sinnehän haku loppui reilu viiko sitten, ihan mielenkiinnosta kyselen, että pyöriikö tällä palstalla ketään joka sinne mahdollisesti haki, ja että onko tullut soittoja haastiksiin?
nimimerkillä paalutinko turhaan?
Airfinland
11
742
Vastaukset
- wannebeFA
HEi!
Itse laitoin hakemuksen menemään eikä tosiaan ole kuulunut mitään. Ainakin hakemukseni oli mennyt perille, koska sähköpostiin tuli "vahvistus" viesti. Airfinlandin sivuillakaan ei ollu mtn viestiä että missä mennään.
Nyt on tosiaan yli kk menny kun haku meni umpeen. Ei muuta kun odotellaan lisää ;)
Laitan viestiä kun tulee JOs tulee =) - ap.
Moips!
Samaa settiä täällä myös. olen siis toi ap kirjoittaja. mitään ei ole kuulunut tännekkään, vahvistuksen sain minäkin emailina. Ja olen seurannut AFI:n sivuja, johon mailin mukaan pitäs tulla infoa rekryn etenemisestä. Toivottavasti laittaisivat postia tai tietoja sivuillensa... Myönnän kyllä että olen menettänyt toivoni soittojen suhteen, mutta kyllä sitä sitlti haluaisi tietää.... Tsemppiä ja onnea sinulle!
Ja lupaan ihan varmasti pistää viestiä JOS jotain, pihahdustakaan kuuluu.
Seuraillaan tilannetta! =)- nickenackerton
Ei ole mitään kuulunut. Ehkä järjestävät myöhemmin syksyllä jotain jos järjestävät. Ehkä luulivat Finnairin tarvitsevan cabiniin henkilökuntaa uusien reittien myötä ja ennakkoon hakivat jos tulee yllättävä kato. Mutta seuraillaan tilannetta ja tsemppiä meille:)
- Lukija_
Eikös siinä ilmoituksessa lukenut, että prosessi ottaa aikaa?
- WannabeFA
NOHUH, ei tosiaan ole kuulunu mtn. Airfinlandin sivuilla ei edelleenkään ole mtn infoa. Menee korkeintaan error tilaan kun hakee haun kautta työpaikat..
Jään siis edelleen odottelemaan :) PS.Laittakaa joku jotain viestiä jos ja kun kuuluu jotain jollekkin!
Zemppiä meille kaikille hakioille :) - cabriel08
Moikka kaikille,
Itse en kuulu ko. kurssille hakeneisiin mutta voin kertoa, että eivät olleet vielä pari viikkoa sitten aloittanut edes hakemusten lukemista. Kiireitä kuulemma riittää. Mutta eiköhän nyt viim. kuukauden sisällä pitäisi jotain kuulua! Tsemppiä kaikille rekryprosessiin! - Travelbug
Kaveri oli tällä viikolla saanut kutsun haastatteluun, eli kai jonkinlaista edistystä sielläpäin ois havaittavissa.
- adhsrj
Suunnattoman paljon onnea kaverillesi sinne haastikseen!!!!
Jos saa kysyä, niin onko sun kaveri aiemmin lennelly vai untuvikko?
Nyt oon vähän kiukkunen ittelleni kun pidin poikkeuksellisesti puhelinta tarkoituksellisesti kiinni vapaapäivinä tällä viikolla, jottei duunipaikalta koko ajan oltas soittelemassa mistäkin pikku asiasta...
Olin/olen kyllä jo tavallaan luopunut toivosta saada puhelua... Oon kyllä varmaan jo liian vanha ja rupsahtanu tohon hommaan, vaikkakin silti jaksan nähdä päiväunia... Ehkä se lottovoitto on kuietnkin se realistisempi ;D
Kaikkee hyvää hakeneille ja alasta ja urasta haaveileville! Pistelkää viestejä jos mitä kuuluupi.
- ap.
no, tossa varmaan vastaus.....
Ei tainnu meitä untuvikkoja onnistaa....
Kyllä on kurjaa, kun eivät alunperinkään hakeneet jo ennestään lentäneitä, vaikkakin vähän tota rehellisesti sanottuna alunperin arvailinkin.... Mutta aina ei voi voittaa...
http://www.airfinland.fi/haetaan_kokenutta_matkustamohenk/ - tuleva lentoemo(ko)
Sain itse kuulla tänään, että pääsin kurssille. Ja en ole siis ikinä lentänyt!
- lasse lennokki
Onneksi olkoon:):) Milloin kurssi pidetään? Ilmoittavatkohan myös niille jotka ei päässyt vai onkohan tapana olla ilmoittamatta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1531222Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501082Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862