Airfinland

ihan kyssärinä vaan.

sinnehän haku loppui reilu viiko sitten, ihan mielenkiinnosta kyselen, että pyöriikö tällä palstalla ketään joka sinne mahdollisesti haki, ja että onko tullut soittoja haastiksiin?

nimimerkillä paalutinko turhaan?

11

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wannebeFA

HEi!
      Itse laitoin hakemuksen menemään eikä tosiaan ole kuulunut mitään. Ainakin hakemukseni oli mennyt perille, koska sähköpostiin tuli "vahvistus" viesti. Airfinlandin sivuillakaan ei ollu mtn viestiä että missä mennään.
      Nyt on tosiaan yli kk menny kun haku meni umpeen. Ei muuta kun odotellaan lisää ;)

Laitan viestiä kun tulee JOs tulee =)

• ap.

Moips!
      Samaa settiä täällä myös. olen siis toi ap kirjoittaja. mitään ei ole kuulunut tännekkään, vahvistuksen sain minäkin emailina. Ja olen seurannut AFI:n sivuja, johon mailin mukaan pitäs tulla infoa rekryn etenemisestä. Toivottavasti laittaisivat postia tai tietoja sivuillensa... Myönnän kyllä että olen menettänyt toivoni soittojen suhteen, mutta kyllä sitä sitlti haluaisi tietää.... Tsemppiä ja onnea sinulle!

Ja lupaan ihan varmasti pistää viestiä JOS jotain, pihahdustakaan kuuluu.

Seuraillaan tilannetta! =)

• nickenackerton

Ei ole mitään kuulunut. Ehkä järjestävät myöhemmin syksyllä jotain jos järjestävät. Ehkä luulivat Finnairin tarvitsevan cabiniin henkilökuntaa uusien reittien myötä ja ennakkoon hakivat jos tulee yllättävä kato. Mutta seuraillaan tilannetta ja tsemppiä meille:)

• Lukija_

Eikös siinä ilmoituksessa lukenut, että prosessi ottaa aikaa?

• WannabeFA

NOHUH, ei tosiaan ole kuulunu mtn. Airfinlandin sivuilla ei edelleenkään ole mtn infoa. Menee korkeintaan error tilaan kun hakee haun kautta työpaikat..
      Jään siis edelleen odottelemaan :) PS.Laittakaa joku jotain viestiä jos ja kun kuuluu jotain jollekkin!
      Zemppiä meille kaikille hakioille :)

• cabriel08

Moikka kaikille,
      Itse en kuulu ko. kurssille hakeneisiin mutta voin kertoa, että eivät olleet vielä pari viikkoa sitten aloittanut edes hakemusten lukemista. Kiireitä kuulemma riittää. Mutta eiköhän nyt viim. kuukauden sisällä pitäisi jotain kuulua! Tsemppiä kaikille rekryprosessiin!

• Travelbug

Kaveri oli tällä viikolla saanut kutsun haastatteluun, eli kai jonkinlaista edistystä sielläpäin ois havaittavissa.

• adhsrj

Suunnattoman paljon onnea kaverillesi sinne haastikseen!!!!

Jos saa kysyä, niin onko sun kaveri aiemmin lennelly vai untuvikko?

Nyt oon vähän kiukkunen ittelleni kun pidin poikkeuksellisesti puhelinta tarkoituksellisesti kiinni vapaapäivinä tällä viikolla, jottei duunipaikalta koko ajan oltas soittelemassa mistäkin pikku asiasta...
        Olin/olen kyllä jo tavallaan luopunut toivosta saada puhelua... Oon kyllä varmaan jo liian vanha ja rupsahtanu tohon hommaan, vaikkakin silti jaksan nähdä päiväunia... Ehkä se lottovoitto on kuietnkin se realistisempi ;D

Kaikkee hyvää hakeneille ja alasta ja urasta haaveileville! Pistelkää viestejä jos mitä kuuluupi.

• ap.

no, tossa varmaan vastaus.....

Ei tainnu meitä untuvikkoja onnistaa....
      Kyllä on kurjaa, kun eivät alunperinkään hakeneet jo ennestään lentäneitä, vaikkakin vähän tota rehellisesti sanottuna alunperin arvailinkin.... Mutta aina ei voi voittaa...

http://www.airfinland.fi/haetaan_kokenutta_matkustamohenk/

• tuleva lentoemo(ko)

Sain itse kuulla tänään, että pääsin kurssille. Ja en ole siis ikinä lentänyt!

• lasse lennokki

Onneksi olkoon:):) Milloin kurssi pidetään? Ilmoittavatkohan myös niille jotka ei päässyt vai onkohan tapana olla ilmoittamatta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3880
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2037
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe