Eli mun pikkukoiralla on vaurioitunut sylkirauhanen joka tutkittiin lääkärissä ja nyt täytyis päästä leikkaukseen poistamaan se..Miten teidän koirat on toipunut tästä leikkauskesta, entä onko se vaarallinen leikkaus?
Entä mitä jos sitten ton sylkirauhasen poistin jälkeen toinenkin jostain syystä vaurioituu?
Koiran tulehtunut sylkirauhanen
8
4853
Vastaukset
- onainariski
on mahdollista että pienet koirat kuolevat leikkauspöydille. ja yleensä poiston jälkeen vuoden parin sisään saattaa alkaa toinen syl. rauhanen oireilla. kannattaa muistaa oireilun merkit.
Leikkauksesta vielä sen verran että palautuminen siitä on rankkaa, ja pienen koiran leikkauksissa on toipilas vaiheessa halvaantumisen / sokeutumisen riski.
Aika näyttää. On melkosta arpapeliä kuitenkin.- kikkelitonttu
pääasia että leikauksen tekee ammattilainen etkä sinä.
- mixen minä?
kikkelitonttu kirjoitti:
pääasia että leikauksen tekee ammattilainen etkä sinä.
no höh...
- Anonyymi
hopon hopo koira selviää leikkauksesta hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hopon hopo koira selviää leikkauksesta hyvin
Juuri näin, koiramme sylkirauhanen poistettiin juuri äsken, oli mennyt kuolioon, hyvin toipui.
- Tsemppiä.
Toivottavasti kaikki menee hyvin.
- CherryCherry
Huomasin vaan koiran kaulalla pehmeän patin ja seurailtiin sitä sitten vähän aikaa, että jos ois laskenu tai muuten muuttunut, mutta ei muuttunut ja lääkäriin vietin ja otettiin siellä näyte: Patti oli sylkeä, eli vaurioitunut sylkirauhanen oli keränny siihen sylkeä..Annettiin antibioottikuuri leikkaukseen asti..
Toivottavasti kaikki vaan menis hyvin ):
- Anonyymi
Koirallani juuri poistettiin, oli mennyt kuolioon, hyvin toipui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752