Millainen paikka kyseinen paikka on?
Ravintola Suxes
37
8939
Vastaukset
- naksutintintin
Täynnä lesboja ja homoja (gaybaari kun on), satavarmaa että turpaan tulee jos menet väärin sanomaan, täysin tunkkanen paikka ja aina kuitenkin liian täynnä. Eikä kyllä niitä silmäiloja sieltä löydä kuin 1% koko väestä -_-
- Tanuja pave
Miksi käyt moisessa paikassa. Tunnet asiakkaat ja tungosta on.
- Hannu Homonen
Tanuja pave kirjoitti:
Miksi käyt moisessa paikassa. Tunnet asiakkaat ja tungosta on.
Paikka on kuten kaikki tietää homobaari. Tosin paikassa ei kukaan käy paitsi se 60v. pappa joka istuu siellä baaritiskillä joka ilta.
- Asuu siellä?
Hannu Homonen kirjoitti:
Paikka on kuten kaikki tietää homobaari. Tosin paikassa ei kukaan käy paitsi se 60v. pappa joka istuu siellä baaritiskillä joka ilta.
Tuijottaa hulluna, katkeroitunut vanhus.
- svjs
tässä tulee kommentti ko. paikassa KÄYNEELTÄ:
kukaan ei häpeile itseään, vaan ovat juuri sellaisia kuin ovat oikeasti, kaikilla on hauskaa, meininki on hyvä, kukaan ei haasta riitaa, paikka on viihtyisä, sopu sijaa antaa, henkilökunta on mukavaa ja helposti lähestyttävää. suosittelen käymään! - nähdään :)
Hei
Olin tänä viikonloppuna ensimmäistä kertaa kyseisesssä paikassa.. Porukassa, jonka seurassa liikuin, oli sekä bi- ja hetero-suuntatuneita, ja kivaa oli :) Tullaan uudestaankin.. Itse heterona koin että paikka oli mukava, ja löysin mukavaa juttuseuraakin, ja siis todellakin juttuseuraa, en tarkoita nyt seuranhakumielessä, vaan muuten vaan oli kiva jutella porukan kanssa.. - Suivaantunut
Hei
Olen käynyt monta kertaa kyseisessä paikassa ja meno ollut tähän saakkka ihan ok mutta nyt eräs "sairas "henkilö on käytöksellään tehnyt paikasta minulle hyvin vastenmielisen. - Uteliaita riittää
Miksi naiset tunkee homopaikkoihin, eikö Turussa ole tarpeeksi heteropaikkoja? Pelkäättekö heteromiehiä vai oletteko piilolesboja?
- iam7
Six ku homot on naisten bestiksiä, ihQQQ!!!
"Joo, me kokataan, juorutaan, meikataan ja käydään ihanasti ravintoloissa syömässä! ihQQQQ!" - sarza2
Eikö lesbot ja homot voi pitää hauskaa samassa raflassa.
Yhden kerran tullut siellä käytyä. Porukka on aika lailla omassa poppoossa, mitään yksinistuja siellä ei oikein ole. Rauhallinen ilmapiiri, ja hyvät shotit ;)
- Suxesiiin
Hyvä paikka kaikinpuolin.. mutta kuka on tämä sairas henkilö ? Jäi vaivaamaan .. :D
- Kokemus sekin
Muutama vuos sitte olin siel ja pisuaaril oli erikoist kusta, ku vieres oleva mies katsoi koko toimitksen ajan siitintäni.
- heteroista homoihin.
onneton ja liian valosa mesta heteroille tirkistelyyn,, sekabaari, miehiä ja naisia.
- Sonojava1244
Mä tulen ainakin tutustumaan ei koskaan tiedä jos lyitiös samanhekinen saamaa kyrpääni
- sonojava1234
En oo käynyt
- ykskävijä
Juomat ylihinnoteltuja ja aina tappeluja en suosittele.
- 22009922
8e on täysin normaali hinta erikoispaikoissa ja mitä tulee tappeluihin niitä nyt on kaikissa baareissa joten lopeta se nillittäminen ja pysy poissa sinunkaltaisia nillittäjiä ei kaivata.
- tom_of_money
8e keskari 11e lonkero/siideri ihan ok hinnat :))))))))))))))
- Anonyymi
Ja tappelijat aina naisia
- Anonyymi
tom_of_money kirjoitti:
8e keskari 11e lonkero/siideri ihan ok hinnat :))))))))))))))
Tämä "Suxes" ja ne hinnat ...ihan naurettavan kallista tällaiseen RÄKÄLÄÄN...PAREMMINKIN olut 3€ ja lonkero 5€ niin hinnat vastaisivat paikan tasoa! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä "Suxes" ja ne hinnat ...ihan naurettavan kallista tällaiseen RÄKÄLÄÄN...PAREMMINKIN olut 3€ ja lonkero 5€ niin hinnat vastaisivat paikan tasoa! ;)
Järjetöntä ahneutta Suomessa, kaikki maksaa paljon enemmän kuin muualla, eikä ole palkoista kiinni.
- Anonyymi
22009922 kirjoitti:
8e on täysin normaali hinta erikoispaikoissa ja mitä tulee tappeluihin niitä nyt on kaikissa baareissa joten lopeta se nillittäminen ja pysy poissa sinunkaltaisia nillittäjiä ei kaivata.
Mitä erikoista? Hesassa vastaavissa kuppiloissa olut maksaa muutaman euron.
- kyrpääsuoleen
Olikstää joku hinttipervojen pokauspleissi?
- kokeileonneasi
Hyvällä tuurilla voit saada jonkun täyttämään suolesi, mutta suurin osa lesboja, kaipa nekin voi nyrkkiä käyttää.
- alaikäisiätäynnä
Onko suxesista tullut vastaanottokeskus kun se on nykyään aina täynnä nuoria ulkomaalaisia miehiä ?
- yliopistumk
Kovin monta pakolaispoikaa oli kadulla,seurustelenmassa suomalaisten homopoikien kanssa yöllä kadulla.
- eigino
paskaa.
- Anonyymi
Minulla on positiivinen kuva, hauskaa juttu- ja tanssiseuraa on aina löytynyt. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on positiivinen kuva, hauskaa juttu- ja tanssiseuraa on aina löytynyt. :)
Eihän siinä metelissä edes kuule puhetta, pitäisi huutaa.
- Anonyymi
Ihme ettei viellä ole viranomaistentoimesta suljettu. Huonompaa palvelua saa hakemalla hakea
- Anonyymi
TÄYSIN samaa mieltä kanssasi! omistajat varsinaisia aaseja!
- Anonyymi
Onko yhä kallis paikka
- Anonyymi
Ihme että vielä pystyssä koronan jölkeen, heteroportsarit yrittää vähentää tehokkaasti asiakkaita kun heittävät rauhallisia ulos tai eivät laske edes sisälle.
- Anonyymi
Tekis mieli ekaa kertaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830