Eli kysymyksenäni on: maksetaanko äitiysraha kelan asiointisivuilla annettuna päivämääränä, vai palkkapäivänä? Eli työnantajani maksaa minulle kolmelta kuukaudelta palkan, ja olen jo toimittanut kaikki paperit yms. palkanlaskijalle. Nyt mieleeni tulikin että maksetaanko tämä kelan sivuilla näkyvä summa minulle sinä päivänä mikä sivuilla on ilmoitettu vai työpaikan palkkapäivänä? Entä jos maksu tapahtuu palkkapäivänä ja palkkapäiviä olisi kaksi kertaa kuukaudessa? Kysyn sen vuoksi että näillä päivämäärillä on suuri ero joten pitäisi ruveta suunnittelemaan taloutta jos se maksetaankin palkkapäivänä.. Lisäksi jos joku sattuisi tietämään meneekö tästä äitiysrahasta veroa saman verran kuin palkasta vai verottaako sen kela? Kiitos vastauksista!
äitiysrahan maksupäivästä
mietityttää..
1
226
Vastaukset
- sryjurtyj
palkka palkkapäivänä ja kelan rahat määrät verotusoletukset ja maksupäivät oli mulla päätöksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574