mustaa munaa vessassa

mustaa saanut

Poikkesin tässä kerran ajellessani läpi yön auki olevalle abc-asemalle kahville ja vessaan.Kahvit juotuani menin vessaan ja murjaisin pytyn puolilleen.Poistuin kopista ja aloin pestä käsiä,kun pisoaarille tuli tosi musta mies joka alkoi lorottaa samalla hemputtaen kaluaa.En saanut silmiäni irti tuosta komeasta kalusta ja hän huomasi se.Kustuaan hän kysyi suoraan halusinko imeä hänen kulliaan ja minä tietenkin halusin.Menimme koppiin ja ovi säppiin,istuin pytylle ja hän laski housunsa ja aloin imeä tuota sinisenmustaa kullia.Lutkutin kunnes hän laukesi suuhuni.Sitten hän halusi imeä minun kaluani ja toki annoin.Multa tuli melkein heti ja hän purskautti spermani kädelleen ja voiteli sillä taas seisovan kalunsa ja mun anuksen.Kumarruin pytyn ylle ja sain tuon mustan kullin sisääni.Se tuntui hyvälle ja pian sainkin kokea sen mitä ei ollut aikaisemmin tapahtunut.Minä laukesin anukseen panosta ja hetken kuluttun myös musta mies laukesi.Sitten hän vain pyyhki kaluaan vessapaperilla ja lähti pois.En saanut sovittua uutta tapaamista,mutta kyllä sain hyvän panon ja imuttelun ja sekin on jotain.

28

25062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustuainen

      Mäkin tuun.

      • mustaa saanut

        Missä ja milloin voitais tavata ja miten yhteyden otto onnistuu.


    • yks monista

      Jos valkoinen mies kelpaa, niin anna s-postiosote tai puhnro, niin jutellaan lisää. Vinkkinä heti alkuun, että asun Hesassa.

      • mustaa saanut

        Tule klo 17.30 nuppi koodi nettiin jutellaan siellä lisää.Olen siellä nimimerkillä bi60ukm.Kyllä valkoinenkin mies kelpaa yhtä hyvin.


    • Siutai

      Voi kun haluaisin saada saman tarjoilun, missä voin levittää , saadakseni makioita pullia ja ihania kullia, makioita mahan täydeltä, suun levvyyltä, suolen suosivalta, ihanoita makkaroita tavaksi arkiaskaroisiin taytteeksi elämän kultahetkiin.

    • Nammmm10

      Minäkin haluaisin kyrpää,imisin ja nielisin kaiken,ottaisin myös peppuun kyrpää,suostuisin antamaan useammallekin.Olen kuitenkin naimisissa enkä uskalla hairahtua.....On se surullista :(

    • sinpa

      olis kyllä mukava saada sama kohtelu joskus vaikkapa ABC veskissä ,,, paikka joensuu ilmoitelkaa monelta ja missä ,,,, mut mieluiten päivisin

      • Anonyymi

        ABC:N SEINÄT NYKYÄÄN LIIAN PAKSUJA MIESTEN HOMMIIN PITÄNEE KIRJOTTAA REKKARI JOTTA TIETÄVÄT MISTÄ LÖYTYY


    • Jannu aloittelia

      Kokeilin nuorena kun olin kahden tosi tumman vanhemman kanssa kimpassa naitavana. Kyllä sai kyytiä että tuntu hyvälle.

      • uteliasnuori

        Kuullostaa tosi kiihottavalle ;) kertositko tarkemmin tuosta jutusta :)


      • Anonyymi

        ON SIINÄ PERSE KOVILLA MUTTA IHANAA KUN TOINEN LAUKEE PEPPUUN JA OOT JUST SAANUT TOISEN UUDESTA PYSTYYN EIKU RATSAILLE SAMALLA EKAA VOI IMEE JOSKO VIELÄ UUSIKS IHANAA


      • Anonyymi

        MULLA SAMOIN VIIKON PÄÄSTÄ HUOMAS MUT RANNALLA SIELÄ SAI KUNNOLLA IHMISET VAAN HURRAS VIERELLÄ OLI BILEET


    • janne tyttö29v

      janita tv.tyttöilee ja haluu mustaa kullii.kotkassa...saa kuvattua ostaaa,,oon tosi pervo
      peppu,spremas

      • Kiimassa30cm

        Kahta mustaa janne ..ON OIKEESTI SAANU..LISÄÄ HALUUN ISOMPIA...MUSTAT KIIMAssa pepun annan SITOA...KUVATA..videoon mua säamas mustii ISOJA?KOSKA ?0469305257


    • 2 mustaa

      Tosi kiihoittavaa voi kun sais kahta mustaa melaa samaan aikaan toinen pepussa ja toinen suussa toinen kun olis lauennut peppuun ni ne vaihtas paikkoja ja toinen tulis laskemaan siemenet sisälle ja samalla nuolisin toisen spermaista kullia antaumuksella ja itse laukeisin peppuun panemisesta mustan kullin päälle minkä lopuksi nuolisin puhtaaksi spermoista lähtisin pois ja sperma valuisi vielä pitkään pepustani. Taas laukesin kun tätä kirjoitin.

      • Anonyymi

        JOO MUISTOT TULEE MIELEEN ALKAA PEPPU JO SUPISTELLA NYT RASVAUS JA KYLILLE JOSKO LÖYTYIS JOKU


    • Laukean monesti saadessani peppuun. Itse tutustuin mustaan makkaraan tullessani junalla lapista kotiin.

    • tarinankertojaboy

      Kertomuksessas ei ollut yhtään tunnetta mukana. Samoin kaikki adjektiivit olit jättänyt pois. Yritä käyttää enemmän mielikuvitusta kun kerrot tarinaa.

      • Anonyymi

        EI TUNTEITA MUTTA KUNNON PANOT


    • Anonyymi

      Mustaan ihastunut
      Sovin tapaamisen paikalliselle ABC:lle. Sanoin sen sopivan koska tulen autolla. Oikeasti ikäni takia en muualle päässyt. Sain mustaa munaa isossa vessassa. Yksi painoi munan suuhuni. Toiset panivat valkoista kokematonta peppuani. Huusin tai olisin huutanut ellei terska olisi täyttänyt suutani.

      • Anonyymi

        VESSA PANON JÄLKEEN VEIN 3MUSTAA KAVERIA ASUNTO-AUTOLLENI PANIVAT KOKO YÖN VOI SITÄ SPERMAN MÄÄRÄÄ SUUSSA JA PEPUSSA AINA JOKU PEPUSSA ONNEKS SAIN PUHELIN NUMEROT ENS VKL UUSIKS


    • Anonyymi

      mulle kävi nuorena samoin mutta oli kertonut kavereilleen että mä jäin vielä vessaan sain vielä kahdelta ottaa suihin ja antaa peppua oli isoa mustaa makkaraa ja peppu reikä smetanaa täys ihana olo kun kotia päin kävelin

    • Anonyymi

      sattui minulle kans onneks vaihettiin mumeroita nykyään saan suurta mustaa viikottain ooh

    • Anonyymi

      ei kuitenkaan oo näkynyt meiän abc asemalla antaisin heti

    • Anonyymi

      JUST KATTELIN GAY VIDEOITA MIES AHTAASSA KOPISSA JA MOLEMMILTA PUOLILTA SAI KULLIA KYLLÄ KÄVI KATEEKS

    • Anonyymi

      OLEN AINA PYYTÄNYT NUMERON YLEENSÄ VASTAAVAT JA SAAN UUDESTAAN VESSASTA POISTUESSA KANNATTAA SUUN YMPÄRYS PUTSATA MUTTA JÄTTÄÄ KUUMA SPERMA PEPPUUN TUNTUU HYVÄLTÄ KOTIIN MENNESSÄ

    • Anonyymi

      itellä samanlainen kokemus mutta istuin ite mustan ison päälle tuntui ettei lopu koskaan lopulta pohjassa aloin ratsastamaan sain äkkiä orkun mutta mies vaan jatkoi keikutti pakaroista laukesin uudestaan kun mies tuli poistui olisin kyllä halunnut vaki panon niin ihana oli iso musta kyrpä kaipailen

    • Anonyymi

      ja joku väittää ettei koolla oo väliä kyllä tunne on mahtava kun tuo suuri lopulta liukuu sisään ja alkaa työnnöt naiseton oikeessa

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe