Pösökin luottaa japsilaatuun

automatic 508

Arvatkaapas minkä valmistajan tekemä automaattilaatikko on uudessa 508:ssa?

19

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So what?

      jos se on hyvä, niin mikäs siinäs sitten.

    • arvailla

      Siinä on Aisin-merkkinen PARANNETTU laatikko. Toivottavasti loota nyt lopultakin kestää.
      Japsilaatu ei ole itsestäänselvyys, esimerkkinä surullisenkuuluisat Nippondenson sytytyspuolat.

      • Olet varmaan jäänyt Toytalla maantielle?


    • Entä kampiakseli?
      Näin se etenee kansainvälistyminen.
      Mutta silti "toiset" automerkit on täysin hylkiöitä, toiset helmiä, vaikka samat tehtaat, ja työläiset valmistavat niitä.
      Vain ja ainoastaan "asian tuntija" tietää mikä merkki on todella huono, ja täysin ilman kokemusta

      • muuan mies

        Kansainvälistymisen kiroja on kai sekin, ett joissakin pösön moottoreissa on kampiakseli SUOMALAISTA terästä !


    • Aisin laatua

      automaattilaatikko kestänyt jo Toyotassani peräti 24 vuotta joten japsilaatuun voi luottaa. Ei muuten kertakaan mitään häiriöitä laatikossa.

      • ongelma (?) on

        Nyt sinä luulet että ne tekevä vieläkin hyviä laatikoita mutta se olikin 24 vuotta sitten.


      • autossasi

        on vääntöä noin kolmasosa nykydieseliin verrattuna.


      • tuutori

        herää nykypäivään, ei ketään kiinnosta lähihistoria.
        Paljon noissa Aisin laatikoissa on ollut susimallejakin, aika näyttää.


      • gvfcbfgsdvxdv
        tuutori kirjoitti:

        herää nykypäivään, ei ketään kiinnosta lähihistoria.
        Paljon noissa Aisin laatikoissa on ollut susimallejakin, aika näyttää.

        Voi luoja. Ruostevaurioita siis tiedossa.


      • Aisin Warner

        24v. No sehän on vielä Aisinin valmistava Warner

        Ja eikös edelleenkin euroopassa vaadita vähän parempaa laatua ja käyttävät Warnerin suunnittelemia Aisin W laatikoita.


      • Osmo 3000

        Peugeot 4007 (made in Japan) kaksi korjaamokutsua
        Peugeot 107 (Toyota) korjaamokutsu


    • Näin on asiat

      kenen valmistamat tehokkaiksi kehutut valot on avensiksessa? Oikein VALEON valmistamat. Johan niissä aisinin valmistamissa automaateissa oli ongelmia, mitä PSA aiemmin käytti. ja nyt jos ongelmia löytyy tästä automaatista, niin tiedämme ketä syyttää siitä.

      • ja vuotaa tai jumis

        niitä aven umpioita paljon takuuseen on vaihdeltu kun niistä tuli akvaarioita.., kuten joissain mersuissa oli vale on valmistama öljynlauhdutin...niitä vaihdeltiin.., siksihän tojossa paljon takaisin kutsuja ollut kun ovat erehtyneet ranskis osiin, se kaasupoljinkin on valeon valmistama...


    • wkfpwwww

      jos ranskalainen insinööri suunnittelisi sen laatikon niin hyvin todennäköistä että se ei kestäisi. Aisin on maailman varmin automaattilaatikoiden valmistaja.

      • luulen luulen

        ratkaisee tietenkin kaiken minkä maalainen on insinööri. Päättelitkö tuonkin maan vaikutuksen Nokian tapauksen pohjalta kun suunnittelu siirretään jenkkilään?


      • Manu aali

        luottaa tuohon aisiniin, kun ei kovin innokkaasti omiin malleihin laittanut automaattiloodaa.., oiskohan zenith parempi?, kertokaa kellä kokemuksia molemmista, itsellä ei ole automaattia ollut


      • insinööri mitään

        mahda jos talousosasto tilaa jonkun jousen o-renkaan tai muun vastaavan pikku osan muutamaa senttiä edullisemmin mutta sillä valmistajalla on suurempi laadun vaihtelu. Sen seurauksena auto onkin pajalla vaikka olisikin hyvin suunniteltu.


    • Maanalainenarmeija

      paska kulje pelkällä laatulaatikolla: kyllä siinä tarvitaan muutakin rautaista japsi tekniikan osaamista: mitä öljyruisku tekee hyvällä laatikolla: ranskis kun autosähköt tekee: kohta palaa koko paska: laadukkailla japsiosilla: eli jos hyvä ranskis: japsit suunnitelee ja tekee ehkä rengasmutterit vois tulla fra: sitikassa vanteet hajosi.. siitä voi päätellä jotain, jos vanteet hajoaa voe helev: ja ne vanteet oli lujin osa: ranskalainen auto on täyttä paskaa ja heikko miten ihmeessä vielä saavat tehdä sekundaa, trabant on premium em verrattuna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe