Eli mun pikkukoiralla on vaurioitunut sylkirauhanen joka tutkittiin lääkärissä ja nyt täytyis päästä leikkaukseen poistamaan se..Miten teidän koirat on toipunut tästä leikkauskesta, entä onko se vaarallinen leikkaus?
Entä mitä jos sitten ton sylkirauhasen poistin jälkeen toinenkin jostain syystä vaurioituu?
Koiran tulehtunut sylkirauhanen
8
5319
Vastaukset
- onainariski
on mahdollista että pienet koirat kuolevat leikkauspöydille. ja yleensä poiston jälkeen vuoden parin sisään saattaa alkaa toinen syl. rauhanen oireilla. kannattaa muistaa oireilun merkit.
Leikkauksesta vielä sen verran että palautuminen siitä on rankkaa, ja pienen koiran leikkauksissa on toipilas vaiheessa halvaantumisen / sokeutumisen riski.
Aika näyttää. On melkosta arpapeliä kuitenkin.- kikkelitonttu
pääasia että leikauksen tekee ammattilainen etkä sinä.
- mixen minä?
kikkelitonttu kirjoitti:
pääasia että leikauksen tekee ammattilainen etkä sinä.
no höh...
- Anonyymi
hopon hopo koira selviää leikkauksesta hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hopon hopo koira selviää leikkauksesta hyvin
Juuri näin, koiramme sylkirauhanen poistettiin juuri äsken, oli mennyt kuolioon, hyvin toipui.
- Tsemppiä.
Toivottavasti kaikki menee hyvin.
- CherryCherry
Huomasin vaan koiran kaulalla pehmeän patin ja seurailtiin sitä sitten vähän aikaa, että jos ois laskenu tai muuten muuttunut, mutta ei muuttunut ja lääkäriin vietin ja otettiin siellä näyte: Patti oli sylkeä, eli vaurioitunut sylkirauhanen oli keränny siihen sylkeä..Annettiin antibioottikuuri leikkaukseen asti..
Toivottavasti kaikki vaan menis hyvin ):
- Anonyymi
Koirallani juuri poistettiin, oli mennyt kuolioon, hyvin toipui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361298En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?116782Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39730- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699