Mistä mahtaa johtua?

Minulla on käsissä ja jaloissa sinerrystä. Sydän on tutkittu moneen kertaan ja se on todettu terveeksi. Kuitenkin minusta tuntuu että veri ei kierrä kunnolla. Aamuisin kun nousen ylös, minulla on painaumia sillä kyljellä jolla olen nukkunut, painaumat häviävät pikkuhiljaa, mutta minusta tuntuu että aika hitaasti. Lisäksi kasvot tuntuvat "tunnottomilta". Varpaissa ja sormissa tuntuu kylmää ja ne sinertyvät hyvin herkästi ja niissä on myös herkästi tunnottomuutta.
Lääkityksenä minulla on beetasalpaajaa 25mg aamussa, Primaspan 100mg aamussa. noi on määrätty sydämen lisälyönteihin, jotka on todettu vaarattomiksi. Lisäksi ahdistuneisuuteen menee cipralex 40mg, atarax 25mg.
Onkohan jotain pielessä vai mikähän noi mun oireet aiheuttaa??? jos jollain samaa niin mieluusti juttelisin lisää.
4229
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Lähinnä mietityttää toi käsien ja jalkojen sinisyys. Beetasalpaajaa olen syönyt kuitenkin jo syyskuusta asti ja tuo ongelma on tullut nyt vasta.... Voskohan olla kyse ihan vaan beetasalpaajan aiheuttamasta ääreisverenkierron häiriöstä vai voiko esim olla joku tulos jossain, esim. keuhkoissa jonka vuoksi neri ei kierrä kunnolla....?

Äänestä
  • tutustu keuhkoemboliaan ja vertaa oireita omiisi

    Äänestä

  • emb-- kirjoitti:

    tutustu keuhkoemboliaan ja vertaa oireita omiisi

    No ei noi oireet ihan juuri tunnu keuhkoemboliaan sopivan. Syön lisäksi säännöllisesti primaspania 100mg päivässä, joten siksikin tuo embolia tuntuu epätodennäköiseltä. Mut pitänee varata aika lääkärille.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


ap kirjoitti:

Minulla on käsissä ja jaloissa sinerrystä. Sydän on tutkittu moneen kertaan ja se on todettu terveeksi. Kuitenkin minusta tuntuu että veri ei kierrä kunnolla. Aamuisin kun nousen ylös, minulla on painaumia sillä kyljellä jolla olen nukkunut, painaumat häviävät pikkuhiljaa, mutta minusta tuntuu että aika hitaasti. Lisäksi kasvot tuntuvat "tunnottomilta". Varpaissa ja sormissa tuntuu kylmää ja ne sinertyvät hyvin herkästi ja niissä on myös herkästi tunnottomuutta.
Lääkityksenä minulla on beetasalpaajaa 25mg aamussa, Primaspan 100mg aamussa. noi on määrätty sydämen lisälyönteihin, jotka on todettu vaarattomiksi. Lisäksi ahdistuneisuuteen menee cipralex 40mg, atarax 25mg.
Onkohan jotain pielessä vai mikähän noi mun oireet aiheuttaa??? jos jollain samaa niin mieluusti juttelisin lisää.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu