Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minulla päänsärkyjä

alkoi näin.

Minulla vasemmalla puolella päätä aina päänsärkyjä eli 1-2 kerta viikossa.Käyn vielä koulussa,mutta jouduin poissa koulusta tämän takia siksi kyllästyn päänsärkyyn.Epäilen itse,että voi ollakin hortonin päänsärkyä,voisiko olla?Minun oireet ovat vasemmalla puolella päätä,välillä takaraivon särkeä(aamuisin) ja tuntuu ainakin silmän takana alueelta kipuja myös.Tiesin kyllä,että vasemman silmä tulisi heikytynyt säryn takia.Illemmalla ja yöllä ei ole mitään päänsärkyjä tai vastaava vain sanotaan kai päivällä.Päänsärkyni kestää loppumaan tuntista 8tuntiin päivässä.Yritin nukkua edes 8 tuntia joka päivässä,mutta minun vasemman takaraivossa ei sallii nukkua pidemmäksi vaan 5-7tuntia aina.Ajattelin,että pakko mennä lääkärille.Onko ketään kokemusta samanlaisen oireet?Onko hoitoja apua jotakin olemassa?

siis olen aikuisopiskelija vielä.
Kiitoksia vielä vastaustanne..

2

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • migreenikko

      Oireesi sopisivat aurattomaan migreeniin. Sinun pitäisi mennä lääkärille, että saisit estolääkityksen ja täsmälääkkeitä. Estolääkkeillä särkypäiviä voidaan saada vähennettyä tai särkyjen kiputasoa laskettua. Täsmälääkkeiden etsiminen on pitkällinen projekti. Harva kai löytää heti sen oikean lääkkeen.

    • jos avuksi

      vaikuttaa että olisi krooninen otaontelotulehdus,tai sitten nikama lukossa niskassa,mutta nämä vaivaisi päivittäin,migreeni sopeisi paremmin oireihin.tämä on tehokas apu.osta e-epaa sinkkiä b-vitamiinia vahvinta,ja vielä mangneessumia alkuun 2 taplettia 350mg,ja sinkkiä 45mg pari viikkoa,sen jälkeen ohjeiden mukaan.
      näillä on jokainen saanut avun migreeniin,joille olen tämän ohjeen antanut,siitä huono kun on säännöllisesti syötävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe