Ravintola Suxes

tahtoistietää

Millainen paikka kyseinen paikka on?

48

10863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naksutintintin

      Täynnä lesboja ja homoja (gaybaari kun on), satavarmaa että turpaan tulee jos menet väärin sanomaan, täysin tunkkanen paikka ja aina kuitenkin liian täynnä. Eikä kyllä niitä silmäiloja sieltä löydä kuin 1% koko väestä -_-

      • Tanuja pave

        Miksi käyt moisessa paikassa. Tunnet asiakkaat ja tungosta on.


      • Hannu Homonen
        Tanuja pave kirjoitti:

        Miksi käyt moisessa paikassa. Tunnet asiakkaat ja tungosta on.

        Paikka on kuten kaikki tietää homobaari. Tosin paikassa ei kukaan käy paitsi se 60v. pappa joka istuu siellä baaritiskillä joka ilta.


      • Asuu siellä?
        Hannu Homonen kirjoitti:

        Paikka on kuten kaikki tietää homobaari. Tosin paikassa ei kukaan käy paitsi se 60v. pappa joka istuu siellä baaritiskillä joka ilta.

        Tuijottaa hulluna, katkeroitunut vanhus.


    • svjs

      tässä tulee kommentti ko. paikassa KÄYNEELTÄ:

      kukaan ei häpeile itseään, vaan ovat juuri sellaisia kuin ovat oikeasti, kaikilla on hauskaa, meininki on hyvä, kukaan ei haasta riitaa, paikka on viihtyisä, sopu sijaa antaa, henkilökunta on mukavaa ja helposti lähestyttävää. suosittelen käymään!

    • nähdään :)

      Hei

      Olin tänä viikonloppuna ensimmäistä kertaa kyseisesssä paikassa.. Porukassa, jonka seurassa liikuin, oli sekä bi- ja hetero-suuntatuneita, ja kivaa oli :) Tullaan uudestaankin.. Itse heterona koin että paikka oli mukava, ja löysin mukavaa juttuseuraakin, ja siis todellakin juttuseuraa, en tarkoita nyt seuranhakumielessä, vaan muuten vaan oli kiva jutella porukan kanssa..

    • Suivaantunut

      Hei


      Olen käynyt monta kertaa kyseisessä paikassa ja meno ollut tähän saakkka ihan ok mutta nyt eräs "sairas "henkilö on käytöksellään tehnyt paikasta minulle hyvin vastenmielisen.

    • Uteliaita riittää

      Miksi naiset tunkee homopaikkoihin, eikö Turussa ole tarpeeksi heteropaikkoja? Pelkäättekö heteromiehiä vai oletteko piilolesboja?

      • iam7

        Six ku homot on naisten bestiksiä, ihQQQ!!!

        "Joo, me kokataan, juorutaan, meikataan ja käydään ihanasti ravintoloissa syömässä! ihQQQQ!"


      • sarza2

        Eikö lesbot ja homot voi pitää hauskaa samassa raflassa.


    • Yhden kerran tullut siellä käytyä. Porukka on aika lailla omassa poppoossa, mitään yksinistuja siellä ei oikein ole. Rauhallinen ilmapiiri, ja hyvät shotit ;)

    • Suxesiiin

      Hyvä paikka kaikinpuolin.. mutta kuka on tämä sairas henkilö ? Jäi vaivaamaan .. :D

    • Kokemus sekin

      Muutama vuos sitte olin siel ja pisuaaril oli erikoist kusta, ku vieres oleva mies katsoi koko toimitksen ajan siitintäni.

    • heteroista homoihin.

      onneton ja liian valosa mesta heteroille tirkistelyyn,, sekabaari, miehiä ja naisia.

    • Sonojava1244

      Mä tulen ainakin tutustumaan ei koskaan tiedä jos lyitiös samanhekinen saamaa kyrpääni

    • sonojava1234

      En oo käynyt

    • ykskävijä

      Juomat ylihinnoteltuja ja aina tappeluja en suosittele.

      • 22009922

        8e on täysin normaali hinta erikoispaikoissa ja mitä tulee tappeluihin niitä nyt on kaikissa baareissa joten lopeta se nillittäminen ja pysy poissa sinunkaltaisia nillittäjiä ei kaivata.


      • tom_of_money

        8e keskari 11e lonkero/siideri ihan ok hinnat :))))))))))))))


      • Anonyymi

        Ja tappelijat aina naisia


      • Anonyymi
        tom_of_money kirjoitti:

        8e keskari 11e lonkero/siideri ihan ok hinnat :))))))))))))))

        Tämä "Suxes" ja ne hinnat ...ihan naurettavan kallista tällaiseen RÄKÄLÄÄN...PAREMMINKIN olut 3€ ja lonkero 5€ niin hinnat vastaisivat paikan tasoa! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä "Suxes" ja ne hinnat ...ihan naurettavan kallista tällaiseen RÄKÄLÄÄN...PAREMMINKIN olut 3€ ja lonkero 5€ niin hinnat vastaisivat paikan tasoa! ;)

        Järjetöntä ahneutta Suomessa, kaikki maksaa paljon enemmän kuin muualla, eikä ole palkoista kiinni.


      • Anonyymi
        22009922 kirjoitti:

        8e on täysin normaali hinta erikoispaikoissa ja mitä tulee tappeluihin niitä nyt on kaikissa baareissa joten lopeta se nillittäminen ja pysy poissa sinunkaltaisia nillittäjiä ei kaivata.

        Mitä erikoista? Hesassa vastaavissa kuppiloissa olut maksaa muutaman euron.


    • kyrpääsuoleen

      Olikstää joku hinttipervojen pokauspleissi?

      • kokeileonneasi

        Hyvällä tuurilla voit saada jonkun täyttämään suolesi, mutta suurin osa lesboja, kaipa nekin voi nyrkkiä käyttää.


      • Anonyymi00046
        kokeileonneasi kirjoitti:

        Hyvällä tuurilla voit saada jonkun täyttämään suolesi, mutta suurin osa lesboja, kaipa nekin voi nyrkkiä käyttää.

        Ei tarvitse tanssilattialla kuin vähän vilauttaa kinuskiviivaa niin johan alkaa hanuri soimaan.


    • alaikäisiätäynnä

      Onko suxesista tullut vastaanottokeskus kun se on nykyään aina täynnä nuoria ulkomaalaisia miehiä ?

      • yliopistumk

        Kovin monta pakolaispoikaa oli kadulla,seurustelenmassa suomalaisten homopoikien kanssa yöllä kadulla.


    • eigino

      paskaa.

      • Anonyymi

        Minulla on positiivinen kuva, hauskaa juttu- ja tanssiseuraa on aina löytynyt. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on positiivinen kuva, hauskaa juttu- ja tanssiseuraa on aina löytynyt. :)

        Eihän siinä metelissä edes kuule puhetta, pitäisi huutaa.


    • Anonyymi

      Ihme ettei viellä ole viranomaistentoimesta suljettu. Huonompaa palvelua saa hakemalla hakea

      • Anonyymi

        TÄYSIN samaa mieltä kanssasi! omistajat varsinaisia aaseja!


    • Anonyymi

      Onko yhä kallis paikka

    • Anonyymi

      Ihme että vielä pystyssä koronan jölkeen, heteroportsarit yrittää vähentää tehokkaasti asiakkaita kun heittävät rauhallisia ulos tai eivät laske edes sisälle.

    • Anonyymi

      Tekis mieli ekaa kertaa

    • Anonyymi

      Aina samat vakkarit 60 plus epätoivoiset ukot

      • Anonyymi00045

        Niistähän saisi seuraa jos porukalla pidetään sitruunajuhlat!


    • Anonyymi00039

      Homobaarit on tautista touhua. Tampereella on Mixei ja Turussa Suxes. Kiertäkää kaukaa!

      • Anonyymi00040

        Miksi Tampereen homobaari Mixein ikkunat ovat teipattu umpeen niin ettei Itsenäisyydenkadulta näe mitä sisällä tapahtuu?


    • Anonyymi00041

      Haluan yhtyä avaajaan

      • Anonyymi00047

        Juna liikeelle!


      • Anonyymi00048

        Hanuri soimaan -ruskein sormin!


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Hanuri soimaan -ruskein sormin!

        Elämä ilman häpeän kahleita


    • Anonyymi00050

      Puhdas nautinto
      Ihmisyyden Ylistys

      • Anonyymi00052

        Nimenomaan päinvastoin!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe