Kymessä tehtiin suuri vääryys kun Soinin anoppi asetettiin keittiön kautta ehdokkaaksi. Iso virhe oli myös Lindströmin valinta ehdokkaaksi, mies ei ole saanut yhtään mitään aikaiseksi Kouvolassa. Että sellaista joukkoa, miten muualla Suomessa?
Kymen heikot ehdokkaat
10
369
Vastaukset
- Oikein hyvin
Sehän on vaan hyväksi jos Soinin anoppikin menee eduskuntaan, kattoo sitte Timon perään että Timo toimii eduskunnassa yhtä arvokkaasti niinkuin on toiminu EU parlamentissakin. Meillä menee oikein hyvin täällä muualla Suomessa, kannatus% sohottaa yhä ylemmäks ja näyttäs menevän vielä katosta läpitte:)
- Hyviä ehdokkaita
Onhan siellä esimerkiksi Juho Eerola ja Reijo Tossavainen
- k-s neljä naista
kovalla kannatuksella. kaikki on asennoituneet
erikoisen ponnekaasti ehdokkuuteen. - jebulis
k-s neljä naista kirjoitti:
kovalla kannatuksella. kaikki on asennoituneet
erikoisen ponnekaasti ehdokkuuteen."tosi kova" :D :D :D
- Riviinjärjesty
tässä kaikki ehdokkaat kymessä, ettei tarvi nysvätä!
http://www.perussuomalaiset.fi/eduskuntavaalit2011/kymenvaalipiiri- persunero
Mistä sirkuksesta joukko on reväisty ? Uljaan näköistä porukkaa.
- nyökynnyökynnyökynny
persunero kirjoitti:
Mistä sirkuksesta joukko on reväisty ? Uljaan näköistä porukkaa.
soinisteja eduskuntaan. Saamme nauraa! ;D
- Vessi78
... lappeenrannan nuori puheenjohtaja yllättää monet! Edustava, kirjoittaa ja puhuu hyvin, asiaa viimosen päälle eikä hörhötä turhia.
- SMP:läinen
Vessi78 kirjoitti:
... lappeenrannan nuori puheenjohtaja yllättää monet! Edustava, kirjoittaa ja puhuu hyvin, asiaa viimosen päälle eikä hörhötä turhia.
Onko Tina Mäkelälle sukua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294