Oletko löytänyt uuden.

varför......

Ajassa 60 täytyy olla jotain, mutta oletko löytänyt järkeä? Nyt juuri en tiedä...

15

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivutuuli

      Olen toki, tämä on lopun odottelua ja eletään kuin viimeistä päivää!

    • RosaLiiin

      En ole löytänyt. Mutta en ole uutta niin etsinytkään. Uusi joskus pelottaa, tekee elämän niin epävarmaksi.
      Sanovat, että vanhassa vara parempi, pitäneekö paikkansa. Mutta kun ei ole vanhaakaan niin minkäs teet. Uteliaana on uutta tähyiltävä. Kurkisteltava uusien nurkkien taakse ja tutkittava kaikki polut, jotka pihapiiristä maailmalle lähtevät. Semmoista se on kuusikymppisen elämä. Aika ihanaa, vaihtelevaa, sanoisin.
      On täällä järki-ihmisiäkin tällä palstalla. Itse olen vain tunteilla eteenpäin kiiruhtava hienohelmakukkahattu. Järkeni heitin jo viisi vuotta sitten kun kävi niin raskaaksi kantaa. Kevytmielisenä on paljon hauskempaa. Senkin olen huomannut, kun antaa hyvän niin moninverroin se takaisin palautuu.
      samassa veneessä olen kanssasi, en minäkään juuri nyt tiedä...

    • 32132132

      Kiireessä, olen epävarma.

    • 1943

      olen 60 -ikäisenä ostanut, autoja nimittäin. Ylihuomenna nykyinen täyttää 5 vuotta, huomenna on katsastus, kilometrejä lähes 200 000. Tänään on päivä, joka on vaikuttanut minunkin elämääni näin 60 -ikäisenä. Muutama vuosi sitten-lähes10- päivä oli suuren surun päivä läheiselle henkilölle. Mutta elämä yllättää, uusia ihmissuhteita solmitaan, tässäkin iässä.

      • 14

        eikö se suru ollut sinulla?


      • 1943
        14 kirjoitti:

        eikö se suru ollut sinulla?

        oli toinen asia, ei helmikuinen. Sen kävin läpi 60 -ikäisenä. Joten paljon mahtuu tähän vuosikymmeneen.


      • 31
        1943 kirjoitti:

        oli toinen asia, ei helmikuinen. Sen kävin läpi 60 -ikäisenä. Joten paljon mahtuu tähän vuosikymmeneen.

        olethan vieläkin 60 kirjoituksiesi mukaan.


      • 1943
        31 kirjoitti:

        olethan vieläkin 60 kirjoituksiesi mukaan.

        vielä ties kuinka kauan, en väitä itseäni kakskymppiseksi. Ehkä jään tälle vuosikymmenelle.


      • meeriamanda
        31 kirjoitti:

        olethan vieläkin 60 kirjoituksiesi mukaan.

        Mitäkö sinä ilveilet vuosiluvun kirjoituksiin, häh? Lue kauemmin niin kyllä saat tietoosi vakikirjoittelijoiden iän. Olet pers´kärpänen kun seuraat tiettyä nimimerkkiä jatkuvasti, oletko noin kade, ja mistä?
        Vuosiluku kuuluu tälle ikäpalstalle, mutta kuulutko SINÄ?
        On se kummallista että tämä pelleily jatkuu tiettyjen kohdalla vuodesta toiseen. Mitä kicsejä tästä saat?


      • 20
        meeriamanda kirjoitti:

        Mitäkö sinä ilveilet vuosiluvun kirjoituksiin, häh? Lue kauemmin niin kyllä saat tietoosi vakikirjoittelijoiden iän. Olet pers´kärpänen kun seuraat tiettyä nimimerkkiä jatkuvasti, oletko noin kade, ja mistä?
        Vuosiluku kuuluu tälle ikäpalstalle, mutta kuulutko SINÄ?
        On se kummallista että tämä pelleily jatkuu tiettyjen kohdalla vuodesta toiseen. Mitä kicsejä tästä saat?

        Sinulla on oikein söpö ja herttainen kuva!


      • meeriamanda
        20 kirjoitti:

        Sinulla on oikein söpö ja herttainen kuva!

        No mutta....hei! ' ilahtuneena' , kiitos! Kuinka jakselet? Mielessä olet käynyt useasti :))


    • eläke kuinka se oli.

      Kaikki on ajassa myös 60 , sillä aika- on aika--- hölmöillä ja viisailla kaikilla on sama tulos----

      • meeriamanda

        Niin, eläkeikä lähestyy, on hyvin tiedossa mitä se on. Toivottavasti sitä ehtii myös nauttimaan edes jokusen ajan. Ei siihen hölmöyttä/viisautta tarvita, se tulee jokaiselle, halusipa tai ei.
        Kukaan ei voi vangita aikaa, se menee omaa kulkuaan, kunhan pysyisimme siinä selväpäisinä.
        Terveisiä sinulle, se ystäväsi :))


      • 3213542424
        meeriamanda kirjoitti:

        Niin, eläkeikä lähestyy, on hyvin tiedossa mitä se on. Toivottavasti sitä ehtii myös nauttimaan edes jokusen ajan. Ei siihen hölmöyttä/viisautta tarvita, se tulee jokaiselle, halusipa tai ei.
        Kukaan ei voi vangita aikaa, se menee omaa kulkuaan, kunhan pysyisimme siinä selväpäisinä.
        Terveisiä sinulle, se ystäväsi :))

        Kiitos, ajan voi myös vangita tänään, koska aika on vain kuvitelma siitä mikä on aika, tiedät mitä tarkoitan muille olkoon harhaa.

        Aika -- siinä on se-- minulle on aika kesken...


    • Uuden löytäminen merkitsee usein myös vanhasta luopumisen. En ole 60 aikana uutta löytänyt, muutama uusi kodinkone ja pari autoa lukuun ottamatta. Uusia ystäviä on toki ilmaantunut, mutta rinnalla kulkijaa en ole etsinytkään.
      Suurin elämänmuutos on nyt työstä luopuminen ja vapauden löytäminen. Nyt pitää minun löytää itseni, ennen kuin muuta lähden etsimään. Olen nyt hukassa, kun en vielä täysin ole osannut hahmottaa, mitä loppuelämäni aikana haluan tehdä ja missä haluan asua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe