Minulla vasemmalla puolella päätä aina päänsärkyjä eli 1-2 kerta viikossa.Käyn vielä koulussa,mutta jouduin poissa koulusta tämän takia siksi kyllästyn päänsärkyyn.Epäilen itse,että voi ollakin hortonin päänsärkyä,voisiko olla?Minun oireet ovat vasemmalla puolella päätä,välillä takaraivon särkeä(aamuisin) ja tuntuu ainakin silmän takana alueelta kipuja myös.Tiesin kyllä,että vasemman silmä tulisi heikytynyt säryn takia.Illemmalla ja yöllä ei ole mitään päänsärkyjä tai vastaava vain sanotaan kai päivällä.Päänsärkyni kestää loppumaan tuntista 8tuntiin päivässä.Yritin nukkua edes 8 tuntia joka päivässä,mutta minun vasemman takaraivossa ei sallii nukkua pidemmäksi vaan 5-7tuntia aina.Ajattelin,että pakko mennä lääkärille.Onko ketään kokemusta samanlaisen oireet?Onko hoitoja apua jotakin olemassa?
siis olen aikuisopiskelija vielä.
Kiitoksia vielä vastaustanne..
Minulla päänsärkyjä
2
353
Vastaukset
- migreenikko
Oireesi sopisivat aurattomaan migreeniin. Sinun pitäisi mennä lääkärille, että saisit estolääkityksen ja täsmälääkkeitä. Estolääkkeillä särkypäiviä voidaan saada vähennettyä tai särkyjen kiputasoa laskettua. Täsmälääkkeiden etsiminen on pitkällinen projekti. Harva kai löytää heti sen oikean lääkkeen.
- jos avuksi
vaikuttaa että olisi krooninen otaontelotulehdus,tai sitten nikama lukossa niskassa,mutta nämä vaivaisi päivittäin,migreeni sopeisi paremmin oireihin.tämä on tehokas apu.osta e-epaa sinkkiä b-vitamiinia vahvinta,ja vielä mangneessumia alkuun 2 taplettia 350mg,ja sinkkiä 45mg pari viikkoa,sen jälkeen ohjeiden mukaan.
näillä on jokainen saanut avun migreeniin,joille olen tämän ohjeen antanut,siitä huono kun on säännöllisesti syötävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747