Näyttö ongelma

Pöhkö eke

Mikä mahtaa olla vikana kaverin läppärissä.Kun esim iltalehden sivuja vierittää alaspäin niin näyttö "aaltoilee"
Tarvitseeko jonkun flash playerin ?selaimia on exporer,firefox,crome.Tarvitseeko jokaiselle omansa? sivustot jäävät " valjuiksi " eli tuntuu etteivät sivut näy täydellisesti

Vai mikä voi olla vialla?

Laitehallissa on kyllä keltainen kysymysmerkki video controller ( vga compatible ) eli vaikutaako just tuon ajurin puute sivujen toimimiseen/aaltoiluun?

5

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Laitehallissa on kyllä keltainen kysymysmerkki video controller ( vga compatible ) eli vaikutaako just tuon ajurin puute sivujen toimimiseen/aaltoiluun?"

      Oikein päätelty.
      Windows käyttää nyt perus-vga ajuria joka toimii juuri noin hitaasti. Näyttökortti tarvitsee ajurit jotka saanee ainakin netistä kunhan tietää mikä näyttökortti on kyseessä.
      Tällä voi yrittää ihmetellä mikä näyttökortti koneessa on.
      http://www.piriform.com/speccy

      Flassilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

      • Pöhkö eke

        Ohjelma sanoo kohdassa graphics-monitor-on

        Yritin myös katsoa ohjauspaneelista näyttö -lisäasetukset-sovitintyyppi-ominaisuudet-ohjain on vga save.Enkä mistään muualtakaan näyttöön liittyvistä valinnoista löytänyt näytönohjaimesta mitään tietoa !

        Mistäpä nyt tempaisen näyttiksen tiedot esille? voiko olla ettei koko masiinassa ole edes näytön ohjainta?

        Laite on ibm thinkpad 2647


      • .
        Pöhkö eke kirjoitti:

        Ohjelma sanoo kohdassa graphics-monitor-on

        Yritin myös katsoa ohjauspaneelista näyttö -lisäasetukset-sovitintyyppi-ominaisuudet-ohjain on vga save.Enkä mistään muualtakaan näyttöön liittyvistä valinnoista löytänyt näytönohjaimesta mitään tietoa !

        Mistäpä nyt tempaisen näyttiksen tiedot esille? voiko olla ettei koko masiinassa ole edes näytön ohjainta?

        Laite on ibm thinkpad 2647

        http://tinyurl.com/6a4tset


      • .
        Pöhkö eke kirjoitti:

        Ohjelma sanoo kohdassa graphics-monitor-on

        Yritin myös katsoa ohjauspaneelista näyttö -lisäasetukset-sovitintyyppi-ominaisuudet-ohjain on vga save.Enkä mistään muualtakaan näyttöön liittyvistä valinnoista löytänyt näytönohjaimesta mitään tietoa !

        Mistäpä nyt tempaisen näyttiksen tiedot esille? voiko olla ettei koko masiinassa ole edes näytön ohjainta?

        Laite on ibm thinkpad 2647

        http://tinyurl.com/6a4tset


      • Rr
        Pöhkö eke kirjoitti:

        Ohjelma sanoo kohdassa graphics-monitor-on

        Yritin myös katsoa ohjauspaneelista näyttö -lisäasetukset-sovitintyyppi-ominaisuudet-ohjain on vga save.Enkä mistään muualtakaan näyttöön liittyvistä valinnoista löytänyt näytönohjaimesta mitään tietoa !

        Mistäpä nyt tempaisen näyttiksen tiedot esille? voiko olla ettei koko masiinassa ole edes näytön ohjainta?

        Laite on ibm thinkpad 2647

        ...voi hyvää päivää! Sulle vastattiin tässä pari päivää sitten varsin yksityiskohtaisesti ajurikysymyksiin...

        -Rr


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe