Bruno Mars

meliini

Saattaa olla vähän turha aloitus, mutta huvikseni kysyn että onko kukaan muu huomannut jotakin samanlaisuutta Michaelissa ja tässä tuoreessa tapauksessa nimeltä Bruno Mars? Elikkä tämä tyyppi:

http://2.bp.blogspot.com/_2n9G8hS3AbI/TPIh7XDLO2I/AAAAAAAAA14/580FLmOGB68/s1600/Bruno Mars Photo 1.jpg

Jotenkin samanlainen tyyli ja jopa lauluäänessä on samanlainen vivahde kuin Michaelilla... Molemmat myös tummia miehiä ja kumpainenkin tekee/teki omia kappaleitakin. Tai sitten vain kuvittelen. Mutta varsinkin tässä uudessa kappaleessa, minkä juuri radiosta kuulin:

http://www.youtube.com/watch?v=dDK8XLiMdMI

Toivottavasti tuli oikea kappale, ei ole tietsikassa ääntä joten heitin hatusta... :) Mutta siis tässä (mahdollisesti oikeassa) biisissä tuntuu jotenkin olevan paljon Michaelmaista. Tai sitten vain hourailen.

Onko kukaan muu huomannut tällaista? Jos ketään edes kiinnostaa.

12

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu...u
      • meliini

        No hyvä, en siis vetänyt vain päästä tällaisia samankaltaisuuksia.

        Ihan hyvältä artistilta Bruno Mars vaikuttaa. On ilmeisesti paljon ehdokkuksia eri tahon musiikkigaaloissa, mukava kuulla.


      • yaqrhaetsustru

        Oon huomannut saman heti kun näin marsin just the way you are-biisin musavideon.


      • MJ fan<3
        yaqrhaetsustru kirjoitti:

        Oon huomannut saman heti kun näin marsin just the way you are-biisin musavideon.

        onhan niissä jotain samaa mutta silti milestäni Michael on lahjakkaampi. Ja sitäpaitsi onneksi kukaan ei tule koskaan olemaan samanlainen kun Michael, I love MJ


      • agadgagfe
        MJ fan<3 kirjoitti:

        onhan niissä jotain samaa mutta silti milestäni Michael on lahjakkaampi. Ja sitäpaitsi onneksi kukaan ei tule koskaan olemaan samanlainen kun Michael, I love MJ

        Mä alan tulla hulluks täällä :D Kaikki vaan jauhaa brunosta ja michaelista, ei niissä mun mielestä ole yhteistä paljon mitään enkä tajua sitä kun siitä jaksetaan jauhaa :( Joo laittavaa vaan vaikka tuhat peukkua alaspäin mutta Bruno on silti Bruno ja MJ on MJ, itse tykkään molemmista, nykyään kuuntelen enemmän brunoa kun se on tällanen uusi juttu :D


      • MJ<3
        agadgagfe kirjoitti:

        Mä alan tulla hulluks täällä :D Kaikki vaan jauhaa brunosta ja michaelista, ei niissä mun mielestä ole yhteistä paljon mitään enkä tajua sitä kun siitä jaksetaan jauhaa :( Joo laittavaa vaan vaikka tuhat peukkua alaspäin mutta Bruno on silti Bruno ja MJ on MJ, itse tykkään molemmista, nykyään kuuntelen enemmän brunoa kun se on tällanen uusi juttu :D

        Michael Jackson parempi, EHDOTTOMASTI!!!!!!!!!!!!!!!!! I love Michael Jackson


    • 1mj1

      ku näin ensimmäisen kerran Brunon niin huomasin et esim samanlaiset silmät ja jopa hampaat, mut ehkä se onkin vaan sellasta kuvittelua... Mutta Michael Jackson on kyl silti ehdottomasti parempi!!!!! I LOVE U MJ!

    • Minäääh

      Musta niissä ei ihan hirveesti samanlaisuuksia oo, tykkään enemmän Brunosta (:

    • hadansalamipecial

      Bruno Mars on todella huono(:...sitäpaitsi näitä henkilöitä ei tule vertailla keskenään,periaatteessa joo pop-gategoriaa molemmat,mut ihan toisilta planeetoilta.

      • rosa-m

        No, en nyt sanoisi että olisi huono. Ihan kelpo laulaja/säveltäjä. Ja kyllä minun mielestäni ulkonäöllisesti hän muistuttaa Michaelia melko paljon.


    • valkosipuli-puolitus

      joo,onhan se toki lahjakas,en sitä kiellä...

    • saysaysay

      Brunolla on minusta hyvää musiikkia mutta artisteina heitä ei edes voi verrata. Joidenkin mielestä Mikellä ja Brunolla on muka samaa näköä. Paskanmarjat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe