Tämä palsta näkyy kuolevan Karin mukana. Eihän tää kovin vilkas ole koskaan ollutkaan mut nyt tuntuu loppuvan kokonaan.
Vastaukset 5
- tööts vaan
on edelleen elinvoimainen ja loanheitto elävää taiteilijaa kohtaan jatkuu.
- hemuli immelman
Niin Suomessa kuollut taiteilija on aina paras taiteilija. Kun Tapsa joskus kuolee ,niin kyllä ylistystä ja tunnustusta silloin satelee heiltäkin jotka eivät sitä hälle voi elinaikanaan suoda.
- Annu.
hemuli immelman kirjoitti:
Niin Suomessa kuollut taiteilija on aina paras taiteilija. Kun Tapsa joskus kuolee ,niin kyllä ylistystä ja tunnustusta silloin satelee heiltäkin jotka eivät sitä hälle voi elinaikanaan suoda.
En kyllä ikinä tule siitä tykkäämään oli kuollut tai elossa. Yhh.
Annu. kirjoitti:
Sä nyt et ole tunnetustikkaan koskaan ymmärtänyt hyvän päälle. Mitä enemmän vaan mörinää niin sen parempi sun mielestäs.
- kyynelrasia
Annu. kirjoitti:
Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ikävä on Karia edelleen ja lähes päivittäin kuuntelen musiikkiaan. Radiokavanat näyttävät unohtaneen Karin. Kovin vähän soittavat enää musiikkiaan. Aika ihmeellistä ottaen huomioon, miten paljon Kari niille(kin) musiikkiaan antoi.
Karin paikka ei sydämestä katoa minnekään. Se on ollut siellä vuosikymmeniä ja on edelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912086Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391353Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371015Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82846
- 95823
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 75716
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53707On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43591
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
- 33433
- 40427