Olisi tarve 13 tuuman kesärenkaista sellaisista jotka menee katsastuksesta läpi,onko kellään tietoa hinnoista Värtsilässä tai Sortavalassa.Eikös niitä kaksi kappaletta voi tuoda laillisesti ilman tullia rajan yli.Ennen kesärenkaat oli edullisempia kuin Suomessa mutta talvirenkaat lähes samoissa hinnoissa.
Kesärenkaita Sortavalasta
26
1204
Vastaukset
- haloo halonen
Jos noin tiukalla on rahat kuin minullakin on , niin osta rengasliikkeestä käytettyjä 20 evrolla /kpl joilla ajaa kelvollisesti kesän yli ja vaikka katsastaakin.
jos ehdottomasti haluat ostaa venäjältä niin ei kukaan katso tullissa ootko mennyt vanhoilla kumeilla ja tullut uusilla ... halooooo ????!!! En tiedä Sortavalan renkaiden laadusta, mutta ainakin Viipurin Karusellissa myydään melko hapoja vinkuintian kumeja joilla ei taida ainakaan sadekelillä olla kovin hyvää pitoa. Muistettava on, että auto on kiinni tiessä vain noin neljän kämmenen kokoiselta alueelta.
Ja jos Venäjällä kaupattavat renkaat ovat niin "hyviä" että niitä kannattaa sieltä ostaa niin minkähän takia niin monet venäläiset sitten käyvät Suomessa rengasostoksilla?
Toisaalta, jos ajot ovat melko vähäisä niin varmasti halparenkaillakin pärjää. Etenkin kesällä.- Asiata
Minulla oli joku rysyrengas ladan alla ja kohtalaisen ajettava mutta kyllähän renkaita täältäkin saa.Käyn muuten siellä mutta toisella autolla niin ajattelin että jos järkeviä renkaita löytyy niin voisi ottaa parin kerralla kyytiin.Eikös ne nykyään tee hakkapelittaakin ja muita ns, hyviä renkaita Venäjälläkin vaikka näyttää ne suuren synnyinmaankin pojat ostavan ainakin maastureihin täältä.Jokunen vuosi sitten ostin Madator Sibir talvirankaat siitä rajan pinnasta 13 tuuman ne maksoi 150 euroa sarja eli pari kymppiä halvemmat kuin Suomessa.Piti olla edullisemmat mutta kun lähdettiin asiakseen hakemaan niin otettiin kanssa rengas oli ladan alla kyllä hyvä mutta en sillä hinnalla kyllä asiakseen olisi lähtenyt hakemaan.
- misukka tyttö
Asiata kirjoitti:
Minulla oli joku rysyrengas ladan alla ja kohtalaisen ajettava mutta kyllähän renkaita täältäkin saa.Käyn muuten siellä mutta toisella autolla niin ajattelin että jos järkeviä renkaita löytyy niin voisi ottaa parin kerralla kyytiin.Eikös ne nykyään tee hakkapelittaakin ja muita ns, hyviä renkaita Venäjälläkin vaikka näyttää ne suuren synnyinmaankin pojat ostavan ainakin maastureihin täältä.Jokunen vuosi sitten ostin Madator Sibir talvirankaat siitä rajan pinnasta 13 tuuman ne maksoi 150 euroa sarja eli pari kymppiä halvemmat kuin Suomessa.Piti olla edullisemmat mutta kun lähdettiin asiakseen hakemaan niin otettiin kanssa rengas oli ladan alla kyllä hyvä mutta en sillä hinnalla kyllä asiakseen olisi lähtenyt hakemaan.
Eiiiii.. siis 20 evron takia .. jos ero ois 200 evroo niin sitten.. Entäs tasapainoitus ja alle laitto ne ainakin suomessa tulee samaan hintaan
- Ollutkaan
misukka tyttö kirjoitti:
Eiiiii.. siis 20 evron takia .. jos ero ois 200 evroo niin sitten.. Entäs tasapainoitus ja alle laitto ne ainakin suomessa tulee samaan hintaan
Lähtiessä hinta oli satasen kieppeillä mutta kun perille mentiin eipä niitä siihen hintaan saanut.Mutta kun oltiin sinne asti ajettu niin ei viitsinyt talvella ajella samoilla silestoneilla takaisin.Mutta rengas oli kyllä hyvä liukkailla,tarkemmin katsellessa nastat näytti olevan aika pitkät.Harva tuote näyttää olevan Venäjällä edullisempi kuin Suomessa nykyään,jos jättää tupakin ja viinakset pois.Joitakin olen ostanut miesten päälystakkeja niistä on jopa jotkut vieraat sanoneet että on hyvän näköisiä.
- Hintaa
Ollutkaan kirjoitti:
Lähtiessä hinta oli satasen kieppeillä mutta kun perille mentiin eipä niitä siihen hintaan saanut.Mutta kun oltiin sinne asti ajettu niin ei viitsinyt talvella ajella samoilla silestoneilla takaisin.Mutta rengas oli kyllä hyvä liukkailla,tarkemmin katsellessa nastat näytti olevan aika pitkät.Harva tuote näyttää olevan Venäjällä edullisempi kuin Suomessa nykyään,jos jättää tupakin ja viinakset pois.Joitakin olen ostanut miesten päälystakkeja niistä on jopa jotkut vieraat sanoneet että on hyvän näköisiä.
Kaikkea muuta taisi tullakkin mutta kukaan ei viitsinyt sitä hintaa sanoa.
- Pietarinmatkaaja
Hintaa kirjoitti:
Kaikkea muuta taisi tullakkin mutta kukaan ei viitsinyt sitä hintaa sanoa.
Kyllä Venäjältäkin ihan laaturenkaitakin saa, mutta niillä on sitten ihan laatuhintakin! Tehdäänhän siellä esim. Nokian renkaitakin...
Reilu vuosi sitten katselin jos ois Pietarista ostanut uudet kesärenkaat, niin huomasin että tuollaset ihan perusrinkulat (esim. 13" niin kuin ketjun aloittaja on hakemassa) oli siellä halvempia mutta vähänkään isommat ja matalaprofiilisemmat ns. High Performance renkaat (esim. 225/40ZR18 joita itse metsästin) oli huomattavasti kalliimpia kuin täällä tai muualla Euroopassa. Siksi ne venäläiset täällä käyvät maastureihinsa renkaat vaihtamassa...
Mutta alkuperäiseen kysymykseen hinnasta en osaa sanoa mitään, kun kokemukseni ostopaikasta ja kokoluokasta on iha eri... ;) - ostanut
Pietarinmatkaaja kirjoitti:
Kyllä Venäjältäkin ihan laaturenkaitakin saa, mutta niillä on sitten ihan laatuhintakin! Tehdäänhän siellä esim. Nokian renkaitakin...
Reilu vuosi sitten katselin jos ois Pietarista ostanut uudet kesärenkaat, niin huomasin että tuollaset ihan perusrinkulat (esim. 13" niin kuin ketjun aloittaja on hakemassa) oli siellä halvempia mutta vähänkään isommat ja matalaprofiilisemmat ns. High Performance renkaat (esim. 225/40ZR18 joita itse metsästin) oli huomattavasti kalliimpia kuin täällä tai muualla Euroopassa. Siksi ne venäläiset täällä käyvät maastureihinsa renkaat vaihtamassa...
Mutta alkuperäiseen kysymykseen hinnasta en osaa sanoa mitään, kun kokemukseni ostopaikasta ja kokoluokasta on iha eri... ;)Renkaita sai viimekesänä alta 1000 rub/kpl Karusellista ja vanteelle laitto jotain 15-20 € sarja en muista tarkkaa hintaa , läheisessä bunkkerissa,hyvittää jopa vanhoista jos on vielä käyttökelpoisia
- hintaan
misukka tyttö kirjoitti:
itse olen ostellut renkaita kohta 30 vuoden ajan suomen rengasliikkeistä,en ole kyllä saanut kertaakaan tasapainoitusta ja asennusta samaan hintaan,aina ne laskee niillekkin hinnan vaikka loppu summa on "paketti hinta"
- russia.
itse ostin viimeks nokian renkaat vianorilta ja kuin vaihdoin ne myöhemmin itse alle niin yllätys yllätys huomasin että nehän onkin valmistettu venäjällä!!miten ne sen huonommat voi olla jos ne käy laittamassa rajan takana ale kun kerran viisumi on ostettu,ostaa sieltä mistä halvimmalla saa,niinhän Keskisen Vesakin tekee ja kehoittaa asiakkaitaan tekemään samoin!!
- nokialaiset...
Olen käyttänyt volkkarissani Venäjällä valmistettuja nokialaisia. Siinä on ollut sekä kesä-että talvikumeja. Ihan hyvin pelittää.
Osta sieltä kunnon sarja, älä pihtaile! - Anonyymi
Vähän on vanha keskustelu... Viipurissa laitatin Goodyearin kesärenkaat alle. Hinta 270 eur. Täysin samat renkaat Suomessa Euromasterilla(kaiketi yksi kallis myyjä) 460 eur. Eli rajan takana kannatti vaihdattaa renkaat.
- Anonyymi
Höpö höpö...samat goodyearit laitatin alle Kuopiossa hintaan 300€ viime vklla jos itse olisin alle laittanut niin 280€
- Anonyymi
Onhan niitä monen kokoisia kottikärrystä traktorin renkaisiin ja ylivuotisia saa pilkkahintaan.
- Anonyymi
https://vyborg.euroauto.ru
Viime viikolla oli aika edullisia renkaita (Nokia Hakkaapelitta) allelaitettuna. Muistaakseni 190 kierros oli noin 1/3- hintaista verrattuna VIANOR.in hintaan.
Tuolla minä autoni huollan ja samalla reissulla tankkaan.
Viime reissulla tuli säästettyä 140€ kun vaihdatin öljyt ja tankkki täyteen Dieseliä tullessa.
*tonni vetoa että tämä viesti poistetaan * :D- Anonyymi
Mikä on rengaskoko tuossa ostamassasi kierroksessa?
- Anonyymi
Käyn sielä liikkeessä ja katson kaikki hinnat... Venttaa viikko :-)
- Anonyymi
Löytyyhän ne hinnat tuolta sivultakin kun vähän viitsii etsiä. Voi kotisohvalta tutkia hintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyyhän ne hinnat tuolta sivultakin kun vähän viitsii etsiä. Voi kotisohvalta tutkia hintoja.
Löytyy hinnat sivulta etsimällä, kerro rohkeasti vaan se koko. Kyse oli rengaskoostasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn sielä liikkeessä ja katson kaikki hinnat... Venttaa viikko :-)
Yleensä nämä muuttuu salaisiksi tässä kohti. Vianor on väärä vertauspaikka, kaikki tietää sen kalleimmaksi.
- Anonyymi
Tonni vetoa tämä oli keksitty tarina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonni vetoa tämä oli keksitty tarina.
Siis mikä niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä niin?
Euroauto.ru ostokset. Ei edes kokoa voi kertoa.
- Anonyymi
Renkaita en vielä ole sieltä ostanut, mutta pesetin autoni siellä. Ja vien uudestaankin. Täydellinen sisä- ja ulkopesu autolle ja jälki oli todella hyvää. Pieni miinus että tuulilasi jäi raidalliseksi sisältä, mutta eipä ole ensimmäinen paikka missä lasinpesua ei osata tehdä ainakaan mun standardien mukaan. Pesu kesti n. 1,5 tuntia ja hinta niin edullinen että taidan jatkossakin siellä käyttää kun tarvetta tulee siivota auto sisältä.
Paikat erittäin siistit, myös korjaamohallissa. Odotustila, jossa ilmaista kahvia, Wi-Fi(jos omistat venäläisen liittymän) ja ikkuna korjaamohalliin.
Mutta se joka niiden renkaiden hintoja on vailla niin ne löytyy täältä: https://vyborg.euroauto.ru/catalog/tire/new/ - Anonyymi
Kiitos, varmaankin kaikkien puolesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185