Pösökin luottaa japsilaatuun

automatic 508

Arvatkaapas minkä valmistajan tekemä automaattilaatikko on uudessa 508:ssa?

19

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So what?

      jos se on hyvä, niin mikäs siinäs sitten.

    • arvailla

      Siinä on Aisin-merkkinen PARANNETTU laatikko. Toivottavasti loota nyt lopultakin kestää.
      Japsilaatu ei ole itsestäänselvyys, esimerkkinä surullisenkuuluisat Nippondenson sytytyspuolat.

      • Olet varmaan jäänyt Toytalla maantielle?


    • Entä kampiakseli?
      Näin se etenee kansainvälistyminen.
      Mutta silti "toiset" automerkit on täysin hylkiöitä, toiset helmiä, vaikka samat tehtaat, ja työläiset valmistavat niitä.
      Vain ja ainoastaan "asian tuntija" tietää mikä merkki on todella huono, ja täysin ilman kokemusta

      • muuan mies

        Kansainvälistymisen kiroja on kai sekin, ett joissakin pösön moottoreissa on kampiakseli SUOMALAISTA terästä !


    • Aisin laatua

      automaattilaatikko kestänyt jo Toyotassani peräti 24 vuotta joten japsilaatuun voi luottaa. Ei muuten kertakaan mitään häiriöitä laatikossa.

      • ongelma (?) on

        Nyt sinä luulet että ne tekevä vieläkin hyviä laatikoita mutta se olikin 24 vuotta sitten.


      • autossasi

        on vääntöä noin kolmasosa nykydieseliin verrattuna.


      • tuutori

        herää nykypäivään, ei ketään kiinnosta lähihistoria.
        Paljon noissa Aisin laatikoissa on ollut susimallejakin, aika näyttää.


      • gvfcbfgsdvxdv
        tuutori kirjoitti:

        herää nykypäivään, ei ketään kiinnosta lähihistoria.
        Paljon noissa Aisin laatikoissa on ollut susimallejakin, aika näyttää.

        Voi luoja. Ruostevaurioita siis tiedossa.


      • Aisin Warner

        24v. No sehän on vielä Aisinin valmistava Warner

        Ja eikös edelleenkin euroopassa vaadita vähän parempaa laatua ja käyttävät Warnerin suunnittelemia Aisin W laatikoita.


      • Osmo 3000

        Peugeot 4007 (made in Japan) kaksi korjaamokutsua
        Peugeot 107 (Toyota) korjaamokutsu


    • Näin on asiat

      kenen valmistamat tehokkaiksi kehutut valot on avensiksessa? Oikein VALEON valmistamat. Johan niissä aisinin valmistamissa automaateissa oli ongelmia, mitä PSA aiemmin käytti. ja nyt jos ongelmia löytyy tästä automaatista, niin tiedämme ketä syyttää siitä.

      • ja vuotaa tai jumis

        niitä aven umpioita paljon takuuseen on vaihdeltu kun niistä tuli akvaarioita.., kuten joissain mersuissa oli vale on valmistama öljynlauhdutin...niitä vaihdeltiin.., siksihän tojossa paljon takaisin kutsuja ollut kun ovat erehtyneet ranskis osiin, se kaasupoljinkin on valeon valmistama...


    • wkfpwwww

      jos ranskalainen insinööri suunnittelisi sen laatikon niin hyvin todennäköistä että se ei kestäisi. Aisin on maailman varmin automaattilaatikoiden valmistaja.

      • luulen luulen

        ratkaisee tietenkin kaiken minkä maalainen on insinööri. Päättelitkö tuonkin maan vaikutuksen Nokian tapauksen pohjalta kun suunnittelu siirretään jenkkilään?


      • Manu aali

        luottaa tuohon aisiniin, kun ei kovin innokkaasti omiin malleihin laittanut automaattiloodaa.., oiskohan zenith parempi?, kertokaa kellä kokemuksia molemmista, itsellä ei ole automaattia ollut


      • insinööri mitään

        mahda jos talousosasto tilaa jonkun jousen o-renkaan tai muun vastaavan pikku osan muutamaa senttiä edullisemmin mutta sillä valmistajalla on suurempi laadun vaihtelu. Sen seurauksena auto onkin pajalla vaikka olisikin hyvin suunniteltu.


    • Maanalainenarmeija

      paska kulje pelkällä laatulaatikolla: kyllä siinä tarvitaan muutakin rautaista japsi tekniikan osaamista: mitä öljyruisku tekee hyvällä laatikolla: ranskis kun autosähköt tekee: kohta palaa koko paska: laadukkailla japsiosilla: eli jos hyvä ranskis: japsit suunnitelee ja tekee ehkä rengasmutterit vois tulla fra: sitikassa vanteet hajosi.. siitä voi päätellä jotain, jos vanteet hajoaa voe helev: ja ne vanteet oli lujin osa: ranskalainen auto on täyttä paskaa ja heikko miten ihmeessä vielä saavat tehdä sekundaa, trabant on premium em verrattuna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe