Mikä mahtaa olla vikana kaverin läppärissä.Kun esim iltalehden sivuja vierittää alaspäin niin näyttö "aaltoilee"
Tarvitseeko jonkun flash playerin ?selaimia on exporer,firefox,crome.Tarvitseeko jokaiselle omansa? sivustot jäävät " valjuiksi " eli tuntuu etteivät sivut näy täydellisesti
Vai mikä voi olla vialla?
Laitehallissa on kyllä keltainen kysymysmerkki video controller ( vga compatible ) eli vaikutaako just tuon ajurin puute sivujen toimimiseen/aaltoiluun?
Näyttö ongelma
5
163
Vastaukset
"Laitehallissa on kyllä keltainen kysymysmerkki video controller ( vga compatible ) eli vaikutaako just tuon ajurin puute sivujen toimimiseen/aaltoiluun?"
Oikein päätelty.
Windows käyttää nyt perus-vga ajuria joka toimii juuri noin hitaasti. Näyttökortti tarvitsee ajurit jotka saanee ainakin netistä kunhan tietää mikä näyttökortti on kyseessä.
Tällä voi yrittää ihmetellä mikä näyttökortti koneessa on.
http://www.piriform.com/speccy
Flassilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.- Pöhkö eke
Ohjelma sanoo kohdassa graphics-monitor-on
Yritin myös katsoa ohjauspaneelista näyttö -lisäasetukset-sovitintyyppi-ominaisuudet-ohjain on vga save.Enkä mistään muualtakaan näyttöön liittyvistä valinnoista löytänyt näytönohjaimesta mitään tietoa !
Mistäpä nyt tempaisen näyttiksen tiedot esille? voiko olla ettei koko masiinassa ole edes näytön ohjainta?
Laite on ibm thinkpad 2647 - .
Pöhkö eke kirjoitti:
Ohjelma sanoo kohdassa graphics-monitor-on
Yritin myös katsoa ohjauspaneelista näyttö -lisäasetukset-sovitintyyppi-ominaisuudet-ohjain on vga save.Enkä mistään muualtakaan näyttöön liittyvistä valinnoista löytänyt näytönohjaimesta mitään tietoa !
Mistäpä nyt tempaisen näyttiksen tiedot esille? voiko olla ettei koko masiinassa ole edes näytön ohjainta?
Laite on ibm thinkpad 2647 - .
Pöhkö eke kirjoitti:
Ohjelma sanoo kohdassa graphics-monitor-on
Yritin myös katsoa ohjauspaneelista näyttö -lisäasetukset-sovitintyyppi-ominaisuudet-ohjain on vga save.Enkä mistään muualtakaan näyttöön liittyvistä valinnoista löytänyt näytönohjaimesta mitään tietoa !
Mistäpä nyt tempaisen näyttiksen tiedot esille? voiko olla ettei koko masiinassa ole edes näytön ohjainta?
Laite on ibm thinkpad 2647 - Rr
Pöhkö eke kirjoitti:
Ohjelma sanoo kohdassa graphics-monitor-on
Yritin myös katsoa ohjauspaneelista näyttö -lisäasetukset-sovitintyyppi-ominaisuudet-ohjain on vga save.Enkä mistään muualtakaan näyttöön liittyvistä valinnoista löytänyt näytönohjaimesta mitään tietoa !
Mistäpä nyt tempaisen näyttiksen tiedot esille? voiko olla ettei koko masiinassa ole edes näytön ohjainta?
Laite on ibm thinkpad 2647...voi hyvää päivää! Sulle vastattiin tässä pari päivää sitten varsin yksityiskohtaisesti ajurikysymyksiin...
-Rr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664