Sain pasuunankukan pistokkaan ( jos pistokas tarkoittaa sellaista kasvista leikattua oksaa?) enkä tiedä mitä tehdä sille. Juurrutetaanko se vedessä? Onko veden lämpötilalla tai määrällä väliä? Laitetaanko aurinkoiselle ikkunalle juurtumaan? Mitä muuta teen sille?
Pasuunankukan pistokas
Minä vain
2
722
Vastaukset
- guuggelilampi
huoneen lämpöistä vettä ja valoa, helppo juurrutettava.
- Kiinnostaisi minuaki
Ensimmäistä talvea hoidan pasuunakukkaa.Nyt se on herännyt viileässä valoisassa ja todennut kevään tulleen.Kolme kukkaa on ilmestynyt ja pieniä lehden alkuja havaittavissa.Miten pitäisi nyt kukkaa hoitaa ja miten pistokkaita otetaan ja milloin,kuinka pistokas juurrutetaan ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499