Varsova vastaan Vilna.
Olemme löytäneet kaksi hyvää ja meille sopivaa matkaa. Nyt vain pitäisi päättää kumpi olisi mukavampi?
Kumpi on edullisempi shoppailupaikka? Yms..... Ottaisin mielelläni vastaan kaikenlaisia kommentteja noista kaupungeista.
Lisäksi kiinnostaisi minkälainen on Riikan kenttä? Siellä kun olisi koneenvaihto. Saako siellä kulumaan pari tuntia?
Varsova vai Vilna?
2
358
Vastaukset
- Matkamies maan
Valitse se Riga, paljon parempin valittavissa edullisia ostospaikkoja ja vanhassa kaupungissa viihtyisiä ravintoloita.
Jos taas haluat matkustaa jompaan kumpaan, niin valitse Vilna, Varsova on aika kolkko - 33
Varsova on tylsä. Halvemmaksi tulisi vierailla Tampereen hervannassa. Paikka on yhtä "romanttinen."
Jos Puolaan halajatte niin LÄMPIMÄSTI voin suositella Gdanskia jonne pääsee kätevästi Wizzair lentoyhtiöllä tampereelta lähes ilmaiseksi. Vaihtoehtona Krakova joka on myös todella hieno paikka. Molemmat yhtä edullisia ja hyvät ostosmahdollisuudet löytyy. Riian kenttä on pieni mutta kyllä siinä pari tuntia kituuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119