Uusia herjaajia nousee,kuin sieniä sateella.Kauniit keväiset päivät ovat kuin tyhjää näiden sisäsiittoistenviestien mukana kulkemiseen.
Tähänkö on tultu,että kaikkea sanomaasi,ja niin edelleen.Jos ja kun haet oikeuksiasi tällä palstalla,niin nämä herhiläiset iskee kimppuun,että varmasti tunnet sen ,kuka on kunkku ja palstan pomo.
Minä Ama teen esiinmarssin uudella esiintulolla,kun se entinen ei kaikille kelvannut.
Olin nainen miehen kaavussa,vain munat puuttui,jään kyllä kaipaamaan sitä etsivivä-amadeus aikaa.
Hautajaismusiikin voitte valita itse.Teitä rakastava Ama
Kuka tätä palstaa oikein hallitsee?
5
367
Vastaukset
kun taas luovun minuudestani Ama
- jjoutava
Nauretaan siististi näille, niin tosissaan ovat etteivät ehi tarkastamaan mitä ovat kijrjuittanneet. Minulla olisi sanat valmiina miten sanoisin mutta kun puhdasta paperia kunnioitan, niin en sellaisia voi laittaa siihen. Omasta puolestani on tämmöinen tilanne jonka pysyvyys on nähty. Oikeastaan olen nähnyt hyväksi olla kirjoituksissa siisti mutta sekava niin kuin Napoleonin aikainen perustuslaki Ranskassa.
- Makriina ek
Eellinen nimmari on kuitenkin iskevämpi. Mieti vielä kannattaako vaihtaa.
Ajatushan se kuitenkin tärkein on, ei puumerkki. Makriina ek kirjoitti:
Eellinen nimmari on kuitenkin iskevämpi. Mieti vielä kannattaako vaihtaa.
Ajatushan se kuitenkin tärkein on, ei puumerkki.olin chatissa tällä uudella logolla ja hain remonttireiskaa niin petikaveria olis tyrkyllä ja luonnossa pitäs rempat maksaa,vois vanhantavarankauppa käydä ajanoloon no miten sen sanois.Jos sanon samoilla sanoilla,kun se entinen piika joka herraväelle tuli piikomaan ja yöstiassa kortongin näki,ihmeissään kysyi mikä toi on? Rouvva siihen,etteikö teillä sillä maalla olenkaan harrasteta seksiä,kyllähän meilläkin naidaan,mutta ei sillei,että v.....vuorit lähtee Ama
- Nikitön köyhä
rituliini_38 kirjoitti:
olin chatissa tällä uudella logolla ja hain remonttireiskaa niin petikaveria olis tyrkyllä ja luonnossa pitäs rempat maksaa,vois vanhantavarankauppa käydä ajanoloon no miten sen sanois.Jos sanon samoilla sanoilla,kun se entinen piika joka herraväelle tuli piikomaan ja yöstiassa kortongin näki,ihmeissään kysyi mikä toi on? Rouvva siihen,etteikö teillä sillä maalla olenkaan harrasteta seksiä,kyllähän meilläkin naidaan,mutta ei sillei,että v.....vuorit lähtee Ama
nyt en kyllä parhaalla tahdollanikaan ymmärrä tätä kylmäkiskoisuutta taholtasi. Olenhan toki huomannut monen muunkin aloittajan olevan kylmäkiskoinen mutta kun tiedän heidän olevan muutenkin ylimielisiä en ole heihin kiinnittänyt heihin huomiota mutta sinun kylmäkiskoisyutesi satuttaa minua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381