Saattaa olla vähän turha aloitus, mutta huvikseni kysyn että onko kukaan muu huomannut jotakin samanlaisuutta Michaelissa ja tässä tuoreessa tapauksessa nimeltä Bruno Mars? Elikkä tämä tyyppi:
http://2.bp.blogspot.com/_2n9G8hS3AbI/TPIh7XDLO2I/AAAAAAAAA14/580FLmOGB68/s1600/Bruno Mars Photo 1.jpg
Jotenkin samanlainen tyyli ja jopa lauluäänessä on samanlainen vivahde kuin Michaelilla... Molemmat myös tummia miehiä ja kumpainenkin tekee/teki omia kappaleitakin. Tai sitten vain kuvittelen. Mutta varsinkin tässä uudessa kappaleessa, minkä juuri radiosta kuulin:
http://www.youtube.com/watch?v=dDK8XLiMdMI
Toivottavasti tuli oikea kappale, ei ole tietsikassa ääntä joten heitin hatusta... :) Mutta siis tässä (mahdollisesti oikeassa) biisissä tuntuu jotenkin olevan paljon Michaelmaista. Tai sitten vain hourailen.
Onko kukaan muu huomannut tällaista? Jos ketään edes kiinnostaa.
Bruno Mars
12
1079
Vastaukset
- Juu...u
Tässä on video, jossa Bruno Mars imitoi Michael Jacksonia Havaijilla 2001.
http://www.youtube.com/watch?v=M5e5oRIIFyE- meliini
No hyvä, en siis vetänyt vain päästä tällaisia samankaltaisuuksia.
Ihan hyvältä artistilta Bruno Mars vaikuttaa. On ilmeisesti paljon ehdokkuksia eri tahon musiikkigaaloissa, mukava kuulla. - yaqrhaetsustru
Oon huomannut saman heti kun näin marsin just the way you are-biisin musavideon.
- MJ fan<3
yaqrhaetsustru kirjoitti:
Oon huomannut saman heti kun näin marsin just the way you are-biisin musavideon.
onhan niissä jotain samaa mutta silti milestäni Michael on lahjakkaampi. Ja sitäpaitsi onneksi kukaan ei tule koskaan olemaan samanlainen kun Michael, I love MJ
- agadgagfe
MJ fan<3 kirjoitti:
onhan niissä jotain samaa mutta silti milestäni Michael on lahjakkaampi. Ja sitäpaitsi onneksi kukaan ei tule koskaan olemaan samanlainen kun Michael, I love MJ
Mä alan tulla hulluks täällä :D Kaikki vaan jauhaa brunosta ja michaelista, ei niissä mun mielestä ole yhteistä paljon mitään enkä tajua sitä kun siitä jaksetaan jauhaa :( Joo laittavaa vaan vaikka tuhat peukkua alaspäin mutta Bruno on silti Bruno ja MJ on MJ, itse tykkään molemmista, nykyään kuuntelen enemmän brunoa kun se on tällanen uusi juttu :D
- MJ<3
agadgagfe kirjoitti:
Mä alan tulla hulluks täällä :D Kaikki vaan jauhaa brunosta ja michaelista, ei niissä mun mielestä ole yhteistä paljon mitään enkä tajua sitä kun siitä jaksetaan jauhaa :( Joo laittavaa vaan vaikka tuhat peukkua alaspäin mutta Bruno on silti Bruno ja MJ on MJ, itse tykkään molemmista, nykyään kuuntelen enemmän brunoa kun se on tällanen uusi juttu :D
Michael Jackson parempi, EHDOTTOMASTI!!!!!!!!!!!!!!!!! I love Michael Jackson
- 1mj1
ku näin ensimmäisen kerran Brunon niin huomasin et esim samanlaiset silmät ja jopa hampaat, mut ehkä se onkin vaan sellasta kuvittelua... Mutta Michael Jackson on kyl silti ehdottomasti parempi!!!!! I LOVE U MJ!
- Minäääh
Musta niissä ei ihan hirveesti samanlaisuuksia oo, tykkään enemmän Brunosta (:
- hadansalamipecial
Bruno Mars on todella huono(:...sitäpaitsi näitä henkilöitä ei tule vertailla keskenään,periaatteessa joo pop-gategoriaa molemmat,mut ihan toisilta planeetoilta.
- rosa-m
No, en nyt sanoisi että olisi huono. Ihan kelpo laulaja/säveltäjä. Ja kyllä minun mielestäni ulkonäöllisesti hän muistuttaa Michaelia melko paljon.
- valkosipuli-puolitus
joo,onhan se toki lahjakas,en sitä kiellä...
- saysaysay
Brunolla on minusta hyvää musiikkia mutta artisteina heitä ei edes voi verrata. Joidenkin mielestä Mikellä ja Brunolla on muka samaa näköä. Paskanmarjat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313710- 963343
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim973264- 773118
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683033Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862775- 352550
- 692463
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452382- 882100