Mistä mahtaa johtua?

Minulla on käsissä ja jaloissa sinerrystä. Sydän on tutkittu moneen kertaan ja se on todettu terveeksi. Kuitenkin minusta tuntuu että veri ei kierrä kunnolla. Aamuisin kun nousen ylös, minulla on painaumia sillä kyljellä jolla olen nukkunut, painaumat häviävät pikkuhiljaa, mutta minusta tuntuu että aika hitaasti. Lisäksi kasvot tuntuvat "tunnottomilta". Varpaissa ja sormissa tuntuu kylmää ja ne sinertyvät hyvin herkästi ja niissä on myös herkästi tunnottomuutta.
Lääkityksenä minulla on beetasalpaajaa 25mg aamussa, Primaspan 100mg aamussa. noi on määrätty sydämen lisälyönteihin, jotka on todettu vaarattomiksi. Lisäksi ahdistuneisuuteen menee cipralex 40mg, atarax 25mg.
Onkohan jotain pielessä vai mikähän noi mun oireet aiheuttaa??? jos jollain samaa niin mieluusti juttelisin lisää.
3341
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Beetasalpaaja ainakin alentaa verenpainetta ja sykettä. Kysyhän lääkäriltä, josko sinulla riittäisi vähempikin
beetasalpaaja. Älä kuitenkaan missään tapauksesa mene muuttamaan lääkitystä ilman lääkärin lupaa!!!

Äänestä
  • mitä pienempi annos on käytössä, sitä paremmin se tehoa.

    Äänestä

itseä alkaa jo huolettaan toi varsinkin käsien tilanne. Ne saattaa mennä ihan sinisiksi vaikka oisin sisällä lämpimässä. Epäilen kyllä että toi voi johtua beetasalpaajista, mutta kun toi oire on uusi ja olen beetasalpaajaa syönyt kuitenkin jo syysykuun alusta asti, niin mietityttää että johtusko toi jostain muusta. voiko siis olla vaikka tukos esim. keuhkoissa kun henkeäkin joskus ahdistaa? Aika paskamainen tilanne kun aina on jotain häikkää....

Äänestä

Kommentoi aloitusta


ap kirjoitti:

Minulla on käsissä ja jaloissa sinerrystä. Sydän on tutkittu moneen kertaan ja se on todettu terveeksi. Kuitenkin minusta tuntuu että veri ei kierrä kunnolla. Aamuisin kun nousen ylös, minulla on painaumia sillä kyljellä jolla olen nukkunut, painaumat häviävät pikkuhiljaa, mutta minusta tuntuu että aika hitaasti. Lisäksi kasvot tuntuvat "tunnottomilta". Varpaissa ja sormissa tuntuu kylmää ja ne sinertyvät hyvin herkästi ja niissä on myös herkästi tunnottomuutta.
Lääkityksenä minulla on beetasalpaajaa 25mg aamussa, Primaspan 100mg aamussa. noi on määrätty sydämen lisälyönteihin, jotka on todettu vaarattomiksi. Lisäksi ahdistuneisuuteen menee cipralex 40mg, atarax 25mg.
Onkohan jotain pielessä vai mikähän noi mun oireet aiheuttaa??? jos jollain samaa niin mieluusti juttelisin lisää.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu