Jännä tämä luomupuutarha.

* h * v *

Kasviksia joka lähtöön vaan ei yhtään "kasvia" kuten eräällä palstalla. Passaako täällä kirjoittaa nickillä, ettei kukaan pääse jäljille nickiä googlaamalla tai HAE- toiminnolla?

- heippa -

23

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie itte.;)

      kulkee sun kaikki teksti, jos nikillä kirjoitat...periaatteessa kaikki tekstisi näkyy esim. "kasvipalstalla";))

      • * h * v *

        joku utelias tasan hakee esille, missä/mitä nikki on kirjoittanut.

        Nyt en ole edes kirjautuneena.


      • mie itte.;)
        * h * v * kirjoitti:

        joku utelias tasan hakee esille, missä/mitä nikki on kirjoittanut.

        Nyt en ole edes kirjautuneena.

        hieman luomu olo syönnin jälkeen.;)


      • -h-v-
        mie itte.;) kirjoitti:

        hieman luomu olo syönnin jälkeen.;)

        että onko keitään tuttuja tältä seudulta. Ei näkynyt.


    • *a-v*

      Mäkin heittäydyin pihalla ettei kukaan pääse jäljille;)
      Täällähän vihertää kummasti, ei kateus vaan tuoreus;) Ainoo vaan et on pakko pitää kalkulaattoria tossa vieressä..

      • * h * v *

        ennen kuin se olisi täyteen istutettu ja viljelty on oiva alusta puhtaalle luomuilulle.


      • mie itte.;)

        mä olen ihan pihalla nyt...mokasin jo.;D


      • *a-v*
        mie itte.;) kirjoitti:

        mä olen ihan pihalla nyt...mokasin jo.;D

        heittäytyvä ulos aena ku kiruttaa.. koeta ny muistoo!;)


      • mie itte.;)
        *a-v* kirjoitti:

        heittäytyvä ulos aena ku kiruttaa.. koeta ny muistoo!;)

        ketju, antaa painua tonne alas...minä taneli, kuten tiedät törttöilin taas.;)
        Pöljä, mikä pöljä.;)


      • *a-v*
        * h * v * kirjoitti:

        ennen kuin se olisi täyteen istutettu ja viljelty on oiva alusta puhtaalle luomuilulle.

        Heipan haaremi.. kaikki merkit viittaa siihen suuntaan;)
        Kauankohan hää mahtaa jaksaa haareminpitäjänä..?;)


      • *a-v*
        mie itte.;) kirjoitti:

        ketju, antaa painua tonne alas...minä taneli, kuten tiedät törttöilin taas.;)
        Pöljä, mikä pöljä.;)

        Eikä toi ny mitään haittaa.. vai näkyykö jäljet sittenki jos poistaa viestin? Jos niin käy, sitte ettitään taas joku uusi paikka;)


      • mie pöljä ite.;)
        *a-v* kirjoitti:

        Eikä toi ny mitään haittaa.. vai näkyykö jäljet sittenki jos poistaa viestin? Jos niin käy, sitte ettitään taas joku uusi paikka;)

        kettuilehan siinä.;-P


      • *a-v*
        mie pöljä ite.;) kirjoitti:

        kettuilehan siinä.;-P

        ja jos kettuilenki nii hyvällä vuan;)
        Joko sie uot toepunu? Kuulin et jottai vikkoo olis ollunna..
        Hmm, mitähän mun pohojalaaset vanhempani, esivanhempani jne. tuumais ku kuulis ton sönkötyksen..


      • -h/v-
        *a-v* kirjoitti:

        Heipan haaremi.. kaikki merkit viittaa siihen suuntaan;)
        Kauankohan hää mahtaa jaksaa haareminpitäjänä..?;)

        kyl miehistä voimaa tarvitaan, kuten jo kerroin, pahiksellekin ilmoitin... laa-solaa- saanee dee kiinni ja ilmoitettua:)
        Ehä mie ny haaremia halua vaik en poiskaan potkaise. Pitäisikö harkita siirtymistä islamistiksi. Tuo luterilaisuus on vanhan aikaista. Harvoin ja hartaasti, peiton alla pimeästi ja yksiavioisesti:)


      • mie itte.;)
        *a-v* kirjoitti:

        ja jos kettuilenki nii hyvällä vuan;)
        Joko sie uot toepunu? Kuulin et jottai vikkoo olis ollunna..
        Hmm, mitähän mun pohojalaaset vanhempani, esivanhempani jne. tuumais ku kuulis ton sönkötyksen..

        pientä vikkoo on, ei ne viat karkaa mihinkään.;)
        Lääkkeitä popsin kuin karamelleja tässä, saas nähdä tehoaako sen maan bakteereihin, on sen verran kovaa laatua. Erehdyin maistamaan pyhää vettä, tyhmä kun olen.;)


      • *a-v*
        mie itte.;) kirjoitti:

        pientä vikkoo on, ei ne viat karkaa mihinkään.;)
        Lääkkeitä popsin kuin karamelleja tässä, saas nähdä tehoaako sen maan bakteereihin, on sen verran kovaa laatua. Erehdyin maistamaan pyhää vettä, tyhmä kun olen.;)

        jos sä nyt oot sitte pyhä niin eikö se siinä sitte kompensoidu? Syntisenä kärsisit kahta kauheemmin, aattele sitä..;)


      • -h/v-
        *a-v* kirjoitti:

        jos sä nyt oot sitte pyhä niin eikö se siinä sitte kompensoidu? Syntisenä kärsisit kahta kauheemmin, aattele sitä..;)

        reissulla jo on täysin immuuni maan järjestelmille ja pöpöille. Pieni bakteeri kanta kasvattaa luontoa ja vahvuutta.


      • mie tollo.;)
        *a-v* kirjoitti:

        jos sä nyt oot sitte pyhä niin eikö se siinä sitte kompensoidu? Syntisenä kärsisit kahta kauheemmin, aattele sitä..;)

        Mun on pakko hypätä ulos, olen tollo.;)
        Mutta, juuh...
        eikös se kuulu
        siihen uskontoon, että kuka syntyy kurjana, niin sen karmaan kuuluu elää kurjaa elämää?;)
        Kaipa tällä oli tarkoitus, minut pyhitetty pyhällä vedellä.:)
        No, ei sitä loppupelissä tiedä, oliko se se vai joku muu shitti, mistä bakteeri tuli suuhun...pääasia, että katoaa minusta.:) En tahdo omistaa sitä kokonaan.;)


      • -h/v-
        -h/v- kirjoitti:

        reissulla jo on täysin immuuni maan järjestelmille ja pöpöille. Pieni bakteeri kanta kasvattaa luontoa ja vahvuutta.

        jäädään kii ennen kuin pääsee vauhtiinkaan:))) Kohta on tenhoavaa nikkiä helmoissa:)))
        tai mylväisyä myllystä:)


      • mie itte.;)
        -h/v- kirjoitti:

        jäädään kii ennen kuin pääsee vauhtiinkaan:))) Kohta on tenhoavaa nikkiä helmoissa:)))
        tai mylväisyä myllystä:)

        Mä olen tohelo...ei voi mitään.;)
        Tää juttu pitää painaa tuonne alas...ei näy nuo poistot onneksi oman nimen alla heti.:)


    • pp

      vihertää kummasti,pari ruusuukii kukkii ;-P
      eikun multaa möyhentämään ;)

      • mie itte.;)

        kuin pari vyöruusua, ja niitten pitää mennä maatekin jo.;))
        Ötysiä.:)
        Jatkakaa harjoituksia.;)


      • pp
        mie itte.;) kirjoitti:

        kuin pari vyöruusua, ja niitten pitää mennä maatekin jo.;))
        Ötysiä.:)
        Jatkakaa harjoituksia.;)

        kans lähtee kohti kompostii ;-P
        Ötysii ;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe