Ravintola Suxes

tahtoistietää

Millainen paikka kyseinen paikka on?

37

8054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naksutintintin

      Täynnä lesboja ja homoja (gaybaari kun on), satavarmaa että turpaan tulee jos menet väärin sanomaan, täysin tunkkanen paikka ja aina kuitenkin liian täynnä. Eikä kyllä niitä silmäiloja sieltä löydä kuin 1% koko väestä -_-

      • Tanuja pave

        Miksi käyt moisessa paikassa. Tunnet asiakkaat ja tungosta on.


      • Hannu Homonen
        Tanuja pave kirjoitti:

        Miksi käyt moisessa paikassa. Tunnet asiakkaat ja tungosta on.

        Paikka on kuten kaikki tietää homobaari. Tosin paikassa ei kukaan käy paitsi se 60v. pappa joka istuu siellä baaritiskillä joka ilta.


      • Asuu siellä?
        Hannu Homonen kirjoitti:

        Paikka on kuten kaikki tietää homobaari. Tosin paikassa ei kukaan käy paitsi se 60v. pappa joka istuu siellä baaritiskillä joka ilta.

        Tuijottaa hulluna, katkeroitunut vanhus.


    • svjs

      tässä tulee kommentti ko. paikassa KÄYNEELTÄ:

      kukaan ei häpeile itseään, vaan ovat juuri sellaisia kuin ovat oikeasti, kaikilla on hauskaa, meininki on hyvä, kukaan ei haasta riitaa, paikka on viihtyisä, sopu sijaa antaa, henkilökunta on mukavaa ja helposti lähestyttävää. suosittelen käymään!

    • nähdään :)

      Hei

      Olin tänä viikonloppuna ensimmäistä kertaa kyseisesssä paikassa.. Porukassa, jonka seurassa liikuin, oli sekä bi- ja hetero-suuntatuneita, ja kivaa oli :) Tullaan uudestaankin.. Itse heterona koin että paikka oli mukava, ja löysin mukavaa juttuseuraakin, ja siis todellakin juttuseuraa, en tarkoita nyt seuranhakumielessä, vaan muuten vaan oli kiva jutella porukan kanssa..

    • Suivaantunut

      Hei


      Olen käynyt monta kertaa kyseisessä paikassa ja meno ollut tähän saakkka ihan ok mutta nyt eräs "sairas "henkilö on käytöksellään tehnyt paikasta minulle hyvin vastenmielisen.

    • Uteliaita riittää

      Miksi naiset tunkee homopaikkoihin, eikö Turussa ole tarpeeksi heteropaikkoja? Pelkäättekö heteromiehiä vai oletteko piilolesboja?

      • iam7

        Six ku homot on naisten bestiksiä, ihQQQ!!!

        "Joo, me kokataan, juorutaan, meikataan ja käydään ihanasti ravintoloissa syömässä! ihQQQQ!"


      • sarza2

        Eikö lesbot ja homot voi pitää hauskaa samassa raflassa.


    • Yhden kerran tullut siellä käytyä. Porukka on aika lailla omassa poppoossa, mitään yksinistuja siellä ei oikein ole. Rauhallinen ilmapiiri, ja hyvät shotit ;)

    • Suxesiiin

      Hyvä paikka kaikinpuolin.. mutta kuka on tämä sairas henkilö ? Jäi vaivaamaan .. :D

    • Kokemus sekin

      Muutama vuos sitte olin siel ja pisuaaril oli erikoist kusta, ku vieres oleva mies katsoi koko toimitksen ajan siitintäni.

    • heteroista homoihin.

      onneton ja liian valosa mesta heteroille tirkistelyyn,, sekabaari, miehiä ja naisia.

    • Sonojava1244

      Mä tulen ainakin tutustumaan ei koskaan tiedä jos lyitiös samanhekinen saamaa kyrpääni

    • sonojava1234

      En oo käynyt

    • ykskävijä

      Juomat ylihinnoteltuja ja aina tappeluja en suosittele.

      • 22009922

        8e on täysin normaali hinta erikoispaikoissa ja mitä tulee tappeluihin niitä nyt on kaikissa baareissa joten lopeta se nillittäminen ja pysy poissa sinunkaltaisia nillittäjiä ei kaivata.


      • tom_of_money

        8e keskari 11e lonkero/siideri ihan ok hinnat :))))))))))))))


      • Anonyymi

        Ja tappelijat aina naisia


      • Anonyymi
        tom_of_money kirjoitti:

        8e keskari 11e lonkero/siideri ihan ok hinnat :))))))))))))))

        Tämä "Suxes" ja ne hinnat ...ihan naurettavan kallista tällaiseen RÄKÄLÄÄN...PAREMMINKIN olut 3€ ja lonkero 5€ niin hinnat vastaisivat paikan tasoa! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä "Suxes" ja ne hinnat ...ihan naurettavan kallista tällaiseen RÄKÄLÄÄN...PAREMMINKIN olut 3€ ja lonkero 5€ niin hinnat vastaisivat paikan tasoa! ;)

        Järjetöntä ahneutta Suomessa, kaikki maksaa paljon enemmän kuin muualla, eikä ole palkoista kiinni.


      • Anonyymi
        22009922 kirjoitti:

        8e on täysin normaali hinta erikoispaikoissa ja mitä tulee tappeluihin niitä nyt on kaikissa baareissa joten lopeta se nillittäminen ja pysy poissa sinunkaltaisia nillittäjiä ei kaivata.

        Mitä erikoista? Hesassa vastaavissa kuppiloissa olut maksaa muutaman euron.


    • kyrpääsuoleen

      Olikstää joku hinttipervojen pokauspleissi?

      • kokeileonneasi

        Hyvällä tuurilla voit saada jonkun täyttämään suolesi, mutta suurin osa lesboja, kaipa nekin voi nyrkkiä käyttää.


    • alaikäisiätäynnä

      Onko suxesista tullut vastaanottokeskus kun se on nykyään aina täynnä nuoria ulkomaalaisia miehiä ?

      • yliopistumk

        Kovin monta pakolaispoikaa oli kadulla,seurustelenmassa suomalaisten homopoikien kanssa yöllä kadulla.


    • eigino

      paskaa.

      • Anonyymi

        Minulla on positiivinen kuva, hauskaa juttu- ja tanssiseuraa on aina löytynyt. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on positiivinen kuva, hauskaa juttu- ja tanssiseuraa on aina löytynyt. :)

        Eihän siinä metelissä edes kuule puhetta, pitäisi huutaa.


    • Anonyymi

      Ihme ettei viellä ole viranomaistentoimesta suljettu. Huonompaa palvelua saa hakemalla hakea

      • Anonyymi

        TÄYSIN samaa mieltä kanssasi! omistajat varsinaisia aaseja!


    • Anonyymi

      Onko yhä kallis paikka

    • Anonyymi

      Ihme että vielä pystyssä koronan jölkeen, heteroportsarit yrittää vähentää tehokkaasti asiakkaita kun heittävät rauhallisia ulos tai eivät laske edes sisälle.

    • Anonyymi

      Tekis mieli ekaa kertaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe