Onko millainen paikka asua? Etsimme mieheni ja tulevan lapseni kanssa asuntoa Raisiosta, ja netistä katsottuna alue vaikutti tosi viihtyisältä. Onko S24:ssä paikallisia? Kannattaako muuttaa vai jatkaa etsintää?
Kirjokallionkatu
10
1262
Vastaukset
- Muutin pois onneksi
Raisio on täysin kuollut slummialue ilman mitään kunnon palveluja!Suoraan sanottuna oikea persläpi ja Varissuokin on parempi paikka asua kuin raisio!
- parani heti
kun muutit pois. Taisi olla juuri se persläpi joka täältä pois muutti.
- ja rauhaton
ei voi kyllä suositella
- mitään vikaa!
Ihmiset ne vaan on täällä pelkkiä mulkkuja!
- Alkup.raisiolainen
täällä vallan haukkuvat ja mollaavat raisiota, heissä itessään on vikaa !!! Itse olen asunut pian 45 vuotta raisiossa, enkä voi kuvitellakkaan asuvani missään muualla. Mm. Kirjokallionkadulla olen joskus asunut, joskin 20 vuotta sitten. Sen jälkeen kuulemma siitä on tullut rauhaton asuinalue.
- kysymys onkin
Alkup.raisiolainen kirjoitti:
täällä vallan haukkuvat ja mollaavat raisiota, heissä itessään on vikaa !!! Itse olen asunut pian 45 vuotta raisiossa, enkä voi kuvitellakkaan asuvani missään muualla. Mm. Kirjokallionkadulla olen joskus asunut, joskin 20 vuotta sitten. Sen jälkeen kuulemma siitä on tullut rauhaton asuinalue.
varmaan näköalattomuudesta, leipääntymisestä, omaan elämänpiiriin turtumisesta, uskon ja ymmärryksen puutteesta, että muualla elämä voisi olla vielä elämisen arvoista. No nyt kun ei sinne telakallekaan tarvitse enää mennä noljumaan, niin katselehan vähän ympärillesi ja käy vaikka kesällä Turussa tai Naantalissa!
- Resottaja
Hahaha, Raisio oli pelkkää tuskaa ja white trash -lähiöitä. Ysärin lama vei mennessään "rahakkaan Raision". Mieleen muistuu myös ysärin skiniaalto, päihdeongelmat, väkivalta ja nurkkakulmaisuus, jota löytyy joka suuntaan. Kysypä raisiolaiselta nuorelta, mitä on mieltä naantalilaisista tai muista ympäryskuntalaisista. Upeaa vihaamista yli kunnanrajojen, wau.
Älä ikinä, koskaan, milloinkaan vie lastasi Petäsmäkeen! Joku muukin taisi mainita, että Varissuo on paratiisi tämän helvetin esikartanon rinnalla.- mistäskolostasinäheräsit
nyyh nyyh. aloitus on 5 vuotta vanha, urpo.
- Anonyymi
Ei ongelma ole skinit. Ongelmana on itä-aasiasta ja kaakkois-aasiasta tulleet: ne vetelehtivät keskustassa ja kauppakeskus Myllyssä ja sen jälkeen kun ne tulivat, niin joka ilta joku hälytysajoneuvo menee pillit soiden keskusta-alueella. Raisio oli ennen hyvä paikka
- Anonyymi
Kiiretilannekaan ei lähtökohtaisesti oikeuta ampumiseen ilman lupaa, käräjäoikeus arvioi.
Ylikonstaapeli ja valtio velvoitettiin yhteisvastuullisesti korvaamaan kylkeen ammutulle miehelle 11 000 euroa kivusta, särystä ja muusta tilapäisestä haitasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003525092- 162276
- 1942129
- 1071506
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2969Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786