Petri Nygård

mitäs mieltä olette, minkä ikäinen lapsi saa kuunnella tämän herra kiroilulitanioita?

59

4244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ken on hän?

      Kuka ihmeen Petri Nygård? Missä hänen kiroilulitanioitaan joutuu (?) kuulemaan? Lapsi SAA kuunnella kiroilulitanioita? Mitä ikä tähän kuuluu? En käsittänyt kyllä yhtään mitään...

      • että otat ja kuuntelen Youtubesta yhdenkin tämän herran kappaliesta, niin voit muodostaa käsityksen asiasta.
        ja sitten toisekseen mielestäni ei ole kovinkaan korrektia opettaa lasta kiroamaaan, siksi tämä kysymys?


    • Sehän riippuu..

      ihan vanhemmista. Kyllähän hyvin monessa kodissakin vanhemmat kiroilee alituiseen lapsista huolimatta. Meillä ei tulla kiroilemaan lasten kuullen (on siis vielä vauvaikäinen) eikä hyväksytä kiroilua lapsiltakaan. Kaikki ei välitä.

      • 12+13

        kiroilu kyllä tarttuu elämän varrella, mutta en halua sitä lapsille väkisellä opettaa, siksi en hyväksy ko. artistia.


      • On varmasti..
        12+13 kirjoitti:

        kiroilu kyllä tarttuu elämän varrella, mutta en halua sitä lapsille väkisellä opettaa, siksi en hyväksy ko. artistia.

        satojen artistien musiikkia mitä et halua lapsellesi soittaa, turha kiinnittää huomiota yhteen yksittäiseen rääväsuiseen artistiin. Sinä tietysti vastuullisena aikuisena tiedät mitä lapsesi kuuntelee. Murrosiässä siihen ei tietystikään enää juuri voi vaikuttaa, mutta pienten lasten musiikin kuuntelua voi rajoittaa.


    • jalluu, kossuu

      Meillä pisti 11 -v tyttö lauluksi uimahalli pesuhuoneessa kaikkien iloksi: JALLUU, KOSSUU JA KALJAA....ja jatkui jotenkin tyyliin: KURKUSTANI ALAS KAAAADAAAAN..
      Kun kysyin, mikä laulu tuollainen on, niin kuulemma tosi hyvä Petri Nygård:in laulu, jota koko 11-vuotiaiden luokka hoilaa ennen kuin ope tulee luokkaan. Moni isikin kuulemma tykkää. Joo, kyllä tämä äitikin TYKKÄS IHAN HIRVEÄSTI??!!!! tai sitten ei. Ihan ala-arvoinen juttu, kuuntelin "tuubista". Murrosikäisille iskee varmasti ja kossuu ja kaljaa virtaa osalla alas ihan musiikin tahdissa

      • Anonyymi

        Tuo Selvä päivä ei nyt ihan kaikista pahin ole. Enemmän hirvitti kuunnella sukulaistytön laulavan joskus kymmenen vuotta sitten: "Susihommissa, mää mussim, te ootte pusipusihommis", joka oli tuota Nygårdia.


    • muuta musaa

      Samaa mieltä,ei tosiaankaan lapsen korville sopivaa eikä itse aikuisenakaan tuota jaksaisi kuunnella kauan. Moni artisti käyttää karkeaa kieltä mutta kyseisellä artistilla on joka lauseessa hoettu *illua,viinaa,*ittua ja ryyppäämistä.

      Vielä pystyn aika hyvin kontrolloimaan 10 vuotiaan lapseni musiikinkuuntelua mutta sitähän en tiedä mitä kaverin luona kuunnellaan.

    • huolestunut äiti

      Huomasin 10v tyttäreni kaverin kädessä isolla mustalla tussilla kirjoitetun tekstin petri nygård. Uteliaisuuteni heräsi ja kyselinkin oliko kyseessä poikakaveri. Tytöt kertoivat Petrin olevan hyvä laulaja jota kaikki kuuntelevat. Itse en ollut Petriä koskaan kuullutkaan joten netin ihmeellisestä maailmasta kuuntelin muutaman biisin. Aivan kamalaa musiikkia 10v kuunneltavaksi. Puhuinkin asiasta tyttäreni kaverin äidin kanssa. Hänen mielestä asiassa ei ollut mitään kamalaa. Meillä Petrin kuuntelu kiellettiin ehdottomasti ja uskon kyllä että tyttäreni minua myös asiassa uskoo.

      • ismo.pori

        meillä eivät lapset kuuntele mitään musiikkia, enkä ymmärrä miten sitä ylipäätään jotkut sallivat. musiikin kuuntelu aiheuttaa lapsissa aggressiivisuutta ja uskon horjumista, ihan kamalaa. varsinkin tuollainen "kiroilumusiikki", hävettää


      • Oikeassa
        ismo.pori kirjoitti:

        meillä eivät lapset kuuntele mitään musiikkia, enkä ymmärrä miten sitä ylipäätään jotkut sallivat. musiikin kuuntelu aiheuttaa lapsissa aggressiivisuutta ja uskon horjumista, ihan kamalaa. varsinkin tuollainen "kiroilumusiikki", hävettää

        Vitun uskis hörhö mee panee räsästä sen perseeseesen senkin vitun lestadiolais pedofiili


      • Vidun pellet
        ismo.pori kirjoitti:

        meillä eivät lapset kuuntele mitään musiikkia, enkä ymmärrä miten sitä ylipäätään jotkut sallivat. musiikin kuuntelu aiheuttaa lapsissa aggressiivisuutta ja uskon horjumista, ihan kamalaa. varsinkin tuollainen "kiroilumusiikki", hävettää

        kieltäkää vaa lapsia kuuntelemasta musiikkia,nii ne joko salaa kuntelee sitä tai niistä kasvaa koulukiusattuja luusereita.


      • sdfu6
        ismo.pori kirjoitti:

        meillä eivät lapset kuuntele mitään musiikkia, enkä ymmärrä miten sitä ylipäätään jotkut sallivat. musiikin kuuntelu aiheuttaa lapsissa aggressiivisuutta ja uskon horjumista, ihan kamalaa. varsinkin tuollainen "kiroilumusiikki", hävettää

        Musiikki auttaa myös monia pääsemään vaikeista asioista yli. Tietenkin vanhemmat voivat rajoittaa lastensa kuuntelua ja sanoa jos ei saa kuunnella jotain artistia/bändiä se nyt vaan on niin että musiikki on aika iso osa nuorten elämää!


    • K-Tätä

      Itselläni on 5-vuotias kummipoika, jos laulaa Nygårdia ihan tottuneesti. Hauskaahan tuo vain on. Kyllä siitä elämästä ja niistä kirosanoistakin opitaan vaikka kuinka kieltäisi. Parempi antaa lapsille vapaus ilmista itseään kuin kahlita heitä johonkin turhaan sopimattomuuskenttään :)

      • Anonyymi

        Jospa jätettäisiin ne alatyyliset sanat yläasteelle. Aika surullista, kun lapsuudesta on tehty tänä päivänä turhan lyhyt.


    • jotain rotia

      Juu,on varmasti hauskaa kun 5 vuotias laulaa "ihan mitä *ittuu vaan" taikka muita laulajan laulamia "sivistäviä" sanoja..

      Laittakaa vielä kaljapullo kouraan niin hyvä tulee.

      • MD

        ei se 5-v edes viä ymmärrä niistä sanoista mitää. ja jos ymmärtää nii ei ne ny automaattisesti rupee ryyppään.


    • tättäräätä kunnes..

      V'ttu S'tana V'ttu horot kossuu ja kaljaa tättärää... Juomalauluja on ollut kautta aikojen, mutta en ymmärrä, miksi niitä pitää tunkea tuutin täydeltä ala / murrosikäisille?! Ihan kuin sitä viina ei jo muutenkin vedettäisi kaksin käsin tässä maassa. Juu, - takuuvarma renkutus. Mutta miksi aikuinen ihminen nimeltä Petri haluaa ajaa (myös) murrosikäisiä syvälle? Osaavat kyllä ihan ilman apuakin. Heihin tämä uppoaa hyvinkin. Ai niin, jopa 5-vuotiaasta ja hänen kummistaan se on hauskaa vaan. Monelleko käy kuin veljelleni, joka veti sitä kaljaa ja kossuu koko rahan edestä, tuhosi haimansa ja ilmeisesti aivonsa ja päätyi alkoholistiksi, harhaiseksi ja kuolleeksi alle nelikymppisenä. Mitä iloista tättäräätä siinä on? NRJ soitti tänä aamuna tuota jallua kossua ja kaljaa ja julisti, että tässäpä aamu alkaa hyvin. Niin se monella on alkanut ja päättynyt...monta perhettä on tuhottu... tuntui todella pahalta.

    • "mää oon kännissä!"

      Olen avustajana esiopetusluokassa. Siellä on suuri hitti nyt tämä Petri Nygårdin "Hyvästi selväpäivä". Kyllä muuteen särisee korvissa ja sydämessä kun 6-vuotiaat rallattavat "Ai missä mää oon, mää oon kännissä, missä sää oot?" jne.
      Ei kai lapsia voi kääriä kuplamuoviin niin, että välttyisivät näiltä "aikuisten jutuilta", mutta kyllä näitä niin joka tuutista tungetaan, että vaikeaksi on kyllä lasten suojeleminen tehty! Sitten kun näitä biisejä saa vielä tilattua soittoääniksikin, joita joka ohjelman välissä tv:ssä mainostetaan...hih hei.

      Tämä nyt tietysti kuulostaa kauhean tiukkapipoiselta, mutta olen aidosti huolissani siitä, miten kännäämistä esitellään mediassa. Se on hauskaa, silloin sinulla on paljon ystäviä, se tekee sinut seksikkääksi jne, mutta pahinta on silti se, että sitä mainostetaan niin arkisena asiana; kuin kännääminen kuuluisi ihmisen elämään siinä kuin opiskelu tai työ. Mukava kasvattaa lapset moiseen ajattelumalliin.

      • kehumisen aihe

        Teen töitä kansainvälisellä foorumilla (en kuitenkaan maahanmuuttajien kanssa vaan kansainvälisissä yhteistyöverkostoissa). Suomalaisen yhteiskunnan ongelma on se, että meillä umpihumalassa hilluminen on hyväksyttävää, kannatettavaa ja sillä jopa kehutaan. "Joo, taas en muista viikonlopusta mitään heh heh mutta oksettaaaa....". On muita maita, joissa tyyli on vapaa ja sama, mutta on myös maita, joissa tällaista hävettäisiin.

        Jotenkin haluaisin peräänkuuluttaa aikuisten ihmisten vastuuta siitä, minkälaisia asenteita syöttää alaikäisille.


    • Ääliö(kö)

      Tiedän että tälle tulee nyt monta peukkua alaspäin, mutta väliäkö sillä.
      Olen ITSE sitä mieltä, että lapseni (ei kylläkään alle 12 v) Saavat kuunnella
      Petriä, kunhan eivät ala itse kiroilemaan tuolla tavalla. Kyllä minä tiedän,
      että he eivät ota tuollaisesta vaikutteita. Jos joku haluaa kieltää lapsensa
      musiikkimaun, niin se on sitten hänen asiansa.

    • yliluonnollista

      Hei Ääliö(kö). No eihän sinun lapsillasi ole sitten mitään hätää, kun kerran TIEDÄT, etteivät lapsesi ota tuollaisesta vaikutteita. On kyllä ihana asia, kun perheen sisällä vallitsee telepatia.
      Telepaattisista kyvyistäsi huolimatta huomauttaisin kuitenkin, että ne musiikista ja muusta mediasta tungeksivat vaikutteet eivät kyllä ihan sillä musiikin kuuntelu hetkellä näykään. Ja mitähän lapsesi mielessään näkevät tällaista musiikkia kuunnellessaan, miten he sitä käsittelevät? Ai niin, sinähän TIEDÄT.

      • Psy M

        Kauhee vaahtoominen päällä. Se on VAIN musiikkia ,ei elämän ohjekirja. Lapsetkin tietävät sen. Ihan turhaa kieltää lapsilta muusiikkia ,kun ne kuitenkin sitä kuuntelevat.


    • yhhäititaasen

      Olen yksinhuoltajaäiti ja tyttäreni 9v kuuntelee Petriä, luvalla. Mielestäni hieno artisti ja sanatkaan eivät ole pahat.

    • Hyvästi selvä päivä.

      Ite kuuntelen kyseistä herraa, mutta en antaisi lapseni kuunnella ennen kuin vasta joskus teini-ikäisenä ehkä. :D Toisaalta kummipoikani (13 v) kuuntelee Eminemiä ja ymmärtää englantia tosi hyvin, joten Eminem on minusta ihan yhtä paha tässä tapauksessa. Mutta minkäs teet, radiosta lapset voi näitä kuulla, vaikka vanhemmat kuinka yrittäisi, etteivät kuuntelisi...

    • Peetteeenfani<33

      Minusta siinä ei ole mitään pahaa, itse olen 14-vuotias. Nykyään kyllä kiroilu on yleistynyt ja haukun naispuolisia henkilöitä huoriksi tms. Että ei välttämättä kannata päästää Petrin lähelle...
      Oon kyllä Petri Nygårdin fani et haittakaa pitkä perse vitun homot

      • saippuaa suuhun

        Näkee kyllä että jotain "pahaa" siinä musiikissa ollut..siis puheistasi päätellen.


      • petrifani
        saippuaa suuhun kirjoitti:

        Näkee kyllä että jotain "pahaa" siinä musiikissa ollut..siis puheistasi päätellen.

        Ite olet varmaan joku vitun huora!!!! Ite kuuntelen petriä ja puhun "rivosti". Ja mitä vitun väliä????


    • Iceli

      Ensinnäkin se o n melkeinpä laitointa kieltää lapsen musiikkimakua.
      Yhtä hyvin lapsi/nuori voi tulla sanomaan vanhemmilleen et laittakaa se iskelmä pois. Se on lapsien oma asia mitä kuuntelee! Te etet saa Petriä luultavasti pois noilla puheille sillä sehän myy enemmän ku teidän iskelmänne.

    • 9v petri fani

      ja paskat! petri nyqårt on vuosi sadan paras laulaja ja selvä päivä menee näin(kerto säe) ja haluu kossuu ja kaljaa hölkyn kölkyn (HEI) me nostetaan maa'aljaa! selvästi hyvä päivä JOO selvästi hyvä päivä JOO siis hyvästi selvä päivä! ET PERKELE ANTAKAA NIITTEN TEIDÄN MARINOIDEN JO PETRIN MUSASTA OLLA! PERKELE! RÄTÄRÄÄ RÄÄ ohhoo PYSYNKÖ PYSTYSSÄ?! RÄTTÄÄRÄÄ RÄÄ!

    • sopivaako?

      ja paskat! petri nyqårt on vuosi sadan paras laulaja ja selvä päivä menee näin(kerto säe) ja haluu kossuu ja kaljaa hölkyn kölkyn (HEI) me nostetaan maa'aljaa! selvästi hyvä päivä JOO selvästi hyvä päivä JOO siis hyvästi selvä päivä! ET PERKELE ANTAKAA NIITTEN TEIDÄN MARINOIDEN JO PETRIN MUSASTA OLLA! PERKELE! RÄTÄRÄÄ RÄÄ ohhoo PYSYNKÖ PYSTYSSÄ?! RÄTTÄÄRÄÄ RÄÄ!

      .... se menee "jalluu kossuu ja kaljaa, hölkyn kölkyn hei, me nostetaan maljaa..." ei haluu kossuu ja kaljaa
      mutta ei siitä sen enempää, ei sovi alaikäisille tämä laulu, kauhistuin myös kun kuulin siskon tyttöni (10v) lauleskelevan lady gagan laulua jonka sanat menee...

      "I've had a little bit too much, much All of the people start to rush, start to rush by A dizzy twister dance ,Can't find a drink or man ,Where are my keys?
      I lost my phone, phone"
      kerroin sitten mitä tämä tarkoittaa niin tyttö vaan nauro ja sanoi että kyllä hän tiesi....

      • -.----..-

        kauheett!! LADY GAGA :;((;(;((( heräiles--..--


    • Dunaremusik

      Älkää humanistit välittäkö. Duunarimusiikkia tämä Nygård on, ei muuta.

    • miskadue

      Hei vittu on pahaaa jos lapset kuuntelee nygårdia ei se nyt sinänsä mitään ''kehittävää'' musaa oo. Vaikka petri juo ite tosi paljon ja juhlii nii sen äiti kuoli alkoholimyrkytykseen ja petri sanoi lehdille näin: ''TYKKÄÄN KYLLÄ JUHLIA JA SILLEEN MUTTA EN AIO JUODA ITSEÄNI KUOLIAAKSI''
      Joten tolel ismolel et mitä vittuu ei musa tee agressiiviseksi. vitun lesti

      • scacs

        Hei minäpä en tajua sanaakaan mitä kirjoitat, hyvänä esimerkkinä:

        "Joten tolel ismolel et mitä vittuu ei musa tee agressiiviseksi. ***** lesti"

        Ilmeisesti tällä kommentila puolustetaan kyseistä artistia ja viesti sinänsä on jo riittävä osoitus tällaisen "musiikin" vaaroista. :D


    • fani22v

      Lyriikat kertovat myös alkoholin vaaroista: ''Rip maksa, goodbai aivosolut''

    • gthang

      jos ny nopeesti tost kattoo ni selvä päiväs eikyl oo yhtää kirosanaa?

    • Jotain rajaa

      Meidän 11-vee ei todellakaan saa kuunnella sitä idioottia! Kyllä meidän auton radiossa nopsaa vaihtuu asema kun tämä PN alkaa hoilaamaan jotain v.i.t.t.u. biisejä. En yleensäkään ymmärrä miten vanhemmat antavat lastensa kuunnella moista. Se tyyppihän on kännissä lavallakin. Tuli muuten noin kuukausi sitten juttua tästä. Siellä äitin pikku kullannuput hoilas eturivissä näitä biisejä.

    • petri alas!

      petri nygårdilla on minun mielestä turhan räväköitä biisejä. voisi olla hitusen asiallisempia. toivottavasti te ette tutustuta lapsianne tällaiseen musiikkiin. jos kuitenkin sallit lapsesi kuunnella tätä, niin ei sinun tarvitse näyttää että tässä tämä nyt on, tässä. niin! toivottavasti ymärsitte!

    • En hyväksy!!

      19 vuotias poikani tykästyi samantien kyseiseen "artistiin" - silkka roskaläjähän se oikeesti on - kun tämä nousi "pinnalle" MUTTA koska hän tietää että inhoan nygårdia ihan julmetun paljon hän ei koskaan soita tuota "musiikkia" kotona tai muuten mun läsnä ollessa! Ja onneksi vuotta nuorempi sisarensa inhoaa tuota roskaa myöskin! En ymmärrä miksi mikään radiokanava tai mikään media hyväksyy tuon... saisivat kieltäytyä soittamasta sitä rääväsuuta aivan kokonaan!!!

      • huumoriman

        Sanon että niitä nygårdin biisejä ei ole tarkoitettu lastenkuultavaksi, vaan ne ovat selvää aikuisten mustaa huumoria.(samalla tavalla esim. south park ei ole lapsille sallittu rivon kielen takia, vaikka on piirretty.)


      • .,.,.,.
        huumoriman kirjoitti:

        Sanon että niitä nygårdin biisejä ei ole tarkoitettu lastenkuultavaksi, vaan ne ovat selvää aikuisten mustaa huumoria.(samalla tavalla esim. south park ei ole lapsille sallittu rivon kielen takia, vaikka on piirretty.)

        Samaa mieltä! Itse tykkään kuunnella petrin biisejä, mutta työssäni opettajana tehtäväni on paheksua ko herraa. Ja ihan siitä syystä, että teinit eivät edes ymmärrä koko sanomaa. Petri on verbaalisesti aika noheva, teinikuuntelijoilla menee ihan ohi toi puoli.


    • äiti38v

      Meillä ei nykyään edes päästetä lapsia ulos. Kerran kuulin, kun naapuri yski kovaan ääneen ja kesken röhimisen päräytti ilmaan sanan "PERKELE!", sen jälkeen meidän lapset eivät ole pihalle käynneet ilman minun lupaa.

      Toissa päivänä olin kaupassa lasten kanssa ja eräs asiakas kysyi kassalta suolakurkkujen hintaa. Onneksi sain lasten korvat juuri tukittua, etteivät kuulleet tuota "kurkku"-sanaa. Kyllähän ymmärtää kuinka kaksimieliseksi sekin sana on tehty!

    • hetrsz

      petri sanoo suomeks suoraan kaikki samat jutut mitä rihannat yms laulaa englanniks, eli seksistisiä juttuja yms, miks rihanna sitten on ok ja petri ei???

      • .,-

        Ehkä juuri siksi että Rihanna laulaa englanniksi, joten pikkulapset eivät ymmärrä mistä hän laulaa.


    • Aivan kauheaa sontaa

      Ei tulisi mieleenkään antaa ainakaan alle 10-vuotiaan kuunnella/laulaa Nygårdia. Jos ihan minkä tahansa ikäisenä lapseni moista kuuntelisi/laulaisi, käskisin lukea ääneen ne sanat ja kertoa minulle omin sanoin mitä kussakin säkeistössä lauletaan. Ei varmasti tarvitsisi toiste asian tiimoilta keskustella.
      Kyllä se kertoo jo paljon jokaisesta aikuisesta ihmisestäkin, jonka olen nähnyt/kuullut laulavan kyseisen tyypin biisejä.
      Mielestäni seksi,alapään asiat ym. ovat todellakin henkilökohtaisia asioita. Minulla ei kiinnosta muiden sellaiset asiat, enkä aio omistani muille kertoa. Joukossa tyhmyys tiivistyy ja ihmiset ovat tulleet sokeaksi (tässä tapauksessa kuuroksi) sille jätteelle, mitä suustansa päästävät.

    • .,.,.,.

      Mun mielestä on melkein k18-kamaa. :D Tykkään itse, hauskojahan noi biisit on, mutta tosiaan teineiltä (ja varsinkin lapsilta) menee asia ihan ohi. Kun teinit lauleskelee "on tullut vedettyä muutakin kuin pulkkaa", ei ihan varmasti suurin osa tajua mistä on kyse. Samoin sellaiset oivallukset kuin "vertikaalihymy" yms. menee korkealta ohi. Viime kesänä kadulla tuli vastaan arviolta 10vee tyttö, jolla oli pillumagneetti-paita. Öööö? I rest my case.

    • ei hyvä

      Itellä ei ole lapsia mutta eteen on tullut näitä tapauksia.

      Kihlattunii oli aikoinaan töissä päiväkodin keittiössä.Eräänä päivänä kihlattu kertoi kuinka yksi noin 5-6 vuotias poika oli hoilottanut "juon viinaa ja kossua" "hyvästi selvä päivä" nje.Hoitajat olivat heti reagoineet kuulemma ja sanonut pojalle että tuommosta ei saa laulaa.Poika oli kertonut että hänen äitinsä ja isänsä antavat laulaa tuota kyseistä sontaa.Eräänä päivänä kun olin palaamassa kauppareissulta,vastaan tuli varmaan ehkä joku noin 10 vuotias poika,joka huudatti kännykästään täysillä Petri Nygårdin - Märkää.Sama poika tuli vastaan ja tällä kertaan oli kaveritkin mukana.Sama Nygårdin kappale soi puhelimesta ja lopulta sanoin pojille "ette sitten parempaa kappaletta osannut valita".Odotin että tuleeko sieltä jotain rivouksia mutta eipä minun läsnäolossa.Ehkä silloin kun en ollut kuuntelemassa tai ollut näköpiirissä.

      Mutta en lähde tässä viestissä syyttämään Nygårdia vaan lapsen vanhemmat!
      Yleensä vanhempien pitäisi itse jollakin lailla pitää kuria lapsilleen.Olen jollakin lailla huomannu että nykypenskat eivät tee mitään muuta kuin riehuvat kaupungilla ja juovat energiajuomaa kuin vettä tai mehua.Aika usein YouTubessa törmään semmosiin henkilöihin jotka tekevät videossa ties mitä tyhmää,kiroilevat ja riehuvat.Ja nämä henkilöt ovat niitä alle 13 vuotiaita reppanoita jotka todennäköisesti ottivat mallia muista Tuben tekijöistä.Luulempa että herra nimeltään Pasi Viheraho on kaiken tämän kaaoksen siemen.Hän toi suomeen vlogin ja tyhmyyden.Itsellä on 9 vuotias pikku broidi.Kaikki meni tosiaan hyvin kunnes yksi hänen kavereista alkoi johdattaa hänet YouTuben maailmaan ja katsomaan Nygårdin videota.Mukava oli kesällä kun toinen jauhaa vittua ja juodaan viina ja mennään naisiin.Olin kieltämättä vähän vihainen omille vanhemmille että miksi annoitte tämän tapahtua.Pidin pojalle kaiken lisäksi puhuttelun.Hän voi toki kuunella kyseisen herran kappaleita mutta tuossa iässä se on vaarallista.Ehkä penskat tykkäävät tuosta jätkästä vain sen takia koska sitä alapää ja vessakakkahätä huumoria esiintyy.Viesti siis kuuluu näin.Vanhemmat!Huolehtikaa siitä että lapsenne tulevaisuus on valoisa.Tuon sonnan äärellä,suomen kaduilla oleilee hemmetti moinen läjä kaljahemmoja.

    • ruytt

      No ootteks kuulleet bändistä nimeltä Volbeat? Siinäkin yksi laulu kertoo prostitoidusta mun muistaakseni ja kyllähän niissäkin joissain kiroillaan mut se ei tee bändistä/artistista huonoa tai sontaläjää!

      • tompsukka89

        vähän luulen että penskat ymmärtää Volbeatin sanoista...


      • Volbeat fan
        tompsukka89 kirjoitti:

        vähän luulen että penskat ymmärtää Volbeatin sanoista...

        Volbeat on ihan sairaan hyvä bändi ja kumminkin niissä on PAAALJON iisimmät sanat kuin Petrillä!


    • Thaimaaseen ja heti

      Petri hui hai. liikaa rahaa on tulossa. Lähdetään Thainmaaseen jonkun muijan keralla.

      • paskaa

        Mitä tuokin petri jostain naisista hoilottaa tuolla pärställä muutenkin sen musiiki on täyttä paskaa ihme alkoholisti koko kuvatus


    • petri69
    • ahmet Özturk Aleksanteri

      mitäs sulle kuuluu miten menee onko sulla tyttöystävä tai tyttökavereita musiikkivideo
      mitä eniten tykkää elokuvasta tai musiikista
      olen kyllä mä oon fanisi märkää on hyvä miten sait naisia määrkä musiikkivideolle

    • ahmet Özturk Aleksanteri

      mitäs sulle kuuluu miten menee onko sulla tyttöystävä tai tyttökavereita musiikkivideo
      mitä eniten tykkää elokuvasta tai musiikista
      olen kyllä mä oon fanisi märkää on hyvä miten sait naisia määrkä musiikkivideolle

    • aikuisena sitä voi

      Petri o rohkee esiintyjä musiikkivideoissaa. Se o aika hottii välillä.

      Juu, ei oo lasten kamaa.

    • Anonyymi

      Vielä 30 vuotta sitten olisi tullut selkään, jos lapsi olisi rallatellut jonkun Nygårdin kiroilutarinoita.

    • Anonyymi

      Moi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe