Netti ihastus

Mies

Oon ihastunut yhteen tyttöseen netissä. Ollaan tekemisissä päivittäin, jutellaan ja kaikkee. Tunteeni häntä kohtaan on tosi voimakkaat. Tavatakin haluaisin mutta mutta, siinä onki mutta. Olen nimittäin itse täysikänen jo ja hän on 15v. En ikinä olisi uskonut että sen ikänen voi olla niin kypsä, enkä ikinä olis uskonu ite ihastuvani sen ikäseen. Tosi kinkkinen juttu, kun en haluais sekaantua alaikäseen, tää tunne on kyl molemminpuolinen, ja molemmat tietää sen. Emme vaan kertakaikkisesti voi olla erossa toisistame, vaikka yritettäiskin, niin aina vaan netissä tavataan. Ja musta tuntuu etten koskaan voi häntä saada, en edes sais olla ihastunut häneen. Pitäskö mun siis yrittää lopettaa tää juttu, vai mitä hittoa mä teen. oon itekki ihan sekasin tästä kaikesta.

8

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ökce

      Meet vaan tapaamaan, ei ikä mitään määrää.
      itsekkin löysin tyttöni netistä, on tää vaan semmonen ihmissuhderuletti koko netti :)
      hyvä vaan.

      t: -18-

    • N86

      luin ton sun jutun niin vastataanpas nyt siihen..

      Vaikuttaako se tyttö sitten kypsemmältä, vaikka onkin vasta 15 vuotias..??
      Jos vaikuttaa, niin en kyllä näe syytä miksi ette voisi yrittää kehittää "suhdettanne" eteenpäin..

      Katsohan kun ihastuminen ja rakastuminen ei aina katso ikää..
      Eikä missään nimessä koskaan saisikaan..
      Ei kukaan omille tunteille mahda mitään..

      Älä missään tapauksessa yritä kieltää niitä tunteita itseltäsi..

      Mun mielestä teidän pitäisi nähdä mahdollisimman pian, ja katsoa mihin suuntaan se juttu kehittyy..vai kehittyykö ollenkaan..

      Nyt hyvä mies pyydät sitä ulos, tai kahville..
      Älä missään tapauksessa pilaa ainutkertaista tilaisuutta, koska voi olla että toista tilaisuutta et saa enää koskaan.. =)

    • Jakke

      Täysiikäinen? joten oletko siis 18 vai joku 30-40?

      • Mies

        on siis 22v. Kyllä hän vaikuttaa paljonkin ikäistään kypsemmältä. Ja vielä näyttääkin ikäistään kypsemmältä, kun olen kuvan nähnyt. Kiitos kannustuksesta:)


    • Tsemppiä :)

      Kyllä kysyt vaan suoraan haluuks se tavata sut :) Tsemppiä teille!!!!

    • Pipsa

      Hei, mietihän nyt muutama hetki. Sulla on kamalan suuri vastuu nyt koko jutusta!

      Ensinnäkin, sinä olet täysi-ikäinen ja hän on alaikäinen. Hän on lapsi.

      Toiseksi, teet rikoksen jos "sekaannut" alaikäiseen.

      Kolmanneksi, älä anna tunteiden tai ajatusten sumentaa järkeäsi. Hän on joka tapauksessa vielä LAPSI, oli kuinka kypsän oloinen tahansa!

      Voin kuulehan sanoa että me naiset olemme siinä suhteessa petollisia, osaamme jo lapsesta lähtien esittää sitä mitä muut meiltä toivovat. En tarkoita ettei hänen tunteensa olisi aitoja, mutta se vaan on fakta että hän ei ole vielä tunne-elämältään yhtä kypsä kuin sinä. Onhan fiksulle nuorelle naiselle helppoa kuunnella ja lueskella täällä vanhempien naisten juttuja ja omaksua sellainen puhe- ja kirjoitustyyli että osaa itse vaikuttaa "kyspemmältä".

      Jos teette jotain harkitsematonta, SINÄ vastaat siitä loppuelämäsi.

      Äläkä pilaa tämän lapsen elämää "antamalla" hänelle jotain mitä hän ei ole vielä todelisuudessa valmis ottamaan vastaan. Hänen pitäisi vielä leikkiä kavereiden kanssa, hihitellä ja kikatella ja ujostella poikia. Hän ei todellakaan ole vielä valmis suhteeseen aikuisen miehen kanssa, antoipa hän sinun ymmärtää mitä tahansa. Ota nyt järki käteen ja etsi itsellesi ikäistäsi seuraa.

      Ihan tosi, ole järkevä ja anna tytön elää nuoruuttaan kuten nuoren pitääkin, se on meille annettu vain kerran. Ole kiltti....

      Jos tunteenne ovat todellisia, sinä odotat pari kolme vuotta ja katsot miten juttu kehittyy. Et sinäkään vielä täysin aikuinen ole, jos et vastuutasi tässä ymmärrä.

      Koeta kestää...

      • Mies

        Aivan, tuota olen itse just ajatellut, siksi olenkin niin sekasin, järki ja tunteet kamppailee keskenään. Tiedän kyllä täysin vastuuni, ja enhän tänne olis kirjottanutkaan, jos tunteet täysin mua kuljettais. Tässä ei nyt kuitenkaan ole kyse mistään seksijutusta, jos niin joku on luullut on väärässä. Kyse on aivan jostain muusta, suuremmasta. Huoh. Teen oman ratkaisuni kyllä, sitä en viel tiedä mikä se on, kuitenkin tunteet on suuremmat kuin järki tässä asiassa. Istunpa ja mietin taas kerran....


    • Anonyymi

      Jäitä hattuun-oletko valmis odottamaan jotta hän on täysi-ikäinen, jos näin on rakkaus on aitoa -muussa tapauksessa haluut vain tyydyttää halujasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe