko joku selittää myös, mitä nämä ovat?). Gamestopin sivuilla ei kuitenkaan viitattu mitenkään tuollaiseen, käskettiin vain tuoda joku peli mukanaan...

Joten, mitä pitäisi tehdä? Kannattaisiko vain hylätä ajatus zoruasta, vaiko hommata jostain aikaisempi versio (ongelmana vain toimii että 4.3. loppuu Celebin latausaika, joten aikaisempaa versiota täytyisi pelata yötä päivää - riippuu tietenkin että mitä ne wonder cartit ovat..)

Ehdotuksia?

11

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamin10

Nuo wonder cardit ovat vain edellisten tapahtumien "todisteita". Tosta Celebistäkin saa sellasen, ja koska niitä voi olla MAX 3 kerrallaan, niin täytyy olla ENINTÄÄN kaksi, että saat ladattua kolmannen, eli Celebin.

Jos haluat Zoruan itse saada niin täytyisi sinun ostaa joku vanhemmista versioista, ja pelata sitä ihan hiukan eteenpäin että saat Dexin (sen saa siis ihan pelin alussa). Toisaalta saisit kyllä vaihdossa sellasia mielinmäärin myöhemmin. Muilla niitä tulee olemaan mielinmäärin kuitenkin. Mutta vanhemmatkin pelit ovat todella hyviä, joten sinänsä ehkä kannattaa tutustua niihinkin.

Miten vaan :D

• pokemon-pelin ostaja

Ehkä kannattaisi tehdä niin, kun eikö olekin niin että tähän asti on tullut joistakin versioista 2-osia, esim- Diamond&Pearlista tuo Platinum, niin voisi hyvinkin olla mahdollista että samanlainen tulisi Black&White:stakin.. :) ^_

• jamin10
        pokemon-pelin ostaja kirjoitti:

Ehkä kannattaisi tehdä niin, kun eikö olekin niin että tähän asti on tullut joistakin versioista 2-osia, esim- Diamond&Pearlista tuo Platinum, niin voisi hyvinkin olla mahdollista että samanlainen tulisi Black&White:stakin.. :) ^_

Kaikista peleistä on tullut aina se kolmas versio, ja niin käy näissäkin 99.9% mahdollisuudella. :D
        Vaikka et nyt tähän hätään ostaisikaan mitään vanhempaa peliä, niin suosittelen sitten myöhemmin niiden ostoa. Noissa sarjoissa on aina omat alueensa ja jokanen niistä on pelaamisen arvonen. Esim. Diamond, Pearl, Platinum - Sinnoh, Ruby, Sapphire, Emerald - Hoenn (varmaa mun lempi alue : D), Black ja White - Unova. Sit nää remaket Heart Gold ja Soul Silver - Johto/Kanto, Fire Red, Leaf Green - Kanto

Valinnanvaraa siis löytyy. Riippuu tietty mikä DS sulla on/ tai jos sul on joku Gameboy Advance et pystyksä pelaamaan noita Hoennin ja Kanton pelejä, mut loput on DS:älle.

• roni232

mikä on unova

• mätiedänpokemonista
    • GBA-FANI

Vaihtaako kukaan gba:n (Gameboyadvance) pelikonsolin laturin näihin ps2 peleihin: sly raccoon, sly 2, prince of persia: the sands of time, crash bandicoot: the wrath of cortex,canis canem edit ja need for speed prostreet???
      pistäkää tarjouksia tulemaan.

• GBA-FANI

lisään tarjoukseen GH metallica langattoman kitaran

• mä aion osta black a

saks antilasta black and white

• sf

enpä usko

• :)

1.opettele kirjoittamaan
        2.pelin nimi ei ole black and white
        3.olet tekstistä päättellen liian nuori näihin peleihin yksin
        4.kyllä saa

• :)

1.opettele kirjoittamaan
        2.pelin nimi ei ole black and white
        3.olet tekstistä päättellen liian nuori näihin peleihin yksin
        4.kyllä saa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73