Miten saan itse sammutettua airbag-merkkivalon ?

Gti Kuopio

Onnistuuko kotikonstein sammutaa itse airbagin merkki valo? Auto pitäisi katsastaa ja kovalla pakkasella syttyi tuo merkkivalo,elikkä leimaa ei tule jos valo palaa.
En usko että on muuta vikaa kuin kova pakkanen tekee temppujaan

Auto on vw golf gti vr6 vuosimallia 01 (auto on tuotu usasta)

Kiitos asiallista neuvoista

6

17122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22

Ostamalla siihen sopivan testerin. tai lainaa sellaista kaverilta. Ja tämä on asiallinen vastaus kysymykseesi.

• Resettiä--

konstia, eli virrat pois (piuhat irti akusta) ja takaisin . Tai sitten sulake irti esim. mittarivalojen kohdalta tms..??

• mbe320cdi

Resetointi on varmin keino. Siinä saattaa mennä radiot ym vähäksi aikaa mykäksi mutta radion saa aina koodattua takaisin ja ikkuna opetettua ajamalla niitä eestaas. Heti ei saa lähteä ajamaan vaan odotella rauhassa että kaikki hälyt sammuu yksi kerrallaan. Jos vielä palaa Airbagin valo niin ei muuta kun autosähkössä käymään.

• 11+17=?

Ei airbag vikavalo saa poistua sillä että ottaa akun tai sulakkeen irti. Ei poistu vaikka vaihdat rikkoutuneen osan tilalle ehjän - niiden vikakoodien idea on että ne JOUTUU KUITTAAMAAN TESTERILLÄ.

Miksi siis pitää koittaa neuvoa kun ei selvästi tiedä mitään asiasta?

• 00099897789555567477

Vasara tai kirves.

• Igolstadin_Rinkula

Se on se ohjainboxi mikä ei tykkää kylmästä, mulla oli S6 rinkulassa sama ongelma. maailmalla paikkoja, joista saa "korjattuja" kohtuu hintaan kun lähettää oman tilalle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7750
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6041
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2087
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1936
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1921
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      37
      1736
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      61
      1539
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1504
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      31
      1450
    Aihe