Christina jatkuvasti otsikoissaq

xtinas.

Christina Aguileralta otsikoissapysyminen on aina onnistunut hyvin,ja viimeisten kuukausien ajan tähti on tainnut pysytellä lähes päivittäin lehtien kansissa erinäisistä syistä. Kun Bionic-albumin huonot myyntiluvut ilmeisesti "pelästyttivät" pop-prinsessan,hän suoritti alanvaihdoksen filmi-ja muotimaailmaan menestyksekkäästi. Christina suunnitteli oman malliston brasilialaiselle vaateketjulle,toi markkinoille viidennen hajuvetensä ja burlesque-elokuva menestyi lippuluukuilla!
Grammy-ja super bowl-esitykset kuitenkin kertovat ettei tähden laulajansuosio ole kuitenkaan täysin laskussa huhuista huolimatta,sillä miksi muuten hänet kutsuttaisiin esiintymään maailman katsotuimpiin tapahtumiin?

1

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bellali

Joo, Burlesque menestyi ja edelleen menestyy paljon paremmin mitä minä fanina odotin. Pahat kielet väittivät Christinan floppaavan samalla tavalla kuin moni pop-tähti on häntä ennen tehnyt lähtiessään valkokankaalle.

No, niin ei näemmä käynytkään. :) Veikkaisin että 90 miljoonan yli mennään mutta en tiedä ponnistaako Burleski yli 100 miljoonan rajan. Vähän ärsyttävää miten Christinaa aina mollataan ja manataan epäonnistumaan ja sitten kun hän onnistuu, siitä vaietaan.

Christina on kuitenkin tutustumisen arvoinen laulaja ja todella lahjakas työssään, hän osaa esiintyä ja laulaa. Hän myös tekee hienoa ja omanlaistaan musiikkia ja lähtee aina innolla uusiin projekteihin mukaan, mitä suuresti ihailen. Hänen suosionsa on ailahtelevaa, se voi olla tänään tätä ja huomenna jotain ihan toista. Luulen ettei häntä edes hirveästi kiinnosta olla AINA kaikkein suosituin vaikka hänelläkin niitä menestyneitä kiertueita ja albumeita on. Mulla on sellainen käsitys että Christina on tosi itsepintainen luonne, hän ei vain yksinkertaisesti välitä kun joku yrittää muuttaa häntä, vaan tekee aina sitä mistä itse tykkää ja innostuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2962
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1761
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1636
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1206
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      923
    6. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      120
      922
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      914
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      897
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      815
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      790
    Aihe