Moro!
Häissä, joissa on hääauto käytössä, niin onko jotain sääntöä/tapaa olemassa, että kuka sitä autoa kuskaa? Onko se automaattisesti bestman, vai voiko kuka tahansa ajaa?
Kiitoksia vastauksista!
Hääuton kuski?
9
3124
Vastaukset
- remi
kyllä papin pitää sitä ajaa.
- Bestman
No hei ei tosiaan oo pappi välttämätön! Siskon häissä pappi ajoi, mutta ei se mun mielestä ole mikään sääntö.
- Minni
keksintö on että pappi ajaa hääautoa? Ellei vihipappi ole erityisen hyvä ystävä tai perheen pappi jo ammoisista ajoista niin toki mutta enpä ole aiemmin moisesta kuullut. Meillä auto oli vuokra-auto ja kuski kuului "kauppaan" Olen ymmärtänyt että bestman tai seremoniamestari ajaa tai joku hyvä ystävä mutta ei pappi.
- sulhanen
..jos se on juovuksissa. Muuten kyllä
- näin meillä
..minä olisin halunnu että bestman ajaa, mutta hänellä on tarkotus vetää kännit kahvituksen jälkeen jos ei muuta niin omasta pullosta,Joten morsiammen eli mun pikkuveli on kuski.
- Jupe
Serkun häissä kuskina oli hiippakunnan piispa, mutta sekin sanoi että vain hotellille asti.
- jerppa
mille hotellille menitte?
- Morsian
*reps*
- keke kuljettaja
Jos ei itse aja niin hoitakoon jonkun ajamaan.
Ainakin pitäisi ajaa kirkolta juhlapaikalle, siitä eteenpäin hoitakoon jonkun kaverinsa kuskiksi jos ei itse aja. Poikkeuksena toki jos joku muu haluaa ajaa (Wanha auto, tms)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1454045Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville643720Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.123004Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1202601- 1782275
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa321584Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka491457- 541282
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih161070Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1111065