http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194667066954/artikkeli/nuorten hyokkayksesta perheen kimppuun iso oikeusjuttu.html
Kokemäki/Kuurola
16
1503
Vastaukset
- Järjestys
Hyvä, että saadaan järjestystä Kuurolaankin. Uskallan paremmin muuttaa takaisin. Tuolloin -80-luvulla oli kuri ja järjestys, ja kaikki toimi.
Nyt väkivalta ja rikollisuus rehottavat koko Suomessa, kun poliisikiintiöitä leikattiin, jotta kansalaisten turvallisuus vaarantuisi. Sitä se Kokoomus teettää.- Tosi järjestys
Menneet mykiksi?
Ei Kokoomus poliisien määrää leikkaa eikä jarjestyksenpitoa vastusta kyllä se on täysin nämä vasemmistopiirit jotka ministeriöissä ja muualla hääräävät ja toimivat niin että viranomaisten työ vaikeutuu, oikeusistuimet etääntyvät kansan oikeustajusta ja rahat menevät byrokratian ylläpitoon.
Kokoomus kannattaa semmoista systeemiä että jos ei joku pysty olemaan siten kuin on sovittu niin sitten pitää sopimusrikkkojan kohdalta rajoittaa vapauksia. Oikeistolaiseen liittyy olennaisesti aina vastuu ja vapaus, ne kulkee yhdessä ja jos ei vastaa mistään niin ei oikein voi olla vapauksiakaan.
Vasurit ne on jotka tahtoo vain vapauksia vähemmistöille ja porukan sääntöjen rikkojille - lainkuuliaisille ne tarjoo vaan kieltoja. - Tervo
Tosi järjestys kirjoitti:
Menneet mykiksi?
Ei Kokoomus poliisien määrää leikkaa eikä jarjestyksenpitoa vastusta kyllä se on täysin nämä vasemmistopiirit jotka ministeriöissä ja muualla hääräävät ja toimivat niin että viranomaisten työ vaikeutuu, oikeusistuimet etääntyvät kansan oikeustajusta ja rahat menevät byrokratian ylläpitoon.
Kokoomus kannattaa semmoista systeemiä että jos ei joku pysty olemaan siten kuin on sovittu niin sitten pitää sopimusrikkkojan kohdalta rajoittaa vapauksia. Oikeistolaiseen liittyy olennaisesti aina vastuu ja vapaus, ne kulkee yhdessä ja jos ei vastaa mistään niin ei oikein voi olla vapauksiakaan.
Vasurit ne on jotka tahtoo vain vapauksia vähemmistöille ja porukan sääntöjen rikkojille - lainkuuliaisille ne tarjoo vaan kieltoja.Miksi joka keskustelussa otetaan nykyisin esille muinaisjäänne vasemmisto vs. oikeisto -vastakkainasettelusta? Kaiken lisäksi vieläpä täysin mutulla ja vailla minkäänlaista totuuspohjaa. Vasemmisto ei ole tällä haavaa asioista päättämässä, mutta eipä tuo Kokoomuskaan ole tainnut nyt juuri poliisien määrää ihmeemmin leikata.
Mitä tulee tähän nuorten oikeuden omiin käsiin ottamiseen; he toki toimivat lain mukaan väärin, mutta ymmärän täysin heidän toimintansa.
Tapahtuneessa sen verran paljon osallisia mukana, että puoluekantojakin löytynee jokaiselle jokin, ei sotketa niitä nyt tähän. - Holmlund leikkasi
Tervo kirjoitti:
Miksi joka keskustelussa otetaan nykyisin esille muinaisjäänne vasemmisto vs. oikeisto -vastakkainasettelusta? Kaiken lisäksi vieläpä täysin mutulla ja vailla minkäänlaista totuuspohjaa. Vasemmisto ei ole tällä haavaa asioista päättämässä, mutta eipä tuo Kokoomuskaan ole tainnut nyt juuri poliisien määrää ihmeemmin leikata.
Mitä tulee tähän nuorten oikeuden omiin käsiin ottamiseen; he toki toimivat lain mukaan väärin, mutta ymmärän täysin heidän toimintansa.
Tapahtuneessa sen verran paljon osallisia mukana, että puoluekantojakin löytynee jokaiselle jokin, ei sotketa niitä nyt tähän.Nimenomaan ministeri Holmlund (kok.) leikkasi poliisikiintiöitä. Siksi se oli esillä.
Mainitsemasi vasemmisto-oikeisto-vastakkainasettelun esiinotto oli järkevä toteamus. - impineiti
Holmlund leikkasi kirjoitti:
Nimenomaan ministeri Holmlund (kok.) leikkasi poliisikiintiöitä. Siksi se oli esillä.
Mainitsemasi vasemmisto-oikeisto-vastakkainasettelun esiinotto oli järkevä toteamus.tämä keskustelu nyt vähän mennyt ohi alkupetäisestä jutusta
- orjat sorron yöstä..
Holmlund leikkasi kirjoitti:
Nimenomaan ministeri Holmlund (kok.) leikkasi poliisikiintiöitä. Siksi se oli esillä.
Mainitsemasi vasemmisto-oikeisto-vastakkainasettelun esiinotto oli järkevä toteamus.Nimenomaan ministeri Holmlund (kok.) leikkasi poliisikiintiöitä.
MITÄ???
Holmlundin aikana on lisätty sata poliisin työpaikkaa, joten otappa asioista selkoa ennen kuin täällä alat.
- nuoriso=ongelma
Missä nuoriso, siellä ongelma
- ikinuori*
tarvittaessa kukitan jokaisen tästä porukasta joka kävi kyläilemässä.
silmä silmästä, hammas hampaasta.
mikä olikaan se alkuperäinen syy.
lukekaa läksynne ensin, saatatte oppiakin jotain.
tv. ei kenenkään nuoren vanhempi, ei itse kukaan nuorista, vaan kyllästynyt silusilutaputapu toimenpiteisiin ko.perheen kohdalla. - iivanajulmaa
ikinuori* kirjoitti:
tv. ei kenenkään nuoren vanhempi, ei itse kukaan nuorista, vaan kyllästynyt silusilutaputapu toimenpiteisiin ko.perheen kohdalla.nimenomaan "silusilutaputapu toimenpiteitä". yksi perheen "vähäjärkisistä" ei ole muuta tuomiota saanutkaan kuin yhdyskuntapalvelua. eikö nyt olisi jo aika ojentaa tuotakin idioottia. mutta SUURI KIITOS JA KUNNIA porukalle joka otti oikeuden omiinkäsiinsä kun viranomaiset eivät tee mitää. Linnan juhliin (itsenäisyyspäivä) teidät pitäisi kutsua
- utelias(ko)
ikinuori* kirjoitti:
tv. ei kenenkään nuoren vanhempi, ei itse kukaan nuorista, vaan kyllästynyt silusilutaputapu toimenpiteisiin ko.perheen kohdalla.Mikä se syy sitten oli?
- Asian tunteva
iivanajulmaa kirjoitti:
nimenomaan "silusilutaputapu toimenpiteitä". yksi perheen "vähäjärkisistä" ei ole muuta tuomiota saanutkaan kuin yhdyskuntapalvelua. eikö nyt olisi jo aika ojentaa tuotakin idioottia. mutta SUURI KIITOS JA KUNNIA porukalle joka otti oikeuden omiinkäsiinsä kun viranomaiset eivät tee mitää. Linnan juhliin (itsenäisyyspäivä) teidät pitäisi kutsua
Kunet mitään mistään tiedä.
- jsusoakaj
Asian tunteva kirjoitti:
Kunet mitään mistään tiedä.
arvaakkaan kuinka hyvin tiedän ko. perheen asiat ja edesottamukset
- Paikkakunnalta
TÄHÄN ON MENTY. Tietänee varmaan jokainen mikä on Suomessa tuomio raiskauksesta ja häväistään nainen , jolle aiheutetaan vielä elinikäiset vammat.
Totuus, jos on puuttuminen raiskauksen tähden, niin ymmärrän nuorten puolustavan, koska on oikeus mikä on ja jos vielä kyseinen perhe on aiheuttanut muitakin ongelmia.
Totuus, jos siis on raiskaus pelkästään. Olen kohdannut 80-luvulla itse naisen joka sanoi , että ex mies raiskasi ja hän soitti poliisille, joka totesi vain, ,, vai raiskasi Onko muuttunut paljon asenteet ja tuomiot, ehkä on , muttei tarpeeksi. Terroristina naapuri, niin samoin pitäisi, mutta tarvitaan viisautta ja oikeudenmukaisuutta. Lain laatijat ja päättäjät herätkää, on vielä vähän aikaa, Irlannissa kansa on ottanut oikeuksia , jotka kuuluisivat järjestyksenvalvojille , diilereihin nähden, niin miksihän.
Mies ja en- roskapotsiropotti
Raiskatulle ehkä oikeutta hakeakaan vaan ehkä se stereojuttu olikin koko jutun liiikkeelle saanut kipinä - ehkäpä eivät aikoneet mitään mutta kun tilanne meni siihen suuntaan kuin meni niin sellaista sitten sattui, nuorisoporukka on aika lailla helposti provosoituvaa jos on enemmän samalla paikalla.
Missäpäin Kuurolaa tää sattui, kuukkelin kartta näköjään kyllä näyttää risteystä siellä missä on suora ja suoraa siellä missä on tienhaaara. Että ei sikäli vaaraa että tuntemattomat löytäis...
Vaikka aika lailla hitaammin lämpiävää ovat kuin etelämpänä.
- gdfögjköjh
ottakaas ny huomioon sit toiki et 22 syytetään siit asiasta ja perheessä oli sillon 5 ihmistä kotona. olisko niittenki kannattanu mennä sinne vähä pienemmäl porukal vai oliks se vaan sitä et ku pelotti stanasti et saa turpaa ite :)
- Mitäny
Kuinka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288