minä kun aamulla herrään niin pistää vihaks kun toisilla männöö paremmin kun minulla, halavattu
mie oon katkera tuolle naapurin arskalle vaihto auton ja sillä on akka ja mie tuolla vanhalla tojotalla
jos ois tullo kouluja käytyy ois voinu jottai halvattu oon katkera parempi osasille ja tuohhii meijän politiikko voi kun oon katkera kun män evuskuntaan ja samassa koulussa oltiin ja nuapurin poika läks helsinkiin töihin ja uuvella autolla käv kotona kyllä ne on juppija kaikki suututtaa kun ovat ylyppeitä oon minnäi nähnyt televisiosta helsinkin ja ei oo kummonen paikka vaan ylypeitä ovat kaikki
ja nuo kepulaiset ja demarit ne ne vasta paskoja on ja nuo kokoomuslaiset ja vasurit kaikki paskoja on ovat niin polleeta ja omasta pullostaan ryypyn ottaat mie jouvun oottammaan jos joku tarjoo
ei oo heleppoo kun pittää ite puut pilikkoo halavattu kunnalla on konneet ja mulle tuovat puut pilikomata
ja kyllä hallitus on tehny paska homman ei oo järvessä kalloo eilen kävin pilikillä ja kaks afhventa tul
ja akka kun läks sen joensuulaasen matkaan vei halvattu hernekeitottii
suututtaa suututtaa halavattu kun oon katteellinen ja katkera
pittää lähtee kylille toisten samalaasten luokse
puli - veivari
47
676
Vastaukset
- Kyl on JÄTKÄLLÄ
SÄRMÄÄ
- kun on porvari
hallitus nii eipä pakkanen helepota se on EUn vika jotta rovenimelläi on ollu toista sattoo päivvee yhtä soittoo pakkasta ei ois onnistunna kekkosen aikkaan
vaan se on valtiovarrainmimisterin syytä jotta en oo lotossa voittannna laittaa halavatun juppi viärät nymerot siihen vemppaimmeen ja kyllä se kommunistijen vika on jotta ei suomessa oo vasemman puolleinen liikenne
ajatella miten heleppo ois posti pojillahhii kun postilaatikot ois keskellä tietä eikä siellä lumihankessa
ja sitten tuo lipponen eiköhän se oo sennii takana jotta ei meillä riitä kiljuu koko viikoks - Korpi-filosofi
Tehnyt väärän uravalinnan. Ensiksi pitää olla kaikkien puolueiden jäsenkirjat, tämä takaa työllisyyden , eikä koulutuksen perään kysellä (esim=oikeustieteen ylioppilas.hähäh. ompa ammattinimike) Sitten kaikialla on nk.mustia listoja, niin työnantajilla kuin puolueilla jne. Tähän kirjaan kun pääset ,elämäsi hankaloituu aika tavalla. Älä ole katkera muille ne on van parempia "kusettajia" tai niillä on kummisetä taka-alalla. Uusi auto on yleensä firman nimissä, mistäpä niillä rahuu riittäis autoveroja maksella..! Siinä olet oikeassa että kaikki syy on korruptioituneessa poliitisessa järjestelmässä.Onneksi PeSut hämmentää soppaa nykyjään (meillä on sittenkin toivoa ei sorbusta) Pilkillä kannattaa käydä saat puhdasta suomalaista luonnontuotetta ruokapöytään, etkä puhtaasti e-koodattua suomalaista paskaa lähikaupasta. Monesti oon ajatellut eikö elintarviketeollisuus kannata kun pitää halpoja kemikaaleja lisätä elintarvikkeisiin. Tosin ne puhtaat myydään muihin maihin alemalla hinnalla kuin suomalaisille.ps.hernerokka on hyvvee.;-)
- vilosoovi ihan muute
ensimmäisenä puutun tuohon ruokkaa ja sanon jotta närästää nämä kevyt- tuotteet,
ihmisen laiskuus ja velttous yritettään peittää näillä tuotteilla, syö voita, ruisleipee, punasta maittoo,kunnon lihhoo
ota päälle vihanneksia ja hedelmiä ja sitten tärkkein liiku ja kuluta enrgiaa et tarvihe kevyt-paskoja
sillä tehhään rahhoo kun tyhmälle mainostettaan, että kun syöt sitä ja sitä pysyt tiku ohuena ja oot ihana ja paskat sanon minä
oon joskus syöny etupäässä kasviksia ja paleltammaan rupes ja heikottammaan
sitten nuo ammatit, otettaan esim. merivartija tai portinvartija, kysyn vaan, että kuka hullu jonku ruosteisen portin varastaa tai viep meren, no mihin sinä sen laitat, mutta kato tärkkein on titteli, mulle tulloo kirjeitä ja niissä lukkoo aina etunimen eessä liikkeenharjoittaja, mistä se lähettäjä tietää mitä liikettä harjotan
mitä tuas tullo pSS n luulenpa jotta se paskanpuhumisen haju levijjää viis vuotta taivvaan tuulliin ja sitten sanottaa jotta kut pai (on norjaa ja tarkottaa millon seuraava juna lähtöö) - vilosoovi pahottelle
vilosoovi ihan muute kirjoitti:
ensimmäisenä puutun tuohon ruokkaa ja sanon jotta närästää nämä kevyt- tuotteet,
ihmisen laiskuus ja velttous yritettään peittää näillä tuotteilla, syö voita, ruisleipee, punasta maittoo,kunnon lihhoo
ota päälle vihanneksia ja hedelmiä ja sitten tärkkein liiku ja kuluta enrgiaa et tarvihe kevyt-paskoja
sillä tehhään rahhoo kun tyhmälle mainostettaan, että kun syöt sitä ja sitä pysyt tiku ohuena ja oot ihana ja paskat sanon minä
sitten nuo ammatit, otettaan esim. merivartija tai portinvartija, kysyn vaan, että kuka hullu jonku ruosteisen portin varastaa tai viep meren, no mihin sinä sen laitat, mutta kato tärkkein on titteli, mulle tulloo kirjeitä ja niissä lukkoo aina etunimen eessä liikkeenharjoittaja, mistä se lähettäjä tietää mitä liikettä harjotan
mitä tuas tullo pSS n luulenpa jotta se paskanpuhumisen haju levijjää viis vuotta taivvaan tuulliin ja sitten sanottaa jotta kut pai (on norjaa ja tarkottaa millon seuraava juna lähtöö)virheitä ja oikassoo neljä yks
- Korpi-filosofi
vilosoovi ihan muute kirjoitti:
mitä tuas tullo pSS n luulenpa jotta se paskanpuhumisen haju levijjää viis vuotta taivvaan tuulliin ja sitten sanottaa jotta kut pai (on norjaa ja tarkottaa millon seuraava juna lähtöö)Sairauksia ei rahhoo. Tuosta paskanpuhumisesta, eipä tartte muita ootella. Lue lehtiä ja mieti. Paskanpuhumisen haju on ollut vallalla jo 1950-luvulta lähtien. Siihen on syylistyneet vallassa olevat puolueet, on aika panna ne tilille äänestämällä muita puolueita. Tää nykymeno puolueilla, on tänäpäivänä kuin markkinoilla.! Selviä on vain markkinoilla enemmän..! Eikä markkinoilla juuva eiku osteta toisten piikkiin.! Politiikan rappio pahenee sitä mukaa mitä pitempään valta pysyy samoilla puolueilla. Tämän on sanonut joku minua viisaampi. Mutta ajatele diktatuuria korruptio rehoittaa kansa näkee nälkää. Politiikka ei kiinnosta, koska se ei anna oikeaa vaikuttamisen mahdollisuutta..! Mitä eroa tässä on maahan nimeltä Suomi.? Ai niin me ollaan "nimellisesti" demokratia. Miksi ei sitten väärintekijöitä politiikassa panna linnaan, ei kuitenkan pressan.? Tosin en ihmettelisi enää sitäkään.Tämä koskee kaikkia vallalla olevia puolueita..!
- luvun vaihetta ja
Korpi-filosofi kirjoitti:
Sairauksia ei rahhoo. Tuosta paskanpuhumisesta, eipä tartte muita ootella. Lue lehtiä ja mieti. Paskanpuhumisen haju on ollut vallalla jo 1950-luvulta lähtien. Siihen on syylistyneet vallassa olevat puolueet, on aika panna ne tilille äänestämällä muita puolueita. Tää nykymeno puolueilla, on tänäpäivänä kuin markkinoilla.! Selviä on vain markkinoilla enemmän..! Eikä markkinoilla juuva eiku osteta toisten piikkiin.! Politiikan rappio pahenee sitä mukaa mitä pitempään valta pysyy samoilla puolueilla. Tämän on sanonut joku minua viisaampi. Mutta ajatele diktatuuria korruptio rehoittaa kansa näkee nälkää. Politiikka ei kiinnosta, koska se ei anna oikeaa vaikuttamisen mahdollisuutta..! Mitä eroa tässä on maahan nimeltä Suomi.? Ai niin me ollaan "nimellisesti" demokratia. Miksi ei sitten väärintekijöitä politiikassa panna linnaan, ei kuitenkan pressan.? Tosin en ihmettelisi enää sitäkään.Tämä koskee kaikkia vallalla olevia puolueita..!
roteesihenkissyys ol vallalla, SMP jyräs ja Poutiainen ja Mänttäri män evuskuntaan ja monta muuta Vennamolaista, no kertokkaahan mitä saivat aikkaan ? ? ?
ja sitte jatkumoa ja suuren vallan kahvvaan,
no Leppänen lupas poistaa työttömyyven, rauha muistollee, mutta mitä ministerit sai aikkaan ? ?
häh ja nyt tulloo uuvet roteesimiehet ja suorraan p SS n riveistä, no uskooko tyhjä kansa näitä miehhii vuan onkko roteesi mielala
Suomalainen on semmonen jullikka joka vuuvesta toiseen hakkaa piätäsä mänttyyn, nousoo hetkes ja tuas persseelleen
no vanhat puoluvveet on kantanna Suomen historian ajan vastuuta ja kantavat eilleen,
roteesi-ryhmmii tulloo ja mennöö ja kansa narisee, marisee ja purpettaa vuan roteesimiehet loikkoovat vualien välissä 2011-2015 oikkeissiin puolueissiin ja Soinin poikakkiin on valtaherra ja isompien puudeli - Korpi-filosofi
luvun vaihetta ja kirjoitti:
roteesihenkissyys ol vallalla, SMP jyräs ja Poutiainen ja Mänttäri män evuskuntaan ja monta muuta Vennamolaista, no kertokkaahan mitä saivat aikkaan ? ? ?
ja sitte jatkumoa ja suuren vallan kahvvaan,
no Leppänen lupas poistaa työttömyyven, rauha muistollee, mutta mitä ministerit sai aikkaan ? ?
häh ja nyt tulloo uuvet roteesimiehet ja suorraan p SS n riveistä, no uskooko tyhjä kansa näitä miehhii vuan onkko roteesi mielala
Suomalainen on semmonen jullikka joka vuuvesta toiseen hakkaa piätäsä mänttyyn, nousoo hetkes ja tuas persseelleen
no vanhat puoluvveet on kantanna Suomen historian ajan vastuuta ja kantavat eilleen,
roteesi-ryhmmii tulloo ja mennöö ja kansa narisee, marisee ja purpettaa vuan roteesimiehet loikkoovat vualien välissä 2011-2015 oikkeissiin puolueissiin ja Soinin poikakkiin on valtaherra ja isompien puudeliLainaan="no vanhat puoluvveet on kantanna Suomen historian ajan vastuuta ja kantavat eilleen"
Uskomatonat sontaa, kyllä minä luulen että suomenkansa edelleen maksaa vanhojen puolueiden töppäilyt..! Valitettavasti..! Siihen vanhat puolueet ovat jo tottuneet, Suomen velka lisääntyy että hirvittää. Syyttää ei voi EU:ta Syyttää saa suomalaisia politiikkoja. Nämä vanhat puolueet käyttää tulevien polvien rahoja kuin omiaan, niin pitkälle on ylimielisyys mennyt heidän kohdallaa. T.Soinin pelko on viisauden alku, alkaa rivipropagandanistit sekoilla historiaan, tulee vain selville että vahat puolueet ovat saaneet aikaan 40-vuodessa pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan alasajon. Pitäiskö kiittää..? Kaikkeen syynä ei pidä pitää lamaa, kannattaa katsoo muita maita. Siellä politiikot keskittyi oman maan etuun, täällä keskityttiin lähinnä omaan etuun..;-) - mies meren rannalta
Lainaan="no vanhat puoluvveet on kantanna Suomen historian ajan vastuuta ja kantavat eilleen"
Uskomatonat sontaa, kyllä minä luulen että suomenkansa edelleen maksaa vanhojen puolueiden töppäilyt..! Valitettavasti..! Siihen vanhat puolueet ovat jo tottuneet, Suomen velka lisääntyy että hirvittää. Syyttää ei voi EU:ta Syyttää saa suomalaisia politiikkoja. Nämä vanhat puolueet käyttää tulevien polvien rahoja kuin omiaan, niin pitkälle on ylimielisyys mennyt heidän kohdallaa. T.Soinin pelko on viisauden alku, alkaa rivipropagandanistit sekoilla historiaan, tulee vain selville että vahat puolueet ovat saaneet aikaan 40-vuodessa pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan alasajon. Pitäiskö kiittää..? Kaikkeen syynä ei pidä pitää lamaa, kannattaa katsoo muita maita. Siellä politiikot keskittyi oman maan etuun, täällä keskityttiin lähinnä omaan etuun..;-)on miellyttävää aina silloin tällöin poiketa niin fyysisesti Ilomantsiin,
kuin näin kirjoitetun sanan kautta, ethän ystävä pieni suutu kun sanoit "T. Soinin pelko on viisauden alku", että kerron Sinulle sinne korven keskelle, että asun melkein kyseisen "herran" napurissa ja seurailen tästä vierestä "viisaita"npersesuomalaisia omassa valtuustossa ja voin sulle sanoa, että eivät mitään ole aikaan saaneet
anteeksi valehtelin unohtui, onhan nämä peru SS uomalaiset saaneet meille Espoon ja Helsingin asukkaille arviolta n. 10 milj. euron lisälaskun pelkillä valituksilla länsimetrosta
teilä oli aikanaan kärnä ja taitaa jollakin tapaa vaikuttaa vieläkin, meillä on vielä pahempi ( ? ), en usakalla kirjoittaa mitä ajattelen saisin kunnialoukkaus sytteen
mutta ole siellä asunut kauan sitten ja muistan vieläkin näin 40 vuoden takaa, että Ilomantsilainen syttyy helpolla väittelemään ja varsinkin silloin jos asiasta ei mitään ymmärrä
mutta Hyvää kesän odotusta - männyt toivo
mies meren rannalta kirjoitti:
on miellyttävää aina silloin tällöin poiketa niin fyysisesti Ilomantsiin,
kuin näin kirjoitetun sanan kautta, ethän ystävä pieni suutu kun sanoit "T. Soinin pelko on viisauden alku", että kerron Sinulle sinne korven keskelle, että asun melkein kyseisen "herran" napurissa ja seurailen tästä vierestä "viisaita"npersesuomalaisia omassa valtuustossa ja voin sulle sanoa, että eivät mitään ole aikaan saaneet
anteeksi valehtelin unohtui, onhan nämä peru SS uomalaiset saaneet meille Espoon ja Helsingin asukkaille arviolta n. 10 milj. euron lisälaskun pelkillä valituksilla länsimetrosta
teilä oli aikanaan kärnä ja taitaa jollakin tapaa vaikuttaa vieläkin, meillä on vielä pahempi ( ? ), en usakalla kirjoittaa mitä ajattelen saisin kunnialoukkaus sytteen
mutta ole siellä asunut kauan sitten ja muistan vieläkin näin 40 vuoden takaa, että Ilomantsilainen syttyy helpolla väittelemään ja varsinkin silloin jos asiasta ei mitään ymmärrä
mutta Hyvää kesän odotustaKun ajelin piäkunkista vähän ruttusella ladallani torin kulumille, niin johan löyty seuroo. Kyllä höy päivitteli, jotta eipä sinullakaa kummoisesti mäne. Tiällä sentään uuvensäväkällä maasturilla körötellellään ja luahataan hirvee tiinuun. Taijat olla enpäonistujii sielläkii, vaikka karkuun lähit rahoo vuolemaan. Hirveesti on männyt, hyvä kun jonniilainen ropponen ol alla jotta piäs pistäytymään. Oiskoon hyö sattunna kuulemaan leuhkoo seuroo, jotka tulollaan ja tavaroillaan kehuu. Ainakaan minä en ou pitkälle ylettynnä, vaikka työtä oun puuhastellut hiki piässä täyvet päivät.
Vain sen nyt ainakii voipi kehuu, jotta sossussa en ou kerjuulla käyny. Tuskinpa hyö tiällä ainakaa autorahoja jakelis. Mänöö se näinnii, kun ei ou piätä piätoilmiseks vilosohviks, On niätten teillä näköjään niin korkeetasosta ja tietävee tuo kantaväki kantapaikossa, jotta ei meikäläinen kantapäilläkään kestäs. - Korpi-filosofi
mies meren rannalta kirjoitti:
on miellyttävää aina silloin tällöin poiketa niin fyysisesti Ilomantsiin,
mutta Hyvää kesän odotustaTaitaa sultakin tukka lähtee järjen kanssa yhtä aikaa.? Minä en asu siellä meren rannalla, mutta mitä esim.länsimetrosta olen lukenut butjetti kasvaa kuin pullataikina. Liekö syynä PerSu:jen vastustukseen. Menohan on kuin hallituksessa, kulut nousee, maksajat vähenee..! Mutta suuresti ihmettelen ymmärrätkö yhtään mitään mistään, taitaa puolueuskollisuus , kieltää järjen käytön etelässäkin kokonaan. No nyt näyttää siltä että kansa alkaa ajatella omilla aivoillaan eikä usko puoluepolitrukkeihin ollenkaan. Tosin nyt alkaa olla viimeisiä hetkiä jo siihen muuten ollaan pankrottissa koko valtio. Te sokeet Reetat vaan haluaisitte jatkaa samaa menoo, vielä syntymmättömien rahoilla. Liekkö saasteet syynä vai mikä, kun merenrannalta kuuluu älyttömmimmät jutut. Ai niin syötkö paljon kalaa, dioksiinissahan se syy sitten..! ps. syntejänne ette pääse pakoon, morkaamalla PerSu:ja
- KaikkiTai ei mitään
Taitaa sultakin tukka lähtee järjen kanssa yhtä aikaa.? Minä en asu siellä meren rannalla, mutta mitä esim.länsimetrosta olen lukenut butjetti kasvaa kuin pullataikina. Liekö syynä PerSu:jen vastustukseen. Menohan on kuin hallituksessa, kulut nousee, maksajat vähenee..! Mutta suuresti ihmettelen ymmärrätkö yhtään mitään mistään, taitaa puolueuskollisuus , kieltää järjen käytön etelässäkin kokonaan. No nyt näyttää siltä että kansa alkaa ajatella omilla aivoillaan eikä usko puoluepolitrukkeihin ollenkaan. Tosin nyt alkaa olla viimeisiä hetkiä jo siihen muuten ollaan pankrottissa koko valtio. Te sokeet Reetat vaan haluaisitte jatkaa samaa menoo, vielä syntymmättömien rahoilla. Liekkö saasteet syynä vai mikä, kun merenrannalta kuuluu älyttömmimmät jutut. Ai niin syötkö paljon kalaa, dioksiinissahan se syy sitten..! ps. syntejänne ette pääse pakoon, morkaamalla PerSu:ja
Tiuran Tortun,kokoomuslaista luotettavuutta.
Oma tavara kaupan,hierottavaksi. - aito tatilainen
Taitaa sultakin tukka lähtee järjen kanssa yhtä aikaa.? Minä en asu siellä meren rannalla, mutta mitä esim.länsimetrosta olen lukenut butjetti kasvaa kuin pullataikina. Liekö syynä PerSu:jen vastustukseen. Menohan on kuin hallituksessa, kulut nousee, maksajat vähenee..! Mutta suuresti ihmettelen ymmärrätkö yhtään mitään mistään, taitaa puolueuskollisuus , kieltää järjen käytön etelässäkin kokonaan. No nyt näyttää siltä että kansa alkaa ajatella omilla aivoillaan eikä usko puoluepolitrukkeihin ollenkaan. Tosin nyt alkaa olla viimeisiä hetkiä jo siihen muuten ollaan pankrottissa koko valtio. Te sokeet Reetat vaan haluaisitte jatkaa samaa menoo, vielä syntymmättömien rahoilla. Liekkö saasteet syynä vai mikä, kun merenrannalta kuuluu älyttömmimmät jutut. Ai niin syötkö paljon kalaa, dioksiinissahan se syy sitten..! ps. syntejänne ette pääse pakoon, morkaamalla PerSu:ja
tiällä joku sano jotta käv latalla tatissa, se on hyvä se, mie se ostoo pätkäytin latan tuossa 1980 luvulla, tumman sinisen 1600 tais olla ja mahoton ratiopiiska takana ja miulla ol töissä semmonen melekkein par metrinen ja iso ukkoo muutennii ja kun myö mäntiin hesarin vieressä, siinä ihan kurvin kulumilla harjutorille niin ei näkynä kun kantapäitä kun poliisiks luulivat, siihen aikkaan ol poliiseilla paljo latoja
mutta mie se halluun toivottoo seeraville ihan hyvvee vualmenestystä 2011 KOK, KEPU, SDP ja VAS.liitto muita mie en pie oikkeina puoluvveina
se on näinikkään kun isoja piätöksii tehhään niin immeinen tekköö virheitä ja sitten syntyy näitä puoluveita jotka pitäs lailla lakkauttoo ja nämä persuomalaset on yks niistä vuan ei pie olla huolissaan suavat nyt valtoo ja tottuus tulloo etteen ja sitten alakkaa SMPn kohtalo
loikkareita ja luusereita ja periaatteet pn persseestä ja tämän sulle kirjottaa mies joka ajjaa halavatun isolla pakettiaatolla ja tekköö pikkusen töitä vaikka maksaat tuota yrittäjäeläkettä no se on pien ja tuo työ on semmonen jotta se pittää mielen virkeenä ja jattelin lähtee tuossa toukokuun lopulla tuonne Lappiin töihin ja suattaa olla jotta jossai vaiheessa käyn sinun kylässä
kirjottaja on aito rynteri
piäkaupuntiseuvulta ja rahhoo on taskussa tällähhii hetkellä 3.85 euroo - käle kalevantieltä
aito tatilainen kirjoitti:
tiällä joku sano jotta käv latalla tatissa, se on hyvä se, mie se ostoo pätkäytin latan tuossa 1980 luvulla, tumman sinisen 1600 tais olla ja mahoton ratiopiiska takana ja miulla ol töissä semmonen melekkein par metrinen ja iso ukkoo muutennii ja kun myö mäntiin hesarin vieressä, siinä ihan kurvin kulumilla harjutorille niin ei näkynä kun kantapäitä kun poliisiks luulivat, siihen aikkaan ol poliiseilla paljo latoja
mutta mie se halluun toivottoo seeraville ihan hyvvee vualmenestystä 2011 KOK, KEPU, SDP ja VAS.liitto muita mie en pie oikkeina puoluvveina
se on näinikkään kun isoja piätöksii tehhään niin immeinen tekköö virheitä ja sitten syntyy näitä puoluveita jotka pitäs lailla lakkauttoo ja nämä persuomalaset on yks niistä vuan ei pie olla huolissaan suavat nyt valtoo ja tottuus tulloo etteen ja sitten alakkaa SMPn kohtalo
loikkareita ja luusereita ja periaatteet pn persseestä ja tämän sulle kirjottaa mies joka ajjaa halavatun isolla pakettiaatolla ja tekköö pikkusen töitä vaikka maksaat tuota yrittäjäeläkettä no se on pien ja tuo työ on semmonen jotta se pittää mielen virkeenä ja jattelin lähtee tuossa toukokuun lopulla tuonne Lappiin töihin ja suattaa olla jotta jossai vaiheessa käyn sinun kylässä
piäkaupuntiseuvulta ja rahhoo on taskussa tällähhii hetkellä 3.85 euroomies sieltä rapakon laijalta ja aito tatilainen elekkee kaikkii Ilomantsilaissii pitäkö pöhelönä vaikka myö vähemmistössä ollaan
se tämä meijännii korpi filossovi tuop essiin hyvim sen rajaseuvun paskanjauhajjiin oikkeen puolen essiin jotta järkevät immeiset pikkusen väistää
no onhan se ymmärrettävä kun myö muutama tuhat savo-karjalaista kattellista ja katkerraan immeistä päivästä toiseen toissiimmo tuijotamma ja sivistyksestä suahhaan vuan makkuu televisitsoonin kaatta ja sielläi taittaa nykysin vuan homot huseerata tai ainahhii niitä essiin tuuvaan
on nämä takahikiä äitin poijat ja tupa uunot jäläkkeen jiäänneitä
pyytän viissaamppiin ilomantsilaisten puolesta anteeks näitä paskanjaahajjii - Junan viemä
käle kalevantieltä kirjoitti:
mies sieltä rapakon laijalta ja aito tatilainen elekkee kaikkii Ilomantsilaissii pitäkö pöhelönä vaikka myö vähemmistössä ollaan
se tämä meijännii korpi filossovi tuop essiin hyvim sen rajaseuvun paskanjauhajjiin oikkeen puolen essiin jotta järkevät immeiset pikkusen väistää
no onhan se ymmärrettävä kun myö muutama tuhat savo-karjalaista kattellista ja katkerraan immeistä päivästä toiseen toissiimmo tuijotamma ja sivistyksestä suahhaan vuan makkuu televisitsoonin kaatta ja sielläi taittaa nykysin vuan homot huseerata tai ainahhii niitä essiin tuuvaan
on nämä takahikiä äitin poijat ja tupa uunot jäläkkeen jiäänneitä
pyytän viissaamppiin ilomantsilaisten puolesta anteeks näitä paskanjaahajjiisanoin mitä ajattelin
- Korpi-filosofi
aito tatilainen kirjoitti:
piäkaupuntiseuvulta ja rahhoo on taskussa tällähhii hetkellä 3.85 eurooMinkä puolueen poltrukki on kyseessä. Vai ihminen tekee virheitä "suuria päätöksiä" tehdessään. Kuulehan aito, muualla maailmassa politiikot pannaan vastuuseen tekemisistään vääristä päätöksistä.! Toivoisi sen tavan yltävän tännekkin päin. Eihän työpaikalakaan katota pitkään vahikoa tekevään tunariin..! Poikkeuksena puoluepoliitiset paikat kuten puolue, eduskunta. Niitä virheitä sitten yritetään peitellä, kansalaisilta ja medialta. Menehän Lappiin siellä on aitoja ja rehellisiä ihmisiä, ehkä siellä opit jotain jota poliitisena brolerina ei opi.
Äänestä vaan lisää vahinkoo tälle maalle äänestämällä=KOK, KEPU, SDP ja VAS.liitto Alkaa muuten epäilyttää tuo sinun yritäjisyytesi, vai toimitko "harmaan talouden piirissä.? - Korpi-filosofi
Junan viemä kirjoitti:
sanoin mitä ajattelin
Näköjään pienenä ainoastaan puuleluilla leikkiminen, saa jotain alemmuudentunnetta aikaan teillä arvoisat nimimerkit. On valitettavaa että henkinen kehitys lakkasi äänestysiän koittaessa..! Sitä voi kyllä kehittää, lukemalla mahdollisiman paljon eri puoluepoliitisia lehtiä sekä muita lehtiä.! Alkaa vaan tuntua että teidän kohdalta se on turhaa, aito Pohjois-Karjalainen kateushan se alta pilkottaa. Kun on koko ikä uskottu johonkin (vert.Neuvostoliitto) ja perustukset pettää alta, on jäljellä lähes fanaattinen uskomus omiin "politrukkeihin" Alkaakahan herätä uudenlaiseen Suomeen jossa joskus jopa politiikot joutuu vastaamaan tekosistaan. Neuvostoliiton aika meni jo nyt on Suomen vuoro. En muuta häpee kun noita kahden nimimerkin kirjoitusta, pysähtyneisyyden aika loistaa kauas..! Ettekä edes osaa hävetä sitä..!
- ja silloin rakenetti
Näköjään pienenä ainoastaan puuleluilla leikkiminen, saa jotain alemmuudentunnetta aikaan teillä arvoisat nimimerkit. On valitettavaa että henkinen kehitys lakkasi äänestysiän koittaessa..! Sitä voi kyllä kehittää, lukemalla mahdollisiman paljon eri puoluepoliitisia lehtiä sekä muita lehtiä.! Alkaa vaan tuntua että teidän kohdalta se on turhaa, aito Pohjois-Karjalainen kateushan se alta pilkottaa. Kun on koko ikä uskottu johonkin (vert.Neuvostoliitto) ja perustukset pettää alta, on jäljellä lähes fanaattinen uskomus omiin "politrukkeihin" Alkaakahan herätä uudenlaiseen Suomeen jossa joskus jopa politiikot joutuu vastaamaan tekosistaan. Neuvostoliiton aika meni jo nyt on Suomen vuoro. En muuta häpee kun noita kahden nimimerkin kirjoitusta, pysähtyneisyyden aika loistaa kauas..! Ettekä edes osaa hävetä sitä..!
Suomen hyvinvoinnin perusta,
minä pikkusen sinua korpi-vituoosi oikaisen, tämmönen 5.3 miljoonan ihmisen maa kuin Suomi on riippuvainen muitten maiden pääomasta ja siitä armosta mitä meille annetaan,
minä oon aina huvittuneena seurannut näitä pieniä perseen kokosia ajattelioita joita tulee politiikkaan aina silloin tällöin, turpa on suurempi kuin lehmällä, mutta teot on pienemmät kuin satiaisen kivekset ja ole kysynyt ennenkin ja kysyn vieläkin mitä Vennamolaiset sai Suomessa aikaan ? ja mitä nämäö persesuomalaiset on esim. kuntien päätöksen teossa saaneet aikaan ? ei mitään,
pelkkiä riesoja koko sakki ( jätin sanan paska pois jotta en loukkaa ketään)
ja aivan tähän loppuun sinulle miettimistä "stalin oli loppujen lopuksi hyvä mies " - Korpi-filosofi
ja silloin rakenetti kirjoitti:
Suomen hyvinvoinnin perusta,
minä pikkusen sinua korpi-vituoosi oikaisen, tämmönen 5.3 miljoonan ihmisen maa kuin Suomi on riippuvainen muitten maiden pääomasta ja siitä armosta mitä meille annetaan,
minä oon aina huvittuneena seurannut näitä pieniä perseen kokosia ajattelioita joita tulee politiikkaan aina silloin tällöin, turpa on suurempi kuin lehmällä, mutta teot on pienemmät kuin satiaisen kivekset ja ole kysynyt ennenkin ja kysyn vieläkin mitä Vennamolaiset sai Suomessa aikaan ? ja mitä nämäö persesuomalaiset on esim. kuntien päätöksen teossa saaneet aikaan ? ei mitään,
pelkkiä riesoja koko sakki ( jätin sanan paska pois jotta en loukkaa ketään)
ja aivan tähän loppuun sinulle miettimistä "stalin oli loppujen lopuksi hyvä mies "Neuvostoliiton kauppa oli biletaarikauppaa. Eli myytiin ja ostettiin kummalakin puolella saman verran. Jos oisit älykäämpi, tietäisit että se on kaupankäynnin kannalta perceestä. Suomi on ennen kaikkea riippuvainen omista politiikoistaan ei muista maista. Mutta tyhmälle korpikommunistille sitä on vaikea saada päähän. Sinä vaan tyytyväisenä seuraat nykyisten politiikkojen tietä skandaalista skandaaliin. Onko se hyvän politiikon merkki.? Noin vihjeenä, älä katso liikaa bigbrother:iä se sumentaa todellisuuden. ps. Eduskunta ei ole se paikka jossa filmataan BB.tä Tosin ei se kaukana siitä ole. Seuraa vaan huvittuneena, kun pitäis itkeä tai peräti parkua..! Tuommoistahan älytöntä soopaa ei voi kirjoittaa kuin, politiikasta leipänsä saava puoluehenkilö.! Nyt sitten pelottaa oman paikan puolesta, niin piirijärjestössä kuin muualla. Katoppa herran Stalinin ansiot, esim.wikipediasta uudelleen, onko iso määrä suomalaisia tappanut, "hyvä mies" suomalaisten kannalta..? ps.muuta Venäjälle.!
- Korpi-filosofi
Neuvostoliiton kauppa oli biletaarikauppaa. Eli myytiin ja ostettiin kummalakin puolella saman verran. Jos oisit älykäämpi, tietäisit että se on kaupankäynnin kannalta perceestä. Suomi on ennen kaikkea riippuvainen omista politiikoistaan ei muista maista. Mutta tyhmälle korpikommunistille sitä on vaikea saada päähän. Sinä vaan tyytyväisenä seuraat nykyisten politiikkojen tietä skandaalista skandaaliin. Onko se hyvän politiikon merkki.? Noin vihjeenä, älä katso liikaa bigbrother:iä se sumentaa todellisuuden. ps. Eduskunta ei ole se paikka jossa filmataan BB.tä Tosin ei se kaukana siitä ole. Seuraa vaan huvittuneena, kun pitäis itkeä tai peräti parkua..! Tuommoistahan älytöntä soopaa ei voi kirjoittaa kuin, politiikasta leipänsä saava puoluehenkilö.! Nyt sitten pelottaa oman paikan puolesta, niin piirijärjestössä kuin muualla. Katoppa herran Stalinin ansiot, esim.wikipediasta uudelleen, onko iso määrä suomalaisia tappanut, "hyvä mies" suomalaisten kannalta..? ps.muuta Venäjälle.!
Taitaat olla vieläkin velkaa, niiden aikojen kaupasta Suomelle. Sekö hyvää kauppaa. Ainut hyvä asia oli että suurinpiirten, kaikki tavara kelpasi. Hinnoitelulla pelatiin silloin ja perinne jatkuu esim. kotimaisissa S-K- ynnä muissa ketjuissa. Siinäkin huomaa että tavara on rajusti ylihinnoiteltua.! Eli tuo biletaarikauppa tuhosi omalta osaltaan Suomen kilpailukykyä länsimaihin..! Sitä hintaa maksetaan vieläkin. Meneekö kaaliin..?
- työttömyyskorvaus
Neuvostoliiton kauppa oli biletaarikauppaa. Eli myytiin ja ostettiin kummalakin puolella saman verran. Jos oisit älykäämpi, tietäisit että se on kaupankäynnin kannalta perceestä. Suomi on ennen kaikkea riippuvainen omista politiikoistaan ei muista maista. Mutta tyhmälle korpikommunistille sitä on vaikea saada päähän. Sinä vaan tyytyväisenä seuraat nykyisten politiikkojen tietä skandaalista skandaaliin. Onko se hyvän politiikon merkki.? Noin vihjeenä, älä katso liikaa bigbrother:iä se sumentaa todellisuuden. ps. Eduskunta ei ole se paikka jossa filmataan BB.tä Tosin ei se kaukana siitä ole. Seuraa vaan huvittuneena, kun pitäis itkeä tai peräti parkua..! Tuommoistahan älytöntä soopaa ei voi kirjoittaa kuin, politiikasta leipänsä saava puoluehenkilö.! Nyt sitten pelottaa oman paikan puolesta, niin piirijärjestössä kuin muualla. Katoppa herran Stalinin ansiot, esim.wikipediasta uudelleen, onko iso määrä suomalaisia tappanut, "hyvä mies" suomalaisten kannalta..? ps.muuta Venäjälle.!
loppususoralla kun käyt noin kovilla kierroksilla, häh ?
olet siinä mielessä mukava kaveri, että sinua kun pikkusen tökkää olet kuin se kuuluisa perseelle ammuttu kasrhu ja vielä ortodoksi ( oikea uskoinen )
anteeks vaan minä olen ollut samanmoisella kaverilla pomona ja sekin ilomanysista ja oli vittumaista kun turpaa soittaassa meni poijjan aika ja työ oli toisella sijalla,
mutta oikkein hyvää kesää ja kohtahan ne laskee mansikit laitumelle, voit ihailla tissejä
pst. vaikka se nl:n kauppa oli vaihtokauppaa työllistti se suomalaisia - Kansan voitto
Minkä puolueen poltrukki on kyseessä. Vai ihminen tekee virheitä "suuria päätöksiä" tehdessään. Kuulehan aito, muualla maailmassa politiikot pannaan vastuuseen tekemisistään vääristä päätöksistä.! Toivoisi sen tavan yltävän tännekkin päin. Eihän työpaikalakaan katota pitkään vahikoa tekevään tunariin..! Poikkeuksena puoluepoliitiset paikat kuten puolue, eduskunta. Niitä virheitä sitten yritetään peitellä, kansalaisilta ja medialta. Menehän Lappiin siellä on aitoja ja rehellisiä ihmisiä, ehkä siellä opit jotain jota poliitisena brolerina ei opi.
Äänestä vaan lisää vahinkoo tälle maalle äänestämällä=KOK, KEPU, SDP ja VAS.liitto Alkaa muuten epäilyttää tuo sinun yritäjisyytesi, vai toimitko "harmaan talouden piirissä.?SDPtä,ääniosuus yli 30%.
- Korpi-filosofi
työttömyyskorvaus kirjoitti:
loppususoralla kun käyt noin kovilla kierroksilla, häh ?
olet siinä mielessä mukava kaveri, että sinua kun pikkusen tökkää olet kuin se kuuluisa perseelle ammuttu kasrhu ja vielä ortodoksi ( oikea uskoinen )
anteeks vaan minä olen ollut samanmoisella kaverilla pomona ja sekin ilomanysista ja oli vittumaista kun turpaa soittaassa meni poijjan aika ja työ oli toisella sijalla,
mutta oikkein hyvää kesää ja kohtahan ne laskee mansikit laitumelle, voit ihailla tissejä
pst. vaikka se nl:n kauppa oli vaihtokauppaa työllistti se suomalaisiaSulla on kaikki nk.perceellään sanana ortodoksi , tarkoittaa "oikein ylistämistä" Kuten alla olevasta selviää. Ylläolevassa (vielä Neuvostoliiton kaupasta) on totuus biletaarikaupasta, herrat luuli kaupan jatkuvan ikuisuuksia, ja työntekijä maksoi virheen työtömyytenä. Tätäkään teidän on vaikea näköjään tunnustaa. Pitää ajatella omilla aivoilla, eikä uskoa puoluepolitrukkeihin. pst.Se työllisti suoraan työttömyyskortistoon..!
Lainaus wikistä="Wikipedia: ortodoksi
Tämä artikkeli käsittelee ortodoksiaa ja ortodoksisuutta yleisenä käsitteenä. Kristinuskon suurinta itäistä kirkkoa käsittelee artikkeli Ortodoksinen kirkko.
Ortodoksia ja ortodoksisuus (kreik. ορθός δόξα, ortho doksa, ’oikea’ ja ’ylistys’ tai ’palvonta’) tarkoittavat sananmukaisesti käännettynä oikein ylistämistä, mutta sana on vakiintunut tarkoittamaan oikeaoppisuutta ja puhdasoppisuutta. Sanan merkityksen siirtymä perustuu kirkkohistoriassa ajatukseen, että se, joka ylistää oikein Jumalaa, on oikeaoppinen. Sanaa käytetään suomen kielessä useissa eri yhteyksissä.
- puli arska / steissi
olen joskus seissyt vastaanottamassa Savo-Karjalan junaa sieltä Joensuun suunnalta tuleva ja nähnyt monen miehen alun tulevan suureen kaupunkiin, aina varauksella miettii " miten selviää hän",
olisi äärettömän hyvä, että ihmiset työllistettäisiin sinne kotipaikalle ( kuka haluaisi jäädä) tai vastaavasti pienin ja hyvien kulkuyhteyksien päähän, tämä olisi ihanne, mutta se raadollisuus kapitalismi ei koskaan työllistä ihmisiä täydellisesti se ei sovi kapitalismin pelissääntöihin ja tuottavuus vaatii halpoja työvoima kuluja ja pieniiä kustannuksia ja esim. Ilomantsi on auttamattomasti muiden rajaseutu - ja syrjäkylien kanssa kannattavuuden suhteen ulkona kuvioista ja kun teidän luonteeseen kuuluu turhanpäiväinen valittaminen ja selän takana puhuminen turisti ja kylä ei kohtaa toistansa
tämä on aiheuttanut sen, että hyvin monella Ilomantsilaisella miehellä on kuukautiskipuja ja ne puretaan tällä palstalla polittisena paskanjauhantana
no kuka tätä palstaa lukee kun me elämästä ulos jääneet, vähäosaiset, syrjäytyneet ja itseemme kyllästyneet ja meillä on kivaa
mutta te saatte olla onnellisia kun teillä on näitä filosoovvin tai sohvin tyyppisiä kavereita,
karkoitatte loputkin ystävät
oikkein miellyttävää kesän osdotudta ja aspiriini auttaa- puli arska
teki enemmän lyöntivirheitä, kirjoitusvirheitä kun laki sallii ja arska lähtee etsimään silmälasit,
ovat meinaan paremmat kuin lasisilmät - Korpi-filosofi
Lainaan="mutta te saatte olla onnellisia kun teillä on näitä filosoovvin tai sohvin tyyppisiä kavereita,
karkoitatte loputkin ystävät"
Aito puolue politrukki taas äänessä, voi juku onkohan tuo lause totta. Mennöö kaikki ystävät kun kirjoitelen..! (mistä ne tietää kuka kirjoitelee.)Taitaa suojatyöpaikan menetys pelottaa, älä sure opitpahan nk.kantapään kautta että kansaa ei voi kusettaa äärettömyksiin. Asperiini on kuulema loppu, joku puoluepolitrukki oli ostanut kaiken, mahtaa vitutt.. nyt tuli päänsärky ihan muista syistä kuin normaalisti. Kaikiko tänne kirjoitavat ovat=vähäosaisia, syrjäytyneitä, elämästä ulos jääneitä jne. Olet aikamoinen veijari,rasistoit kaikki sinun kirjoituksia kommentoivat noin.? Eioo isä aurinkoiset opit menneet hukkaan.? Nähtävästi Siperia odottaa jos jään kiinni.! Et mielestäni tehnyt lyöntivirheitä, mutta ajatuskatkoja sulla on liikaa, sitä se puoluepolitiikka tekee liian paljon nautittuna. Keskity joihinkin muihin asioihin esim. pilkkimiseen.! Syytä harjoitella valmiiksi, siihen nimittäin aikaa riittää ensi vaalien jälkeen. Toivottavasti..! - arvonnan tulos
Lainaan="mutta te saatte olla onnellisia kun teillä on näitä filosoovvin tai sohvin tyyppisiä kavereita,
karkoitatte loputkin ystävät"
Aito puolue politrukki taas äänessä, voi juku onkohan tuo lause totta. Mennöö kaikki ystävät kun kirjoitelen..! (mistä ne tietää kuka kirjoitelee.)Taitaa suojatyöpaikan menetys pelottaa, älä sure opitpahan nk.kantapään kautta että kansaa ei voi kusettaa äärettömyksiin. Asperiini on kuulema loppu, joku puoluepolitrukki oli ostanut kaiken, mahtaa vitutt.. nyt tuli päänsärky ihan muista syistä kuin normaalisti. Kaikiko tänne kirjoitavat ovat=vähäosaisia, syrjäytyneitä, elämästä ulos jääneitä jne. Olet aikamoinen veijari,rasistoit kaikki sinun kirjoituksia kommentoivat noin.? Eioo isä aurinkoiset opit menneet hukkaan.? Nähtävästi Siperia odottaa jos jään kiinni.! Et mielestäni tehnyt lyöntivirheitä, mutta ajatuskatkoja sulla on liikaa, sitä se puoluepolitiikka tekee liian paljon nautittuna. Keskity joihinkin muihin asioihin esim. pilkkimiseen.! Syytä harjoitella valmiiksi, siihen nimittäin aikaa riittää ensi vaalien jälkeen. Toivottavasti..!hallituksessa ovat
kepuli, kököömys täi väihtöehtoiseti sossuli, perssesuomalaiset, rkp
perssesuomaliset otettaan puuteliksi läytetään päntä ja oikkea pölitiikkö tälyttää "pientä reppänää ja heittin äänestäjiä"
eläköön söömi ja typeryys - PerSuli
arvonnan tulos kirjoitti:
hallituksessa ovat
kepuli, kököömys täi väihtöehtoiseti sossuli, perssesuomalaiset, rkp
perssesuomaliset otettaan puuteliksi läytetään päntä ja oikkea pölitiikkö tälyttää "pientä reppänää ja heittin äänestäjiä"
eläköön söömi ja typeryysPerSu:t ei rupee edes avoliittoon RKP.n kanssa, syynä pakkoruotsi. Se pitää saada pois samoin virkaruotsi. Kuten ylläolevasta kirjoituksesta voi päätellä aihetta olisi..! Typeryys on vallalla nyt, vaalit voi muuttaa Suomen tulevaisuuden parempaan päin. ;-)
- Se on 1 SDP
PerSuli kirjoitti:
PerSu:t ei rupee edes avoliittoon RKP.n kanssa, syynä pakkoruotsi. Se pitää saada pois samoin virkaruotsi. Kuten ylläolevasta kirjoituksesta voi päätellä aihetta olisi..! Typeryys on vallalla nyt, vaalit voi muuttaa Suomen tulevaisuuden parempaan päin. ;-)
Ei lyönti virheitä,vain pelkkää laatua.
- Se on joku muu
Se on 1 SDP kirjoitti:
Laatu ratkaisee , sano emäntä. Kun SDP:tä jätti äänestämättä.;-)
- eläköön vallankumous
PerSuli kirjoitti:
PerSu:t ei rupee edes avoliittoon RKP.n kanssa, syynä pakkoruotsi. Se pitää saada pois samoin virkaruotsi. Kuten ylläolevasta kirjoituksesta voi päätellä aihetta olisi..! Typeryys on vallalla nyt, vaalit voi muuttaa Suomen tulevaisuuden parempaan päin. ;-)
peru SS uomalainen, tuo polittinen pellelauma menee rkp:n ja vihreitten kanssa hallitukseen ilman minkäälaisia polittisia vaateita,
18.04 2011 tuossa peru SS laumassa alkaa puuteloituminen ja oikeiiten puolueitten ( lainaus ) edustajat tupeavat viemään " reppanoita" kuin pässiä narussa ja nauravat "partaansa" suomalaisten tyhmyydelle ja SMPn kohtalo toistaa itseään
ja nyt rajaseudun " runkkarit " kylälle haukkumaan kaikkea mikä liikkuu - äänijakauma
eläköön vallankumous kirjoitti:
peru SS uomalainen, tuo polittinen pellelauma menee rkp:n ja vihreitten kanssa hallitukseen ilman minkäälaisia polittisia vaateita,
18.04 2011 tuossa peru SS laumassa alkaa puuteloituminen ja oikeiiten puolueitten ( lainaus ) edustajat tupeavat viemään " reppanoita" kuin pässiä narussa ja nauravat "partaansa" suomalaisten tyhmyydelle ja SMPn kohtalo toistaa itseään
ja nyt rajaseudun " runkkarit " kylälle haukkumaan kaikkea mikä liikkuusuuruusjärjestyksessä, koskien Ilomantsia;
KESKUSTA
SDP
KOK
VAS LIITTO
ja loput äänet menee "henkisille roteesiryhmille" ( lainaus )
ja ukot nurisee, purpettaa ja uhoo 4 seuraavaa vuotta ja valitus rajaseudulla on valtava - PerSuli
Se on 1 SDP kirjoitti:
Onko miten isänmaallista. Kaikki mahdollinen myyty Ruotsiin,sitten lappu luukulle.! Kansa maksaa senkin työttömyytenä, entä sitten alla oleva. Kansa halutaan pakkoruotsin ikeeseen, kun muut maailmankielet olisi paljon tärkeämpiä. Kilpailukyvyn kannalta. Se ei näytä SDP ja kumppaneita huolettavan.Eikö olisi järkevämpää 5% opetella Suomea kuin 95% Närpes svenskaa=Ei oikeaa Ruotsia.? Sitä paitsi mamu:jen eristäytyminen estetään muutamalla Suomi virallisesti yksikieliseksi Ruotsin kielilain malliin. ps.Pakkoruotsiin ei perustuslaki velvoita, siinäkin demarit kusettaa..!
Pitäisikö pakkoruotsi poistaa kouluista?
Kokoomus:
Suomalaisten lasten on koulussa perusteltua hankkia monipuolinen kielitaito ja opiskella myös molempia kotimaisia kieliä.
Vihreät:
Suomen kielellistä monimuotoisuutta ja kaksikielisyyttä tulee tukea ja edistää. Koulutuksen ja peruspalveluiden saanti molemmilla kansalliskielillämme on edelleenkin taattava. Kielellisten vähemmistöjen mahdollisuuksia oppia ja käyttää äidinkieliään on lisättävä.
SDP:
Ei. Perustuslain mukaan Suomessa on kaksi kansalliskieltä, suomi ja ruotsi. SDP on sitoutunut siihen, että molempia kansalliskieliä opiskellaan jatkossakin maamme kouluissa. - PerSuli
eläköön vallankumous kirjoitti:
ja nyt rajaseudun " runkkarit " kylälle haukkumaan kaikkea mikä liikkuuKokoomus=J.Katainen , vie velkaan,ei välitä puoluekokouksen päätösistä=pakkoruotsi.M.Vanhanen lautakasaa, nuorisosäätiöö Demarit= J.Urpilainen, ei tiedä köyhien määrää, ensiksi haluasin kiittää. P.Lipponen,pakkoruotsi, muiden maiden etujen ajaminen, P.Heinäluoma&L.Ihalainen Apuuva Apuuva.. Sinäkö PerSu:ja ilkiit nimitellä poliitisiseksi pellelaumaksi. Kato peiliin. Kyllä se on täällä rajaseudulla nähty ketkä vie tämän alueen tuhoon, eikö hävetä..!
- kerro, kerro älymies
PerSuli kirjoitti:
Kokoomus=J.Katainen , vie velkaan,ei välitä puoluekokouksen päätösistä=pakkoruotsi.M.Vanhanen lautakasaa, nuorisosäätiöö Demarit= J.Urpilainen, ei tiedä köyhien määrää, ensiksi haluasin kiittää. P.Lipponen,pakkoruotsi, muiden maiden etujen ajaminen, P.Heinäluoma&L.Ihalainen Apuuva Apuuva.. Sinäkö PerSu:ja ilkiit nimitellä poliitisiseksi pellelaumaksi. Kato peiliin. Kyllä se on täällä rajaseudulla nähty ketkä vie tämän alueen tuhoon, eikö hävetä..!
mitä vennemolaiset sai uhollaan aikansnsa aikaan, kerro mitä nämä persesuomaliset on uhoomisella saaneet aikaan,
kato turpaa soittamalla siellä mökin nurkassa ei saaha mitään aikaan, eikä kyllä poliitiikassakkaan
minä muistan miten paljo vitutti kun jäi linja-autoaseman baari, jäi koivunotkon tupa, heikkisen baari ja lorviminen siellä kylällä tuossa 1970 vaihteessa kun löivät lapun kouraan ja sanovat, että poika mää etelään töihin ja minä läksin
no aika on kulunut ja pennut on aikuiset ja koti on muualla kuin ilomantsissa, no kesäpaikka on,
mutta sen sulle sanon työväenliike on rakentanut suomen sosiaaliturva ja yhdessä porvarien kanssa on rakenettu Suomi ja siinä ei vennamolaisilla ja perussuomalisilla oo ollu kuin turvasoittajan osa, anteeks jos loukkas mutta totuus on tämä - ja mie yhyn siun
kerro, kerro älymies kirjoitti:
mitä vennemolaiset sai uhollaan aikansnsa aikaan, kerro mitä nämä persesuomaliset on uhoomisella saaneet aikaan,
kato turpaa soittamalla siellä mökin nurkassa ei saaha mitään aikaan, eikä kyllä poliitiikassakkaan
minä muistan miten paljo vitutti kun jäi linja-autoaseman baari, jäi koivunotkon tupa, heikkisen baari ja lorviminen siellä kylällä tuossa 1970 vaihteessa kun löivät lapun kouraan ja sanovat, että poika mää etelään töihin ja minä läksin
no aika on kulunut ja pennut on aikuiset ja koti on muualla kuin ilomantsissa, no kesäpaikka on,
mutta sen sulle sanon työväenliike on rakentanut suomen sosiaaliturva ja yhdessä porvarien kanssa on rakenettu Suomi ja siinä ei vennamolaisilla ja perussuomalisilla oo ollu kuin turvasoittajan osa, anteeks jos loukkas mutta totuus on tämänäkemykssen päätä aukomalla ja isolla iänellä ei oo suatu mittään aikkaan
- vitvalkopunikki
ja mie yhyn siun kirjoitti:
näkemykssen päätä aukomalla ja isolla iänellä ei oo suatu mittään aikkaan
Minä vain häippäsin 60- luvun puolella. Yritin hätäaputöissä ojoo runnella suohon maaliskuussa ja lunta ol lähes metri. Urakka ol, varmuuveks hinta ol semmonen, ettei millään leiväksi muuttunna. Eikä ollu tarkotuskaan, piti putsata kortisto ja haukkua jätkä työhaluttomaks. Piätin vaihtoo repun paikkoo hyvissä ajoin.
Persut on persuja, sekalainen joukko onnenonkijoita, oikeistopopulisteja ja muutennii tuulenviemii reppanoita. - PerSuli
kerro, kerro älymies kirjoitti:
mutta sen sulle sanon työväenliike on rakentanut suomen sosiaaliturva ja yhdessä porvarien kanssa on rakenettu Suomi ja siinä ei vennamolaisilla ja perussuomalisilla oo ollu kuin turvasoittajan osa, anteeks jos loukkas mutta totuus on tämäKysymys ensin..? Mikä ihmeen sosiaaliturva.? Kun ihmiset saavat kuolemaansa asti tehdä töitä, kun eläkerahat on hassattu jonnekkin ulkomaiden pörsseihin. Siihen on osallistuneeet niinkuin sanot työväenliike kuin porvaritkin. Oikeassa olet siinäkin ettei PerSu:illa eikä Vennamolaisilla ole siihen osaa eikä arpaa..! Luuletko että tälle nykyiselle menolle ei tule loppua. Katso kansa ei enää ole tiedoituspimennossa internetin ansioista, eli se siitä. Yritäkeehän Nimimerkit: kerro kerro älymies, ja mie yhyn sinuun, vitivalkopunikki. Kehittää itseänne tuolla ajatelun saralla, luulisi teillä olevan aikaa siihen, jos ette ole puolueen hommissa. Jos niikseen tulee päätä aukomalla 70-luvulla asiat pantiin eräiltä osin järjestykseen. Piti neljän suuren (SDP,Keskusta, Kokoomus ja vasemisto) taipuu kansan tahtoon.;-) Mielenkiinnolla odotelen vaaleja, saatais todelliset tyhjänpuhujat vaikka sinne suolle ojaa kuokkimaan..!
- korpi kommunistui
vitvalkopunikki kirjoitti:
Minä vain häippäsin 60- luvun puolella. Yritin hätäaputöissä ojoo runnella suohon maaliskuussa ja lunta ol lähes metri. Urakka ol, varmuuveks hinta ol semmonen, ettei millään leiväksi muuttunna. Eikä ollu tarkotuskaan, piti putsata kortisto ja haukkua jätkä työhaluttomaks. Piätin vaihtoo repun paikkoo hyvissä ajoin.
Persut on persuja, sekalainen joukko onnenonkijoita, oikeistopopulisteja ja muutennii tuulenviemii reppanoita.tehtiinpä teitä pohjois-karjalassa, käytiin pilpali savotoissa ja saatiin pientä palkkaa, mutta palkkaa kuitenkin ja sillä elettiin
muistan eräälläkkin työmaalla Ilomantsissa kun kaverit meni pomoa piiloon kun näkyviin tuli ja jos yllätti oltiin nk. jotaki ois aikaan saatu
mutta se ainainen narina, valitus ja velttous oli vallalla 1960-70 luvuilla ja meno ei siitä ole parannut
olin eräällä suurella työmaalla Vantaalla ja asuin samassa asuinyhteisössä muutamien Ilomantsin poikien kanssa ja ei ollu semmoista asiaa eikö pojat olisi valittanut, toki työmaalla oli Ilomantsilaisia kavereita jotka pärjäsi tekivät työt ja pärjäsivät hyvin
näistä kavereista jotka jatkuvasti soittivat turpaa työmaata, firmoja, luottamushenkilöitä ja politikkoja kohtaan palasi moni juomaan itsensä hengiltä ilomantsiin tai mmuten lopettivat elämänsä, ne kaverit joille työ ja elämä oli tärkeä ovat vieläkin voimissaan asuvat muualla, mutta on ilomantsissa kesäpaikka ja elävät suht täyteläistä elämää ja eivät äänestä "roteesipuolueita"
olin työ kommennuksella Neuvostoliitossa " eli rakentamassa sosialismia" ja siellä oli samat kuviot, turvansoittajat palasi paska housussa kylille turpaa aukomaan ja haukkumaan miten hirveä oli työmaa ja virkamiehet NLssa, kukaan ei koskaan sanonut, että joivat kululupansa ja saivat karkoituksen
sama ruotsissa osa menesty ja osa palasi kotikylään "jojoksi"
yhteiskuntaa ja omaa elämää ei rakenneta sanoin, sen eteen on tehtävä työtä ja yhdyn kysymykseen "mitä nämä paskanjauhajat on aikaan saanut"
minä yn saman kysymyksen neljän vuoden päästä jos Jumala päiviä suo - Oikein A1
PerSuli kirjoitti:
Kysymys ensin..? Mikä ihmeen sosiaaliturva.? Kun ihmiset saavat kuolemaansa asti tehdä töitä, kun eläkerahat on hassattu jonnekkin ulkomaiden pörsseihin. Siihen on osallistuneeet niinkuin sanot työväenliike kuin porvaritkin. Oikeassa olet siinäkin ettei PerSu:illa eikä Vennamolaisilla ole siihen osaa eikä arpaa..! Luuletko että tälle nykyiselle menolle ei tule loppua. Katso kansa ei enää ole tiedoituspimennossa internetin ansioista, eli se siitä. Yritäkeehän Nimimerkit: kerro kerro älymies, ja mie yhyn sinuun, vitivalkopunikki. Kehittää itseänne tuolla ajatelun saralla, luulisi teillä olevan aikaa siihen, jos ette ole puolueen hommissa. Jos niikseen tulee päätä aukomalla 70-luvulla asiat pantiin eräiltä osin järjestykseen. Piti neljän suuren (SDP,Keskusta, Kokoomus ja vasemisto) taipuu kansan tahtoon.;-) Mielenkiinnolla odotelen vaaleja, saatais todelliset tyhjänpuhujat vaikka sinne suolle ojaa kuokkimaan..!
Joten äänet kanavoituvat SDPle.
- PerSu:li
Oikein A1 kirjoitti:
Joten äänet kanavoituvat SDPle.
Alla olevassa linkissä. Otsikko kertoo kaiken.;-)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9672575 - PerSu:li
korpi kommunistui kirjoitti:
tehtiinpä teitä pohjois-karjalassa, käytiin pilpali savotoissa ja saatiin pientä palkkaa, mutta palkkaa kuitenkin ja sillä elettiin
muistan eräälläkkin työmaalla Ilomantsissa kun kaverit meni pomoa piiloon kun näkyviin tuli ja jos yllätti oltiin nk. jotaki ois aikaan saatu
mutta se ainainen narina, valitus ja velttous oli vallalla 1960-70 luvuilla ja meno ei siitä ole parannut
olin eräällä suurella työmaalla Vantaalla ja asuin samassa asuinyhteisössä muutamien Ilomantsin poikien kanssa ja ei ollu semmoista asiaa eikö pojat olisi valittanut, toki työmaalla oli Ilomantsilaisia kavereita jotka pärjäsi tekivät työt ja pärjäsivät hyvin
näistä kavereista jotka jatkuvasti soittivat turpaa työmaata, firmoja, luottamushenkilöitä ja politikkoja kohtaan palasi moni juomaan itsensä hengiltä ilomantsiin tai mmuten lopettivat elämänsä, ne kaverit joille työ ja elämä oli tärkeä ovat vieläkin voimissaan asuvat muualla, mutta on ilomantsissa kesäpaikka ja elävät suht täyteläistä elämää ja eivät äänestä "roteesipuolueita"
olin työ kommennuksella Neuvostoliitossa " eli rakentamassa sosialismia" ja siellä oli samat kuviot, turvansoittajat palasi paska housussa kylille turpaa aukomaan ja haukkumaan miten hirveä oli työmaa ja virkamiehet NLssa, kukaan ei koskaan sanonut, että joivat kululupansa ja saivat karkoituksen
sama ruotsissa osa menesty ja osa palasi kotikylään "jojoksi"
yhteiskuntaa ja omaa elämää ei rakenneta sanoin, sen eteen on tehtävä työtä ja yhdyn kysymykseen "mitä nämä paskanjauhajat on aikaan saanut"
minä yn saman kysymyksen neljän vuoden päästä jos Jumala päiviä suoJahaa vai töissä Neuvostoliitossa. Sieltäkö opittiin sama harasoo meiniki työlaatuun.? Onhan se kumma että parivuotta vanhat talot kärsii homevaurioista. Olen sen verran alan töitä tehnyt, että ennenvanhaan ammattimiehet ei ois antanut luikurityön mennä läpi. Ne oli ammattiylpeää porukkaa omasta työstään. Nää nykyajan talonrakentajat sekä remppareiskojen motiivi on raha eli nopeus.! ja sen kyllä huomaa..! Eli en soittaisi poskeani poskensoittajista, ne voi olla ainuut rehelliset, omaa työtään kohtaan. Eikä hyväksyneet "filunkia" työmailla. Yleensä toisia haukkuvat työmailla ovat loisia. Näin ennen enkä usko sen tavan muuttuneen. Muuten sama sakki haukkui nk.pienviljelijöitä vaikka miksi, mutta kovempaa työtä ne 50-70-luvulla teki kuin sinä. Ja ne rakensi korven.!
- kommunisti muuten
PerSu:li kirjoitti:
Jahaa vai töissä Neuvostoliitossa. Sieltäkö opittiin sama harasoo meiniki työlaatuun.? Onhan se kumma että parivuotta vanhat talot kärsii homevaurioista. Olen sen verran alan töitä tehnyt, että ennenvanhaan ammattimiehet ei ois antanut luikurityön mennä läpi. Ne oli ammattiylpeää porukkaa omasta työstään. Nää nykyajan talonrakentajat sekä remppareiskojen motiivi on raha eli nopeus.! ja sen kyllä huomaa..! Eli en soittaisi poskeani poskensoittajista, ne voi olla ainuut rehelliset, omaa työtään kohtaan. Eikä hyväksyneet "filunkia" työmailla. Yleensä toisia haukkuvat työmailla ovat loisia. Näin ennen enkä usko sen tavan muuttuneen. Muuten sama sakki haukkui nk.pienviljelijöitä vaikka miksi, mutta kovempaa työtä ne 50-70-luvulla teki kuin sinä. Ja ne rakensi korven.!
en tiedä mitä ikäluokkaa edusta olet oikeassa siinä, että ennen miehet kunnioitti sitä mitä tekivät ja se ei ollut nykyrakentamista,
tuohon aikaan miehillä oli muitakin työkaluja kuin sirkkeli, naulapyssy ja ruuvin väännin ja osasivat ja käyttivät niitä
siinäkin olit oikeassa, että pienviljelijät ja työmiehet isolla Mllä rakensi tämän maan sodan jälkeen, mutta se toinen puoli "luusereita" liikku työmailla jo silloin ja suunsoitto oli voimakasta
minäkin olin neuvostovaltiota rakentamassa ja oliilomantsilaisia ja tykkäsivät jaa
minä en niinkääoppinut harasoota, vaan opin kuuntelemaan vanhoja venäläisiä kappaleita ja kuuntelen vieläkin
nyky talonrakentajat ovat legopalikka miehiä ja mikä ei uraan sovi sitä ei tehdä , meinaan korjausta kunnolla vaan roiskitaan
- pas..housu
Puli-veivari, vastaapa otsikon kysymykseen.
- kerro montun
mies nim. merkki pas,,, housu väitteesi tausta ja osita sormella
- yKs kÄkI
mahLottoman mielenkiintoine kesKustelu ja vOi niitä toiseks vanHoja puolueiTa
ne on kaUheita ja miNä ainUt jokkka jymmäRrän
viisSaus Alkkaa montusta ja jaTkuU hatuvaaraan mÖhköön mutalahtEen ja aiNa ölölään asti
eLi koko ilmanTsi on viisas ja muisTa ei löyTy - pois pilattu kommari
Voisko tämän viestiketjun lähettää Hesariin niin saisivat viikon kyykkiä ja pohtia kuinka vaalien huuma on korpipitäjässä vaikuttanna.
Onnea kaikille ja jos ehtokkaasi ei tullut valittua kerro hälle kuinka yksinkin voi itsensä ja ison sakin viihdyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771104Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.741101Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031036En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898