mitä eroa mahtaapi noilla kahdella olla, en tajua vaikka mistä oon lukenu.
Onko ainut ero ulkonäkö? Onhan se enkku dogi hianompi ku ei ole niitä lepakon korvia
ranskis ja englannin bulldoggi
3
456
Vastaukset 3
Yhden ranskiksen ja enkunbullan tuntevana sanoisin että suurin ero taitaa olla ulkonäkö (oikaiskaa jos olen väärässä). Luonne ym. muu toiminta tuntuu olevan aika samallaista molemmilla, enkku taitaa olla vähemmän sählä kuin ranskis. Enkuista ei niin paljon vielä ole kokemusta(ensimmäinen tuttavuus) kun on niin nuori vielä.
toinen ero: ranskikset on yleisesti ottaen terveempiä kuin enkkubullat
- Sssss
Oma huomioni molelmpia rotuja harrastaneena on se, että rankis kiihtyy nollasta sataan sata kertaa nopeampaa kuin EB. Tämä melkein kaikessa, myöskin tappeluissa. EB sietää haastavasti käyttäytyviä pidempään, kun ranskis on jo ottamassa turpaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???502338Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7031546- 1071211
- 1321085
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89973- 71923
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16764- 118743
- 33704
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23648