venäjän matkaajat

svetogorsk11

Mite se nyt on? Onko tulliselvitys nykyään se A4 kokonen lappu? Itekki voi ilmeisesti tulostella näitä A4:sia? Kävin pari viikkoa sitten viimeeksi ja silloin oli vielä se puolikas A4 ja itsetulostettu kelpasi.

10

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saija lpr

      A4 kokoiset laput ja VAIN käsin kirjoitettuna !

      Ei kopioita ei a3 a5 tai mitään muitakaan lippusia.

      Alustanumeron lisäksi pitää vielä kirjoittaa siihen moottorin tunnuskirjaimet siihen alustanumeroiden yläpuolelle.

      Ps. olen reissannut sekä sveton et nuijiksen kautta monet kerrat.

      • sveto

        Svetossa ainakin lukee, että kopioidut laput käy, mutta allekirjotus oltava käsin kirjotettuna... tai ainakin tänään luki :)


      • ****-------*******

        joopa joo.
        Antavat niit A4 kun eivät ole saaneet painosta niit pieniä lappuja vaan joutuvat ittekkin niit kopioimaan.Ja siks haluavat et Suomalaiset tekis ne laput itte tulostimella ni ei tule heille vaivaa....
        Käy isompi tai pienempi.
        Ja ainakin tähän asti on riittäny kun on laittanu moottorin tilavuuden ja valmistenumeron oikeisiin paikkoihin.
        Sit en tiedä mitä Saija niihin laittaa.
        Ja jos joku on niin laiska ettei jaksa kirjoittaa niit lappusia ni pysyköön pois.


    • anssi,p

      Itse kävin eilen tankilla ja tein sen pienemmän ilmoituksen. Eikä ollut mitään ongelmia. Minulla on kotona kumpaakin kokoa, mutta jos pienempi kelpaa, niin käytän ne ensin loppuun. Aina on ne moottorin tunnuskirjaimet vaadittu ainakin sveton rajalla.

      • abcdefghijklmnopqrst

        Aina on vaadittu moottorinkoko ilmoitus elikkä onko 1.3 1.2 1.9 tai jotain muuta.

        Saijan tekstistä saisi kyllä sellaisen kuvan et vaativat myös moottorin tunnuskirjaimet eli ei numeroita, vaan kirjaimia niin kuin joskus ennen muinoin.


      • Pyrökratiaaaa
        abcdefghijklmnopqrst kirjoitti:

        Aina on vaadittu moottorinkoko ilmoitus elikkä onko 1.3 1.2 1.9 tai jotain muuta.

        Saijan tekstistä saisi kyllä sellaisen kuvan et vaativat myös moottorin tunnuskirjaimet eli ei numeroita, vaan kirjaimia niin kuin joskus ennen muinoin.

        Moottorin tunnuskirjaimet vaaditaan juuri siihen a4 arkin alustanumeron yläpuolelle ja mikäli ne puuttuvat? Löytyvät paperisi roskiksesta revittynä ja kaikki siis uusiksi. Kävin tänään ja uusiks meni joten ottakaa opiksenne. Ei kannata turhaan niitä jonoja pitkittää. Ei paljon tullineidiltä myötätuntoa herunut vain nuiva katse ja kolme paperia uusiks.


      • Trokaaja-manne
        Pyrökratiaaaa kirjoitti:

        Moottorin tunnuskirjaimet vaaditaan juuri siihen a4 arkin alustanumeron yläpuolelle ja mikäli ne puuttuvat? Löytyvät paperisi roskiksesta revittynä ja kaikki siis uusiksi. Kävin tänään ja uusiks meni joten ottakaa opiksenne. Ei kannata turhaan niitä jonoja pitkittää. Ei paljon tullineidiltä myötätuntoa herunut vain nuiva katse ja kolme paperia uusiks.

        Mitä ovat moottorin tunnuskirjaimet?
        tarkoitatko esimerkiksi X20XEV (opel) , AEZ (VW), SR20De (nissan)
        vai
        1.6, 2,2, 1,9 jne?


      • tankkaaja_
        Trokaaja-manne kirjoitti:

        Mitä ovat moottorin tunnuskirjaimet?
        tarkoitatko esimerkiksi X20XEV (opel) , AEZ (VW), SR20De (nissan)
        vai
        1.6, 2,2, 1,9 jne?

        20v olen Sveton rajan kautta Venäjälle ja takaisin kulkenut, ja kertaakaan mitään moottorin TUNNUSKIRJAIMIA en ole tulliselvitykseen kirjoittanut. Viimeisin vierailu tänään.


      • Omistaja Vm-81
        tankkaaja_ kirjoitti:

        20v olen Sveton rajan kautta Venäjälle ja takaisin kulkenut, ja kertaakaan mitään moottorin TUNNUSKIRJAIMIA en ole tulliselvitykseen kirjoittanut. Viimeisin vierailu tänään.

        jos omistaa esimerkiksi Opel Astra G:n Vuosimallia 99 2.0i koneella niin pitääkö tuo moottori myös merkita siihen paperiin moottorin tunnuslukukirjaimin?


      • Zz
        Omistaja Vm-81 kirjoitti:

        jos omistaa esimerkiksi Opel Astra G:n Vuosimallia 99 2.0i koneella niin pitääkö tuo moottori myös merkita siihen paperiin moottorin tunnuslukukirjaimin?

        auton merkki,vuosimalli,moottorin koko sekä valmistenumero.Näin olen aina laittanut ja on kelvannut :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe