Meinasin tilata tuolta kunnes kuulin että kaupan omistavat nämä ihmiset
http://video.google.com/videoplay?docid=-3175698126741936720#
Ilmeisesti pulju on myös jättänyt toimittamatta tuotteita vaikka maksu on kelvannut.. Kaikki mainitusta firmasta tilaavat varmistavat omilla valinnoillaan, että ne noin neljäkymmentä lyhytturkkista koiraa on parasta aikaakin lyhyissä ketjuissaan metsässä. Täällä on varsin pureva tuuli. Miksi ne siellä metsässä on, siihen on aika ilmiselvät syyt. No koiraporukka siellä metsässä tietysti vaihtuu vuosittain aika rankasti...
Koiratuote- oletko saanut tilaamasi tavarat?
5
257
Vastaukset
Onko sulla varmaa tietoa että siellä on koiria lain vastaisissa oloissa?
Siksi kysyn koska jos olet satavarma asiasta voisitko tehdä läänineläinlääkärille ilmoituksen? Jos teet ilmon niin pyydä nopeaa tarkastusta.- ##########
Vierailija - 29.1.2010 14:11 (4/167)
Boikotissa
Kyseinen yritys on kaikkien asioita seuraavien koiraihmisten boikotoima. Sen omistavat nämä surullisen kuuluisat Suomen koiratappeluiden järjestäjät joista BBC teki sen dokumentin. Samat henkilöt tuomittiin myös veropetoksista yms. Todella hämärää porukkaa.
Samasta rouvasta oli myös jossain naistenlehdessäkin artikkeli viime vuonna, kun hän yritti puhdistaa maineensa terapiakoirillaan. Lehti sai järkyttävät kasat lukijapautetta siitä, etteivät tarkista minkälaisista rikollisista tekevät artikkeleitaan ja lehti joutui pyytämään anteeksi lukijoiltaan ja lupasivat jatkossa tarkistaa tarkemmin henkilöiden taustoja joista kirjoittelevat.- 7+8
Kyseisiä henkilöitä ei tuomittu koiratappeluiden järjestämisestä, vaan ihan muista jutuista. Se lehtijuttu terapiakoirista oli hyvä ja sai paljon kiitosta. Pari häirikköä yritti lehden keskustelupalstalla antaa kielteistä palautetta, joten pahasti metsään menee väitteesi.
- tuosta kyseisestä
firmasta ole ollut paljon juttua julkisuudessa, etteivät toimita maksettuja tuotteita ja yrityksestä on tehty kuluttajansuojaviranomaisille paljon valituksia ja jopa rikosilmoituksia olisi tehty (?).
Lemmikkipalstoilla on juuri tuosta ollut keskustelua tuohon asiaan liittyen.
Jossain asioissa ei taida olla pahitteeksi pistää ylipäätään aina silloin tällöin muistutusta tai viestejä kiertämään sähköposteihin kavereille ,ettei pääse tietyt asiat unohtumaan ja ihmiset miettivät mihin rahansa kantavat.Ihan yleisesti ottaenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466