Wilma Schlizewski on

entinen läski

nyt laihtuneena jopa kaunis näky! Ainakin 25kg hävinnyt emännästä.

18

2073

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä rumempi?

Hirveä ilmestys ja nyt yrittää rahastaa onnettomien miesten kustannuksella. Tuollainen puoskarointi pitäisi ehdottomasti kieltää.

• kulkeekosamaatietä

oli yksi ilkeimmistä pirulaisista joita julkisuudessa oli aikanaan Pilkkasi kaikkia varsinkin keski ikäisiä ja lihavia Wilma sitten itse eräässä haastattelussa porasi miksei ihminen saa olla lihava.

Maria on vähän kopsannut Hanttaa erikoiset vaatteet ja ja ilmeet..

• ADHD liikuttaa.
        kulkeekosamaatietä kirjoitti:

oli yksi ilkeimmistä pirulaisista joita julkisuudessa oli aikanaan Pilkkasi kaikkia varsinkin keski ikäisiä ja lihavia Wilma sitten itse eräässä haastattelussa porasi miksei ihminen saa olla lihava.

Maria on vähän kopsannut Hanttaa erikoiset vaatteet ja ja ilmeet..

Joo hantta on ku olis intiimialueensa hiiva päällä. ei oo kiva elää hiivasen vitun kaa. kutittaa ja kirvelee.eikä voi istua paikoillaan.

• melkein samanikäinen

Itsekin entisenä kuusankoskelaisena muistan Hantan jo kouluajoilta. Oli aika erikoinen jo teini-ikäisenä, mutta erittäin taitava ja lahjakas piirtäjä. Hän muutti jo aika varhain Helsinkiin ja seukkas silloin Seppälän Joken kanssa, joka tuli tunnetuks jostakin Dannyn jutskasta.

• helvetin hyvä huomio

yleensä nää erikoisemmat on lähtöisin maalta (siis ihan oikeesti maalta, kirkonkyliltä). kai se on se nuorena koettu "kärsimys" kun on pakotettu samaan muottiin kuin kaikki muutkin ettei vaan ala naapurit levitteleen selän takana juoruja...

• samaa ikäluokkaa
        helvetin hyvä huomio kirjoitti:

yleensä nää erikoisemmat on lähtöisin maalta (siis ihan oikeesti maalta, kirkonkyliltä). kai se on se nuorena koettu "kärsimys" kun on pakotettu samaan muottiin kuin kaikki muutkin ettei vaan ala naapurit levitteleen selän takana juoruja...

Kuusankoski on ollut kaupunki jo vuodesta 1973 lähtien. Pieni kaupunki tosin, mutta kaupunki kuitenkin.
        Vilma (ent. Hantta) ei siis ole maalta kotoisin!

• samapa tuo
        samaa ikäluokkaa kirjoitti:

Kuusankoski on ollut kaupunki jo vuodesta 1973 lähtien. Pieni kaupunki tosin, mutta kaupunki kuitenkin.
        Vilma (ent. Hantta) ei siis ole maalta kotoisin!

joo oot kai oikeessa oon aina mieltänyt sen vain kouvolan tehdaslähiöksi... mut varmaan tunnelma noilta kyttäysmielialoiltaan lienee kirkonkylätasoa? toinenkin tän ketjun erikoinen hahmo eli maria on maalta tai ainakin pikkukaupungista. jo tosiaan musta tuntuu et yllättävän usein noi erikoisemmat/julkisuushakuiset on maalta

mut samapa tuo

• 23
        samapa tuo kirjoitti:

joo oot kai oikeessa oon aina mieltänyt sen vain kouvolan tehdaslähiöksi... mut varmaan tunnelma noilta kyttäysmielialoiltaan lienee kirkonkylätasoa? toinenkin tän ketjun erikoinen hahmo eli maria on maalta tai ainakin pikkukaupungista. jo tosiaan musta tuntuu et yllättävän usein noi erikoisemmat/julkisuushakuiset on maalta

mut samapa tuo

ja lisätään vielä se ettei tarkotus oo loukata näitä persoonia tai maalaisiakaan :)

• gowilmago

Yritin tuossa googletta, että mikä Wilman salaisuus on.
      Seurasin syksyllä neljän tähden illallinne -sarjaa, missä Wilma esiintyi....siinä oli huomattavasti tukevammassa kunnossa.
      Wilma=Hanttahan on ollut nuoruudessa malli tms!

Hyvä Wilma, Hantta!

• zbix

Jotenkin oudolta vaikuttaa tää Hantta. No, taiteilijalla on oma persoonansa.

• twytrywty

"No, taiteilijalla on oma persoonansa. "
        Mikä ihmeen taiteilija, turha julkkis

• Carlos Shwizenburger

Pään sisäisistä identiteettiongelmista kertoo tuollaiset naurettavat nimenvaihdokset.

Hannele Krause se on! Samoin kuin Simo Rantalainen, Jari Heinonen, Heikki Grann jne...

• pelottaa silti hän

No, mulle toi paino ei ole mikään juttu, mutta ne naikkosen "koristeelliset" kuviot ja muut viritykset on liikaa. Ite on hän valinnat tehnyt. Toki tuo 25 kg on aivan eri planeetalta, kun vaikka 7 kg, jolla pääsee lehden kanteen. Kuhen ei tee ittestään anorktikkoa... rupee meinaa ne kuviot näyttää hiukka erillaisilta.

• Typerä bimbo on hant

Hantta oli kyydissä ku joku hänen kolleistaan ajoi mustaa chrysleriä taanoin. tais kuolla MP kuski nainen ( vauva)?? et sillai . eikä myöntäneet ajovirheitään hantan kaa?? rkle?

• voiko olla..

Mikä tämä kolari juttu on? Oliko tosiaan muitakin osapuolia?

• miinus 12kg

Jättäkää vaan hiilarit ja viina, niin kilot lähtee, ihan keltä vaan!

• jljlkjlkj

Paras oli se kun Hantta/Wilma/Mikä Lie selitti jossain naistenlehdessä, että naiset ovat tyhmiä. Kysypäs, Wilma, gynekologilta, kumpaan sukupuoleen itse kuulut.

• tosihan on

Se kolarijuttuhan ei menny edes Hantan ja miehensä piikkiin, vaan vastaantulleen ohittajan joka ei ehtiny ajoissa omalle kaistalleen. Hantan mies väisti jyrkästi oikealle, ja korjausliikkeen myötä Chrysler syöksy vastaantulleen motoristipariskunnan päälle. Muistaakseni tää ohittaja ilmoittautu itse myöhemmin poliisille ja sai törkeästä liikenteenvaarantamisesta kahdesta kuolemantuottamuksesta syytteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      36
      2031
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      57
      1809
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      36
      1524
    4. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      32
      1423
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      78
      1228
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      55
      1106
    7. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      181
      940
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      930
    9. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      913
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      894
    Aihe