20. Erinomainen ilmestys

"Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän,
elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani."

Tämän olisi voinut yhtä hyvin kirjata niihin totuuksiin, jotka Paavali Pyhän Hengen 3-4 vuoden
koulutusjakson aikan tietoonsa sai. Mutta kun hän ei tuona aikana päässyt irti juutalisuudestaan,
isiensä perinnöstä, hän ei omassa elämässään päässyt tähän hetkeen jossa olisi Kristuksen
Hengen sydämensä asukkaaksi saanut:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

Paavalin hokemana tästäkin tuli Saatanan tekopyhittämille helppo tie taivaaseen, kun Paavalin
tavoin uskovat sinne Jeesuksen tähden täynnä syntiä pääsevänsä. Vaikka tässä Paavalin
ilmoituksessa ei Jeesuksen tahto millään tavalla toteudu:

"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä,
mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Eikä hän tuosta synnistä eroon päässyt, kun sai lihaansa Saatanan enkelin pitämään hänet turvallisesti omana apostolinaan. Ja ainoastaan siitä syystä, että alkoi tuoda Saatanan erinomaisia ilmestyksiä julki Jumalalta saatuina, ja siksi uskoi, että siitä syystä hän Saatanan enkelin kaverikseen sai.

"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

Vaikka varmasti tiesi, kun itsekin siitä kirjoitti, etei Jumalan ilmestyksistä kertominen ketään Jumalan silmissä ylpeäksi tee. Eikä Jumala siitä ketään rankaise, kun siihen itsekin kehottaa:

"Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja
vanhurskauden tekoja.

Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

"Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

150

3365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekopyhyydenhuomio

Älä ylpeille sinulle kuulumattomilla ansioilla. Olet tehnyt huorin ja pettänyt ja häpäissyt perhekuntalaisiasi ja niistä synneistä et tule koskaan pääsemään irti. Lopeta enempi muiden häpäisy. Omalta osaltasihan et enää pahempaan pääse.

• sinä kuvittelet olevasi matkalla taivaaseen?

• Häpeämätön
        TeuvoSuni kirjoitti:

sinä kuvittelet olevasi matkalla taivaaseen?

esität. Etkä varmaan itsekään kuvittele, että saastaisuudellas taivaaseen asti pääsisit. Se jo olisi suuri vitsi ja häväistys pyhille arvoille. Korjaa luusi ja mene häpeääsi, pilkkaaja. Porttohenkesi on ilmeinen. Ei kukaan sinua usko, joten voisit lopettaa jo kiroilemisesi. Olet rikkonut kaikkein pyhimpiän Raamatun eettisiä arvoja syvimmältä tasolta, joten kannattaisi häipyä omaan häpeääsi. Josta ei näytä alhaisintakaan ymmärrystä olevan.

• Häpeämätön kirjoitti:

esität. Etkä varmaan itsekään kuvittele, että saastaisuudellas taivaaseen asti pääsisit. Se jo olisi suuri vitsi ja häväistys pyhille arvoille. Korjaa luusi ja mene häpeääsi, pilkkaaja. Porttohenkesi on ilmeinen. Ei kukaan sinua usko, joten voisit lopettaa jo kiroilemisesi. Olet rikkonut kaikkein pyhimpiän Raamatun eettisiä arvoja syvimmältä tasolta, joten kannattaisi häipyä omaan häpeääsi. Josta ei näytä alhaisintakaan ymmärrystä olevan.

eikä Jeesukselta Kristukselta.

Se on ollut sinun sielullesi todella raju tapaus, kun Pyhä Henki on paljastanut tämän sinulle rakkaan Raamatun eettisen arvon Saatanan arvoksi:

"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
        Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä,
        mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

• henkesi kanssa
        TeuvoSuni kirjoitti:

sinä kuvittelet olevasi matkalla taivaaseen?

Eikä pidä myös äpärän tuleman Herran seurakuntaan, eipä vielä kymmenenteen polveenkaan asti pidä jonkun heistä Herran seurakuntaan tuleman.

• henkesi kanssa kirjoitti:

Eikä pidä myös äpärän tuleman Herran seurakuntaan, eipä vielä kymmenenteen polveenkaan asti pidä jonkun heistä Herran seurakuntaan tuleman.

ovat jääneet vailla Jumalan kuritusta:

"Jos te siis olette jääneet vaille kuritusta, josta kaikki muut ovat osansa saaneet, te olette äpäriä, ette laillisia lapsia."

• henkesi kanssa
        TeuvoSuni kirjoitti:

ovat jääneet vailla Jumalan kuritusta:

"Jos te siis olette jääneet vaille kuritusta, josta kaikki muut ovat osansa saaneet, te olette äpäriä, ette laillisia lapsia."

Ei pidä yhtäkään porttoa oleman Israelin lasten tytärten seassa, eikä yhtään huorintekiää Israelin poikain seassa.

Ei pidä yhtäkään porttoa oleman Israelin lasten tytärten seassa, eikä yhtään huorintekiää Israelin poikain seassa.

ei ymmärrä sitä, ettei tuokaan lauseesi kuulu Jeesuksen käskyihin:

"Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni. Minä käännyn Isä puoleen,
        ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.

Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma
        ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.

En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne. Vielä vähän aikaa, eikä maailma
        enää näe minua, mutta te näette, sillä minä elän, ja tekin tulette elämään. Sinä päivänä
        te ymmärrätte, että minä olen Isässä ja te olette minussa ja minä teissä.

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun
        Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan,ja ilmaisen hänelle itseni."

Juudas - se toinen, ei Iskariot - sanoi hänelle: "Herra, miksi teet niin? Miksi ilmaiset itsesi
        vain meille etkä maailmalle?"

Jeesus vastasi:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani.Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen.

Se, joka ei minua rakasta, ei noudata minun sanaani - mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.

Tämän minä olen puhunut teille nyt, kun vielä olen teidän luonanne. Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä minun nimessäni lähettää, opettaa teille kaiken ja palauttaa mieleenne kaiken, mitä olen teille puhunut.

Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista, jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.

Kuulittehan, mitä minä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne."

Ja tämän lupauksensa mukaan hän tuli minunkin luokseni ja nosti luterilaisen porton penkistä kirkkauteensa, puhdisti sydämen ja antoi sinne sinetiksi Totuuden Hengen, ja jo äidin kohdussa minulle suunnittelemansa tehtävän:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

• henkesi kanssa
        TeuvoSuni kirjoitti:

ei ymmärrä sitä, ettei tuokaan lauseesi kuulu Jeesuksen käskyihin:

"Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni. Minä käännyn Isä puoleen,
        ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.

Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma
        ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.

En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne. Vielä vähän aikaa, eikä maailma
        enää näe minua, mutta te näette, sillä minä elän, ja tekin tulette elämään. Sinä päivänä
        te ymmärrätte, että minä olen Isässä ja te olette minussa ja minä teissä.

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun
        Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan,ja ilmaisen hänelle itseni."

Juudas - se toinen, ei Iskariot - sanoi hänelle: "Herra, miksi teet niin? Miksi ilmaiset itsesi
        vain meille etkä maailmalle?"

Jeesus vastasi:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani.Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen.

Se, joka ei minua rakasta, ei noudata minun sanaani - mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.

Tämän minä olen puhunut teille nyt, kun vielä olen teidän luonanne. Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä minun nimessäni lähettää, opettaa teille kaiken ja palauttaa mieleenne kaiken, mitä olen teille puhunut.

Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista, jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.

Kuulittehan, mitä minä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne."

Ja tämän lupauksensa mukaan hän tuli minunkin luokseni ja nosti luterilaisen porton penkistä kirkkauteensa, puhdisti sydämen ja antoi sinne sinetiksi Totuuden Hengen, ja jo äidin kohdussa minulle suunnittelemansa tehtävän:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Vaimon sinä kihlaat, mutta toinen sen makaa

Ei hän ollut kenekään vaimo, kun minä hänet kihlasin.

• jokoloppuuvalhe
        henkesi kanssa kirjoitti:

On siinä otsaa tulla vielä muiile totuuttansa saarnaamaan. Ei oikein uskottavalta kuullosta. Valhetta ja häväistystä valheen ja häväistyksen perään. Eikö sielunvihollinenkin ala jo kyllästyä?

• jokoloppuuvalhe kirjoitti:

On siinä otsaa tulla vielä muiile totuuttansa saarnaamaan. Ei oikein uskottavalta kuullosta. Valhetta ja häväistystä valheen ja häväistyksen perään. Eikö sielunvihollinenkin ala jo kyllästyä?

vaan pistää sinut herjaamaan totuutta viimeiseen hengenvetoosi saakka.

• henkesi kanssa
        TeuvoSuni kirjoitti:

vaan pistää sinut herjaamaan totuutta viimeiseen hengenvetoosi saakka.

Ja sinä tulet mielettömäksi niistä, mitä silmäs näkevät.

Ja sinä tulet mielettömäksi niistä, mitä silmäs näkevät.

jota sinun silmäsi eivät tule koskaan näkemään.

• "äly hoi"
        henkesi kanssa kirjoitti:

Voiko ihminen olla noin saatanan typerä, näköjään voi.

• "äly hoi" kirjoitti:

Voiko ihminen olla noin saatanan typerä, näköjään voi.

Vaan kiitä Jumalaa, jos olet päässyt irti tuosta epäuskoisten suuresta joukosta.

• henkesi kanssa
        TeuvoSuni kirjoitti:

jota sinun silmäsi eivät tule koskaan näkemään.

Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

• ala taas
        TeuvoSuni kirjoitti:

Vaan kiitä Jumalaa, jos olet päässyt irti tuosta epäuskoisten suuresta joukosta.

hyppimään sitä taivasriemusi. Et pysty minkäänlaista järjellistä ajatusta aikaansaamaan, vaan vastaat ääliömäisyyksillä.

Kaikki mitä tähän vielä lisäilet sopii mainiosti todistusaineistoksi sinusta tehtävään ilmoitukseen viranomaisille. Anna tulla vaan lisää, vaikka rikoslain tunnusmerkit uskonrauhan rikkomisesta julkisesti ovat jo täyttyneet

• palstaa surannut...
        ala taas kirjoitti:

hyppimään sitä taivasriemusi. Et pysty minkäänlaista järjellistä ajatusta aikaansaamaan, vaan vastaat ääliömäisyyksillä.

Kaikki mitä tähän vielä lisäilet sopii mainiosti todistusaineistoksi sinusta tehtävään ilmoitukseen viranomaisille. Anna tulla vaan lisää, vaikka rikoslain tunnusmerkit uskonrauhan rikkomisesta julkisesti ovat jo täyttyneet

On irvokasta, että kaltaisesi rääväsuu puhuu uskonrauhasta.

• 6+4
        palstaa surannut... kirjoitti:

Määritelmä kiroileva rääväsuu sopii kyllä erääseen toiseen palstan henkilöön.

• 18+19
        6+4 kirjoitti:

Mitä mahtaa olla "suraaminen" ,surffaamisen minäkin ymmärrän, olen sitä jopa harrastanut.

• Stonehenge
        palstaa surannut... kirjoitti:

Mihinhän asti tämä ns. uskovaisten uskonrauhan noudattaminen riittää, loppujen lopuksi.

• 19+3
        18+19 kirjoitti:

Mitä mahtaa olla "suraaminen" ,surffaamisen minäkin ymmärrän, olen sitä jopa harrastanut.

Kirjoittaja käytti nimim "palstaa surannut".

• lämmintä riittää
        6+4 kirjoitti:

Onko se Teuvo kiroillutkin, ei muuta kuin suoraa päätä helvettiin.

• ala taas kirjoitti:

sillä laki uskonrauhan rikkomisesta, on sinun henkesi jumalan, Saatanan aikaansaama laki, jossa ei toteudu minun Jumalani Jeesuksen Kristuksen tahto:

"Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa
        julkisesti herjaa ja häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa
        tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä,
        voi oikeus tuomita teosta sakkoa tai vankeutta enintään kuusi
        kuukautta."

Kun tässä mainitaan Jumalan nimi, on heti syytä tutkia hänen antamansa
        ilmoitukset tästä samasta asiasta. Onko hän todella sanonut, että
        kaikki se, mikä ihmisten mielestä on pyhää, on hänestä lähtöisin?

Jeesus sanoo: "Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän
        sanoi: - Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on
        kaukana minusta.
        Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."

Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita,
        mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä
        arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Voiko tätä selvemmin sanoa: "Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta,
        on Jumalalle iljetys."

Näin on itsestään selvää, ettei tätä lakia ole laadittu Jumalan, vaan
        hänen vastustajansa, tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen
        Antikristus-poikansa tahdon mukaan, varmistamaan sen, ettei hänen
        hallitsemassa maailmassa kukaan voisi julistaa totuutta ilman
        rangaistusta.

Tällä lailla se on tehnyt perustuksen myöskin sille, että kuka
        tahanas, joka sen antaman unen, näyn tai ilmestyksen perusteella oman
        kirkkokunnan tai lahkon perustaa - kuten niitä tämäkin maa on jo
        täyteen perustettu - saa heti lainvoiman totuutta vastaan.

Kun taas ne, jotka puhuvat totta, ovat tässä maailmassa jääneet
        tällaista lainsuojaa vaille, kuten ilmoitettu on:

Aamos: "Voi teitä, jotka teette lainkäytöstä katkeraa koiruohoa ja
        jätätte heitteille oikeuden. Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin
        kokouksessa (tai suomi24 raamattukeskustelussa) vaatii oikeaa
        tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden.

Paavali: Jumala näyttää asettaneen meidät apostolit vihoviimeisiksi:
        olemme kuin kuolemaantuomitut areenalla, koko maailman katseltavina,
        enkelien ja ihmisten.
        Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää. Tähän päivään saakka
        olemme olleet koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa."

Ainoan tähän liittyvän lain on Jumala säätänyt Pyhän Hengen pilkkaamisesta:

"Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä
        minun kanssani kokoa, se hajottaa.
        Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan
        ihmisille anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei
        anteeksi anneta, ei tässä, eikä tulevassa maailmanajassa."

Pyhä Henki on Totuuden Henki, ja totuuden pilkkaamisesta on Jumala
        tämän lain antanut. Eikä hän ole sen täytäntöönpanoa luovuttanut
        yhdellekään maalliselle oikeusistuimelle, vaan toteuttaa sen itse
        viimeistään viimeisellä tuomiolla.

Mikäli Totuuden Hengen saanut ihminen saa haasteen oikeuteen totuuden
        julistamisesta, käynnistyy varsin ihmeellinen oikeusprosessi, jossa
        syyttäjä itse syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan.

Kristuksen valittu ei oikeuteen joutuessaan tarvitse lakimiestä häntä
        puolustamaan, sillä senkin asian on Jumala jo ennalta näin
        valmistanut:

"Mutta kun teidät luovutetaan viranomaisten käsiin, älkää olko
        huolissanne siitä, miten tai mitä puhuisitte, sillä teille annetaan
        tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua.

Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."

Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

Miksi se ei antanut sinun kopioida kokonaan tuota Johannneksen ilmoitusta synnistä?

"Jos väitämme, ettemme ole syntisiä, me petämme itsemme eikä totuus ole meissä.

Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

Jumalan kuolemantuomion edessä minä jouduin tunnustamaan syntini, ja sain elää todeksi tämänkin Johanneksen ilmoituksen kaikesta vääryydestä puhdistamisen:

"Syntiä ei tee kukaan, joka hännessä pysyy. Ei kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä tunne häntä."

• palstaa surannut... kirjoitti:

"Nyt on rauha, kaikki hyvin." Vaikka rauhaa ei ole.

Sillä Jeesus Kristus tuli tuomaan oman rauhansa vain valituilleen, ei Saatanan vallassa olevaan maailmaan:

"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille,
        en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää
        vaipuko epätoivoon.

Totisesti, totisesti: te saatte itkeä ja valittaa, mutta maailma
        iloitsee. Te joudutte murehtimaan, mutta tuskanne muuttuu
        iloksi.

Tekin tunnette nyt tuskaa, mutta minä näen teidät vielä uudelleen,
        ja silloin teidän sydämenne täyttää ilo, jota kukaan ei voi
        teiltä riistää. Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään."

Kristuksen omilla ei ole mitään kysyttävää, koska hän ahtaassa
        portissa heidät ensimmäisen kerran tavattuaan, antoi heille
        Totuuden Henkensä, ja sen myötä koko totuutensa.

• Mikaelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Miksi se ei antanut sinun kopioida kokonaan tuota Johannneksen ilmoitusta synnistä?

"Jos väitämme, ettemme ole syntisiä, me petämme itsemme eikä totuus ole meissä.

Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

Jumalan kuolemantuomion edessä minä jouduin tunnustamaan syntini, ja sain elää todeksi tämänkin Johanneksen ilmoituksen kaikesta vääryydestä puhdistamisen:

"Syntiä ei tee kukaan, joka hännessä pysyy. Ei kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä tunne häntä."

"ei tee syntiä" on kestopreesens ja tarkoittaa uskovana elämistä, Jeesuksessa pysymistä, Jumalan Sanassa pysymistä, ei sen vääristämistä.

Mikä muuten esti sinua kopioimasta tätä Johanneksen kirjeen kohtaa:

1Joh. 1:7
        Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

Jeesuksen veri ei voi puhdistaa synnistä, ellei ole Henkeä, joka tunnustaa, että Jeesus on lihaantullut Kristus, koska ei hengellä ole liharuumista, jonka veri puhdistaa synnistä.

• Mikaelsson2 kirjoitti:

"ei tee syntiä" on kestopreesens ja tarkoittaa uskovana elämistä, Jeesuksessa pysymistä, Jumalan Sanassa pysymistä, ei sen vääristämistä.

Mikä muuten esti sinua kopioimasta tätä Johanneksen kirjeen kohtaa:

1Joh. 1:7
        Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

Jeesuksen veri ei voi puhdistaa synnistä, ellei ole Henkeä, joka tunnustaa, että Jeesus on lihaantullut Kristus, koska ei hengellä ole liharuumista, jonka veri puhdistaa synnistä.

Kristuksen liharuumiista verta imeksimässä?

Minun eksymiseni on jo yli 22 vuotta varjellut tämä kaksikko:

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan
        riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin
        kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Isä ja minä olemme yhtä."

• J J K
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kristuksen liharuumiista verta imeksimässä?

Minun eksymiseni on jo yli 22 vuotta varjellut tämä kaksikko:

kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Isä ja minä olemme yhtä."

eivät ole sinussa, ellet syö Jeesuksen lihaa ja juo hänen vertansa.

Kuka "imeksii"? Käärme vai vampyyri. Sinussa ei ole Henkeä.

1.Johanneksen kirje:
        4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;

2.Johanneksen kirje:
        1:7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.

Johanneksen evankeliumi:
        6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
        6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

Apostolien teot:
        2:42 Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa

• J J K kirjoitti:

eivät ole sinussa, ellet syö Jeesuksen lihaa ja juo hänen vertansa.

Kuka "imeksii"? Käärme vai vampyyri. Sinussa ei ole Henkeä.

1.Johanneksen kirje:
        4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;

2.Johanneksen kirje:
        1:7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.

Johanneksen evankeliumi:
        6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
        6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

Apostolien teot:
        2:42 Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa

että Jeesus Kristus on Henkensä kanssa tullut Teuvo Sunin sydämen (lihan) asukkaaksi.

Jeesuksen veren ja ruumiin nauttiminen tapahtuu hänen tapaamisen yhteydessä, ahtaassa portissa, kun hän valittunsa puhdistaa Jumalan ja Saatanan uhkauksilta.

Puhdistaa sydämen ja antaa sinne sinetiksi oman Henkensä.

Tekopyhät saavat osansa Saatanan porttopappien alttareilta, ja ovat onnellisia, kun saavat kuulla:

"Herramm Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää herran rauhaan!"

Saatanan Paavalille antaman erinomaisen ehtoollis- ilmestyksen johdosta Saatana sai omillee oikotien taivaaseensa, ohi ahtaan portin.

• Mikaelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

että Jeesus Kristus on Henkensä kanssa tullut Teuvo Sunin sydämen (lihan) asukkaaksi.

Jeesuksen veren ja ruumiin nauttiminen tapahtuu hänen tapaamisen yhteydessä, ahtaassa portissa, kun hän valittunsa puhdistaa Jumalan ja Saatanan uhkauksilta.

Tekopyhät saavat osansa Saatanan porttopappien alttareilta, ja ovat onnellisia, kun saavat kuulla:

"Herramm Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää herran rauhaan!"

Saatanan Paavalille antaman erinomaisen ehtoollis- ilmestyksen johdosta Saatana sai omillee oikotien taivaaseensa, ohi ahtaan portin.

ei voi tunnustaa todeksi väitettäsi:

"Jeesuksen veren ja ruumiin nauttiminen tapahtuu hänen tapaamisen yhteydessä, ahtaassa portissa, kun hän valittunsa puhdistaa Jumalan ja Saatanan uhkauksilta."

• Vanha tuttu.
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Jeesus Kristus on Henkensä kanssa tullut Teuvo Sunin sydämen (lihan) asukkaaksi."

Onko Jeesus syntynyt lihaan muuten, kuin tulemalla sinun sydämeesi? Onko siis Jeesus syntynyt kahdesti lihaan? Ensin ihmiseksi maan päälle ja sitten porttovalitun Teuvon sydämeen?

• Tapion ystävä
        TeuvoSuni kirjoitti:

"että Jeesus Kristus on Henkensä kanssa tullut Teuvo Sunin sydämen (lihan) asukkaaksi"

Sillä tavalla en tällaista tule sinun kohdaltasi enkä kenenkään kohdalta "tunnustamaan" eli todeksi lausumaan, koska ei ole totta, että liha pyhittyisi taivaskelpoiseksi. Virheiden ja synnin tekemisen mahdollisuus ihmisessä säilyy, esim. tahattomat synnit. Mutta se, että Jumala ei lue ihmisen kompastuksia viimeisellä tuomiolla syyksi, johtuu Pojan veren vuodatuksesta. Sitä on todellinen vapaus. Mutta me kaikki ihmiset olemme koulussa täällä, jotta synnin valta vähenisi ja etsisimme Pyhittäjämme mieltä ja että meidät voitaisiin kerran asettaa Isän eteen häävieraina, jotka ottavat kutsun sille kuuluvalla arvokkuudella vastaan. Sitä on kilvoittelu. Tuossa kilvoittelussa on aseena myös Herran ehtoollinen, joka on tarjolla kaikille katuville ja kääntyville, kuormien uuvuttamille. Ehtoollinen ei ole mikään oikotie taivaaseen vaan se on Jumalan oma kutsu yhteysaterialle. Nöyrille se onkin.

Ja tässä sinä olet juuri jäänyt luokalle. Pilkkaat Jumalan armon Henkeä ja Jeesuksen verta, jolla sinutkin on vapaaksi ostettu ja joka on ainoa pyhityksesi.

• Mikaelsson2 kirjoitti:

ei voi tunnustaa todeksi väitettäsi:

"Jeesuksen veren ja ruumiin nauttiminen tapahtuu hänen tapaamisen yhteydessä, ahtaassa portissa, kun hän valittunsa puhdistaa Jumalan ja Saatanan uhkauksilta."

vaan Saatanasta, ja siksi kuulut siihen joukkoon, joka ei oel pystynyt kilvoittelaan ahtaasta portista Kristuksen kohtaamiseen:

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."

"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
        Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'

Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

• Vanha tuttu. kirjoitti:

"Jeesus Kristus on Henkensä kanssa tullut Teuvo Sunin sydämen (lihan) asukkaaksi."

Onko Jeesus syntynyt lihaan muuten, kuin tulemalla sinun sydämeesi? Onko siis Jeesus syntynyt kahdesti lihaan? Ensin ihmiseksi maan päälle ja sitten porttovalitun Teuvon sydämeen?

Mariasta syntyneeseen Jeesukseen Kristukseen, kuin myös Airi Sunista syntyneen Teuvo Suniin.

Jos sinun henkesi tämän tunnustaisi, et Saatanan tekopyhittämä olisikaan.

• Tapion ystävä kirjoitti:

"että Jeesus Kristus on Henkensä kanssa tullut Teuvo Sunin sydämen (lihan) asukkaaksi"

Sillä tavalla en tällaista tule sinun kohdaltasi enkä kenenkään kohdalta "tunnustamaan" eli todeksi lausumaan, koska ei ole totta, että liha pyhittyisi taivaskelpoiseksi. Virheiden ja synnin tekemisen mahdollisuus ihmisessä säilyy, esim. tahattomat synnit. Mutta se, että Jumala ei lue ihmisen kompastuksia viimeisellä tuomiolla syyksi, johtuu Pojan veren vuodatuksesta. Sitä on todellinen vapaus. Mutta me kaikki ihmiset olemme koulussa täällä, jotta synnin valta vähenisi ja etsisimme Pyhittäjämme mieltä ja että meidät voitaisiin kerran asettaa Isän eteen häävieraina, jotka ottavat kutsun sille kuuluvalla arvokkuudella vastaan. Sitä on kilvoittelu. Tuossa kilvoittelussa on aseena myös Herran ehtoollinen, joka on tarjolla kaikille katuville ja kääntyville, kuormien uuvuttamille. Ehtoollinen ei ole mikään oikotie taivaaseen vaan se on Jumalan oma kutsu yhteysaterialle. Nöyrille se onkin.

Ja tässä sinä olet juuri jäänyt luokalle. Pilkkaat Jumalan armon Henkeä ja Jeesuksen verta, jolla sinutkin on vapaaksi ostettu ja joka on ainoa pyhityksesi.

eivät koskaan tunnusta Pyhää Henkeä Kristuksen Hengeksi, muuten kuin ainoastaan Kristuksessa olevaksi.

Tämä on rajun eksytyksen yksi suuri salaisuus.

• Mikaelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

vaan Saatanasta, ja siksi kuulut siihen joukkoon, joka ei oel pystynyt kilvoittelaan ahtaasta portista Kristuksen kohtaamiseen:

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."

"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
        Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'

Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

minussa eivät todista Jumalan Sanaksi väitettäsi , jonka mukaan ""Jeesuksen veren ja ruumiin nauttiminen tapahtuu hänen tapaamisen yhteydessä, ahtaassa portissa, kun hän valittunsa puhdistaa Jumalan ja Saatanan uhkauksilta."

Ei alkuseurakuntakaan ollut ahtaassa portissa leipää murtamassa (sillä nimellä kutsutaan Apt:ssa ehtoollisen viettoa) vaan tekivät sen päivittäin, alati yksimielisesti kodeissaan " riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella" ja vihasi kohdehenkilö, Paavali oli vielä fariseus eikä kuulunut kristittyihin.

• Mikalelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mariasta syntyneeseen Jeesukseen Kristukseen, kuin myös Airi Sunista syntyneen Teuvo Suniin.

Jos sinun henkesi tämän tunnustaisi, et Saatanan tekopyhittämä olisikaan.

tullut Mariasta syntyneeseen Jeesukseen vasta hänen syntymänsä jälkeen, vai sikisikö Jeesus Marian kohtuun
        Hengestä ennen syntymistään? Tuliko Jumalan Sana Jeesus Kristus lihaksi tällä viimeksi mainitulla tavalla tavalla
        sinun mielestäsi?

• Aki vaan
        Tapion ystävä kirjoitti:

Kristuksen kanssa pois laista, se on vielä lain alla ja laki saa aikaan vihamielisyyttä, jota kyllä Teuvon kirjoitukset pursuaa.

Koska Teuvon "synnittömyysoppi" ei mahdu Jumalan Sanaan, Teuvo muuttaa Jumalan Sanaa. Koska Paavali ymmärsi, ettei lihassa asu mitään hyvää, Teuvolla ei ole muuta mahdollisuutta, kuin tunnustaa väärä oppinsa tai hyökätä Paavalia vastaan, kuten on jo tehnytkin. Pahalle tulee paha palkka.

• yksi kysyjä

Etkö ole koskaan miettinyt, että kaikki tuo kokemasi, ja kaikki kirjoituksesi ovatkin pelkkää harhaa, joilla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä?

• porton poika

porton poika, ja itsekin portto. Miksi alat tuollaisia kysellä?

• porton poika kirjoitti:

porton poika, ja itsekin portto. Miksi alat tuollaisia kysellä?

ja kaikille muille siivosyntislle ystävillesi:

"Totisesti: portot ja publikaanit menevät Jumalan valtakuntaan ennemmin kuin te."

• Kun Lappeenrannan kirkon virsitaululla, jo heti kirkon ovella näin numerot 456,
        palautui siinä heti mieleen se ilmestys Ylämaan seurakunnan poikaleirillä noin
        38 vuoden takaa, kun tuota virttä lauloimme ja taivaasta laskeutui se valokiila
        syliini, ja täytti sydämeni ihmeellisellä rauhalla, tiesin, että Jumala on nyt asialla,
        vaikka en hänestä juuri mitään tiennyt, kun hänen vihansa alla elin.

Kun sitten sen virren soidessa minut nosterttiin kirkon penkistä jonnekin korkeuteen,
        taivaan esikartanoon, ja valtavan kirkkauden keskellä sain ensimmäiseksi kuulla sanat:
        "Minä olen herra, sinun Jumalasi, älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi." Ja kun sama ääni
        hetken kuluttua jatkoi:

Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!" Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle ihmiselle kovat sanat.

Hetken kuluttua sama ääni jatkoi: "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden! Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle. Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

Silloin en totisesti tiennyt, mitä tuona hetkenä tulin luvanneeksi. Paljon tiedän tänään, vaikkakaan en vielä kaikkea sitä mitä tulevaisuus tullessaan tuo.

Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni katoamaan.

Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme. Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa. Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen lähes koko siihen asti eletyn elämäni pilanneet. Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa.

Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana. Kun täällä Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, niin heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet. Ritvakin kun tämän kipeyden tiesi, niin hänkin vaikeni.

Vasta yöllä, kotona vuoteessa, kerroin Ritvalle tämän ja kysyin: "Voiko Saatana antaa ihmisille tällaisia näkyjä?" "Ei, kyllä sinua on Pyhä Henki koskettanut", hän vastasi ja jatkoi: "Koko matkan ajan tunsin, että sinulle on tapahtunut jotakin."

Nuo viisi vuotta luterilaisessa kirkossa, ja viisi vuotta tällä palstalla, ovat vain vahvistaneet uskoni.
        Kirkosta läksi piispa pakonn, ja täältä ovet kymmenet eri nimimerkeillä aikansa totuutta rienanneet tehneet saman, joten on pakko uskoa, että heidän pakonsa syy on Kristukselta saadussa Hengessä, ja hänen lupauksessa:

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

• viisi tytärtä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kun Lappeenrannan kirkon virsitaululla, jo heti kirkon ovella näin numerot 456,
        syliini, ja täytti sydämeni ihmeellisellä rauhalla, tiesin, että Jumala on nyt asialla,

Kun sitten sen virren soidessa minut nosterttiin kirkon penkistä jonnekin korkeuteen,
        taivaan esikartanoon, ja valtavan kirkkauden keskellä sain ensimmäiseksi kuulla sanat:
        "Minä olen herra, sinun Jumalasi, älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi." Ja kun sama ääni
        hetken kuluttua jatkoi:

Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!" Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle ihmiselle kovat sanat.

Hetken kuluttua sama ääni jatkoi: "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden! Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle. Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

Silloin en totisesti tiennyt, mitä tuona hetkenä tulin luvanneeksi. Paljon tiedän tänään, vaikkakaan en vielä kaikkea sitä mitä tulevaisuus tullessaan tuo.

Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni katoamaan.

Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme. Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa. Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen lähes koko siihen asti eletyn elämäni pilanneet. Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa.

Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana. Kun täällä Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, niin heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet. Ritvakin kun tämän kipeyden tiesi, niin hänkin vaikeni.

Vasta yöllä, kotona vuoteessa, kerroin Ritvalle tämän ja kysyin: "Voiko Saatana antaa ihmisille tällaisia näkyjä?" "Ei, kyllä sinua on Pyhä Henki koskettanut", hän vastasi ja jatkoi: "Koko matkan ajan tunsin, että sinulle on tapahtunut jotakin."

Nuo viisi vuotta luterilaisessa kirkossa, ja viisi vuotta tällä palstalla, ovat vain vahvistaneet uskoni.
        Kirkosta läksi piispa pakonn, ja täältä ovet kymmenet eri nimimerkeillä aikansa totuutta rienanneet tehneet saman, joten on pakko uskoa, että heidän pakonsa syy on Kristukselta saadussa Hengessä, ja hänen lupauksessa:

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

Miksi hylkäsit ottopoikasi KH:n?

• nii-n
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kun Lappeenrannan kirkon virsitaululla, jo heti kirkon ovella näin numerot 456,

hetken kuluttua jatkoi:

>>>Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!" Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle ihmiselle kovat sanat.

• viisi tytärtä kirjoitti:

Miksi hylkäsit ottopoikasi KH:n?

Vajaa kolme vuotta hän kulki rinnallani Jeesuksen opetuslapsena. Sitten tapahtui se, mikä tapahtuu kaikille opetuslapsille, kun Jumala antoi käskyn Saatanalle koetella hänen uskonsa kestävyyttä.

Ja kun vanhoillislestadiolaiset sitten esittivät ukaasinsa, ja uhkasivat ottaa lapsensa pois hänen soittotunneiltaan, kun heille oli selvinnyt minkälainen yhteys hänellä oli erääseen siikajokiseen mieheen, ja mitä hän raamattukeskustelussa kirjoitti, hän ei tätä koettelemusta kestänyt, vaan suoritti kaikille palastalaisille tutun takinkäännön.

Ja aloitti samalla näyttävän totuuden tiellä syntyneiden kirjoitustensa poistattamisen.

• nii-n kirjoitti:

>>>Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!" Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle ihmiselle kovat sanat.

Paavalissa ja Teuvossa, että Teuvo pääsi vapaaksi Saatanan synnin kahleista, mutta Paavali jäi niihin. Saadessaan vielä Saatanan enkelin rinnalla kulkijaksi.

• viisi tytärtä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Vajaa kolme vuotta hän kulki rinnallani Jeesuksen opetuslapsena. Sitten tapahtui se, mikä tapahtuu kaikille opetuslapsille, kun Jumala antoi käskyn Saatanalle koetella hänen uskonsa kestävyyttä.

Ja kun vanhoillislestadiolaiset sitten esittivät ukaasinsa, ja uhkasivat ottaa lapsensa pois hänen soittotunneiltaan, kun heille oli selvinnyt minkälainen yhteys hänellä oli erääseen siikajokiseen mieheen, ja mitä hän raamattukeskustelussa kirjoitti, hän ei tätä koettelemusta kestänyt, vaan suoritti kaikille palastalaisille tutun takinkäännön.

Ja aloitti samalla näyttävän totuuden tiellä syntyneiden kirjoitustensa poistattamisen.

Miten moni, sinun rinnallasi kulkenutta on kokenut pelastuksen? Montako olet johtanut pelastuksen tielle, jos sinua vertaa esim. Paavaliin?

Miten moni, sinun rinnallasi kulkenutta on kokenut pelastuksen? Montako olet johtanut pelastuksen tielle, jos sinua vertaa esim. Paavaliin?

jos he vuoden, kaksi, kolme tai jopa neljätoista vuotta kulkevat rinnallani totuudessa jos heillä itsellään ei sydämessä ole sen vertaa totuuden multaa, että totuus pääsisi juurtumaan.

Siksi monien kohdalla on käynyt toteen tämä Jeesuksen vertaus:

"Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman (totuuden) kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret.

Kun tulee ahdinko tai vaino sanan (totuuden) tähden, hän luopuu kohta."

Kun Saatanan palvelijat ovat joukolla tehneet Kristuksen ahtaasta portista suniportin, ja hänen opetuslapsistaan sunilaisia, niin sitä ahdinkoa ja pilkkaa eivät monet ole kestäneet.

Ja ihmispelko on vienyt nämä kolme ystävääni, jotka täällä vielä kirjoittelevat, pois totuuden tieltä. Ja ahtaan portin eteen päättyi pitkäaikaisimmankin ystävän totuuden tie.

Siihen saakka pystyy Kristuksen Henki ihmisen johdattamaan, mutta portista on jokaisen päästävä sisään yksin: "Tule sellaisena kuin olet!"

Sellaisena kuin Jumala ihmisen näkee, eikä sellaisena siivosyntisenä, jollaisina totuudesta luopuneet ja Saatanan tekopyhittämät itsensä näkevät.

Mikä halu sinulla on verrata minua Paavaliin? Paavali ei päässyt irti juutalaisuudesta, ja siksi jäi Saatanan synnin valtaan, saaden vielä Saatanan enkelin varmistamaan, ettei sieltä pois päässyt.

Kyllä paavalimaisella julistuksella: kaikki pelastuvat, jopa Jumalan paaduttama valittu kansakin, ihmisiä varmasti tänäänkin peräänsä saa suurin joukoin.

Kun vielä muistuttaa, ettei tekoja tarvita, koska kaikki ovat armosta pelastettuja, ja kun vielä muistaa säännöllisesti käydä nauttimassa tuota porttopappien jeesusverta, niin siinäpä se, tekopyhien taivastie onkin.

Koska kukaan heistä ei voi tietää, eikä sietää, totuutta.

• viisi tytärtä
        TeuvoSuni kirjoitti:

jos he vuoden, kaksi, kolme tai jopa neljätoista vuotta kulkevat rinnallani totuudessa jos heillä itsellään ei sydämessä ole sen vertaa totuuden multaa, että totuus pääsisi juurtumaan.

"Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman (totuuden) kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret.

Kun Saatanan palvelijat ovat joukolla tehneet Kristuksen ahtaasta portista suniportin, ja hänen opetuslapsistaan sunilaisia, niin sitä ahdinkoa ja pilkkaa eivät monet ole kestäneet.

Ja ihmispelko on vienyt nämä kolme ystävääni, jotka täällä vielä kirjoittelevat, pois totuuden tieltä. Ja ahtaan portin eteen päättyi pitkäaikaisimmankin ystävän totuuden tie.

Siihen saakka pystyy Kristuksen Henki ihmisen johdattamaan, mutta portista on jokaisen päästävä sisään yksin: "Tule sellaisena kuin olet!"

Sellaisena kuin Jumala ihmisen näkee, eikä sellaisena siivosyntisenä, jollaisina totuudesta luopuneet ja Saatanan tekopyhittämät itsensä näkevät.

Mikä halu sinulla on verrata minua Paavaliin? Paavali ei päässyt irti juutalaisuudesta, ja siksi jäi Saatanan synnin valtaan, saaden vielä Saatanan enkelin varmistamaan, ettei sieltä pois päässyt.

Kyllä paavalimaisella julistuksella: kaikki pelastuvat, jopa Jumalan paaduttama valittu kansakin, ihmisiä varmasti tänäänkin peräänsä saa suurin joukoin.

Kun vielä muistuttaa, ettei tekoja tarvita, koska kaikki ovat armosta pelastettuja, ja kun vielä muistaa säännöllisesti käydä nauttimassa tuota porttopappien jeesusverta, niin siinäpä se, tekopyhien taivastie onkin.

Kirjoitit pitkästi mutta et vastannut kysymykseen,montako olet johtanut pelastukseen,verrattuna Paavaliin.

Olet kirjoittanut aiemmin mm. näin "Vain todistukseksi minäkin saan täällä totuutta julistaa"

Tarkoittaako tämä sitä että Pyhä Henki ei anna sinun julistaa evankeliumia pelastukseksi vaan ainoastaan todistukseksi.Jos näin on ei sinun kolmen ystäväsi pitänytkään silloin sinun rinnallasi kulkiessa kokea pelastusta vaan ainoastaan kuulla sinun julistusta todistukseksi eikä pelastukseksi.

Ihme se olisi,
        TeuvoSuni Käyttäjän viestit 28.7.2010 19:31
        Vastauksia: 67
        Lukukertoja: 190
        TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
        Viestien esitystapa:
        jos vielä kourallinen löytyisi ihmisiä, jotka tämänkin Jumalan paaduttaman kansan keskeltä vielä totuuteen uskoisivat.
        Vain todistukseksi minäkin saan täällä totuutta julistaa, ja erityisen tärkeää totuutta juuri nyt, kun käsitellään tämän lopun ajan rajun eksytyksen alkuvaiheita.

• rkmlrr
        TeuvoSuni kirjoitti:

vaan vihjailevasti. Annat ikäänkuin ymmärtää yhtä sun toista ihmisistä. Oletko ajatellut kahdeksatta käskyä?

Kuten:
        "Ja ihmispelko on vienyt nämä kolme ystävääni, jotka täällä vielä kirjoittelevat, pois totuuden tieltä. Ja ahtaan portin eteen päättyi pitkäaikaisimmankin ystävän totuuden tie."

Mikä ihmispelko? Eivät halunneet liehitellä sinua vaan sanoivat sinulle totuuden, jota sinä et halunnut kuulla. Pitäisikö sinulla olla jonkinlainen hovi ympärilläsi?

ja minkä ahtaan portin eteen päättyi pitkäaikaisimman ystäväsi tie? Kakista nyt ulos suoraan, mutta älä keksi mitään joutavuuksia.

Kirjoitit pitkästi mutta et vastannut kysymykseen,montako olet johtanut pelastukseen,verrattuna Paavaliin.

Olet kirjoittanut aiemmin mm. näin "Vain todistukseksi minäkin saan täällä totuutta julistaa"

Tarkoittaako tämä sitä että Pyhä Henki ei anna sinun julistaa evankeliumia pelastukseksi vaan ainoastaan todistukseksi.Jos näin on ei sinun kolmen ystäväsi pitänytkään silloin sinun rinnallasi kulkiessa kokea pelastusta vaan ainoastaan kuulla sinun julistusta todistukseksi eikä pelastukseksi.

Ihme se olisi,
        TeuvoSuni Käyttäjän viestit 28.7.2010 19:31
        Vastauksia: 67
        Lukukertoja: 190
        TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
        Viestien esitystapa:
        jos vielä kourallinen löytyisi ihmisiä, jotka tämänkin Jumalan paaduttaman kansan keskeltä vielä totuuteen uskoisivat.
        Vain todistukseksi minäkin saan täällä totuutta julistaa, ja erityisen tärkeää totuutta juuri nyt, kun käsitellään tämän lopun ajan rajun eksytyksen alkuvaiheita.

"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajiani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Jopa täällä Siikajoellakin ja Suomi 24 raamattukeskustelussa.

Huomaa: Jeesus ei sanonut: "Te olette minun pelastajiani".

Se on Saatana ja hänen palveliojnasa, jotka tämän maailman evankeliumin mukaan tarjoavat ihmisille pelastusta tällä kaavalla:

"Se on täytetty, sovintoveri on teidät pelastanut, sillä armosta teidät on pelastettu, ei teidän tekojenne tähden."

Jeesus kyllä tiesi, miten tämä maailma ajautuu Saatanan evankeliumin valtaan, ja tämänkin ennalta ilmoitti, kun ensimmäisistä lopun ajan merkeistä puhui:

Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. Te kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. Niin täytyy käydä, mutta vielä ei loppu ole käsillä.

Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on nälänhätää ja maanjäristyksiä. Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.

"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden. Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.

Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan. Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee. Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu.

Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu. "

• TeuvoSuni kirjoitti:

"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajiani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Huomaa: Jeesus ei sanonut: "Te olette minun pelastajiani".

Se on Saatana ja hänen palveliojnasa, jotka tämän maailman evankeliumin mukaan tarjoavat ihmisille pelastusta tällä kaavalla:

"Se on täytetty, sovintoveri on teidät pelastanut, sillä armosta teidät on pelastettu, ei teidän tekojenne tähden."

Jeesus kyllä tiesi, miten tämä maailma ajautuu Saatanan evankeliumin valtaan, ja tämänkin ennalta ilmoitti, kun ensimmäisistä lopun ajan merkeistä puhui:

Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. Te kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. Niin täytyy käydä, mutta vielä ei loppu ole käsillä.

Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on nälänhätää ja maanjäristyksiä. Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.

"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden. Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.

Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan. Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee. Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu.

Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu. "

Miettikää vielä näitä viime aikojen kansan nousuja lähi-idässä, usein toistuvia maanjäristyksiä ja viimeisiä uutisia nälänhädästä.

Tähän Jeesuksen ilmoituksen liittyen.

• Mitäpä muuta porttovalitulta voisi odottaakaan

• Devoit kirjoitti:

Mitäpä muuta porttovalitulta voisi odottaakaan

ei se Saatana olisikaan.

• rkmlrr

tuollaisen yhden lauseen perusteella leimata toinen totuuden hyljänneeksi. Tuollainenhan saattaa olla pelkkä kyllästymisen ja väsymyksen hetkellä laukaistu sarkastinen heitto, joka täytyisi osata myös ottaa sellaisena ja asettaa omiin mittasuhteisiinsa. Eikö sinulla oikeasti ole muuta sanottavaa?

Sitä paitsi: puhut paljon ahtaasta portista, mutta mikä se mielestäsi on loppujen lopuksi? Ahtaan portin eteen kompastui? Siis minkä eteen tarkalleen ottaen?

• rkmlrr kirjoitti:

tuollaisen yhden lauseen perusteella leimata toinen totuuden hyljänneeksi. Tuollainenhan saattaa olla pelkkä kyllästymisen ja väsymyksen hetkellä laukaistu sarkastinen heitto, joka täytyisi osata myös ottaa sellaisena ja asettaa omiin mittasuhteisiinsa. Eikö sinulla oikeasti ole muuta sanottavaa?

Sitä paitsi: puhut paljon ahtaasta portista, mutta mikä se mielestäsi on loppujen lopuksi? Ahtaan portin eteen kompastui? Siis minkä eteen tarkalleen ottaen?

Saatanan aiheuttamaan ihmispelkoon, kun kantnti ei enää kestänyt elää siinä ivan ja pilkan ilmapiirissä, mikä tänäkin päivänä tällä samalla keskustelupalstalla totuuden tien kulkijaa kohtaa, ja jossa joutuu elämänsä loppuun asti elämään:

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden."

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät
        keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua.

Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi, teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä.

Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.

Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden, siksi etteivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.

Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä, mutta nyt heidän on mahdotonta puolustella syntiään."

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Jos Kristus ei olisi minuakaan kutsunut, kouluttanut ja tämän kansan keskelle lähettänyt, ei täällä olisi yhtään syyllistä eikä syntistä.

Mutta nyt joka ainoan on mahdotonta puolustella syntisyyttään muulla kuin hyökätä synnin eli valheen paljastajaa vastaa. "Hyökkäys on paras puolustustus."

- - -

Vaikka jo yli 24500 kertaa olen sanottavani sanonut, ja ne kaikki ovat kaikkien luettavissa, niin vielä sinulla on otsaa kysyä:

"Eikö sinulla oikeasti ole muuta sanottavaa? "

• rkmlrr
        TeuvoSuni kirjoitti:

Saatanan aiheuttamaan ihmispelkoon, kun kantnti ei enää kestänyt elää siinä ivan ja pilkan ilmapiirissä, mikä tänäkin päivänä tällä samalla keskustelupalstalla totuuden tien kulkijaa kohtaa, ja jossa joutuu elämänsä loppuun asti elämään:

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden."

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät
        keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua.

Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi, teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä.

Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.

Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden, siksi etteivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.

Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä, mutta nyt heidän on mahdotonta puolustella syntiään."

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Jos Kristus ei olisi minuakaan kutsunut, kouluttanut ja tämän kansan keskelle lähettänyt, ei täällä olisi yhtään syyllistä eikä syntistä.

Mutta nyt joka ainoan on mahdotonta puolustella syntisyyttään muulla kuin hyökätä synnin eli valheen paljastajaa vastaa. "Hyökkäys on paras puolustustus."

- - -

Vaikka jo yli 24500 kertaa olen sanottavani sanonut, ja ne kaikki ovat kaikkien luettavissa, niin vielä sinulla on otsaa kysyä:

"Eikö sinulla oikeasti ole muuta sanottavaa? "

Asetin epäilyksen alle sen, että sinä asetit kyseenalaiseksi toisen sielun autuuden ja totuuden yhden lauseen perusteella, jonka voi hyvinkin tulkita sarkastiseksi heitoksi. Tähän perusteluuni et kommentoinut mitään vaan aloit puhumaan ihan toisesta asiasta eli siitä, että joku ei kestänyt sitä vihan ja ivan ilmapiiriä, missä joutui elämään. Huomaatko, että siirryit ihan toiseen asiaan?

Kyllä minulla on otsaa kommentoida sanomisiasi siinä missä muidenkin sanomisia. Ymmärtänet sen, että ihmisellä saattaa olla paljon sanoja, mutta vähän sanottavaa. Minusta sinulla oli aika vähänlaisesti sanottavaa kahteen kysymykseeni, jotka sinulle tein.

• rkmlrr kirjoitti:

Asetin epäilyksen alle sen, että sinä asetit kyseenalaiseksi toisen sielun autuuden ja totuuden yhden lauseen perusteella, jonka voi hyvinkin tulkita sarkastiseksi heitoksi. Tähän perusteluuni et kommentoinut mitään vaan aloit puhumaan ihan toisesta asiasta eli siitä, että joku ei kestänyt sitä vihan ja ivan ilmapiiriä, missä joutui elämään. Huomaatko, että siirryit ihan toiseen asiaan?

Kyllä minulla on otsaa kommentoida sanomisiasi siinä missä muidenkin sanomisia. Ymmärtänet sen, että ihmisellä saattaa olla paljon sanoja, mutta vähän sanottavaa. Minusta sinulla oli aika vähänlaisesti sanottavaa kahteen kysymykseeni, jotka sinulle tein.

on Totuuden Hengen erittäin helppo nähdä jokaisen kirjoittajan sielun tila hänen kirjoituksistaan. Niin kuin se on sinunkin tekstistäsi selvästi luettavissa.

Hän oli parhain ystäväni peräti 14 vuotta, joten hän sai tietoonsa kaiken, mitä Pyhä Henki tuona aikana paljasti. Mutta sitten tapahtui tuo muutos, kun tosipaikka tuli eteen, ja pelkuruuden henki esti häneltä sen viimeisen askeleen Jeesuksn puhdistettavaksi.

Ahtaasta portista on jokaisen ihmisen mentävä yksin, siinä ei enää toisesta ihmisestä ole apua.

Kyllä hän se tarkoin tiesi: jos pelkuruuden henki ei olisi estänyt, hän olisi silloin voittanut Saatanan. Mutta ei siinä enää katumuskaan auttanut.

Saatanalle totuus on sarkasmia, narsisimia ja ylpeyden henkeä. Vieläkö jotakin muuta?

• rkmlrr
        TeuvoSuni kirjoitti:

on Totuuden Hengen erittäin helppo nähdä jokaisen kirjoittajan sielun tila hänen kirjoituksistaan. Niin kuin se on sinunkin tekstistäsi selvästi luettavissa.

Hän oli parhain ystäväni peräti 14 vuotta, joten hän sai tietoonsa kaiken, mitä Pyhä Henki tuona aikana paljasti. Mutta sitten tapahtui tuo muutos, kun tosipaikka tuli eteen, ja pelkuruuden henki esti häneltä sen viimeisen askeleen Jeesuksn puhdistettavaksi.

Ahtaasta portista on jokaisen ihmisen mentävä yksin, siinä ei enää toisesta ihmisestä ole apua.

Kyllä hän se tarkoin tiesi: jos pelkuruuden henki ei olisi estänyt, hän olisi silloin voittanut Saatanan. Mutta ei siinä enää katumuskaan auttanut.

Saatanalle totuus on sarkasmia, narsisimia ja ylpeyden henkeä. Vieläkö jotakin muuta?

Jos olisit koulun ainekirjoituksessa, reputtaisit joka kokeessa sen takia, että kirjoitat otsikon vierestä.

Paljon siis sanoja, mutta vähän sanottavaa. Voi hyvänen aika. Voisitko nyt kertoa selvällä suomen kielellä, mitä tuo ahtaan portin läpi meneminen olisi käytännössä tarkoittanut? ja millä tavalla Jeesus olisi puhdistanut?

• rkmlrr kirjoitti:

Jos olisit koulun ainekirjoituksessa, reputtaisit joka kokeessa sen takia, että kirjoitat otsikon vierestä.

Paljon siis sanoja, mutta vähän sanottavaa. Voi hyvänen aika. Voisitko nyt kertoa selvällä suomen kielellä, mitä tuo ahtaan portin läpi meneminen olisi käytännössä tarkoittanut? ja millä tavalla Jeesus olisi puhdistanut?

on: "taas asian vierestä."

Minulle se merkitsi synnistä vapaaksi päästämistä, ja Kristuksen Hengen saamista, josta seuraa sinunkin raivosi tätä Henkeä kohtaan.

• rkmlrr
        TeuvoSuni kirjoitti:

on: "taas asian vierestä."

Minulle se merkitsi synnistä vapaaksi päästämistä, ja Kristuksen Hengen saamista, josta seuraa sinunkin raivosi tätä Henkeä kohtaan.

"Minulle se merkitsi synnistä vapaaksi päästämistä, ja Kristuksen Hengen saamista, josta seuraa sinunkin raivosi tätä Henkeä kohtaan."

Kiitos vastauksesta.Luulin jo, että joudun menemään aivan tyhjin toimin nukkumaan , mitä vastaukseen tulee. En väheksy kokemustasi, mutta omasta kokemuksestasi et voi tehdä vaatimusta toisten uskonelämää koskien.
        En tunne raivoa sinua enkä "henkeäsi" kohtaan.

• rkmlrr kirjoitti:

"Minulle se merkitsi synnistä vapaaksi päästämistä, ja Kristuksen Hengen saamista, josta seuraa sinunkin raivosi tätä Henkeä kohtaan."

Kiitos vastauksesta.Luulin jo, että joudun menemään aivan tyhjin toimin nukkumaan , mitä vastaukseen tulee. En väheksy kokemustasi, mutta omasta kokemuksestasi et voi tehdä vaatimusta toisten uskonelämää koskien.
        En tunne raivoa sinua enkä "henkeäsi" kohtaan.

vaan ainoastaan todistaa:

"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Jopa kaukana Siikajoen kunnan Ruukin ja Revonlahden kylien puolivälissä ja Suomi 24 raamattukeskustelussa.

• hh,
        TeuvoSuni kirjoitti:

Paavalissa ja Teuvossa, että Teuvo pääsi vapaaksi Saatanan synnin kahleista, mutta Paavali jäi niihin. Saadessaan vielä Saatanan enkelin rinnalla kulkijaksi.

Päin vastoin, pöljä ukko.

• tuhat ja yksi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sanoisin jotta , - Ei edes päinvastoin, vaan, - ei minkäänlaista enkeliä rinnalla kulkijaksi muuten kuin lasten loruissa ja ( ja jätämpä sanomatta enempää).

• ihmettelijä.

Tavallisesti hän on ollut heti aamusta paikalla.

• Pitkän pakkasjakson jälkeen oli kaipaus hiihtämään. Metsäsukset jalkaan ja viisi kilometriä umpihankea etelään, kohti aurinkoa.

Siinä sai samalla päivän D-vitamiiniannoksen ja valmiin ladun takaisin kotiin. Näin toimii latukone täällä maaseudun rauhassa.

• toinen tapaus
        TeuvoSuni kirjoitti:

Pitkän pakkasjakson jälkeen oli kaipaus hiihtämään. Metsäsukset jalkaan ja viisi kilometriä umpihankea etelään, kohti aurinkoa.

Siinä sai samalla päivän D-vitamiiniannoksen ja valmiin ladun takaisin kotiin. Näin toimii latukone täällä maaseudun rauhassa.

Ennakkotapauksia on ja kohta lähtee ilmoitus Eniroon.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6691765

Lisäksi on selvää, että kirjoitusoikeudet poistetaan, kun prosessi alkaa

• toinen tapaus kirjoitti:

Miksi se pitää totuutta riekkumisena?

• toinen tapaus kirjoitti:

Onhan muuan nainen jo viemässä häntä käräjäoikeuteen. Katsotaan ensiksi se, miten siinä Sunille käy.

• tarkkailija.
        toinen tapaus kirjoitti:

Matt.5:

21 "Teille on opetettu tämä isille annettu käsky: 'Älä tapa.' Se, joka tappaa, on ansainnut oikeuden tuomion.
        22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion. Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
        23 "Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
        24 niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi. 25 "Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen. Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan.
        26 Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä kolikkoa myöten.

• tarkkailija. kirjoitti:

Matt.5:

21 "Teille on opetettu tämä isille annettu käsky: 'Älä tapa.' Se, joka tappaa, on ansainnut oikeuden tuomion.
        22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion. Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
        23 "Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
        24 niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi. 25 "Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen. Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan.
        26 Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä kolikkoa myöten.

Eikö uskosi olekaan Paavalissa, kun Jeesuksen sanoja tänne toit?

• Todistusta kysyen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Eikö uskosi olekaan Paavalissa, kun Jeesuksen sanoja tänne toit?

täällä? Kun vaikutat niin tutulta, kehnolta tosin. Ihan tutulta vihtahousulta. Sinäkö se olit, joka sai mielisairaalassa totuutta julistaa, ja punaisen kirjan lahjoittaa? Olisi kiintoisaa tuokin todistus kuulla saada.

• Todistusta kysyen kirjoitti:

täällä? Kun vaikutat niin tutulta, kehnolta tosin. Ihan tutulta vihtahousulta. Sinäkö se olit, joka sai mielisairaalassa totuutta julistaa, ja punaisen kirjan lahjoittaa? Olisi kiintoisaa tuokin todistus kuulla saada.

joutuu kerran tilille entinen ystäväni Jari/Devout/Devoit.

Koskaan en ole mielisairaalassa hoidossa ollut, vaikka monet papitkin ovat minua yrittäneet sinne saada. Enkä sisälle päässyt silloinkaan, edes yhtä ainoaa totuuden sanaa sanomaan, kun tämän ystävän kerran sinne hoitojaksolle autollani kuljetin.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Koskaan en ole mielisairaalassa hoidossa ollut, vaikka monet papitkin ovat minua yrittäneet sinne saada. Enkä sisälle päässyt silloinkaan, edes yhtä ainoaa totuuden sanaa sanomaan, kun tämän ystävän kerran sinne hoitojaksolle autollani kuljetin.

Mihinkään minua et ole kuljettanut ja takuulla olit itse hoitopaikan seinien sisäpuolella jonne kirjasikin lahjoitit. Ihmettelit vielä miten ulos päästivät. Onneksi eivät näköjään lukeneet kirjaasi, et ikinä enää sen jälkeen vapaalle jalalle pääsisi jos lukisivat.

• Devoit kirjoitti:

Mihinkään minua et ole kuljettanut ja takuulla olit itse hoitopaikan seinien sisäpuolella jonne kirjasikin lahjoitit. Ihmettelit vielä miten ulos päästivät. Onneksi eivät näköjään lukeneet kirjaasi, et ikinä enää sen jälkeen vapaalle jalalle pääsisi jos lukisivat.

että valehtelet, mutta JUmalan paaduttamalle Saatana on vääntänyt valheet totuudeksi ja totuudet valheeksi.

Paavali valehteli tästä syystä:

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? "

Yritätkö sinä valheillasi kirkastaa maahan vuotanutta sovintoverta, kun Saatana tuota urotekoaan on sinulle viimeaikoina kovasti mantrannut.

• uusi.
        Devoit kirjoitti:

Me emme usko Teuvon horinoita, on ne sellaisia ufo juttuja.

• Mikä osasto?
        TeuvoSuni kirjoitti:

"sairaana" mielisairaalaan, kun ei edes sinne huolittu?
        Mille osastolle sinä olisit mennyt?

• Anselmi 67

Kun kirjoitat , ettei Paavali saanut Pyhää Henkeä, olet siksi valehtelija:

"hän ei omassa elämässään päässyt tähän hetkeen jossa olisi Kristuksen
      Hengen sydämensä asukkaaksi saanut"

Jumala on toista mieltä:

9:17 Niin Ananias meni ja astui huoneeseen, pani molemmat kätensä hänen päälleen ja sanoi: "Veljeni Saul, Herra lähetti minut - Jeesus, joka ilmestyi sinulle tiellä, jota tulit - että saisit näkösi jälleen ja tulisit täytetyksi Pyhällä Hengellä."
      9:18 Ja heti putosivat hänen silmistään ikäänkuin suomukset, ja hän sai näkönsä ja nousi ja otti kasteen.

13:9 Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen...

Kannattaisi uskoa Jumalan Sanaa eikä tuhlata turhaan aikaa siihen, että yrittää väittää Raamattua saatanan valheeksi. Siinähän ei ole mitään "erinomaita" vaan sellainen teko on kristillisesti tavattoman ala-arvoista.
      Jumalan Sanaa ei kannata vääntää kieroon, koska valehtelijan paikka on tulijärvessä, jossa on ikuinen itku ja hammasten kiristys ja jossa matonsa ei kuole eikä tuli sammu.

Minkä palkan saat valheistasi? Oletko Paavalia pyhempi?

Paavali tiesi Hengessä, että oli saava katoamattoman seppeleen:

1.Korinttolaiskirje:
      9:25 Mutta jokainen kilpailija noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman.

Paavali , Kristuksen Jeesuksen valittu, Hengellä täytetty, sai palkintonsa, josta oli jo varma ennen kuolemaansa:

Filippiläiskirje:
      3:14 minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.

Jumala varjelkoon pyhänsä sinunlaisiltasi valehtelijoilta. Olisipa hyvä tietää, missä olet pileen mennyt. Milloin aloit tuntea vastenmielisyyttä Paavalia ja hänen kirjoituksiansa kohtaan?

• mutta ymmärrys puuttuu.

"ja tulisit täytetyksi Pyhällä Hengellä."

Tässä oli samanlainen lupaus Pyhästä hengestä, kuin mikä ensimmäisessä kasteessa ihmisille annetaan. Eli kutsukortti taivaaseen.

Ja ahtaassa portissa Jeesus Kristus tuon kutsun oikeaksi toteaan, puhdistaa sydämen ja antaa sinne sinetiksi Pyhän Henkensä:

- - -

Jos et Paavalin kirjoituksista löydä yhtä ainoaa valheen sanaa, olet jo saanut kokea Jumalan lähettämän paatumuksen.

• apuva joo
        TeuvoSuni kirjoitti:

mutta ymmärrys puuttuu.

Tässä oli samanlainen lupaus Pyhästä hengestä, kuin mikä ensimmäisessä kasteessa ihmisille annetaan. Eli kutsukortti taivaaseen.

Ja ahtaassa portissa Jeesus Kristus tuon kutsun oikeaksi toteaan, puhdistaa sydämen ja antaa sinne sinetiksi Pyhän Henkensä:

- - -

Jos et Paavalin kirjoituksista löydä yhtä ainoaa valheen sanaa, olet jo saanut kokea Jumalan lähettämän paatumuksen.

kiva kiusata kavereita ??? Nehän pian uskoo sua !

• apuva joo kirjoitti:

kiva kiusata kavereita ??? Nehän pian uskoo sua !

"Jokaista kiusaa hänen oma himonsa; se häntä vetää ja houkuttelee."

• Anselmi 67
        TeuvoSuni kirjoitti:

mutta ymmärrys puuttuu.

- - -

Paavali oli Jumalan Hengellä täytetty silloin, kun "suomukset putosivat" ja hän sai uudestaan näkönsä.

Ananiakselle Herran antama käsky mennä Sauluksen tykö, joka rukoili Juudaan talossa ja laittaa kätensä hänen päälleen, että hän saisi näkönsä jälleen ja täyttyisi Pyhällä Hengellä. toteutui. Ananias laittoi molemmat kätensä Paavalin päälle ja Paavali sai Pyhän Hengen, sai näkönsä ja kohta hänet kastettiin.

Paavali oli täynnä Jumalan Henkeä silloin, kun nuhteli Barjeesusta.

Olet väärän hengen vallassa ja se pimittää sinua näkemästä, ymmärtämästä ja uskomasta Jumalan ilmoittamaa totuutta.

Sanoudu irti levottomuudesta, jota podet ja suuruuden tavoittelusta, olet hyppimässä Jumalan varpaille.

Koetat näytellä kristittyä, mutta olet antikristitty. Mistä olet noin katkeroitunut ja Paavalille vihamielinen.
        Tekosi todistaa, ettet ole Herran Hengessä ja että olet syntinen mies.

• Anselmi 67
        TeuvoSuni kirjoitti:

mutta ymmärrys puuttuu.

- - -

TeuvoSuni 21.9.2010 08:49

Kun Saatanan enkeli, Jumalan käskystä Sauliin meni, silloin Pyhä Henki hänestä poistui - ja lopullisesti. Aivan samoin, kuin kuningas Saulillekin kävi.

Suuri kysymys; Miten Pyhä Henki "hänestä" (sisäpaikallissijamuoto) poistui, jos ei Paavali koskaan sellaista hetkeä edes elänyt, jolloin olisi saanut Kristuksen Hengen sydämensä vieraaksi.

Sano Kristuksen nimessä valheen hengellesi, ettei keksi enää myrkyllisiä aatteita, jotka ovat Jumalan pyhää sanaa, Raamattua vastaan.

• Anselmi 67 kirjoitti:

Paavali oli Jumalan Hengellä täytetty silloin, kun "suomukset putosivat" ja hän sai uudestaan näkönsä.

Ananiakselle Herran antama käsky mennä Sauluksen tykö, joka rukoili Juudaan talossa ja laittaa kätensä hänen päälleen, että hän saisi näkönsä jälleen ja täyttyisi Pyhällä Hengellä. toteutui. Ananias laittoi molemmat kätensä Paavalin päälle ja Paavali sai Pyhän Hengen, sai näkönsä ja kohta hänet kastettiin.

Paavali oli täynnä Jumalan Henkeä silloin, kun nuhteli Barjeesusta.

Olet väärän hengen vallassa ja se pimittää sinua näkemästä, ymmärtämästä ja uskomasta Jumalan ilmoittamaa totuutta.

Sanoudu irti levottomuudesta, jota podet ja suuruuden tavoittelusta, olet hyppimässä Jumalan varpaille.

Koetat näytellä kristittyä, mutta olet antikristitty. Mistä olet noin katkeroitunut ja Paavalille vihamielinen.
        Tekosi todistaa, ettet ole Herran Hengessä ja että olet syntinen mies.

Mutta henkesi ei ole kertonut sinulle siitä, miksi Paavali sai Saatanan enkelin itseänsä kurittamaan, jos hän kerran Pyhän Hengen tahdo mukaan eli ja toimi.

Saatanan henki ja Kristuksen Henki eivät voi olla kenessäkään ihmisessä samanaikaisesti.

Kun Kristuksen Henki vapauttaa Saatanan synnin hengestä, se lähtee.

Ja jos Jumala käskee Saatanan lähettämään enkelinsä jotakin kurittamaan, niin silloin Kristuksen Henki lähtee.

Näin kävi Saulin kaimallekin, kuningas Saulille:

"Herran henki siirtyi pois Saulista, ja Herran lähettämä paha henki alkoi ahdistaa häntä."

• Anselmi 67 kirjoitti:

TeuvoSuni 21.9.2010 08:49

Kun Saatanan enkeli, Jumalan käskystä Sauliin meni, silloin Pyhä Henki hänestä poistui - ja lopullisesti. Aivan samoin, kuin kuningas Saulillekin kävi.

Suuri kysymys; Miten Pyhä Henki "hänestä" (sisäpaikallissijamuoto) poistui, jos ei Paavali koskaan sellaista hetkeä edes elänyt, jolloin olisi saanut Kristuksen Hengen sydämensä vieraaksi.

Sano Kristuksen nimessä valheen hengellesi, ettei keksi enää myrkyllisiä aatteita, jotka ovat Jumalan pyhää sanaa, Raamattua vastaan.

Paavali sai Pyhän Hengen, ja hän itsekin piti sitä Pyhänä Henkenä, kun alkoi sillä kerskata, se paljastuikin Saatanan hengeksi, ja siksi Jumala lähetti Saatanan enkelin häntä kurittamaan.

Jos et ole vielä lukenut kaikkia näitä eriomaisia ilmestyksiä, niin suosittelen ne lukemaan. Vaikka epäilen, ettet siedä niitä lukea.

Kysypä omalta hengeltäsi: Onko Kristuksen Henki tullut Teuvo Suniin?

• uusi.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Paavali sai Pyhän Hengen, ja hän itsekin piti sitä Pyhänä Henkenä, kun alkoi sillä kerskata, se paljastuikin Saatanan hengeksi, ja siksi Jumala lähetti Saatanan enkelin häntä kurittamaan.

Jos et ole vielä lukenut kaikkia näitä eriomaisia ilmestyksiä, niin suosittelen ne lukemaan. Vaikka epäilen, ettet siedä niitä lukea.

>>>Kysypä omalta hengeltäsi: Onko Kristuksen Henki tullut Teuvo Suniin?

• uusi. kirjoitti:

>>>Kysypä omalta hengeltäsi: Onko Kristuksen Henki tullut Teuvo Suniin?

Jokainen Saatanan henki kyllä tunnustaa, että Jeesukseen Kristukseen tuli Pyhä Henki.

Mutta yksikään Saatanan henki ei sitä tunnusta, että sama Henki tuli myös Teuvo Suniin.

• Anselmi 67
        TeuvoSuni kirjoitti:

se on poistunut ja tilalle on tullut Raamattua vääristävä valehteleva henki.

Kun väität, ettei Paavali saanut Kristuksen Henkeä lainkaan ja silti väität, että Pyhä Henki poistui Paavalista,
        se on sellaista "sekasoppaa", jota kukaan ei Pyhän Hengen ilmoittamaksi totuudeksi tunnistaa.

Mistä olet katkeroitunut? Missä on se tienhaara, jolloin lähdit harhatielle? Jotakin pahaa on tapahtunut elämässäsi ja siitä on seurannut umpikuja, jossa nyt olet.

Olen lukenut kaikki sinun "saatanallisen erinomaiset ilmestyksesi" ja vakuuttunut, että olet suuri valehtelija.

Kirjoituksista voi myös ymmärtää, että henkesi ei voi tunnustaa, että Jeesus on Kristus, joka tuli lihaan ja Johanneksen mukaan se henki, joka ei tunnusta Jeesusta Kristukseksi, lihaantulleeksi, on antikristuksen henki.

1.Johanneksen kirje:
        4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.

Jos olet joskus saanut Pyhän Hengen, siitä ei näy enää merkkejä, vaan koska henkesi ei tunnusta Jeesusta Kristukseksi, lihaantulleeksi, olet väärä profeetta, jossa on antikristuksen henki.

Näin Raamattu, Jumalan pyhä sana, tuomitsee oppisi vääräksi.

• Anselmi 67
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mutta henkesi ei ole kertonut sinulle siitä, miksi Paavali sai Saatanan enkelin itseänsä kurittamaan, jos hän kerran Pyhän Hengen tahdo mukaan eli ja toimi.

Saatanan henki ja Kristuksen Henki eivät voi olla kenessäkään ihmisessä samanaikaisesti.

Kun Kristuksen Henki vapauttaa Saatanan synnin hengestä, se lähtee.

Ja jos Jumala käskee Saatanan lähettämään enkelinsä jotakin kurittamaan, niin silloin Kristuksen Henki lähtee.

Näin kävi Saulin kaimallekin, kuningas Saulille:

"Herran henki siirtyi pois Saulista, ja Herran lähettämä paha henki alkoi ahdistaa häntä."

Jumalan sanaa, Raamattua, eikä tehdä omia päätelmiä.

Raamattu sanoo selvästi, miksi Jumala kuritti Paavalia:

2.Korinttolaiskirje:
        12:1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
        12:2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
        12:3 Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -
        12:4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
        12:5 Tästä miehestä minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.
        12:6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.
        12:7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        12:8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
        12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
        12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.

Jumalan sana ei tue uskomustasi, että Paavali ei olisi saanut Jumalan Henkeä. Raamattu ei kerro, että Henki olisi poistunut Paavalista mutta Raamattu kertoo, että Jumalan Henki poistui kuningas Saulista.

Olet omien ajatustesi vanki, kun rinnastat Paavalin ja kuningas Saulin.

Pyhä Henki tiesi, mitä apostoli kirjoitti: " 13:9 Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen 13:10 ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä?

Tämä tapahtui useita vuosia Paavalin "paratiisikokemusten" ja "lihan pistimen saamisen" jälkeen.

Kirjoitat omiasi mikä kertoo, ettet ymmärrä Jumalan Hengen työtä: (Saatanan henki ja Kristuksen Henki eivät voi olla kenessäkään ihmisessä samanaikaisesti. Kun Kristuksen Henki vapauttaa Saatanan synnin hengestä, se lähtee. Ja jos Jumala käskee Saatanan lähettämään enkelinsä jotakin kurittamaan, niin silloin Kristuksen Henki lähtee.)

Tämähän todistaa aivan päinvastaista:

12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa."

Lue ja ymmärrä, että Jeesus ei sanonut: Minun voimani poistuu, vaan tulee täydelliseksi heikkoudessa.

Kuningas Saul ei saanut itseensä heikoksi rusikoivaa perkeleen enkeliä, vaan raskasmielisyyden hengen.
        Paavali sai lihaansa heikoksi tekevän perkeleen enkelin, mutta samalla Jeeuksen Henki sai olla Paavalissa
        väkevä, jopa täydellinen.

Lue Raamattua ja usko, niinkuin on kirjoitettu, mutta älä vääristä sitä.

• Anselmi 67 kirjoitti:

se on poistunut ja tilalle on tullut Raamattua vääristävä valehteleva henki.

Kun väität, ettei Paavali saanut Kristuksen Henkeä lainkaan ja silti väität, että Pyhä Henki poistui Paavalista,
        se on sellaista "sekasoppaa", jota kukaan ei Pyhän Hengen ilmoittamaksi totuudeksi tunnistaa.

Mistä olet katkeroitunut? Missä on se tienhaara, jolloin lähdit harhatielle? Jotakin pahaa on tapahtunut elämässäsi ja siitä on seurannut umpikuja, jossa nyt olet.

Olen lukenut kaikki sinun "saatanallisen erinomaiset ilmestyksesi" ja vakuuttunut, että olet suuri valehtelija.

Kirjoituksista voi myös ymmärtää, että henkesi ei voi tunnustaa, että Jeesus on Kristus, joka tuli lihaan ja Johanneksen mukaan se henki, joka ei tunnusta Jeesusta Kristukseksi, lihaantulleeksi, on antikristuksen henki.

1.Johanneksen kirje:
        4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.

Jos olet joskus saanut Pyhän Hengen, siitä ei näy enää merkkejä, vaan koska henkesi ei tunnusta Jeesusta Kristukseksi, lihaantulleeksi, olet väärä profeetta, jossa on antikristuksen henki.

Näin Raamattu, Jumalan pyhä sana, tuomitsee oppisi vääräksi.

jolla se sinutkin omanasi pitää.

• Anselmi 67 kirjoitti:

Jumalan sanaa, Raamattua, eikä tehdä omia päätelmiä.

Raamattu sanoo selvästi, miksi Jumala kuritti Paavalia:

2.Korinttolaiskirje:
        12:1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
        12:2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
        12:3 Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -
        12:4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
        12:5 Tästä miehestä minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.
        12:6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.
        12:7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
        12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.

Jumalan sana ei tue uskomustasi, että Paavali ei olisi saanut Jumalan Henkeä. Raamattu ei kerro, että Henki olisi poistunut Paavalista mutta Raamattu kertoo, että Jumalan Henki poistui kuningas Saulista.

Olet omien ajatustesi vanki, kun rinnastat Paavalin ja kuningas Saulin.

Pyhä Henki tiesi, mitä apostoli kirjoitti: " 13:9 Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen 13:10 ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä?

Tämä tapahtui useita vuosia Paavalin "paratiisikokemusten" ja "lihan pistimen saamisen" jälkeen.

Kirjoitat omiasi mikä kertoo, ettet ymmärrä Jumalan Hengen työtä: (Saatanan henki ja Kristuksen Henki eivät voi olla kenessäkään ihmisessä samanaikaisesti. Kun Kristuksen Henki vapauttaa Saatanan synnin hengestä, se lähtee. Ja jos Jumala käskee Saatanan lähettämään enkelinsä jotakin kurittamaan, niin silloin Kristuksen Henki lähtee.)

Tämähän todistaa aivan päinvastaista:

12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa."

Lue ja ymmärrä, että Jeesus ei sanonut: Minun voimani poistuu, vaan tulee täydelliseksi heikkoudessa.

Kuningas Saul ei saanut itseensä heikoksi rusikoivaa perkeleen enkeliä, vaan raskasmielisyyden hengen.
        Paavali sai lihaansa heikoksi tekevän perkeleen enkelin, mutta samalla Jeeuksen Henki sai olla Paavalissa
        väkevä, jopa täydellinen.

Lue Raamattua ja usko, niinkuin on kirjoitettu, mutta älä vääristä sitä.

Ei Jumala omien ilmoitustensa kertomisen takia lähetä kenekään valittunsa kimppuun Saatanan enkeliä kurittamaan.

Paavali sai sen siksi, kun alkoi ilmoittaa Saatanan ilmoituksia Jumalan ilmoituksina. Kuten nämäkin:

- kaikki pelastuvat armosta
        - paadutettu Israelin kansakin pelastuu
        - Jeesus uhrattiin niin kuin juutalaiset uhrasivat eläimiä
        - kukaan ei pääse koskaan irti synnistä
        - mies pystyy pyhittämää vaimonsa
        - naiset pelastuvat kunhan vain synnyttävät lapsia, ja siihen uskovat

• J J K
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei Jumala omien ilmoitustensa kertomisen takia lähetä kenekään valittunsa kimppuun Saatanan enkeliä kurittamaan.

Paavali sai sen siksi, kun alkoi ilmoittaa Saatanan ilmoituksia Jumalan ilmoituksina. Kuten nämäkin:

ole niitä Jumalan Sanalla perustellut.

Väitteesi: "Ei Jumala omien ilmoitustensa kertomisen takia lähetä kenekään valittunsa kimppuun Saatanan enkeliä kurittamaan." jää omaksi väiteeksesi, koska tuollaista ei Raamattu ilmoita, vaan päinvastoin: Jumala
        heikensi Paavalin vanhaa ihmistä perkeleen enkelin kautta, jotta Herran voima tulisi hänessä täydelliseksi. Paavalihan nimenomaan oli se Jumalan valittu ase, joka Jumalan ilmoituksia vei eteenpäin ja juuri niitä, mitä Henki käski: Julisti Jumalan valtakuntaa ja opetti Herran Jeesuksen Kristuksen tuntemista kaikella rohkeudella.

Väitteesi, että "- kaikki pelastuvat armosta" olisi saatanan ilmoitus, ei ole Raamatulla perusteltavissa, koska se on Jumalan ilmoitus: Kaikki ovat syntiä tehneet ja saavat vanhurskauden armosta, uskon kautta Jeesuksen vereen, ettei kukaan kerskaisi.

Väitteesi "- paadutettu Israelin kansakin pelastuu" ei ole saatanasta, vaan Jumalan ilmoitus, että se oksa, joka leikattiin pois, on tuleva uudelleen oksastetuksi jaloon viinipuuhun. Jos Israelin luopumus olikin meille pelastukseksi, kuinka suuri onkaan heidän armoihin ottamisensaa.

Väitteesi "- Jeesus uhrattiin niin kuin juutalaiset uhrasivat eläimiä" ei ole saatanasta, jos luet kaikki Raamatun kohdat, joissa puhutaan Jeesuksen ruumiin kertakaikkisesta uhrista. Katso Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnit, sanoi jo Johannes Kastaja Jeesuksesta. Jesajakin totesi Herrasta: Niinkuin Karitsa, joka teuraaksi viedään, niin ei hän suutansa avannut.

Väitteesi "- kukaan ei pääse koskaan irti synnistä " on todellakin satanan valhe, koska liha ja veri eivät voi periä Jumalan valtakuntaa, mutta kaikkien on kerran kuoleminen ja silloin uskovakin pääsee irti vanhasta, syntisestä liharuumiistaan. Jo täällä ajassa Jumalalla on ratkaisu synnittömyyteen: Uusi elämä Kristuksessa, uskon kautta.

Väitteesi "- mies pystyy pyhittämää vaimonsa" ei ole saatanan valhetta, koska Paavali opettaa, ettei epäuskoinen vaimo ole aviopuolisolleen saatainen. Vanhurskas ja pyhä ei kukaan ole avioliiton kautta, koska
        usko on henkilökohtainen. Käärme on sekottanut ajatuksesi.

Väitettäsi "- naiset pelastuvat kunhan vain synnyttävät lapsia, ja siihen uskovat " ei löydy tuollaisena Raamatusta. Älä usko käärmettä, vaan usko Raamattua:

1.Timoteuksen kirje:
        2:15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä

Eihän tuossa ole mitään ristiriitaa Raamatun pelastusilmoituksen kanssa, koska kukaan ei pelastu, ellei pysy uskossa Jeesukseen ja pyhityksessä hänessä

• J J K
        TeuvoSuni kirjoitti:

jolla se sinutkin omanasi pitää.

selittää, mitä näille miehille tapahtui, kun Paavali laittoi kätensä heidän päälleen:

19:5 Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen.
        19:6 Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.
        19:7 Heitä oli kaikkiaan noin kaksitoista miestä.

• J J K kirjoitti:

ole niitä Jumalan Sanalla perustellut.

Väitteesi: "Ei Jumala omien ilmoitustensa kertomisen takia lähetä kenekään valittunsa kimppuun Saatanan enkeliä kurittamaan." jää omaksi väiteeksesi, koska tuollaista ei Raamattu ilmoita, vaan päinvastoin: Jumala
        heikensi Paavalin vanhaa ihmistä perkeleen enkelin kautta, jotta Herran voima tulisi hänessä täydelliseksi. Paavalihan nimenomaan oli se Jumalan valittu ase, joka Jumalan ilmoituksia vei eteenpäin ja juuri niitä, mitä Henki käski: Julisti Jumalan valtakuntaa ja opetti Herran Jeesuksen Kristuksen tuntemista kaikella rohkeudella.

Väitteesi, että "- kaikki pelastuvat armosta" olisi saatanan ilmoitus, ei ole Raamatulla perusteltavissa, koska se on Jumalan ilmoitus: Kaikki ovat syntiä tehneet ja saavat vanhurskauden armosta, uskon kautta Jeesuksen vereen, ettei kukaan kerskaisi.

Väitteesi "- paadutettu Israelin kansakin pelastuu" ei ole saatanasta, vaan Jumalan ilmoitus, että se oksa, joka leikattiin pois, on tuleva uudelleen oksastetuksi jaloon viinipuuhun. Jos Israelin luopumus olikin meille pelastukseksi, kuinka suuri onkaan heidän armoihin ottamisensaa.

Väitteesi "- Jeesus uhrattiin niin kuin juutalaiset uhrasivat eläimiä" ei ole saatanasta, jos luet kaikki Raamatun kohdat, joissa puhutaan Jeesuksen ruumiin kertakaikkisesta uhrista. Katso Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnit, sanoi jo Johannes Kastaja Jeesuksesta. Jesajakin totesi Herrasta: Niinkuin Karitsa, joka teuraaksi viedään, niin ei hän suutansa avannut.

Väitteesi "- kukaan ei pääse koskaan irti synnistä " on todellakin satanan valhe, koska liha ja veri eivät voi periä Jumalan valtakuntaa, mutta kaikkien on kerran kuoleminen ja silloin uskovakin pääsee irti vanhasta, syntisestä liharuumiistaan. Jo täällä ajassa Jumalalla on ratkaisu synnittömyyteen: Uusi elämä Kristuksessa, uskon kautta.

Väitteesi "- mies pystyy pyhittämää vaimonsa" ei ole saatanan valhetta, koska Paavali opettaa, ettei epäuskoinen vaimo ole aviopuolisolleen saatainen. Vanhurskas ja pyhä ei kukaan ole avioliiton kautta, koska
        usko on henkilökohtainen. Käärme on sekottanut ajatuksesi.

Väitettäsi "- naiset pelastuvat kunhan vain synnyttävät lapsia, ja siihen uskovat " ei löydy tuollaisena Raamatusta. Älä usko käärmettä, vaan usko Raamattua:

1.Timoteuksen kirje:
        2:15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä

Eihän tuossa ole mitään ristiriitaa Raamatun pelastusilmoituksen kanssa, koska kukaan ei pelastu, ellei pysy uskossa Jeesukseen ja pyhityksessä hänessä

Kaikki selityksesi ovat Saatanan puolustuspuhetta, jota tuskin uskaltaisit rehellisesti omalla nimelläsi tänne kirjoittaa, sillä sellaisen Saatanan pelon olet häneltä sydämeesi saanut.

• J J K kirjoitti:

selittää, mitä näille miehille tapahtui, kun Paavali laittoi kätensä heidän päälleen:

19:5 Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen.
        19:6 Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.
        19:7 Heitä oli kaikkiaan noin kaksitoista miestä.

enää päästä Saatanan porttopappien käsien alle.Siitä pitävät huolen Kaikkivaltias Jumala ja hänen Poikansa Jeesus Kristus:

Voisitko paljastaa kuka on se lopun ajan Paavali, jolta olet tuon saatanallisen henkesi saanut?

• Mikaelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kaikki selityksesi ovat Saatanan puolustuspuhetta, jota tuskin uskaltaisit rehellisesti omalla nimelläsi tänne kirjoittaa, sillä sellaisen Saatanan pelon olet häneltä sydämeesi saanut.

Jeesuksen puhetta; Jeesus tuntee omansa ja hänen omansa tuntevat hänen äänensä. Onhan Jeesus Jumalan Sana, luotettava ja varma, kokonansa totuus. Sama Sana, joka tuli lihaan, että olisi Hyvä Paimen verensä kautta.

Näin on kirjoitettu: Hebrealaiskirje:
        13:20 Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen

Jeesus lupasi iankaikkisen elämän niille, jotka syövät hänen lihansa ja juovat hänen verensä:

Näitä asioita antikristuksen henkesi kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.

• Mikaelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

enää päästä Saatanan porttopappien käsien alle.Siitä pitävät huolen Kaikkivaltias Jumala ja hänen Poikansa Jeesus Kristus:

Voisitko paljastaa kuka on se lopun ajan Paavali, jolta olet tuon saatanallisen henkesi saanut?

voi pysyä asiassa ja todeta Raamatusta, kuinka Jumalan Henki siirtyi Paavalin kätten kautta uusille uskoville?

Miksi vähättelet Jumalan Hengen työtä?

Kerro, kuka käski erottaa Paavalin ja Barnabaan lähetystyöhön, ennenkuin heidät siunattiin kättenpäällepanemisin?

• Mikaelsson2 kirjoitti:

voi pysyä asiassa ja todeta Raamatusta, kuinka Jumalan Henki siirtyi Paavalin kätten kautta uusille uskoville?

Miksi vähättelet Jumalan Hengen työtä?

Kerro, kuka käski erottaa Paavalin ja Barnabaan lähetystyöhön, ennenkuin heidät siunattiin kättenpäällepanemisin?

porttokirkoisssa ihmisiä edelleen lähetystyöhön ja kirkon tehtäviin kätten päälle panemisella siunaa?

Se ei ole Kristuksen Henki.

• Mikaelsson2 kirjoitti:

Jeesuksen puhetta; Jeesus tuntee omansa ja hänen omansa tuntevat hänen äänensä. Onhan Jeesus Jumalan Sana, luotettava ja varma, kokonansa totuus. Sama Sana, joka tuli lihaan, että olisi Hyvä Paimen verensä kautta.

Näin on kirjoitettu: Hebrealaiskirje:
        13:20 Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen

Jeesus lupasi iankaikkisen elämän niille, jotka syövät hänen lihansa ja juovat hänen verensä:

Näitä asioita antikristuksen henkesi kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.

niin kuin sinullakin, jotta pysyisit mahdollisimman kaukana Kristuksen Hengen kohtaamisesta:

"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
        iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta.

Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        En minä ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Minä tunnen teidät:
        teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä
        olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne
        ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."

• 25
        TeuvoSuni kirjoitti:

porttokirkoisssa ihmisiä edelleen lähetystyöhön ja kirkon tehtäviin kätten päälle panemisella siunaa?

>>>Se ei ole Kristuksen Henki.

• Aki vaan
        TeuvoSuni kirjoitti:

jotka uskovat, että israelilaisia ja juutalaisia pelastuu vain 144 000?

• Mikaelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Paavalin ja Barnabaan lähetystyöhön ennenkuin kun heidät siunattiin kätten päällepanemisen kautta?

• Mikaelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

niin kuin sinullakin, jotta pysyisit mahdollisimman kaukana Kristuksen Hengen kohtaamisesta:

""Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
        iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta." Jeesus sanoi juutalaisille, jotka syyttivät häntä sapattina parantamisesta.

Noilla sanoilla Jeesus ei suinkaan tarkoita, että saatana tutkituttaisi Jeesukseen uskovilla kirjoituksia.

Berean juutalaiset olivat jalompia kuin Tessalonikan ja tutkivat alati kirjoituksia ja ei senkään takana olut saatana. Mutta saatana sensijaan sai tessalonikan juutalaiset Bereaan kiihottamaan kansaa apostoleja vastaan.

17:10 Mutta veljet lähettivät heti yötä myöten Paavalin ja Silaan Bereaan. Ja kun he olivat saapuneet sinne, menivät he juutalaisten synagoogaan.
        17:11 Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.
        17:12 Ja monet heistä uskoivat, niin myös useat ylhäiset kreikkalaiset naiset ja miehet.
        17:13 Mutta kun Tessalonikan juutalaiset saivat tietää, että Paavali Bereassakin julisti Jumalan sanaa, tulivat he sinnekin yllyttämään ja kiihoittamaan kansaa.

• Porttoko?

6:16 Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
      6:17 Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.

Teuvo on kehuskellut aviorikoksellaan. Siitä voimme päätellä että hän on portto em Raamatunkohdan mukaan.

• Kyllä sinä sen kysymättäkin tiesit. Sillä ei ole tällä palstalla ainuttakaan kaltaistasi siivosyntistä ja Saatanan tekopyhittämää, joka ei tuolla tapahtumalla iloitsisi.

Jos en olisi sattunut olemaan Jumalan valittu, olisin edelleen samassa Saatanan syntivankilassa sinun kanssasi, enkä olisi täällä totuudella tekopyhitettyjä ärsyttämässä.

Mutta kun Jumalan käsittämättömästä suunnitelmasta ja armosta johtuen kuuluin hänen valittuihinsa jo maailman luomisesta alkaen, niin hänpä ei suunnitelmiaan perunut, vaan luki minulle tuosta teosta kuolemantuomion, ja antoipa vielä Saatanankin tulla mukaan omien uhkauksiensa kanssa.

Ja sitten tapahtui se, minkä olen jo monta kertaa kertonut:

"Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon."

Tässä oli lihan himon sovitus. Eikä tässä suinkaan vielä kaikki. Syytätkö Jumalaa parittajaksi, kun hän johdatti minut viideksi vuodeksi luterilaisen kirkon kaikkiin toimintoihin, eli suoraan tämän kansan suurimman hengellisen porton avaraan syliin?

Tämäkin vain siksi, että Pyhä Henki pystyi näyttämään todeksi, ettei tämä mikään Kristuksen seurakunta ole, vaan yksi suuri lopun ajan hengellinen portto.

Tallenna lopuksi muistiisi nämä Jeesuksen sanat kaltaisillesi siivosyntisille ja Saatanan tekopyhittämille:

"Totisesti: portot ja publikaanit menevät Jumalan valtakuntaan ennemmin kuin te."

• gg.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä sinä sen kysymättäkin tiesit. Sillä ei ole tällä palstalla ainuttakaan kaltaistasi siivosyntistä ja Saatanan tekopyhittämää, joka ei tuolla tapahtumalla iloitsisi.

Jos en olisi sattunut olemaan Jumalan valittu, olisin edelleen samassa Saatanan syntivankilassa sinun kanssasi, enkä olisi täällä totuudella tekopyhitettyjä ärsyttämässä.

Mutta kun Jumalan käsittämättömästä suunnitelmasta ja armosta johtuen kuuluin hänen valittuihinsa jo maailman luomisesta alkaen, niin hänpä ei suunnitelmiaan perunut, vaan luki minulle tuosta teosta kuolemantuomion, ja antoipa vielä Saatanankin tulla mukaan omien uhkauksiensa kanssa.

Tässä oli lihan himon sovitus. Eikä tässä suinkaan vielä kaikki. Syytätkö Jumalaa parittajaksi, kun hän johdatti minut viideksi vuodeksi luterilaisen kirkon kaikkiin toimintoihin, eli suoraan tämän kansan suurimman hengellisen porton avaraan syliin?

Tämäkin vain siksi, että Pyhä Henki pystyi näyttämään todeksi, ettei tämä mikään Kristuksen seurakunta ole, vaan yksi suuri lopun ajan hengellinen portto.

Tallenna lopuksi muistiisi nämä Jeesuksen sanat kaltaisillesi siivosyntisille ja Saatanan tekopyhittämille:

Teuvo pilkkaat Jumalaa.
        Sillä Kirkko on Jumalan huone,

Papit on Jumalan palvelijoita,

ei Kristuksen palvelijoita.

• gg. kirjoitti:

Teuvo pilkkaat Jumalaa.
        Sillä Kirkko on Jumalan huone,

Papit on Jumalan palvelijoita,

ei Kristuksen palvelijoita.

Kuitenkin juottavat ihmisparoille Alkon kirkkoviinejä Jeesuksen sovintoverenä. Ja täydestä menee, kun sinäkin heidän perässään kuljet, välittämät tippaakaan Jeesuksen kutsusta:

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
        kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
        hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
        vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
        hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
        synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
        syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
        pahoja tekojaan."

• gg.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kuitenkin juottavat ihmisparoille Alkon kirkkoviinejä Jeesuksen sovintoverenä. Ja täydestä menee, kun sinäkin heidän perässään kuljet, välittämät tippaakaan Jeesuksen kutsusta:

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
        kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
        hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
        vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
        hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
        synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
        syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
        pahoja tekojaan."

Jumala asetti pappeuden, ei saatana.

Ja miksi olet suuttunut Jumalalle. ?

• gg.
        gg. kirjoitti:

Joh. 6:53

Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää.

Jumala asetti ehtoollisen välimiehensä kautta.

Miksi pilkkaat Jumalaa Teuvo.?

• gg. kirjoitti:

kun heistä tulikin Saatanan, eli Baalin palvelijoita:

"Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat: *Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli'!"

"Papit ovat kuin rosvojoukko, joka on asettunut väijyksiin. He tekevät murhia Sikemin tiellä, heidän tekonsa ovat iljettäviä!"

"Te papit, teitä koskee tämä sana: ellette kuuntele minua ettekä vilpittömin
        sydämin kunnioita minun nimeäni, minä annan kirouksen kohdata teitä, minä
        muutan saamanne siunauksen kiroukseksi", sanoo Herra Sebaot.

"Minä lähetän siunauksen tilalle kirouksen, koska ette vilpittömin sydämin kunnioita minua,
        Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne'
        suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne,
        ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon."

Ja Golgatalla oli se päivä, jolloin Jumala heitti pellolle temppelistään
        kaikki papit, jotka tämän maailman jumala Saatana ja hänen Antikristus-poikansa
        heti palkkasivat omiksi palkkapaimenikseen.

Ja tällaista virkaa he hoitavat tänään:

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."

• gg. kirjoitti:

Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää.

ja pahvin makuinen öylätti eivät ole Ihmisen Pojan verta ja lihaa.

• gg.
        gg. kirjoitti:

Hepr. 12:24

ja siellä on uuden liiton välimies Jeesus ja vihmontaveri, joka huutaa, mutta ei kostoa niin kuin Abelin veri.

Jeesus on välimies ihmisen ja Jumalan välissä.

Miksi pelkäät Teuvo Jumalaa.

• gg. kirjoitti:

Hepr. 12:24

ja siellä on uuden liiton välimies Jeesus ja vihmontaveri, joka huutaa, mutta ei kostoa niin kuin Abelin veri.

Jeesus on välimies ihmisen ja Jumalan välissä.

Miksi pelkäät Teuvo Jumalaa.

kun Jumala luki kuolemantuomion ja Saatana esitti omat ukaasinsa, minä todella sain tietääja tuntea, mitä on Jeesuksen veren ja hänen ruumiinsa nauttiminen, kun hän tuli välimieheksi niin Jumalan kuin Saatanankin väliin, ja kummankin tuomiot raukesivat tyhjiin.

Ja sinä vain edelleen etsit Kristuksen ja Jumalan Henkeä 2000 vuoden takaisista kirjoituksista. Miksi et ole pystynyt menemään Kristuksen luokse ja ottamaan häntä vastaan?

• gg.
        TeuvoSuni kirjoitti:

kun heistä tulikin Saatanan, eli Baalin palvelijoita:

"Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat: *Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli'!"

"Papit ovat kuin rosvojoukko, joka on asettunut väijyksiin. He tekevät murhia Sikemin tiellä, heidän tekonsa ovat iljettäviä!"

"Te papit, teitä koskee tämä sana: ellette kuuntele minua ettekä vilpittömin
        sydämin kunnioita minun nimeäni, minä annan kirouksen kohdata teitä, minä
        muutan saamanne siunauksen kiroukseksi", sanoo Herra Sebaot.

"Minä lähetän siunauksen tilalle kirouksen, koska ette vilpittömin sydämin kunnioita minua,
        Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne'
        suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne,
        ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon."

Ja Golgatalla oli se päivä, jolloin Jumala heitti pellolle temppelistään
        kaikki papit, jotka tämän maailman jumala Saatana ja hänen Antikristus-poikansa
        heti palkkasivat omiksi palkkapaimenikseen.

Ja tällaista virkaa he hoitavat tänään:

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."

Ei Jumala ole hyljännyt pappeutta, sinä Teuvo olet käärmeen lumoissa.

Sitten on eri asia kun Jeesus on luonamme lihallisena, ja sinä Teuvo et ole Kristus.

Katso se Limign näkysi, sillä se on annettu sinulle ohjeeksi,
        sinä Teuvo Suni siinä jaat omakustanne kirjojas, niinkuin on käynytkin.
        Se kirja ei oo Jumalan hyväksymä kirja.

• gg.
        TeuvoSuni kirjoitti:

ja pahvin makuinen öylätti eivät ole Ihmisen Pojan verta ja lihaa.

Saatanan mukaan on noin,
        mutta Jumala on säätänyt,
        kunnes Kristus saapuu lihallisena takaisin,
        sen siihen asti on käytävä ehtoollisella.

Markus 14

Jeesus asettaa ehtoollisen
        22 Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Ottakaa, tämä on minun ruumiini." [Matt. 26:26-29; Luuk. 22:14-20; 1. Kor. 11:23-25 : 1. Kor. 14:22-24: Joh. 6:53-56; 1. Kor. 10:16]
        23 Sitten hän otti maljan, kiitti Jumalaa ja antoi heille, ja he kaikki joivat siitä.
        24 Hän sanoi: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan kaikkien puolesta.

.

• gg.
        gg. kirjoitti:

Sitten on eri asia kun Jeesus on luonamme lihallisena, ja sinä Teuvo et ole Kristus.

Tälläinen on lupaus Raamatussa,Jumalan sanassa.

Matteus 24

35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa

Luuk. 21:33

Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.

Psalmit 119

89 Herra, sinun sanasi on ikuinen. Sen luja perusta on taivaassa.

Turha on ihmisen Jumalan sanaa vastaan pullikoida.
        Repii vain itsensä.

• gg. kirjoitti:

jo 700 ennen Jeesuksen tuloa kaikkinen pappeineen, ja Jeesus tullessaan vahvisti tämän hylkäyksen:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä.
        Itse ette mene sisälle, että päästä niitäkään, jotka menisivät.

Jatkakaa toki isiennen tapaan, kunnes mitta on täysi! Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"

"Ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet: - Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on nyt kulmakivi.
        Herralta se on tullut, ja se on ihmeellinen meidän silmissämme.

Tämän takia sanon teille, että Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle,
        joka tekee sen hedelmiä.

Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."

Tämän vertauksen kuultuaan ylipapit ja fariseukset ymmärsivät, että Jeesus puhui heistä.
        He olisivat halunneet ottaa hänet kiinni mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana."

Niin on tänä päivänä koko ihmiskunta ajautunut tuohon samaan paatumuksen tilaan,
        jonka merkkeinä ovat nuo Saatanan heille rakennuttamansa jumalanhuoneet, joissa
        he hengettöminä uskovat palvelevansa Jumalaa, vaikka todellisuudessa palvelevat lihansa
        voimalla Saatanaa ja hänen poikaansa Antikristusta.

Jeesuksella on ainoastaan hänen valitsemiaan todistajia, eikä ainuttakaan liperikaulaista pappia.

• gg. kirjoitti:

Saatanan mukaan on noin,
        mutta Jumala on säätänyt,
        kunnes Kristus saapuu lihallisena takaisin,
        sen siihen asti on käytävä ehtoollisella.

Markus 14

Jeesus asettaa ehtoollisen
        22 Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Ottakaa, tämä on minun ruumiini." [Matt. 26:26-29; Luuk. 22:14-20; 1. Kor. 11:23-25 : 1. Kor. 14:22-24: Joh. 6:53-56; 1. Kor. 10:16]
        23 Sitten hän otti maljan, kiitti Jumalaa ja antoi heille, ja he kaikki joivat siitä.
        24 Hän sanoi: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan kaikkien puolesta.

.

Mutta Saatana toi sen Paavalin kautta yhdeksi porttokirkkojensa suosituksi rituaaliksi, jolla sinäkin naisparka itsesi kylläiseksi tuolla Alkon viinillä täytät.

• gg. kirjoitti:

Tälläinen on lupaus Raamatussa,Jumalan sanassa.

Matteus 24

35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa

Luuk. 21:33

Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.

Psalmit 119

89 Herra, sinun sanasi on ikuinen. Sen luja perusta on taivaassa.

Turha on ihmisen Jumalan sanaa vastaan pullikoida.
        Repii vain itsensä.

Eikä siitä, mitä Saatana tekopyhitettyjensä kautta markkinoi Jumalan sanoina.

• yx.
        TeuvoSuni kirjoitti:

jo 700 ennen Jeesuksen tuloa kaikkinen pappeineen, ja Jeesus tullessaan vahvisti tämän hylkäyksen:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä.

Jatkakaa toki isiennen tapaan, kunnes mitta on täysi! Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!

"Ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet: - Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on nyt kulmakivi.

Tämän takia sanon teille, että Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle,
        joka tekee sen hedelmiä.

Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."

Tämän vertauksen kuultuaan ylipapit ja fariseukset ymmärsivät, että Jeesus puhui heistä.
        He olisivat halunneet ottaa hänet kiinni mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana."

Niin on tänä päivänä koko ihmiskunta ajautunut tuohon samaan paatumuksen tilaan,
        he hengettöminä uskovat palvelevansa Jumalaa, vaikka todellisuudessa palvelevat lihansa

Jeesuksella on ainoastaan hänen valitsemiaan todistajia, eikä ainuttakaan liperikaulaista pappia.

Miksi kopioit sitä saatanan kirjoituttamaa raamattuas jatkuvasti tänne,
        eikö sinulla vanhus raukka ole omaa järkeä enään.

Kun ajattelet tarkkaan sitä Limingan näkyäs, tunnistat siitä itses,
        oli kaksi riviä ihmisiä joille jaat kirjojas,
        toinen rivi maksaa sinulle ja toinen rivi ottaa ilmaiseksi.

Näin on käynyt.

Se henki joka sinulla on ei ole Kristuksen Henki vaan paholaisen.
        Paholainen yrittää kumota Jumalan sanaa joka on Raamatussa.

Ja sen lukee sinun kirjoituksistasi Teuvo.

Otako jo yhteyttä, olet pyytänyt sitä jo 4 kertaa.
        Vai haluatko vielä olla äkeen alla.

.

• yx. kirjoitti:

Miksi kopioit sitä saatanan kirjoituttamaa raamattuas jatkuvasti tänne,
        eikö sinulla vanhus raukka ole omaa järkeä enään.

Kun ajattelet tarkkaan sitä Limingan näkyäs, tunnistat siitä itses,
        oli kaksi riviä ihmisiä joille jaat kirjojas,
        toinen rivi maksaa sinulle ja toinen rivi ottaa ilmaiseksi.

Näin on käynyt.

Se henki joka sinulla on ei ole Kristuksen Henki vaan paholaisen.
        Paholainen yrittää kumota Jumalan sanaa joka on Raamatussa.

Ja sen lukee sinun kirjoituksistasi Teuvo.

Otako jo yhteyttä, olet pyytänyt sitä jo 4 kertaa.
        Vai haluatko vielä olla äkeen alla.

.

ja Saatanan tahdon mukaan Kristuksen Henkeä herjaat, sillä kaikki nämä lainaukset ovat Jeesuksen omia sanoja:

joka tekee sen hedelmiä.

- - -

Mistä yhteydenotosta sinä puhut, oletko ilmoittanut nimesi ja osoitteesi, johon minun pitäisi yhteyttä ottaa?

Tuollaista Limingan näkyä, josta kerrot, en ole koskaan nähnyt. Ainut minkä Pyhä Henki Limingan niittyjen tapaiselta suurelta valkoisen lumen peittämältä hangelta näytti. Oli tämä:

Kun näin mustan käärmeen luikertelevan sen puhtaan valkoisen hangen alle, ja sain käteeni Kristuksen Hengen antaman totuuskepin, jolla loin tuota käärmeen reikää tukia, niin koko hanki romahti kasaan, ja sen peitti mustien käärmeiden lauma, jokainen veti perässään sen porton nimilappua, jonka eksyttäjäksi Saatana oli nuo käärmeensä lähettänyt.

• gg.
        TeuvoSuni kirjoitti:

ja Saatanan tahdon mukaan Kristuksen Henkeä herjaat, sillä kaikki nämä lainaukset ovat Jeesuksen omia sanoja:

joka tekee sen hedelmiä.

- - -

Mistä yhteydenotosta sinä puhut, oletko ilmoittanut nimesi ja osoitteesi, johon minun pitäisi yhteyttä ottaa?

Tuollaista Limingan näkyä, josta kerrot, en ole koskaan nähnyt. Ainut minkä Pyhä Henki Limingan niittyjen tapaiselta suurelta valkoisen lumen peittämältä hangelta näytti. Oli tämä:

Kun näin mustan käärmeen luikertelevan sen puhtaan valkoisen hangen alle, ja sain käteeni Kristuksen Hengen antaman totuuskepin, jolla loin tuota käärmeen reikää tukia, niin koko hanki romahti kasaan, ja sen peitti mustien käärmeiden lauma, jokainen veti perässään sen porton nimilappua, jonka eksyttäjäksi Saatana oli nuo käärmeensä lähettänyt.

>>>Mistä yhteydenotosta sinä puhut,

• gg. kirjoitti:

>>>Mistä yhteydenotosta sinä puhut,

sielläpuskadssa yhteyttä pidät.

Naisparaksi sinua sanon, en pöljäksi akaksi.

• jh.gg.
        TeuvoSuni kirjoitti:

sielläpuskadssa yhteyttä pidät.

Naisparaksi sinua sanon, en pöljäksi akaksi.

2. Moos. 3:3

Silloin hän ajatteli: "Menenpä katsomaan tuota ihmettä. Minkä vuoksi pensas ei pala poroksi?"

Tulen liekkinä kerran ....

Hallelujaa.

• Aki vaan
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mutta Saatana toi sen Paavalin kautta yhdeksi porttokirkkojensa suosituksi rituaaliksi, jolla sinäkin naisparka itsesi kylläiseksi tuolla Alkon viinillä täytät.

"rivissä" kun alkuseurakunnan niin Jeesuksen valitsemat apostolit, kuin jo noin 3000 tuhatta muuta ja joka päivä yhä enemmän, oli niitä jotka mursivat leipää kodeissaan. Ehtoollinen oli jokapäiväinen yhteysateria.

Yhteysateria kuuluu kaikille kristityille edelleen.

• Mikalesson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä sinä sen kysymättäkin tiesit. Sillä ei ole tällä palstalla ainuttakaan kaltaistasi siivosyntistä ja Saatanan tekopyhittämää, joka ei tuolla tapahtumalla iloitsisi.

että kirkko on porttokirkko ja siitä tulee erota mahdollisimman pian. Siinä olet aivan oikeassa, mutta jos Jumalan tarkoitus on sinun kauttasi julistaa kirkosta eroamista, et ole antanut Jumalle mahdollisuutta ja työsi menee hukkaan, koska revit Raamattua kuin mieltä vailla. Et ole kasvanut Sanan mukaiseen pyhitykseen ja
        vedät päällesi Jumalan vihan ja tuomion, koska vääristät Paavalin kirjoituksia, jotka Pyhä Henki on kirjoituksiksi vaikuttanut.

Olet vahvasti kiinni vääryyden siteissä, minkä huomaa siitä, että et voi edes Jumalan Sanan edessä nöyrtyä, vaan vaihdat aina keskustelun aihetta tai jätät vastaamatta, kun tulee umpikuja.

Hengellesesti et ole elossa ja mannasi kuhisee matoja, koska se on vuosikausia vanhaa ja haisee pilaantuneelle.

• gg.

Kuolemaasi saakkako aiot häntä pilkata?

• on pilkkaa vain Saatanalle ja hänen tekopyhittämilleen ihmisille - joita on paljon: "kuin hiekkaa meren rannalla."

Ainakin vielä yhden Saatanan erinomaisen ilosanoman Paavalille Pyhä Henki tänne vielä tuo. Ja sen jälkeen palataankin niihin totuuksiin, joita Paavali Pyhän Hengen koulutusjakson aikana tietoonsa sai.

Kun Pyhä Henki koulutti häntä ainakin tuon 3 vuotta, korkeintaa neljä, ja Saatanan henki 10 vuotta, voidaan tästä ja Paavalin kirjoituksista selvästi todeta, että niistä yksi kolmasosa on totta ja kaksi kolmasosaa valhetta.

• J.J.K.
        TeuvoSuni kirjoitti:

on pilkkaa vain Saatanalle ja hänen tekopyhittämilleen ihmisille - joita on paljon: "kuin hiekkaa meren rannalla."

Ainakin vielä yhden Saatanan erinomaisen ilosanoman Paavalille Pyhä Henki tänne vielä tuo. Ja sen jälkeen palataankin niihin totuuksiin, joita Paavali Pyhän Hengen koulutusjakson aikana tietoonsa sai.

Kun Pyhä Henki koulutti häntä ainakin tuon 3 vuotta, korkeintaa neljä, ja Saatanan henki 10 vuotta, voidaan tästä ja Paavalin kirjoituksista selvästi todeta, että niistä yksi kolmasosa on totta ja kaksi kolmasosaa valhetta.

on sinut noin katkeroittanut?

Mikset mene Golgatalle Jeesuksen verisuihkuun, poloinen, syntinen mies.

• 4+6
        J.J.K. kirjoitti:

Kauhea veren kanssa "mässäilyä", sairasta.

• J.J.K. kirjoitti:

ja sen tekopyhittämille totuus on katkeraa.

Ei Golgatalla enää Jeesuksen veri suihkua. Sen korviketta tarjoavat porttopapit Alkon viineissä. Näin ihanan valheen saatesanoilla:

"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän sielunne ja ruumiinne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"

Eikä yksikään tekopyhitetty todellakaan tiedä minkä herran rauhaan he ovat matkalla.

• 4+6 kirjoitti:

Kauhea veren kanssa "mässäilyä", sairasta.

Mutta kun Saatanalla ei ole mitään muuta, jokka se omansa tekopyhittäisi kuin tuolla 2000 vuotta sitten Golgatan kummulle vuotaneella verellä:

"Jeesuksen Kristuksen kalliilla sovintoverellä minä julistan sinulle kaikki syntisi anteeksi!"

• TeuvoSuni kirjoitti:

Mutta kun Saatanalla ei ole mitään muuta, jokka se omansa tekopyhittäisi kuin tuolla 2000 vuotta sitten Golgatan kummulle vuotaneella verellä:

"Jeesuksen Kristuksen kalliilla sovintoverellä minä julistan sinulle kaikki syntisi anteeksi!"

Enää ei tarvitse olla tuomari, kun pystyn sanomaan ettei sinun syntisi edestä uhria enää ole. Olet perkelettäkin pahempi Pyhän hengen rienaaja.

Hebr. 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

rk. 14:24
        Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.

Rinnakkaisviitteet
        2Moos. 24:8 Niin Mooses otti veren ja vihmoi sitä kansan päälle ja sanoi: "Katso, tämä on sen liiton veri, jonka Herra on tehnyt teidän kanssanne kaikkien näiden sanojen perusteella."
        Jer. 31:31 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton;
        Sak. 9:11 Ja myös sinun vankisi minä sinun liittosi veren tähden päästän pois vedettömästä kuopasta. > Siirry
        Hebr. 8:8 Sillä moittien heitä hän sanoo: "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton,
        Hebr. 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
        Hebr. 13:20 Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

• Devoit kirjoitti:

Enää ei tarvitse olla tuomari, kun pystyn sanomaan ettei sinun syntisi edestä uhria enää ole. Olet perkelettäkin pahempi Pyhän hengen rienaaja.

Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.

Rinnakkaisviitteet
        2Moos. 24:8 Niin Mooses otti veren ja vihmoi sitä kansan päälle ja sanoi: "Katso, tämä on sen liiton veri, jonka Herra on tehnyt teidän kanssanne kaikkien näiden sanojen perusteella."
        Jer. 31:31 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton;
        Sak. 9:11 Ja myös sinun vankisi minä sinun liittosi veren tähden päästän pois vedettömästä kuopasta. > Siirry
        Hebr. 8:8 Sillä moittien heitä hän sanoo: "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton,
        Hebr. 13:20 Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

vielä tänäänkin, ja tuhoonsa asti sillä verellä, jonka hänen palvelijansa Jeesuksesta vuodattivat, koska Kristuksen Henkeä ei voi sinullekaan antaa.

Jos Perkele ajaa ulos Saatanan, kuinka sen valtakunta silloin voisi pysyä pystyssä? Ja pystyssä se pysyy siihen hetkeen saakka, kun sen palvelijat hyökkäävät viimeiseen pyhien leiriin.

"Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki."

Oletko käynytäskettäin SRK:n päämajassa hakemassa syntisi anteeksi, ja samalla tulit saaneeksi heidän saatanallisen veren voimansa?

Tämä mantra sinulta kuitenkin vielä puuttuu:

"Helvettiin menet, jos et meidän joukossa ole syntejäsi tunnustamassa."

• Mikaelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

ja sen tekopyhittämille totuus on katkeraa.

Ei Golgatalla enää Jeesuksen veri suihkua. Sen korviketta tarjoavat porttopapit Alkon viineissä. Näin ihanan valheen saatesanoilla:

"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän sielunne ja ruumiinne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"

Eikä yksikään tekopyhitetty todellakaan tiedä minkä herran rauhaan he ovat matkalla.

antanut anteeksi sinua riepotelleille papeille ja piispoille jne.

Mikset anna anteeksi ja luovu katkeruudestasi?

• Mikaelsson2 kirjoitti:

antanut anteeksi sinua riepotelleille papeille ja piispoille jne.

Mikset anna anteeksi ja luovu katkeruudestasi?

"Älä koskaan pyydä Saatanalta anteeksiantoa."

Pitäisikö minun todella mennä tuon kirkkolakia rikkoneen piispan luokse pyytämään anteeksi sitä, että hän oli pakotettu valheen henki sydämessään tuohon rikokseen ja lähtemään pakoon?

Jeesus Kristus Isänsä kanssa pitää huolen siitä, etten koskaan joudu luopumaan hänen hengestään, joka kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille on katkeruuden, narsismin ja ylpeyden henki.

• psykopaatintunnistaj
        TeuvoSuni kirjoitti:

Pitäisikö minun todella mennä tuon kirkkolakia rikkoneen piispan luokse pyytämään anteeksi sitä, että hän oli pakotettu valheen henki sydämessään tuohon rikokseen ja lähtemään pakoon?

Jeesus Kristus Isänsä kanssa pitää huolen siitä, etten koskaan joudu luopumaan hänen hengestään, joka kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille on katkeruuden, narsismin ja ylpeyden henki.

Olet psykopaatti

• psykopaatintunnistaj kirjoitti:

Olet psykopaatti

on paljon hänen oikean nimensä inhoajia, kuten tämäkin pitkä lista todistaa:

1 liikaa riehuva
        2 paisunut
        3 harhaoppinen
        4 perkeleen lapsi
        5 pahapietari
        6 Helvetin luukkujen lonksuttelija
        7 kiroaja
        8 Helvettiin ohjaaja
        9 säälittävä
        10 Teuvo-parka
        11 soidinlentoaan lentävä epätoivoinen mies
        12 tuomiokiihkoinen houkka
        13 omissa mehuissaan teutaroiva
        14 amok-juoksua juokseva uskonnollinen mies
        15 herjaajahenki
        16 höyryävä
        17 valheprofeetta
        18 röyhkeä
        19 filistealainen syyttäjä
        20 oppi-isä
        21 kiroaja
        22 sunilainen
        23 mutapainija
        24 katkera
        25 palavia nuolia ammuskeleva
        26 Jumalan vastustaja
        27 perkeleen apuri
        28 kaupustelija
        29 luopunut
        30 pimeä
        31 villipeto
        32 ihmisparka
        33 kouristunut
        34 mentaaliongelmainen
        35 rehvastelija
        36 omavanhurskas
        37 teatraalinen
        38 tuomitseva
        39 mahtaileva
        40 sumuttaja
        41 mytologi
        42 fanaattinen löylynlyöjä
        43 ahtaan portin mestari
        44 sielunviholliselle haiseva
        45 vihaaja
        46 aggressiivinen
        47 epätoivoinen
        48 kiroava
        49 verenhimoinen
        50 epätasapainoinen
        51 epänormaali
        52 sairaalloinen
        53 orjuuttaja
        54 täyskahjo
        55 petollinen
        56 ymmärrykseltään pimentynyt
        57 äkseeraaja
        58 elämäkertahorinansa kaupustelija
        59 naurettava jankuttaja
        60 julmuri
        61 valehtelija
        62 eksyttäjä
        63 säälimätön
        64 rakkaudeton
        65 kastehitleristi
        66 suni-evankelista
        67 pahuudessa täysi-ikäinen
        68 sanan ymmäryksessä sikiöasteella
        69 vanhoissa rytkyissä kulkeva
        70 mielivaltainen
        71 ylpeä
        72 tuomari
        73 julkea pilkkaaja
        74 maagikko
        75 anekauppias
        76 petkuttaja
        77 haisevan ja oksettavan harhainen
        78 makaaberi
        79 porttisulkeisten pitäjä
        80 höynäyttäjä
        81 mafioso
        82 remuaja
        83 pilkkaaja
        84 herhiläinen
        85 nylkyri
        86 vanha
        87 äkäinen
        88 raateleva susi
        89 inkvisiittori
        90 turhanpuhuja
        91 niskuroija
        92 poltinraudalla merkitty
        93 tuhoon tuomittu
        94 desperaado
        95 ihmisraunio
        96 valheveli
        97 uhkarohkea
        98 tökerö
        99 kerskailija
        100 pikku-Napoleon
        101 sokea
        102 miinoittaja
        103 palstaterroristi
        104 häirikkö
        105 loruilija
        106 huijari
        107paatunut
        108 pääjehu
        109 piruettimestari
        110 Veljien syyttäjä
        111 taikauskoinen
        112 salakavala
        113 pöyhkeilijä
        114 egoist
        115 raakalainen
        116 tyhjä
        117 säälimätön
        118 ruoskija
        119 hirviö
        120 loitsuja
        121 juonija
        122 itserakas
        123 kiljuva jalopeura
        124 sopankeittäjä
        125 mellastaja
        126 pikkunilkki
        127 monotoninen
        128 haaksirikkoutunut
        129 kulttipomo
        130 uhkapeluri
        131 karmea
        132 vastenmielinen
        133 herodesmainen styränki
        134 kajahtanut
        135 vihainen rakkikoira
        136 kireäpipoinen
        137 näyttelijä
        138 diktaattori
        139 Teuvo-Il Sung
        140 raivokas
        141 megalomaaninen
        142 porttifilosofi
        143väärämielien
        144 härkä
        145 kärppä
        146 kaappari
        147 korppi
        148 merkillinen mies
        149 väärä todistaja

• TeuvoSuni kirjoitti:

on paljon hänen oikean nimensä inhoajia, kuten tämäkin pitkä lista todistaa:

1 liikaa riehuva
        2 paisunut
        3 harhaoppinen
        4 perkeleen lapsi
        5 pahapietari
        6 Helvetin luukkujen lonksuttelija
        7 kiroaja
        8 Helvettiin ohjaaja
        9 säälittävä
        10 Teuvo-parka
        11 soidinlentoaan lentävä epätoivoinen mies
        12 tuomiokiihkoinen houkka
        13 omissa mehuissaan teutaroiva
        14 amok-juoksua juokseva uskonnollinen mies
        15 herjaajahenki
        16 höyryävä
        17 valheprofeetta
        18 röyhkeä
        19 filistealainen syyttäjä
        20 oppi-isä
        21 kiroaja
        22 sunilainen
        23 mutapainija
        24 katkera
        25 palavia nuolia ammuskeleva
        26 Jumalan vastustaja
        27 perkeleen apuri
        28 kaupustelija
        29 luopunut
        30 pimeä
        31 villipeto
        32 ihmisparka
        33 kouristunut
        34 mentaaliongelmainen
        35 rehvastelija
        36 omavanhurskas
        37 teatraalinen
        38 tuomitseva
        39 mahtaileva
        40 sumuttaja
        41 mytologi
        42 fanaattinen löylynlyöjä
        43 ahtaan portin mestari
        44 sielunviholliselle haiseva
        45 vihaaja
        46 aggressiivinen
        47 epätoivoinen
        48 kiroava
        49 verenhimoinen
        50 epätasapainoinen
        51 epänormaali
        52 sairaalloinen
        53 orjuuttaja
        54 täyskahjo
        55 petollinen
        56 ymmärrykseltään pimentynyt
        57 äkseeraaja
        58 elämäkertahorinansa kaupustelija
        59 naurettava jankuttaja
        60 julmuri
        61 valehtelija
        62 eksyttäjä
        63 säälimätön
        64 rakkaudeton
        65 kastehitleristi
        66 suni-evankelista
        67 pahuudessa täysi-ikäinen
        68 sanan ymmäryksessä sikiöasteella
        69 vanhoissa rytkyissä kulkeva
        70 mielivaltainen
        71 ylpeä
        72 tuomari
        73 julkea pilkkaaja
        74 maagikko
        75 anekauppias
        76 petkuttaja
        77 haisevan ja oksettavan harhainen
        78 makaaberi
        79 porttisulkeisten pitäjä
        80 höynäyttäjä
        81 mafioso
        82 remuaja
        83 pilkkaaja
        84 herhiläinen
        85 nylkyri
        86 vanha
        87 äkäinen
        88 raateleva susi
        89 inkvisiittori
        90 turhanpuhuja
        91 niskuroija
        92 poltinraudalla merkitty
        93 tuhoon tuomittu
        94 desperaado
        95 ihmisraunio
        96 valheveli
        97 uhkarohkea
        98 tökerö
        99 kerskailija
        100 pikku-Napoleon
        101 sokea
        102 miinoittaja
        103 palstaterroristi
        104 häirikkö
        105 loruilija
        106 huijari
        107paatunut
        108 pääjehu
        109 piruettimestari
        110 Veljien syyttäjä
        111 taikauskoinen
        112 salakavala
        113 pöyhkeilijä
        114 egoist
        115 raakalainen
        116 tyhjä
        117 säälimätön
        118 ruoskija
        119 hirviö
        120 loitsuja
        121 juonija
        122 itserakas
        123 kiljuva jalopeura
        124 sopankeittäjä
        125 mellastaja
        126 pikkunilkki
        127 monotoninen
        128 haaksirikkoutunut
        129 kulttipomo
        130 uhkapeluri
        131 karmea
        132 vastenmielinen
        133 herodesmainen styränki
        134 kajahtanut
        135 vihainen rakkikoira
        136 kireäpipoinen
        137 näyttelijä
        138 diktaattori
        139 Teuvo-Il Sung
        140 raivokas
        141 megalomaaninen
        142 porttifilosofi
        143väärämielien
        144 härkä
        145 kärppä
        146 kaappari
        147 korppi
        148 merkillinen mies
        149 väärä todistaja

150 itsekehuja
        151 vähäjärkinen
        152 saastainen
        153 alhainen
        154 tökerö
        155 egosentrinen
        156 huijari väärentäjä
        157 taruilija
        158 aseiden paukuttelija
        159 omissa mehuissaan isottelija
        160 massapostittaja
        161 hirmuvaltias
        162 Gestapon otteita käyttävä
        163 ihmissusi
        164 Napoleon-syndroomasta kärsivä
        165 kuolemankankea
        166 jumalan varamies
        167 Jeremia II
        168 kuoleman kalman levittäjä
        169 puskapelle
        170 Pol Potin hengenheimolainen
        171 sunologi
        172 säälittävä
        173 petetty
        174 sepittäjä
        175 itsensä ylentäjä
        176 jumalaton
        177 kenttäoikeuden päätuomari
        178 luikertelija
        179 epäkristillinen
        180 mustan magian harjoittaja
        181 vanha mies
        182 vihollisen orja
        183 perkeleen saran kyntäjä
        184 Baabelin profeetta
        185 teutaroija
        186 kylmä
        188 hyytävä
        188 raaka
        189 kyseenalainen
        190 mätä
        191 koin syömä
        192 korskea kuin Herodes
        193 tunkion kukko
        194 armon halveksuja
        195 Suni&Co.
        196 aamukiroilija
        197 kakkapuheinen
        198 Hitleriin verrattava
        199 toivoton
        200 häviäjä
        201 amatööritason sääprofeetta
        202 teosofisen humpuukin levittäjä
        203 Ruukin rohveetta
        204 maakuntasarjan painija
        205 huuhaa-mies
        206 Ruukin Mooses
        207 verikoira
        208 pyöveli
        209 vaarallinen
        210 häikäilemätön
        211 estoton
        212 sielunsa myynyt
        213 vauhtisokea
        214 vertahyytävä solvaaja
        215 Ruukin Jeremia
        216 narsisti
        217 marttyyria esittävä
        218 tyrkyttäjä
        219 moraaliton sotilas
        220 vihollisen vanki
        221 vihollisen äänitorvi
        222 hapattaja
        223 valheen kylväjä
        224 petturi
        225 viekoittelija
        226 mystikko
        227 ideologi
        228 kapinen susi
        229 vankeudessa viruva
        230 torven töräyttäjä
        231 sirkuspelle
        232 pikku pelinappula
        233 kirologi
        234 valheen liemen litkijä
        235 rappiolla
        236 ilotulittaja
        237 mönjän nakkaaja
        238 porttisulkeisten pitäjä
        239 paise
        240 herhiläinen
        241 runoilija
        242 valhevärssyjen väsääjä
        243 palstajulkimo
        244 nujertaja
        245 häpäisijä
        246 halvaannuttaja
        247 Ruukin karhu
        248 julma
        249 raateleva
        250 kangastus
        251 perkeleen perikuva
        252 luhistuva persoona
        253 uskonnollinen peluri
        254 patologinen valehtelija
        255 pelle-hermanni
        256 sielunvihollisen apuri
        257 porttivahti
        258 empiristi
        259 kiristäjä
        260 fariseus
        261 klovni
        262 tyly
        263 retostelija
        264 lavertelija
        265 satanist
        i266 agitaattori
        267 Havukka-ahon Teuvo
        268 kireä
        269 pakkosyöttäjä
        270 mafioso
        271 outo veikko
        272 kaunainen
        273 show-mies
        274 säälittävä ikämies
        275 oman kunnian etsijä
        276 hörhö
        277 horroksessa
        278 tyrmääjä
        279 römeä seireeni
        280 tyrmäystippojen tarjoaja
        281Ruukin paha Pietari
        282 väärä tuomari
        283 kalifi
        284 ylenkatseellinen
        285 yliannostettu
        286 ihmispolo
        287 ruoskija
        288 kavala
        289 käärme
        290 myrkynkylväjä
        291 yleinen syyttäjä
        292 näkyjen näkijä
        293 kameleontin henki
        294 saatanan siteissä
        295 kukko
        296 rymistelijä
        297 nettisaarnaaja
        298 rappiotilallinen
        299 valheen liemen litkijä
        300 itsensä paisuttaja

Yksi ja tärkein on listasta poissa, sillä tätä ei
        Saatana tälle parhaimmalle ystävälleen kertonut::

301 Saatanan paljastaja.

• 6+2
        Devoit kirjoitti:

Rinnakkaisviitteet

Sanoit jossain kommentissa, että kirjoitat saatanan aina pienellä alkukirjaimella. nyt olet vetäissyt PERKELEEN oikein Caps Lock päällä, tunnetko erityistä kunnioitusta, tätä pimeyden ruhtinasta kohtaan.

• Mikaelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

kaksi asiaa:

Kun totesin, ettet ole antanut koskaan anteeksi sinua riepotelleille papeille ja piispoille jne.

Mikset anna anteeksi ja luovu katkeruudestasi, tarkoitin, että jos olet heistä saanut pahan mielen, voisit antaa anteeksi ja päästä katkeruudestasi.

Koska käännät asian päälaelleen ja esität, ettei saatanalta tarvitse koskaan pyytää anteeksi, kaikki osoittaa, että
        olet vähä-älyinen ja saatana, jolta ei tarvitse anteeksipyydellä.

• Mikaelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

vaan Jumalasta:

Pelastus eli vanhurskaus, joka tulee Jumalalta, uskon kautta, tulee nimenomaan uskon kautta Jeesuksen vereen.

Missä kaksi uskovaa kohtaa, heillä on valkeus keskenänsä ja he voivat julistaa toisilleen Jeesuksen nimessä ja veressä kaikki synnit anteeksi, koska syntinsä valoon tuovan so. syntinsä tunnustavan synnit Jeesuksen veri puhdistaa.

Jos uskova ei valvo, vaan lankeaa, on hänellä silti Puolustaja Isän tykönä, joka on vanhurskas.

Sinä vihaan Jeesusta ja Jumalan vanhurskautta, koska antikristuksen henkesi vihaa Jumalan Sanan lihaantulemista.

• Mikaelsson2 kirjoitti:

kaksi asiaa:

Kun totesin, ettet ole antanut koskaan anteeksi sinua riepotelleille papeille ja piispoille jne.

Mikset anna anteeksi ja luovu katkeruudestasi, tarkoitin, että jos olet heistä saanut pahan mielen, voisit antaa anteeksi ja päästä katkeruudestasi.

Koska käännät asian päälaelleen ja esität, ettei saatanalta tarvitse koskaan pyytää anteeksi, kaikki osoittaa, että
        olet vähä-älyinen ja saatana, jolta ei tarvitse anteeksipyydellä.

ei yksikään piispa tai pappi ole pahoittanut, sillä eivät he ole minua vastaan hyökänneet, vaan sydämessäni asuvaa Kristuksen Totuuden Henkeä vastaan.

Ja tämän Hengen puolesta ei minulla ole valtuuksia heidän syntisiä tekojaan anteeksi antaa.

• 6+2 kirjoitti:

Sanoit jossain kommentissa, että kirjoitat saatanan aina pienellä alkukirjaimella. nyt olet vetäissyt PERKELEEN oikein Caps Lock päällä, tunnetko erityistä kunnioitusta, tätä pimeyden ruhtinasta kohtaan.

ja se ilmenee hänen omiensa raivona totuutta kohtaan.

• jh.
        TeuvoSuni kirjoitti:

ei yksikään piispa tai pappi ole pahoittanut, sillä eivät he ole minua vastaan hyökänneet, vaan sydämessäni asuvaa Kristuksen Totuuden Henkeä vastaan.

Ja tämän Hengen puolesta ei minulla ole valtuuksia heidän syntisiä tekojaan anteeksi antaa.

Ef. 4:32

Olkaa toisianne kohtaan ystävällisiä ja lempeitä ja antakaa toisillenne anteeksi, niin kuin Jumalakin on antanut teille anteeksi Kristuksen tähden.

• Mikaelsson2
        TeuvoSuni kirjoitti:

ja katkera mieli pappeja vastaan. Sinähän itkit katkerasti, kun lähdit Rimpiläisen huoneesta. (siitä olet itse kertonut kirjekokoelmassasi "Älä heitä pelkää")

Anna piispalle anteeksi ja papeille myös ja pääset selville vesille ja irti valheen verkoista. Ellet anna ihmisille anteeksi, jotka ovat sinua kohtaan olleet kovia ja ymmärtämättömiä vaikkakin jumalattomuudessaan, et saa myöskään Jumalalta anteeksi.

• tuhat ja yksi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Olet itsesi aivopessyt noilla uskonkäsiteilläsi etkä aina ymmärrä todellisuutta, etkä myöskään vähäisessäkään määrin toisella tapaa ajattelevia.

Niin se vaan on Teuvo jotta ,kaltoinkohtelemaksi joutuneen tulee antaa anteeksi, muutoin tuo katkeruus ei poistu vaan sillä on tapana jopa kasvaa entisestään.

Ei sinun tarvitse välttämättä mennä piispan eteen pyytämään sitä jotta haluat antaa anteeksi sen jotta olet loukannut Teuvo Sunia - eipä ei !

Vaan sisimmässään tulee antaa anteeksi ja sen kun pystyy tekemään niin jo alkaa helpottamaan eikä katkeruus astu esiin, tuo Jeesukseen loukkauksen siirtäminen on tekosyy ,- tekosyy siihen jotta ei tarvitse nöyrtyä ja antaa anteeksi loukkaajalleen.

Uskovilla on paha harhakäsitys jotta heissä asuvaa Jumaluutta vastaan on loukattu ja kuitenkin tosiasiassa ihmisen itsekkyyttä vastaan on loukkaus tapahtunut ja siitä alkaa vihanpito ,joka kestää ja kestää ja sitä saa sitten kertoa vaikka vielä ties kuinka monta vuotta vielä ja vihanpito jatkuu ja vaatii viattomien ihmisten solvaamista tääläkin ja tuo solvaaminen ruokkii sitä anteeksiantamattomuuden luonten piirrettä ihmisessä.

Ja kun tämän antteksiantamisen teet kaikkia sinua loukanneita kohtaan , silloin pääset siitä "Pyhän Henkesi harhasta" ja "Pyhä Henkesi" vapauttaa sinut myös tästä netti riippuvuudesta johon olet ehkä joutunut. ?

• 6 plus 19
        6+2 kirjoitti:

Tuo ruma sana Caps Locilla. Tunnetko erityistä kiinnostusta tuota otusta kohtaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      434
      6173
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      87
      5480
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      51
      4477
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      54
      3996
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      80
      3983
    6. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3616
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3549
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      121
      3274
    9. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3251
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2309
    Aihe