Omat kokemukseni

Pelokas merkitty

Päätimpä nyt rohkaista itseäni ja kirjoittaa omat kokemukseni tänne.

Olen 29 vuotias mies etelä suomesta ja minulla on ollut koko ikäni sellainen olo että "en kuulu tänne". Sitä on todella vaikea selittää tarkemmin, mutta olen esim. nähnyt lapsesta asti unia jossa elän aivan toisessa maailmassa / toisella planeetalla jonka muut asukkaat ovat paljon minua pienempiä ja heiveröisempiä ja väriltään harmaita. Se paikka poikkeaa aika paljon tästä meidän todellisuudesta, esimerkiksi taivas on violetin värinen ja siellä on aina hämärää. Ei siis ole yötä ja päivää. Taivaalla loistaa 4 kuuta jotka valaisevat samalla tavalla kuin meidän kuu. Kasvillisuutta siellä ei juuri ole, mutta huikeita kivi rakennelmia sitäkin enemmän. Saattaa kuulostaa uskomattomalta, mutta meidän Egyptin pyramidit ovat kuin "hiiren paskoja" niiden rinnalla. Ja siis nämä unet alkoivat jo varhais nuoruudessa ennen kuin olin kuullutkaan tai nähnyt elokuvia muukalaisista ja ufoista. Ja näitä unia on jatkunut tähän päivään asti.

No mutta sitten itse asiaan joka säikäytti minut pahemman kerran.
Eli: Tällä viikolla ti-ke yönä en saanut unta koska olin nukkunut töiden jälkeen parin tunnin päiväunet. Pyörin sängyssä ja tuskailin koska uni ei tullut millään. Sitten yhtäkkiä kroppani läpi meni lämmin aalto ja aloin kuulla puhetta päässäni. Se ei ollut suomea, muistutti lähinnä arabiaa tai jotain.. Niin hämmästyttävää kuin se onkaan niin minä ymmärsin sitä kieltä. He sanoivat about: Älä lapsi pelkää, meidän on merkittävä sinut, koska tarvitsemme kehoasi hyöhemmin. Emme vahingoita sinua, sinussa virtaa meidän energia. Sitten tunsin kihelmöintiä vasemmassa käsivarressa joka muuttui pikkuhiljaa kirvelyksi. Sen jälkeen seuraava mitä tajusin oli kun heräsin klo:08.20 vaikka olisi pitänyt herätä 05.00..

Mutta tänään se kaikesta jännin tapahtui: Saunassa istuessani ja ensimmäisiä löylyjä heittäessäni vasenta käsivartta alkoi kutista vähän kainalosta alas päin hauiksen vastapäätä. Aikani raavin sitä kunnes katsoin kättäni.. Silloin oli lähteä jalat alta! Kädessäni on F kirjainta muistuttava kuvio joka on vaakatasossa ja jonka vasemmasta pysty viivasta lähtee kolmas viiva alas 45 asteen kulmassa. Ja pitkän vaakataso viivin oikeassa reunassa on kaksi pistettä, jälkimmäinen isompi.

Se on ikään kuin poltettu merkki, mutta mitään kipua ei tunnu, vain kutinaa.

En tiedä miten tästä eteenpäin.?

Ja anteeksi jos kirjoitukseni oli vähän tökeröä, mutta en ole mikään kirjailija

Ps. Uskaltaiskohan jo mennä nukkumaan.

283

15733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullu tarkkailtu

      Miksi olet pelossasi? Lue David Icken kirjoja ni alkaa valkenemaan paremmin hereillä ollessakin tää maailma....

      Mua vituttaa vaan tää yksityisyyden puute, kun ne on menneet mun pääni sisässä.. Hullujen hommaa nukkuminen, mitä se uni edes on?

    • DarkSkepo

      Takerrun nyt vain pariin kohtaan.

      >>Kasvillisuutta siellä ei juuri ole, mutta huikeita kivi rakennelmia sitäkin enemmän.>Kädessäni on F kirjainta muistuttava kuvio joka on vaakatasossa ja jonka vasemmasta pysty viivasta lähtee kolmas viiva alas 45 asteen kulmassa.>Se on ikään kuin poltettu merkki, mutta mitään kipua ei tunnu, vain kutinaa.

      • idiootti...

        ihan näin takerrun inun "loogisiin" päätelmiin :) En nyt puolusta mutta ärsyttää kun ihmiset pätee täällä

        1. sun toi ilmakehä happipaska, oletko kuullut sellaista että vain tämänkaltainen elämä joka elää maalla tarvitsee happea, eivätkä edes kaikki maassa asustavat bakteeritkaan sitä tarvitse vaan kuolevat hapessa.

        2. kirjoittaja ei sanonut että siinä kädessä on juuri kirjain F, vaan F-kirjaimen tapainen joten haista paska kun et osaa lukea ja alat pätemään :)

        Kiitos


      • ....

        Osoittavatko vaakatasoon käännetyn F-kirjaimen sakarat oikealle?


      • mäkin oon paskantaja

        Ja sinä olet riittävästi kirjoittanut tietääkseni, että perseestäsi tunkee ulos toisinaan mustaa haisevaa paskaa


      • bvcxdcfghnjmbvcxvb
        idiootti... kirjoitti:

        ihan näin takerrun inun "loogisiin" päätelmiin :) En nyt puolusta mutta ärsyttää kun ihmiset pätee täällä

        1. sun toi ilmakehä happipaska, oletko kuullut sellaista että vain tämänkaltainen elämä joka elää maalla tarvitsee happea, eivätkä edes kaikki maassa asustavat bakteeritkaan sitä tarvitse vaan kuolevat hapessa.

        2. kirjoittaja ei sanonut että siinä kädessä on juuri kirjain F, vaan F-kirjaimen tapainen joten haista paska kun et osaa lukea ja alat pätemään :)

        Kiitos

        Mikäs tuossa noin koville otti? Taidat olla sekopää...


      • KGKG
        mäkin oon paskantaja kirjoitti:

        Ja sinä olet riittävästi kirjoittanut tietääkseni, että perseestäsi tunkee ulos toisinaan mustaa haisevaa paskaa

        Muukalais auto merkitsi myös kun hitsasin helmaa ja matto kärähti minkä taputtelin sammuksiin ja hanskan varsi kärähti.Kaverin merkitsi takka kun kännipäissään heitti lipat


      • MR
        idiootti... kirjoitti:

        ihan näin takerrun inun "loogisiin" päätelmiin :) En nyt puolusta mutta ärsyttää kun ihmiset pätee täällä

        1. sun toi ilmakehä happipaska, oletko kuullut sellaista että vain tämänkaltainen elämä joka elää maalla tarvitsee happea, eivätkä edes kaikki maassa asustavat bakteeritkaan sitä tarvitse vaan kuolevat hapessa.

        2. kirjoittaja ei sanonut että siinä kädessä on juuri kirjain F, vaan F-kirjaimen tapainen joten haista paska kun et osaa lukea ja alat pätemään :)

        Kiitos

        Ohhoh, onko huono päivä? Jos noin harmittaa, pane pipo päähän ja ulkoile.


      • Micke..1
        idiootti... kirjoitti:

        ihan näin takerrun inun "loogisiin" päätelmiin :) En nyt puolusta mutta ärsyttää kun ihmiset pätee täällä

        1. sun toi ilmakehä happipaska, oletko kuullut sellaista että vain tämänkaltainen elämä joka elää maalla tarvitsee happea, eivätkä edes kaikki maassa asustavat bakteeritkaan sitä tarvitse vaan kuolevat hapessa.

        2. kirjoittaja ei sanonut että siinä kädessä on juuri kirjain F, vaan F-kirjaimen tapainen joten haista paska kun et osaa lukea ja alat pätemään :)

        Kiitos

        En joo tosissaan tajua mikä täällä ihmisiä vaivaa kun pitää päteä joka helvetin pilkusta ja kirjaimesta. ja sit just toi darkskepo. voi sua, mene muualle pätemään, vaikka ulkoilmaan, tekis sulle varmaan ihan hyvää!!


      • hmmh

        Se on fotosynteesi, ei photosynteesi. Ja muilla planeetoilla voi kehittyä erilaisia elämänmuotoja jotka hengittää jotain muuta kuin happea. Vaikka maapallolla eliöt hengittää happea evoluution tuloksena, ei se tarkoita ettei muuta voisi hengittää. Riippuu ihan planeetan evoluuiosta millä tavalla eliöt on menestynyt. Maapallon evoluutio on johtanut tähän tulokseen missä nyt ollaan, mutta ihan hyvin se olis voinut olla ihan erilainen. Sattumalla on suuri vaikutus evoluutiossa. Lisäksi se oli uni, ei todellinen paikka ja unet tunnetusti on hieman sekavia ja ei järkeviä. Jos näet unta että voit lentää et sie siihen oikeasti pysty. Unet ei ole loogisia.


      • eis aa ruokia
        Micke..1 kirjoitti:

        En joo tosissaan tajua mikä täällä ihmisiä vaivaa kun pitää päteä joka helvetin pilkusta ja kirjaimesta. ja sit just toi darkskepo. voi sua, mene muualle pätemään, vaikka ulkoilmaan, tekis sulle varmaan ihan hyvää!!

        Trolleja ei saa ruokkia!
        Ihmettelen miksei suomi24:n ylläpito koskaan tajua sitä!!


      • laithhi skepo
        hmmh kirjoitti:

        Se on fotosynteesi, ei photosynteesi. Ja muilla planeetoilla voi kehittyä erilaisia elämänmuotoja jotka hengittää jotain muuta kuin happea. Vaikka maapallolla eliöt hengittää happea evoluution tuloksena, ei se tarkoita ettei muuta voisi hengittää. Riippuu ihan planeetan evoluuiosta millä tavalla eliöt on menestynyt. Maapallon evoluutio on johtanut tähän tulokseen missä nyt ollaan, mutta ihan hyvin se olis voinut olla ihan erilainen. Sattumalla on suuri vaikutus evoluutiossa. Lisäksi se oli uni, ei todellinen paikka ja unet tunnetusti on hieman sekavia ja ei järkeviä. Jos näet unta että voit lentää et sie siihen oikeasti pysty. Unet ei ole loogisia.

        Hereillä oleminen maanilmakehässä on kaikkea muuta kuin järkevä uni. Sen nyt tietävät kaikki luonnon kanssa tekemisissä olleet.


      • Olkaapa hyvä
        idiootti... kirjoitti:

        ihan näin takerrun inun "loogisiin" päätelmiin :) En nyt puolusta mutta ärsyttää kun ihmiset pätee täällä

        1. sun toi ilmakehä happipaska, oletko kuullut sellaista että vain tämänkaltainen elämä joka elää maalla tarvitsee happea, eivätkä edes kaikki maassa asustavat bakteeritkaan sitä tarvitse vaan kuolevat hapessa.

        2. kirjoittaja ei sanonut että siinä kädessä on juuri kirjain F, vaan F-kirjaimen tapainen joten haista paska kun et osaa lukea ja alat pätemään :)

        Kiitos

        Et ehkä tajua, mutta itse nimenomaan tärkeilit nyt oikein huolella. Ihan vaan tiedoksi.


      • eis aa ruokia kirjoitti:

        Trolleja ei saa ruokkia!
        Ihmettelen miksei suomi24:n ylläpito koskaan tajua sitä!!

        Luultavasti tajuaakin oikein hyvin. Trolliväittelyistä saadaan kivasti näyttökertoja mainoksille. Eniron lakiosasto käy sitten välillä napsimassa pahimmat ylilyönnit pois.


    • nämä teet nyt

      Miten te jaksatte lässyttää paskaa?

      • DarkSkepo

        Aivan näin! Kaikki tälläiset puheet on ammuttava heti alas koska kyllä sen jo täysijärkinen tietää että nämä ovat höpö höpöä.

        Tälläiset deluusiot ovat omiaan leviämään muutenkin jo harhaisten mielessä.

        Abduktiot selittyvät suuriltaosin unihalvauksilla. Tästä on ihan tieteellisiä tutkimuksiakin.


      • Astr.Matkailija
        DarkSkepo kirjoitti:

        Aivan näin! Kaikki tälläiset puheet on ammuttava heti alas koska kyllä sen jo täysijärkinen tietää että nämä ovat höpö höpöä.

        Tälläiset deluusiot ovat omiaan leviämään muutenkin jo harhaisten mielessä.

        Abduktiot selittyvät suuriltaosin unihalvauksilla. Tästä on ihan tieteellisiä tutkimuksiakin.

        Mielikuvitusta.

        Faktat:
        - Abduktiot ovat mielensisäisiä psyykkisiä ilmiöitä.
        - Ufot ovat mielensisäisiä psyykkisiä ilmiöitä suurimmaksi osaksi.


      • DarkSkepo
        Astr.Matkailija kirjoitti:

        Mielikuvitusta.

        Faktat:
        - Abduktiot ovat mielensisäisiä psyykkisiä ilmiöitä.
        - Ufot ovat mielensisäisiä psyykkisiä ilmiöitä suurimmaksi osaksi.

        Subjekti vai objekti.

        Nauraahan tälle jo lampaatkin. Nyt lunta kolaamaan. Illalla tulee hyvää ohjelmaa televisiosta.


      • kokkeemus
        DarkSkepo kirjoitti:

        Aivan näin! Kaikki tälläiset puheet on ammuttava heti alas koska kyllä sen jo täysijärkinen tietää että nämä ovat höpö höpöä.

        Tälläiset deluusiot ovat omiaan leviämään muutenkin jo harhaisten mielessä.

        Abduktiot selittyvät suuriltaosin unihalvauksilla. Tästä on ihan tieteellisiä tutkimuksiakin.

        He, jotka ymmärtävät tulkitsemaasi "hopöhöpöö", tajuavat asiat yhdestä lauselmasta, mutta ei oo katsominen kirjanoppineisuuteen, jos kokonaistajuntaa ei omaa ihminen noihin monelle niin outohin
        asiayhteyksiin.


      • Kuulkaas nyt... -.-
        DarkSkepo kirjoitti:

        Aivan näin! Kaikki tälläiset puheet on ammuttava heti alas koska kyllä sen jo täysijärkinen tietää että nämä ovat höpö höpöä.

        Tälläiset deluusiot ovat omiaan leviämään muutenkin jo harhaisten mielessä.

        Abduktiot selittyvät suuriltaosin unihalvauksilla. Tästä on ihan tieteellisiä tutkimuksiakin.

        ...Kädessä on POLTTOMERKKI! On myös tieteellisesti todistettu, että muuallakin kun Maassa voi olla elämää!
        Juttu voi olla tottakin! Kaikki tälläinen ei välttämättä ole höpöhöpöä! Tämä on minun mielipiteeni. Minä uskon kirjoittajaa, ja olen sitä mieltä, että jos joku kirjoittaa täöllaista, eikä joku usko, niin ei tärvi tulla tänne haukkumaan hulluksi!!!


      • trololoo
        Astr.Matkailija kirjoitti:

        Mielikuvitusta.

        Faktat:
        - Abduktiot ovat mielensisäisiä psyykkisiä ilmiöitä.
        - Ufot ovat mielensisäisiä psyykkisiä ilmiöitä suurimmaksi osaksi.

        tsk tsk.
        ei ois uskonu että pitää vielä tässäkin vaiheessa muistuttaa mitä sana ufo tarkoittaa.

        sanakirja käteen ja opetelkaa jo viimeinkin.

        itse aiheesta, totta tai tarua... mitä sitten?
        antaa kaikkien kukkien kukkia, heikoimmat yksilöt kuihtuu ensin pois, kun jättää huomiotta.


      • Tsemppiä !
        Kuulkaas nyt... -.- kirjoitti:

        ...Kädessä on POLTTOMERKKI! On myös tieteellisesti todistettu, että muuallakin kun Maassa voi olla elämää!
        Juttu voi olla tottakin! Kaikki tälläinen ei välttämättä ole höpöhöpöä! Tämä on minun mielipiteeni. Minä uskon kirjoittajaa, ja olen sitä mieltä, että jos joku kirjoittaa täöllaista, eikä joku usko, niin ei tärvi tulla tänne haukkumaan hulluksi!!!

        Totta kirjoittaja puhuu, hieno juttu, kun selvisi minullekin, että joillain on tuollaisia kokemuksia. Miksi ihmeessä se pitäisi valheeksi tai sairaudeksi todistaa? Jos ihminen näin sen kokee, niin pitäähän häntä uskoa eikä alkaa mollata.... ( oikeaa suomea!). Osoittaa todellista rohkeutta kertoa ongelmistaan muillekin, ei ole yksin. Täällä näyttää olevan suurin osa idiootteja, jotka vain pilkkaavat sellaisia ihmisiä, joilla on poikkeavia kokemuksia! Olen tässä muutaman vuosikymmenen jo odottanut, että minullekin tulisi jokin "kolmannen asteen yhteys".....


      • nbvcxzsxdfghjnhbvcv
        Kuulkaas nyt... -.- kirjoitti:

        ...Kädessä on POLTTOMERKKI! On myös tieteellisesti todistettu, että muuallakin kun Maassa voi olla elämää!
        Juttu voi olla tottakin! Kaikki tälläinen ei välttämättä ole höpöhöpöä! Tämä on minun mielipiteeni. Minä uskon kirjoittajaa, ja olen sitä mieltä, että jos joku kirjoittaa täöllaista, eikä joku usko, niin ei tärvi tulla tänne haukkumaan hulluksi!!!

        Laittakaas nyt konkreettista todistetta tulemaan, kun kerrankin on sellainen. Ehdottomasti uutislähetykseen menet samantien. Ainiin, se harhaisten illuminaatti vai mikä se oli...


      • ilkka..
        Kuulkaas nyt... -.- kirjoitti:

        ...Kädessä on POLTTOMERKKI! On myös tieteellisesti todistettu, että muuallakin kun Maassa voi olla elämää!
        Juttu voi olla tottakin! Kaikki tälläinen ei välttämättä ole höpöhöpöä! Tämä on minun mielipiteeni. Minä uskon kirjoittajaa, ja olen sitä mieltä, että jos joku kirjoittaa täöllaista, eikä joku usko, niin ei tärvi tulla tänne haukkumaan hulluksi!!!

        miten se, et jos jossain avaruudessa on elämää, ei se liity näihin sun mielihuvitus juttuihin mitenkään.. vai meinaatko, että muukalaiset ekana sun makkarissa, ja saunassa liikkus? eiköhän avaruudessa ole mielenkiintoisempaakin nähtävää..


      • vitutsiitä
        Kuulkaas nyt... -.- kirjoitti:

        ...Kädessä on POLTTOMERKKI! On myös tieteellisesti todistettu, että muuallakin kun Maassa voi olla elämää!
        Juttu voi olla tottakin! Kaikki tälläinen ei välttämättä ole höpöhöpöä! Tämä on minun mielipiteeni. Minä uskon kirjoittajaa, ja olen sitä mieltä, että jos joku kirjoittaa täöllaista, eikä joku usko, niin ei tärvi tulla tänne haukkumaan hulluksi!!!

        HAHAHA Mitäköhän vittua sä selität ??
        Ettekö te saatana ihmiset oikeasti tajua vai leikittekö tyhmää ??!!
        Tämän jutun kirjoittaja on trolli ja sillä selvä.
        Ei ole mitään ufoja tai polttomerkkejä vaan yksi hourahtanut sekopää etelä suomesta!


      • entäs tämmöinen?
        trololoo kirjoitti:

        tsk tsk.
        ei ois uskonu että pitää vielä tässäkin vaiheessa muistuttaa mitä sana ufo tarkoittaa.

        sanakirja käteen ja opetelkaa jo viimeinkin.

        itse aiheesta, totta tai tarua... mitä sitten?
        antaa kaikkien kukkien kukkia, heikoimmat yksilöt kuihtuu ensin pois, kun jättää huomiotta.

        eikö kamelikurkiakaan ole?


      • ei mene noin
        vitutsiitä kirjoitti:

        HAHAHA Mitäköhän vittua sä selität ??
        Ettekö te saatana ihmiset oikeasti tajua vai leikittekö tyhmää ??!!
        Tämän jutun kirjoittaja on trolli ja sillä selvä.
        Ei ole mitään ufoja tai polttomerkkejä vaan yksi hourahtanut sekopää etelä suomesta!

        trolli on sulla... tai sitten sellainen olet itse!


      • ufo
        DarkSkepo kirjoitti:

        Subjekti vai objekti.

        Nauraahan tälle jo lampaatkin. Nyt lunta kolaamaan. Illalla tulee hyvää ohjelmaa televisiosta.

        musta tuntuu,että tää kaveri on vähän aikaa funtsannu, että minkähänlaisen jutun väsäis ruudulle. Toi on kyllä semmosta sontaa, että on pitäny hetki miettiä. Halunsa kullakin.


      • APUAONTARJOLLA
        Kuulkaas nyt... -.- kirjoitti:

        ...Kädessä on POLTTOMERKKI! On myös tieteellisesti todistettu, että muuallakin kun Maassa voi olla elämää!
        Juttu voi olla tottakin! Kaikki tälläinen ei välttämättä ole höpöhöpöä! Tämä on minun mielipiteeni. Minä uskon kirjoittajaa, ja olen sitä mieltä, että jos joku kirjoittaa täöllaista, eikä joku usko, niin ei tärvi tulla tänne haukkumaan hulluksi!!!

        Hei kaikki hullut sekopäät käykää ettiin täältä apua
        http://steelseries.com/10?code=FeDTku9w


      • ashtray
        Tsemppiä ! kirjoitti:

        Totta kirjoittaja puhuu, hieno juttu, kun selvisi minullekin, että joillain on tuollaisia kokemuksia. Miksi ihmeessä se pitäisi valheeksi tai sairaudeksi todistaa? Jos ihminen näin sen kokee, niin pitäähän häntä uskoa eikä alkaa mollata.... ( oikeaa suomea!). Osoittaa todellista rohkeutta kertoa ongelmistaan muillekin, ei ole yksin. Täällä näyttää olevan suurin osa idiootteja, jotka vain pilkkaavat sellaisia ihmisiä, joilla on poikkeavia kokemuksia! Olen tässä muutaman vuosikymmenen jo odottanut, että minullekin tulisi jokin "kolmannen asteen yhteys".....

        Olen tällaisia tarinoita kuunnellut paljon, ja osa niistä on ihan uskottaviakin, mutta tämä on pelkkä kirjoitus, ja sellaiseksi se jää. Ei ole mitään muuta todistetta tapahtuneesta, vain tuo kirjoitus. Siksi ei pidä alkaa suoralta kädeltä uskomaan alientarinoihin. Voihan tuo olla totta, mutta todennäköisemmin se ei ole, koska ei ole mitään todisteita, muuta kuin kirjoitus. Kuviakin pyydettiin ja saatiin otoksia tievalaisimista.


    • 9+11

      Nämä asiat pitää pystyä itse ratkaisemaan. Jos joskus järki ei luista niin käyn lenkillä ja katson sitten mitä mieltä olen asioista.

      Kun on jalat mahdollisimman paljon maassa niin pystyy ratkomaan asiansa. Pelokkaana ja nukkumattomana mikä tahansa kiemura kädessä suurentuu polttomerkeiksi ja vaikka miksikin.

      Meidän hörhöjen olisi opittava olemaan enemmän jalat maassa ja siihen lenkkeily auttaa. Tunnetusti hörhöt vierastavat liikuntaa, siinä eräs syy turhaan epätasapainoon.

      Mitään muuta pelättävää ei ole kuin pelko. Siis pelko pois oikealla asenteella.

    • Avustavatutkija

      lisää. Kokemuksesi on tärkeää.

      Viestikoelaitos

    • Orvaskesi..

      Katsoppaas siitä sänkysi vieressä olevasta lämpöpatterista niiden lämpöpatterin seinäkiinnikkeet ja sovittele se ufokuvio siihen.

    • raisleri

      Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookei.

      • HAHHAAAA

        HAHHAHHAAAAAA


      • eiks yeah?

        töttöröö....?


    • ....................

      laitappa siitä polttomerkistä kuva ja linkki tänne kiitos. ai mitä? et jaksa alkaa tehtailemaan käteesi mitään kuviota vai? no ei sitten.

      jos siinä kädessä tosiaan jo jotain on niin oletko aivan varma ettei nupissa nyt vaan ole jotain vialla...? saattaahan olla että olet itse sen siihen taiteillut. et vain muista sitä. tai suostu muistamaan.

      kannattaa varmaan ottaa johonkin mielenterveystahoon yhteyttä. tai vaihtoehtoisesti sitten vaikka seiskaan tai hymyyn tms...

      hyvää kevättä sinulle!

      • TAU-0

        PASKAA


    • kuten kävi sille Helsingissä ampuneelle. Jotain siinä on, että kun ihminen on liikaa yksin boltsi sekoaa
      ja alkaa näkyä harhoja. Ystävän neuvo, mene suoraan lääkärin kiertämättä lähtöruudun kautta

    • bnetnrtjr

      Voithan ottaa yhteyttä Suomen ufotutkijoihin ja Rajatiedon palvelevaan puhelimeen, jos haluat.

      • maija...

        täältä saa etsiä kuin neulaa heinäsuovasta sellaista ihmistä, jolla olisi ollut jotain vastaavaa.a itselläni on todisteet astraalimaailman jatkumisesta kuoleman jälkeen ja ennen syntymää, mutta ufomaailma on vieras. En ole edellisissä elämissä ollut niissä maailmoissa, ainakaan muistikuvia ei tule. Olen pitkään ollut täällä. Silti on ihan mahdollista, että sielu syntyy toisenlaisesta ympäristöstä maan ihmiseksi. Mikään näistä maailmoista ei ole lopullinen eikä täydellinen. Täydellinen maailma on mielestäni se kun tästä muodon ja rakenteiden harhasta pääsee yhtymään todelliseen itseen joka on yhtä kuin me kaikki ja kaikki lopulta, se ydin, joka on todellinen ei viallinen, viallisuus on väärä ilmaisu, ei harhainen.


    • itikan ininä

      viihteenä voisin mokomaa pitää. - Mutta ennenkuin kirjoitat lisää moisia satuja, kehoitan käymään kunnon lenkin, ja sitten harkitset, millaisen tarinan seuraavaksi kerrot.- Ja seuraava yökin sujuu hyvän nukutun yön jälkeen ilman "ulkoisia avustajia". Normaali elämä täällä "meidän maapallollamme", on nuori mies työenergiaa täynnä ilman humanoideakin! Kokeileppas.

      • näin se on

        kylläpäs tässä paikassa onkin paljon henkisesti ti muuten ongelmaisia ihmisiä...? Kuulostaa tuo ilkeytenne ja oman paremmuutenne luulottelu nimittäin ihan sekopääl-tä!


    • sellaista elämä.

      Nyt lääkäriin mars. Saat tabuja ja elämä paranee.

      Vaikuttaa äkkiseltään skitsofrenian oireilta. Olet tulossa hullus. Voi tietenkin olla että käytät jotain aineita ja se aiheuttaa harhoja.

      Vai avaruusoliot ovat polttimerkanneet sinut? Ensin pitäis todistaa että kyseisiä pikkumiehiä on olemassa. Itekkin joskus nähnyt pikku-ukkoja kun on ollut raju ryyppyputki päälä.

      • taidat tarvita itse

        mene itse sinne lääkäriisi, kerroitkohan omista ongelmistasi?


      • itikan ininä
        taidat tarvita itse kirjoitti:

        mene itse sinne lääkäriisi, kerroitkohan omista ongelmistasi?

        tulin miettineeksi, olisiko sikaflunssa rokotteen saanurt, ja narkolepsian oireita.?? Tällaisia fantasioitahan se kuuleman synnyttää. Ei kovin hauskaa tällaisten kuvitteiden kanssa ole elää...


    • sinivuokon merkkaama

      Päätimphä nyt rrohkaistua rryypyn jälkeen ja kerrtoa teille omat kohelluk..kokemukseni.

      Aloitimme erään illan, niinkuin useimmankin iltamme kavereiden kanssa hieman juomista nauttien. Jossain vaiheessa kaverini huutelli että "hän ei kuulu tänne". Sitä on todella vaikea selittää tarkemmin, mutta olen nähnyt sen aikaisemminkin niin huutelevan. Ihan kuin se olisi aivan toisessa maailmassa / toisella planeetalla jonka muut asukkaat ovat paljon minua pienempiä ja heiveröisempiä ja väriltään harmaita.

      No mutta sitten itse asiaan joka shäikäytti minut pahemman kerran.
      Eli: Tällä viikolla ti-ke yönä en saanut unta koska edellinen ilta vaikutti vielä päässäni. Pyörin sängyssä ja tuskailin koska uni ei tullut millään. Sitten yhtäkkiä kroppani läpi meni lämmin aalto ja aloin kuulla puhetta päässäni. Se ei ollut suomea, muistutti lähinnä arabiaa tai jotain.. Niin hämmästyttävää kuin se onkaan niin minä ymmärsin mitä kaverini minulle sanoi. . He sanoivat about: Me tultiin sun ikkunasta kun se oli auki. Älä pelkää ei me kaikkia sun viinoja juoda, kun heräät niin juodaan sitten yhdessä. Sitten tunsin lasin mun kädessä joka pikkuhiljaa liikkui huuliani kohti. Sen jälkeen seuraava mitä tajusin oli kun heräsin klo:08.20 vaikka olisi pitänyt herätä 05.00..

      Mutta thänään se kaikesta jännin tapahtui: Saunassa istuessani ja ensimmäisiä löylyjä heittäessäni vasenta käsivartta alkoi kutista ja jostain siihen ilmestyi viinalasi. Aikani heiluttelin sitä kunnes katsoin kättäni.. Silloin oli lähteä jalat alta! Kädessäni olikin täysi konjakkipulloa muistuttava pullo, vetäsin sen sitten heti 45 asteen kulmassa kurkkuuni. Sen jälkeen thaas tapahtui kummia. pihalla vilkkui sinisiä valoja ja sinisiä ihmisiä. Aamulla herätessäni oli toisessa silmässä musta jälki niinkun mut olis merkitty, ei tunnu kutinaa mut on pahuksen kipeä. Jonkinlainen ufokaappaus varmaankin kun heräsin putkasta.
      En tiedä miten tästä eteenpäin.?

      Ps. Uskaltaiskohan jo mennä nukkumaan.

      • jeesujapiru

        meen saunaa kokeilee oppejas veden kanssa.


      • Haha! Vedet silmillä repesin tälle! :D Tänks, pelastit illan :DD


      • mitä typerää?
        jeesujapiru kirjoitti:

        meen saunaa kokeilee oppejas veden kanssa.

        Miksette kaikki ilkeilijät mene terveyskeskukseen ja kerro mikä teillä oikeasti on vialla?


      • pitäsolhaastetta
        mitä typerää? kirjoitti:

        Miksette kaikki ilkeilijät mene terveyskeskukseen ja kerro mikä teillä oikeasti on vialla?

        kun on pakoillut niitä jo useamman vuoden, niin ei sitä tuosta noin halua suljetulle joutua.... viime kerralla heidän esityksensä oli lähinnä hyvin naurettava, asioidentuntioita parhaimmillaan nää nykyiset korporaatiomafian pikkusotilaat. :)


    • astraalisepi

      Olisi todella kiinnostava nähdä tämä polttomerkki. Siis onhan näitä saman kaltaisia tarinoita ihmisillä paljon, varmasti on osa totta. Onko se polttomerkki minkä näköinen muuten, onko se terävän näköinen vai kuin kuumalla raudalla sohaistu?

    • Iisisti vaan

      Saatatpa olla muualta tullut ja jostakin syystä muistat sen. Sinun pitäisi löytää kaltaisiasi muita ihmisiä. Ota yhteyttä rajatiedon porukkaan tai vaikkapa johonkin selvänäkijään. Googlaamalla löytyy monelaista. Kaikenlaisista humoristeista ei kannata välittää.

    • ..

      Viittitkö ottaa kuvan siitä merkistä?

    • 22

      Joko kyseessä on orastava mielisairaus tai sitten jotain huomattavasti mielenkiintoisempaa. Kannattaa kyllä ehdottomasti tutkituttaa itsesi. Uskon itsekin moniin ilmiöihin, joita ei ainakaan vielä pidetä tieteellisesti totena, mutta mielisairaus on ihan yhtä mahdollinen asia kuin todellinen ihme. Ja alalla on liikaa hulluja, jotka haluavat väkisin uskoa omiin harhoihinsa, eivätkä edes suostu menemään tutkittaviksi. Jos tuollainen juttu jatkuu senkin jälkeen, kun sinut on todettu terveeksi, kannattaa ottaa yhteyttä muihinkin ufoilijoihin.

      • Mies Niuvaniemestä

        nuk nyk hut nuhjuh juh tyh nu yeyd sjdjr ssodoodf ääfågötööasd työnnä bfgvsvsw hanuri hdhjsjsd fagottiisi
        djdkfsfsdf

        Näin salaperäistä kiriotusta löytyy avaruudesta tuleesta kapaleesta joka syöksy maahan.


      • mikä vaivaa?

        tämän paikan itsekehuisten tyypien ei kantsi mennä lukemaan enempää ufojuttuja...!


      • supossa
        Mies Niuvaniemestä kirjoitti:

        nuk nyk hut nuhjuh juh tyh nu yeyd sjdjr ssodoodf ääfågötööasd työnnä bfgvsvsw hanuri hdhjsjsd fagottiisi
        djdkfsfsdf

        Näin salaperäistä kiriotusta löytyy avaruudesta tuleesta kapaleesta joka syöksy maahan.

        Supon pojat taas ovat kyllästyneet katselemaan keskusteluja vierestä, naurettavaa tuollainen vapaan keskustelun tuhoaminen....


    • Mielestäni ei ole oikein väheksyä, kyseenalaistaa ja lytätä toisen juttuja vain siksi, että tämä sattuu sairastamaan paranoidia skitsofreniaa.

      • kelta-apila

        Niinhän Galileoakin pidettiin hulluna, kun hän kertoi maapallon olevan pyöreä, eikä litteä kuin pannukakku.
        Itse en ole niin viisas, että uskaltaisin kyseenalaistaa kaiken sen mikä ei ole ns. normaalia. Ihmeitä on tapahtunut koko maapallon historian ajan, silti ihmiset eivät usko ihmeisiin. Varmasti tuolla avaruudessa on paljon planeettoja jotka ovat asuttuja, ehkä se elämänmuoto on vain meille niin vieras, että on helpompi sulkea sen olemassaolon mahdollisuus pois ajatuksista ja kuitata vieraan asian kertoja skitsofreenikoksi, kuin kuulla, että ehkä sittenkin on muitakin maailmankaikkeudessa, kuin vain me maapallon ihmiset. Minulla itselläni ei ole ufo-kokemuksia, mutta uskon silti että eivät ne kaikki jutut ole ihan tuulesta temmattuja.
        Mielelläni keskustelisin ihmisen kanssa, jolla on ufo-kokemuksia. Minulle voi kirjoittaa aiheesta sähköpostia: [email protected]


      • xdeeee
        kelta-apila kirjoitti:

        Niinhän Galileoakin pidettiin hulluna, kun hän kertoi maapallon olevan pyöreä, eikä litteä kuin pannukakku.
        Itse en ole niin viisas, että uskaltaisin kyseenalaistaa kaiken sen mikä ei ole ns. normaalia. Ihmeitä on tapahtunut koko maapallon historian ajan, silti ihmiset eivät usko ihmeisiin. Varmasti tuolla avaruudessa on paljon planeettoja jotka ovat asuttuja, ehkä se elämänmuoto on vain meille niin vieras, että on helpompi sulkea sen olemassaolon mahdollisuus pois ajatuksista ja kuitata vieraan asian kertoja skitsofreenikoksi, kuin kuulla, että ehkä sittenkin on muitakin maailmankaikkeudessa, kuin vain me maapallon ihmiset. Minulla itselläni ei ole ufo-kokemuksia, mutta uskon silti että eivät ne kaikki jutut ole ihan tuulesta temmattuja.
        Mielelläni keskustelisin ihmisen kanssa, jolla on ufo-kokemuksia. Minulle voi kirjoittaa aiheesta sähköpostia: [email protected]

        Se, että maapallo on pyöreä, ei liity ollenkaan muukalaisiin, jotka muuten ovat paskapuhetta. Ellei Jumala luonut toista kansaa meidän syntisten lisäksi xDDDDDDD


      • xdeeee kirjoitti:

        Se, että maapallo on pyöreä, ei liity ollenkaan muukalaisiin, jotka muuten ovat paskapuhetta. Ellei Jumala luonut toista kansaa meidän syntisten lisäksi xDDDDDDD

        Ennemmin uskon,että humanoideja on olemassa kuin "Jumalaa"...


      • inhottavia vastauksi
        alfaetomega kirjoitti:

        Ennemmin uskon,että humanoideja on olemassa kuin "Jumalaa"...

        Kävin tässä vain lukemassa aloittajan kirjoituksen, mutta nyt voin rehellisesti todeta, että jos tasonne vastata kirjoituksiin on näin inhottava, on erittäin hankalaa kirjoittaa luettavaksenne yhtään mitään!


      • jhgvfcxdfghnbc v
        alfaetomega kirjoitti:

        Ennemmin uskon,että humanoideja on olemassa kuin "Jumalaa"...

        Sitähän tässä on yritetty sanoa, että tämä on ihan samanlainen pelastususko kuin Kristinusko. Mitään konkreettista ei ole eikä tule. Kovasti vaan ollaan tietäviä ja oikeassa.


      • kelta-apila
        xdeeee kirjoitti:

        Se, että maapallo on pyöreä, ei liity ollenkaan muukalaisiin, jotka muuten ovat paskapuhetta. Ellei Jumala luonut toista kansaa meidän syntisten lisäksi xDDDDDDD

        En muuten kirjoittanut, että pyöreä maapallo liittyisi jotenkin muukalaisiin, lueppa uudelleen.
        Sanotaan että rakkaus ja viha ovat liki toisiaan, niin myös hulluus ja viisaus. Uskotko sinä että Jumala on olemassa? Oletko ehkä nähnyt Hänet? Vai onko Hän ehkä jotakin joka on sinun "pääsi sisällä"? Kaikki kunnia Jumalalle, minä vain en tiedä onko Hän olemassa, mutta en tuomitse niitä jotka tuntevat Hänet. En tiedä onko ufoja olemassa, en ole nähnyt niitä itse, mutta en voi tuomita niitäkään jotka ovat ehkä nähneet ufoja. Uskon että me ihmiset emme tiedä maailmankaikkeudesta juuri mitään. Jos haluamme oppia tuntemaan edes hitusenkaan verran maailmankaikkeutta meidän pitäisi ehkä noudattaakin Raamatun ohjetta: älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi ja antaa mahdollisuus
        tulla kuulluiksi niiden ihmisten jotka ovat kokeneet jotakin yliluonnollista.


      • varmaa laitos
        jhgvfcxdfghnbc v kirjoitti:

        Sitähän tässä on yritetty sanoa, että tämä on ihan samanlainen pelastususko kuin Kristinusko. Mitään konkreettista ei ole eikä tule. Kovasti vaan ollaan tietäviä ja oikeassa.

        juu sitä se on ku tietäjälaitokset muuttuivat ruotsin vallan aikana täällä psyk.sairaaloiksi.. jee jee

        Hei mä uskon Jumalaan, jumalaan ja ufoihin.,.


    • olento avaruudessa

      On hyvä ennen kaikkea ottaa selvää onko olennot hyväntahtoisia vai ei, miltä planeetalta, mitä rotua, mikä agenda, jne. Kyllä tuollaiset vastaukset on saatava tietoosi, jos sinun kehoa käyttävät. Jos kaikki tapahtuu vastentahtoisesti niin en usko että heillä on hyvät aikeet. Meitä on moneen lähtöön.

      • aurinkotuolista

        ota yhteyttä mielenterveyspalveluihin niin voivat jutella kanssasi ja kertovat kyllä nopeasti jos olet hoidon tarpeessa esimerkiksi väsymyksen tai harhojen vuoksi. saat mielenrauhan itsellesi.

        suomen ufotutkijoissa on ihmisiä, joiden kanssa voit jutella sen jälkeen, jos koet vielä tarpeelliseksi, osa heistä suhtautuu eri ilmiöihin skeptisesti ja voivat kertoa myös ovatko kokemuksesi yleisiä.
        selvännäkijöitä en suosittele.

        ennen muuta itsesi vuoksi juttele ensin lääkärin kanssa, ei sulle siellä kukaan naura tai väheksy tuntemuksiasi.
        mielenrauhaa toivotan joka tapauksessa.


      • aurinkituolista
        aurinkotuolista kirjoitti:

        ota yhteyttä mielenterveyspalveluihin niin voivat jutella kanssasi ja kertovat kyllä nopeasti jos olet hoidon tarpeessa esimerkiksi väsymyksen tai harhojen vuoksi. saat mielenrauhan itsellesi.

        suomen ufotutkijoissa on ihmisiä, joiden kanssa voit jutella sen jälkeen, jos koet vielä tarpeelliseksi, osa heistä suhtautuu eri ilmiöihin skeptisesti ja voivat kertoa myös ovatko kokemuksesi yleisiä.
        selvännäkijöitä en suosittele.

        ennen muuta itsesi vuoksi juttele ensin lääkärin kanssa, ei sulle siellä kukaan naura tai väheksy tuntemuksiasi.
        mielenrauhaa toivotan joka tapauksessa.

        olen itse nuorempana kokenut vastaavia outoja juttua, josita en vieläkään tiedä mistä oli kysymys. heräsin siihen, että vatsaani tutki nainen ja aamulla löysin kauhukseni oudon jäljen vatsasta.

        myöhemmin olen stressin ja univajeen vuoksi kokenut unihalvauksia, joita säikähdin pahemman kerran ennen kuin sain tietää mistä on kyse. näin huoneessa öisin ihmisiä ja valoilmiöitä, jotka tuntuivat täysin todellisilta ja ahdistavilta, enkä uskaltanut nukahtaa niiden pelossa iltaisin.
        kerroin asiasta lääkärille sairastaessani flunssaa ja lääkäri kertoi että ilmiö liittyy usein alilämpöön ja stressiin.
        nuorena kokemissani asioissa on todennäköisesti ollut kyse samasta asiasta, vatsassa olleen "jäljen" tuotti hereillä säikähtänyt mielikuvitus.


      • Nukkuja kaa
        aurinkituolista kirjoitti:

        olen itse nuorempana kokenut vastaavia outoja juttua, josita en vieläkään tiedä mistä oli kysymys. heräsin siihen, että vatsaani tutki nainen ja aamulla löysin kauhukseni oudon jäljen vatsasta.

        myöhemmin olen stressin ja univajeen vuoksi kokenut unihalvauksia, joita säikähdin pahemman kerran ennen kuin sain tietää mistä on kyse. näin huoneessa öisin ihmisiä ja valoilmiöitä, jotka tuntuivat täysin todellisilta ja ahdistavilta, enkä uskaltanut nukahtaa niiden pelossa iltaisin.
        kerroin asiasta lääkärille sairastaessani flunssaa ja lääkäri kertoi että ilmiö liittyy usein alilämpöön ja stressiin.
        nuorena kokemissani asioissa on todennäköisesti ollut kyse samasta asiasta, vatsassa olleen "jäljen" tuotti hereillä säikähtänyt mielikuvitus.

        Unihalvaukset eivät ole mukavia :(.


    • asqw

      aivan selvä keväänmerkki...alkaa lainehtia.

      • huonolta kuulostaa

        Yrittäkää ilkeilijät jotenkin jaksaa tätä elämää, tajutkaa vaikka, että kevään pitäisi olla pian tulossa, ja sitten kentien kesän...!


      • hgfdsfrgthyjnbvcxcvb
        huonolta kuulostaa kirjoitti:

        Yrittäkää ilkeilijät jotenkin jaksaa tätä elämää, tajutkaa vaikka, että kevään pitäisi olla pian tulossa, ja sitten kentien kesän...!

        Totuus on monesti kova paikka, eikä mitään ilkeilyä. Itse taidat olla varsinainen piru tämän ketjun takana. Patologinen tapaus.


    • yks homo vaan

      Jos ei tule kuvaa niin kukaan ei usko paskaa tarinaasi ja vaikka tulisikin kuva se voisi aivan hyvin olla muokattu jolloinkaan kukaan ei uskoisi sinua.

      Minulla on yksi pyyntö,

      Painu nyt vittuun.

      • yks pulma vaa

        ufotutkijoihin jotka eivät ole juorulehdistöjen alaisuudessa, mistä tällaisia henkilötä löytyy palonesteen hajusesta kaupunkista?


      • gggaa
        yks pulma vaa kirjoitti:

        ufotutkijoihin jotka eivät ole juorulehdistöjen alaisuudessa, mistä tällaisia henkilötä löytyy palonesteen hajusesta kaupunkista?

        voin siis tavata teikäläisii ufotutkijoita, mutta mistä heitä löytää? heittäkää tähän kommenttii, kun meitä taitaa olla vähän lisääkin....


      • smile sulle

        jos ei sulle kuvaa tule, niin sulle ei sitten sitä kuvaa tule..:!


    • seositte loppuu

      ettekö ymmärrä ettei teidän täällä ees kuuluisi jutella vaan mennä juttelemaan sinne niille Jahven joukoille.

      • .......

        Hae apua psykoottisuuteen tai skitsofreniaan. Psykoosin raja: häiriö realiteettitestauksessa.


      • puuron hämenystä
        ....... kirjoitti:

        Hae apua psykoottisuuteen tai skitsofreniaan. Psykoosin raja: häiriö realiteettitestauksessa.

        ei mul oo ku oon vaan luulotautinen hullu :D


    • Nano Nano

      ...äänestä persuja

      Ja muista pitää foliohattua.

      • oli kans kipeä

        Minä olin sohvalla tirsalla klo 16.00 jälkeen? Jotenkin alitajunnassa tunsin ja kuulin miehen puhetta? Se ei ollut mitenkään mukavaa ja yhtä äkkiä minua alkoi pelottamaan kovin? Kuulin Jyrki kataisen äänen ja vaikka minkälaisia uhkakuvia jos palkkoja pitää nostaa, Suomi ajautuu lamaan taas? Sitten heräsin kun jutkahdin pudota sohvalta naamalleni lattiaan, ja pahaksi onneksi digitallentimen kaukosäädin jäi otsan ja lattian väliin? Nyt olen merkitty mies, otsassani on Topfield merkki peilikuvana, mutta sitä ei kutita, vaan siinä on kipeä patti!


      • Jyrki Käteinen
        oli kans kipeä kirjoitti:

        Minä olin sohvalla tirsalla klo 16.00 jälkeen? Jotenkin alitajunnassa tunsin ja kuulin miehen puhetta? Se ei ollut mitenkään mukavaa ja yhtä äkkiä minua alkoi pelottamaan kovin? Kuulin Jyrki kataisen äänen ja vaikka minkälaisia uhkakuvia jos palkkoja pitää nostaa, Suomi ajautuu lamaan taas? Sitten heräsin kun jutkahdin pudota sohvalta naamalleni lattiaan, ja pahaksi onneksi digitallentimen kaukosäädin jäi otsan ja lattian väliin? Nyt olen merkitty mies, otsassani on Topfield merkki peilikuvana, mutta sitä ei kutita, vaan siinä on kipeä patti!

        HYVIN SANOTTU TOVERI. SALUT.


      • ei ihan noinkaan

        ei kun äänestä kristillisiä, ja käytä kesällä vaikka pientä huivia!


    • Sir Isaac Newton

      Mitä ne humikset söi siellä planeetalla, kun siellä ei ollut kasveja?? Vai söikö ne siellä vaan lehmiä?? Mutta mitä ne lehmät sitten söivät?? Ens kerralla kun ne tulee kylään, anna niille jotain siemeniä lahjaksi, niin ne voivat alkaa kasvattaa ite ruokansa, eikä tarvii käydä täällä telluksella varkaissa.

      Miksi ne halusi sut brutaalisti polttomerkitä?? Jos ne tunnisti sut jo ennen merkintää, miksi se merkki piti silti laittaa?? Miksi ne ei voineet vaan merkata sun auraa kosmisella astraalivalolla, niin me kolmessa ulottuvuudessa näköhavaintoja tekevät ihmiset emme sitä näkisi, mutta kehittyneemmät humikset kyllä. Silloin sinäkään et jäisi niin helposti kiinni erityislaatuisuudestasi ja valituksi tulemisestasi, ja humisten proggis ei menis mönkään. MIKSI???

      • tarkottaaxzehulluut

        Mutkin on polttomerkitty luomia ympäri kehoa, sydänluomia ja muuta kivaa. :) sirutettuna on kiva olla


      • jollet tiedä

        Raamatussa sanotaan, että sirua ei saa ottaa käteen eikä otsaan, koska siitä lähtien sinä olisit Jumalan vihollinen.


      • entiennyt
        jollet tiedä kirjoitti:

        Raamatussa sanotaan, että sirua ei saa ottaa käteen eikä otsaan, koska siitä lähtien sinä olisit Jumalan vihollinen.

        jahven sanoneen noinkin, on se kyl olio..


    • Utelias_./\

      Joo, onhan niitä ufoja nähty ja pieniä harmaita isosilmäisiä olentoja mm. monissa tv-sarjoissa, elokuvissa (esim. Salaiset kansiot, ET, Alien 1,2,3,4,5,6,7,8,9...). Ainoa asia mikä taitaa olla varmaa on se, ettei ne ainakaan maapallon ulkopuolelta ole lähtöisin, kaikkein vähiten varmaa, että olisivat tämän aurinkokunnan ulkopuolelta, koska ei ole mitään mahdollista tapaa matkustaa valovuosien päästä tänne.

      Onko aloittaja koskaan niissä näyissä/unissa nähnyt taustalla olevia sotilaspukuisia ihmisiä tarkkailijoina?

    • Lörppö2007

      katselin jokin aika sitten lääkärin luennon. Siinä hän kertoi että hänen osatollaan ollaan irrotettu monia "implantteja" ihmisistä. Nuo implantit eivä kuulemma ole olleet vaarallisia. Hän epäili että ne on jonkinlaisia mittauslaitteita. Olisi ehkä hauska käydä tsekkaamassa röngtenissä :)

      • afkraan

        Pääsin kerran sattumalta vilkasemaan yhtä röntgenotosta. Siinä luki: MÄ TIEDÄN MITÄ SÄ TEIT SARALLE.


      • älä nyt sekoile
        afkraan kirjoitti:

        Pääsin kerran sattumalta vilkasemaan yhtä röntgenotosta. Siinä luki: MÄ TIEDÄN MITÄ SÄ TEIT SARALLE.

        vai mitä olet mieltä?


    • Lightbluesoul

      Jaha liekö tämä todella tapahtunu tai ei, mutta ei tälläinen voi olla mahdotontakaan. Anna muiden kommentit olla koska he eivät vaan ymmärrä. Olet rohkea kun uskalla kertoa tuollaisen jutun tänne. Uskon ja toivon että tämä on todella tapahtunutta. Maailmankaikkeus on elämää täynnä ja on olemassa sellaista josta me ei osata uneksiakaan saati uskoa. Vielä joskus nämäkin asiat tulevat ihmiskunnalle julki täysin todellisena.

      • nuori tytär

        pyydä syntejäsi jeesuksen nimessä anteeksi, koska kyseessä on alamaailman henget!! vain jeesus pelastaa..tunnet varmasti suurta pelkoa ja ahdistusta, mutta kirkollinen jeesus on pelkkä hahmo. minun jeesus auttaa!! pyydä häntä tulemaan sydämmeesi ja pyydä syntejäsi anteeksi! tämkin kuulostaa sinun korviisi oudolta!! mutta kadotukseen joutuvat ihmiset, jotka eivät ole jeesuksen verellä puhdistettuja!


      • nuori tytär
        nuori tytär kirjoitti:

        pyydä syntejäsi jeesuksen nimessä anteeksi, koska kyseessä on alamaailman henget!! vain jeesus pelastaa..tunnet varmasti suurta pelkoa ja ahdistusta, mutta kirkollinen jeesus on pelkkä hahmo. minun jeesus auttaa!! pyydä häntä tulemaan sydämmeesi ja pyydä syntejäsi anteeksi! tämkin kuulostaa sinun korviisi oudolta!! mutta kadotukseen joutuvat ihmiset, jotka eivät ole jeesuksen verellä puhdistettuja!

        oletko kenties joskus harrastanut vääränlaista alamaailman kirjallisuutta tai muuta yhteydenpitoa?! jeesus tahtoo pelastaa!


      • äläheitämuakivellä
        nuori tytär kirjoitti:

        pyydä syntejäsi jeesuksen nimessä anteeksi, koska kyseessä on alamaailman henget!! vain jeesus pelastaa..tunnet varmasti suurta pelkoa ja ahdistusta, mutta kirkollinen jeesus on pelkkä hahmo. minun jeesus auttaa!! pyydä häntä tulemaan sydämmeesi ja pyydä syntejäsi anteeksi! tämkin kuulostaa sinun korviisi oudolta!! mutta kadotukseen joutuvat ihmiset, jotka eivät ole jeesuksen verellä puhdistettuja!

        C'moon, älä viiti tunkee Jeesusta tähän asiaan koska sillä ei oo mitään tekemistä tämän henkilön kokemuksen kanssa. Itse oon kiinnostunut kuulemaan lisää tuollaisia kokemuksia. Selittämättömät tapahtumat ovat mielestäni puhaasti synnistä riippumattomia.


      • jhgfdfrgthjnhbgcfvgb

        Miksi tuollainen ennakkoasenne? Maailmankaikkeuden elämä melko pöljää, jos nämä ufojutut on totta. Lehmien sydämet vievät peräaukonkautta jne. Oudon usein ne ufot on maanpinnalle syöksyneet, jos hörhöjä uskoo. Taitavia silmukoita pujottelevat huimalla nopeudella ja sitten syöksyvät maan pinnalle, hohhoijaa mitä pallopäitä.


      • Arvostusta Hänelle
        nuori tytär kirjoitti:

        pyydä syntejäsi jeesuksen nimessä anteeksi, koska kyseessä on alamaailman henget!! vain jeesus pelastaa..tunnet varmasti suurta pelkoa ja ahdistusta, mutta kirkollinen jeesus on pelkkä hahmo. minun jeesus auttaa!! pyydä häntä tulemaan sydämmeesi ja pyydä syntejäsi anteeksi! tämkin kuulostaa sinun korviisi oudolta!! mutta kadotukseen joutuvat ihmiset, jotka eivät ole jeesuksen verellä puhdistettuja!

        kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.


      • Arvostusta Hänelle kirjoitti:

        kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

        Jos noin intohimoisesti kirjoittaa Jeesuksesta niin pitäis sen verran arvostaa että kirjoittaa nimen ISOLLA alkukirjaimella, vie muuten uskottavuutta tuosta...


      • onko se taas noin va
        zenya kirjoitti:

        Jos noin intohimoisesti kirjoittaa Jeesuksesta niin pitäis sen verran arvostaa että kirjoittaa nimen ISOLLA alkukirjaimella, vie muuten uskottavuutta tuosta...

        JESUS JESUS JESUS.... ei Je:sus!!
        Kuinka vaikea on olla puhumatta ruotsia tai englantia vääntäen?? tsiisus


      • onko se taas noin va kirjoitti:

        JESUS JESUS JESUS.... ei Je:sus!!
        Kuinka vaikea on olla puhumatta ruotsia tai englantia vääntäen?? tsiisus

        No suomeksi se on Jeesus.


    • Ufomies-

      Älä ainakaan ala nyt yhtään häsläämään siinä. Naapurin Koponenkin on käynyt Siriuksessa astraalihahmossa. Siellä oli sellaisia uskomattomia naaraita, jotka hivelee ihmistä lonkeroillaan ja ilmassa kelluu vaginoita, joita voi poimia kuin käpyjä.

      Päätettiin sitten rakentaa laukaisualusta tuohon toisen naapurin parvekkeelle kun siitä on suora meridiaani Siriukseen.

      Oisko sulla muuten lainata seittemääkymppiä tässä vaiheessa? Pitäs ostaa alumiinifoliota, ettei pääse paikat kärventymään lähtökiihdytyksessä.

      • hjullu

        Kupari on huomattavasti parempi vaihtoehto noihin foliotouhuihin...


    • liklik

      mee hoitoon hullu

      • homo homo homo

        Äänestän sinua.


    • Säälijä

      On kerrassaan säälittävää luettavaa kun suurin osa tässäkin ketjussa kommentoivista ovat pelkkiä pellejä. Yhtä perillä ovat ufoilusta kuin 5 penninen ympäristöstään ja kuitenkin on pakonomainen tarve jotain kommentoida. Itse aloitukseen en ota kantaa.

      • ookpiuhygtf

        miten voitte väittää että kyseinen henkilö valehtelee? ette te sitä voi tietää. tuntuu kyllä oudolta tuo kertomus, mutta....nojoo, oon itekki kokenu kaikkee ihmeellistä, kuten nähnyt "aaveita" ja kuullut jonkun puhetta, vaikka oon ollu yksin kotona (telkkari/radio ei ollut päällä) se on sitten eri asia että onko nuo asiat olleet vain harhoja vai ihan tosia, mutta valetta ne eivät olleet


      • repeks

        yritin itse kuvata omaa polttomerkkiäni, se ei tallennu filmille eikä digikameran muistikortille - se on jotenkin silleen tehty korkeammalla tekniikalla...


      • Säälijä
        ookpiuhygtf kirjoitti:

        miten voitte väittää että kyseinen henkilö valehtelee? ette te sitä voi tietää. tuntuu kyllä oudolta tuo kertomus, mutta....nojoo, oon itekki kokenu kaikkee ihmeellistä, kuten nähnyt "aaveita" ja kuullut jonkun puhetta, vaikka oon ollu yksin kotona (telkkari/radio ei ollut päällä) se on sitten eri asia että onko nuo asiat olleet vain harhoja vai ihan tosia, mutta valetta ne eivät olleet

        "miten voitte väittää että kyseinen henkilö valehtelee?"

        Enhän minä sellaista väittänytkään...


      • afdlgjölaröjkl

        Asian tuntiat ovat ikävää porukkaa, pilaavat oikeiden asioidentuntijoiden maineen kielioppivihreillään!!


    • ..........

      Aivan kuin olisin itse kirjoittanu.. paitsi tuo saunakappale voi selittyä sillä että oot polttanu vaan sen käden johonkin. Itsellä tuo "lämmin aalto"-tunne tuli niiden aluksen painovoimankumoajasta. Se on melko voimakas kenttä silloin alapuolella mut ei ne meille mitään tee, meillä on tarkoitus. Eli ei tietenkään tarvitse pelätä.

    • neuvonantaja..

      et sä tänne kyllä kuulukaan, kuulut Ruotsiin :D

    • UfoPornooo

      Näinkö meidät alistetaan?

    • kysynpä vaan

      Eiks kukaan sensuroi noita viestejä?

    • as09fi+0dif+0s

      Miksei anaaliluotausta. Muuten kuulostaa uskottavalta, mutta yleensä ne tunkevat jotain takapuoleen.

    • melz91

      no empä tiiä, mut hauska lukee kommentteja :D

    • perCsilmä

      "Mutta tänään se kaikesta jännin tapahtui: Saunassa istuessani ja ensimmäisiä löylyjä heittäessäni vasenta käsivartta alkoi kutista vähän kainalosta alas päin hauiksen vastapäätä. Aikani raavin sitä kunnes katsoin kättäni.."

      Saunassa ihan pikkuruisella raapimisella saa aikaiseksi todella näyttävät "polttomerkit".
      Ihan vaan satua koko juttusi mutta näyttää että itse uskot siihen. Et ole ainoa maailmassa joka uskoo kaikenlaiseen höpöilyyn. Todellisuus pakenee päästä....

    • Leimattua Lihaa

      Noinhan se aina menee, kun ulkovavaruuden asukit kääntyvät meidän puoleemme. Katsohan ensi kerralla uimahallin saunassa, miten monelta löytyy leima jostain kohdasta nahkaa.

      • tämä on näin

        Ei tiedän ongelmanne yhtään helpotu ilkeilemällä, vaan menkää ammattiauttajalle tai terveyskeskukseen. Itse olen kristinuskovainen jo ollut monta vuotta, ja turvaan itse Jeesukseen. Muuta tietä taivaaseen ei ole.


      • myäs Kristustettu
        tämä on näin kirjoitti:

        Ei tiedän ongelmanne yhtään helpotu ilkeilemällä, vaan menkää ammattiauttajalle tai terveyskeskukseen. Itse olen kristinuskovainen jo ollut monta vuotta, ja turvaan itse Jeesukseen. Muuta tietä taivaaseen ei ole.

        Ja myös sanoo ufojen olevan taivaista tai ainakin pitää sitä mahdollisena. Paavi on hieno mies!!


    • kaikenlaista...

      kaikenlaista sitä ihmiset tänne kirjottaa/julkastaan..kas ku ei että "jumala merkkasi minut"....

      • Ongelma lapsi

        Vatisi heittää ja pahasti!


      • älä viitti
        Ongelma lapsi kirjoitti:

        Vatisi heittää ja pahasti!

        ei saa häiritä menninkäisiä tai siis ufouskiksia..


    • hienoa rehellisyyttä

      Kertomuksesi perusteella minulle selvisi monta asiaa.
      Olen aina ihmetellyt mitä ne kirjavat tai sinertävät kuviot ihmisissä ovat. Nyt selvisi että nehän ovat noita humanoidien merkkejä joilla on merkattu sellaiset maan asukkaat jotka eivät tänne kuulu. Outoa porukkaahan ne ovat mutta empä tiennyt että jotain humanoidien jälkijätöksiä.

    • selässä...

      kolmionmuotoinen kokolla oleva kolmesta ympyränmuotoisesta pisteetä muodostuva merkki, enkä tiedä, mistä se on tullut?

    • Tsiisus Kraist

      Vedä perseet olalle ja seuraavana aamuna et muista mitään

    • kusipäitä riittää

      Luulen että kaltaisiasia ihmisiä on seurassamme useampia. Minullekin eräs hyvin läheinen ihminen elelee pienessä mielikuvitus maailmassaan, olevinaan kotoisin milloin mistäkin, usein juuri jopa jostain toisesta aurinkokunnasta. Itseäni moinen vain suuresti huvitti aikoinaan, nyt on kuitenkin hänen runsaan alkoholin käyttönsä myötä käytös kääntynyt erittäin huolettavaan suuntaan, ja mukaan tullut taktinen ja suunnitelmallinen kanssa-ihmisten häirintä, esim. jopa törkeiden ja mielestäni erittäin sekavien tekstiviestien muodossa. Luulen että erittäin heikolla itsetunnolla epävarmuuttaan alkoholin avulla monia vuosia kestänyt pönkittäminen on viimein saanut voiton ja jotakin on nupissa nyt mennyt pahasti vialle.
      Toivon että hän ymmärtäisi hakea itse jonkunlaista hoitoa, koska asia alkaa vaivata todella paljon, toinen vaihtoehto on tietenkin pakkohoitoon hakeminen, joka tulee olemaan varmaan se vaihtoehto joka viimein toimii. Noloahan se tietenkin on, kun kaveria viedään pakkopaidassa lanssiin valiumiruutta perseessä törröttäen ja kuola suusta valuen suljetulle osastolle. Vaikkakaan tuo olotila ei nykyisestä paljon eroakaan. Otapa sinäkin pieni juttutuokio jonkun psykiatrin kanssa, saattaa löytyä apu sunkin ongelmaan, ja ne vihreät pillerit ei passaa yhteen punaisten kanssa. Bissen poisjättö vois myös hjelpata jonkunverran, vaihda se vaikka väkevään viinaan, ja juo yhtä paljon kun bisseä, niin nukut paremmin, ja paljon nopeammin. Joten terveisiä vaan kaikille marsilaisille ja kuu-ukoille.

      • mieti kaksi kertaa

        Avaruusolennot eivät välttämättä ole ystävällismielisiä, vaikka ne kivan näköisiä mielestäsi jotenkin olisivatkin. Ne käyttävät ihmisiä vain omaan tarkoitukseensa, ellet sitten voi todistaa että he ovat ystävällismielisiä. Kyllähän sitä unissa voi matkustaa vaikka minne, ei se ole yhtään erikoista.


    • Kohta 45v

      Hei!
      Mulle sattunut samanlainen kokemus ennen 20 -vuotissynttäreitä.Olin omassa huoneessani ja makasin sängylläni.Yhtäkkiä tunsin kuinka korvillani olisi ollut kuulokkeet ja sieltä alkoi kuulua epämääräistä puhetta.Yritin kiskoa niitä pois mut en saanut.Vasta noin vartti tunnin jälkeen, niin kuin kuulokkeet ois otettu pois.Siitä asti tiennyt,et jossain on älyllistä elämää.Ei me olla yksin täällä maailman kaikkeudessa.

    • hilian

      sen elokuvan, "Esimmäinen yhteys".. jäi unihin sulla ne systeemit.

    • järkipää

      apua päähäs

      • vai hankipää?

        hankipää sanasta tuli mieleeni kylmä kuin hanki ja pää siellä lumihangessa, siis henkilö joka on paaduttanut tunteitaan, minä pääsin eroon paniikkihiriöstä kun tulin uskoon. Uskoa täytyy pyytää rukouksessa, koska se ei ole peräisin ihmisen omista aivoista vaan Jumala antaa sen ihmiselle lahjaksi, rukousryhmiä löytyy kun googlen kautta haet, tai vie rukouspyyntä jonkun kirkon rukouslaatikkoon.


    • MN

      Hei !

      Tuntemuksesi ovat sinulle todellisia . Kuvauksesi mukaan niitä on ollut sinulla lapsesta saakkka. Joskus tällaiset tuntemukset voivat olla merkki neurologisesta häiriöstä. Suosittelen että tilaat ajan neurologille tutkimuksia kuten EEG:tä ja magneettikuvausta varten. Mene terveyskeskuslääkärille ja vaadi päästä asianmukaisiin tutkimuksiin. Otetaan asiat asioina eikä tuomita ennalta.

    • ufosetä

      Yksi pikku juttu....

      >>Taivaalla loistaa 4 kuuta jotka valaisevat samalla tavalla kuin meidän kuu.

      • kuulentohuijaus

        Ja kuihin osataan kyllä valoja rakentaa.. ei pitäs tehdä asioista noin vaikeita kuin sinä
        jos oot muualta ni oot muualta, saat uskoa mitä haluat kun luotat itseesi
        ei nää skepot sitä määrää enää


    • samsonwert

      tota kamaa kellekään, taitaa potkia ihan urakalla! ainoat "avaruusalukset" mitä tullaan näkemään on ihmisten itsensä tekemiä koska tää elektroniikka mitä meille tarjotaan on ihan naurattavaa sen rinnalla mitä ihmiskunnalla ja hallituksilla on hallussaa. jenkkien muka uskomaton vakoilukolibri julkistettiin muka käsittämättömänä laitteena!! vitut sitä olis julkaistu jos olis nii ainutlaatunen eikä samaa paska olis jo kärpäsen kokosessa paketissa! mutta teiltä idiooteilta pitää ottaa raha pois eli vähän kerrallaan tuodaan muka just keksittyjä uusia laitteita jne.. :)) raha raha raha, siks teitä kusetetaan.. ja sulle aloitaja jos oot nähny jotain öliöitä jne niin onneksi olkoon, olet tekemisissä henkivaltojen kanssa, en olisi todellakaan sinun pöksyissä noin innostunut aiheesta.. eli sulle, marssissa ei asu pieniä vihreitä ukkoja, on vaan hyvä ja paha, enkeleitä ja demoneita, jokaisella oma työnsä ja sinä jos puhut totta mitä kyllä epäilen niin vakuutan sinulle että pahan kanssa olet tekemisissä joten onnea ja siunausta sinulle :))

      • komppppppp

        komp


    • Jonde_86
    • Ei millään pahalla mutta kertomuksestasi tuli vain mieleen K-Pax niminen elokuva

      • Oksu.

        Ehkäpä joku rumpali,Wikileks tai paremminkin joku sellainen joka myös Uskoo kokeneensa samanlaista kertoo jossain sen,että hän itsekin Uskoo kokeneensa samanlaista ollessaan eräänä kesänä ahon laidalla...


      • allicapina

        Aivan pähkähullu on, joka luulee, että tällä pikkuruisella Tellus-planeetalla on ainoastaan elämää. Ja monen kirjoituksesta näkyy, että aivan ovat päät umpiluuta joillain. Monet tieteelliset asiat perustuvat meidän planeetallamme teorioihin. Einsteinin ja Hawkingin teorioihin luotetaan, jaa että hulluja vai? Ja minä kun olen luullut, että suuria neroja, siis tällä planeetalla.


    • vääränmaan asukki

      Lue x-files- kirjoja, ja tulihan se sarjakin. Kokemuksesi on sen luokan juttuja. Niitä ei usko muut kuin ne, joilla on samantapaista kokemusta. Mutta et ole yksin. Yksinäinen vain ja eksyksissä ehkä väärällä planeetalla. On itselläkin ollut usein tunne että tulis jo kaverit hakee. Tätä turistirysää on nähty jo tarpeeksi! Katso taivaalle ja lähetä ajatus matkaan. Joku voi sen kuulla ja jopa vastata!

    • Maan matonen.

      No totta tai tarua, mutta hyvin mielenkiintoinen kerronta ja vaatii rohkeutta kaikelle kansalle kertoa. Kuten kommenteista huomaa, herkästi hullun paperit saa.Niin tai näin....pidän itseäni terveenä, nuppi kunnossa ja en täysin tyrmää tätä kertomusta.On aivan selvää, että emme ole ainut elävä olento tällä universumilla. Tämä nykyinen äärettömän tyhmä, järjetön ,arvaamaton,ahne , kaiken muka tietävä ja hallitseva ihmis rotu on tuhoon tuomittu!

    • ilekanervanvelipuoli
      • älä tee liian vaikee

        aurideita vaan ne sitä ufoilua olisivat.


    • ....................

      Joku homo käyny roplaa sun pyllyä. Onks perse kipee?

      • ---

        Mikä ihmeen pakkomiele osal porukast on noihi peräpää juttuihi....taitaa kyseisten henkilöiden aivotyöskentely tapahtuu siellä eikä päänupissa!!!!


      • ....................
        --- kirjoitti:

        Mikä ihmeen pakkomiele osal porukast on noihi peräpää juttuihi....taitaa kyseisten henkilöiden aivotyöskentely tapahtuu siellä eikä päänupissa!!!!

        alapääkulttuurista minä olenkin. hyvin valistunut arvaus...


      • PL 504

        Etusivun kuvassa oli tämän topicin mainoksena mv-tv:n suurjännite diodeja, niillä maar saa arpia ihoon :)
        DY 802


    • MISSÄ SÄÄ OOT

      Oletan että olet lukenut paljon kirjoja ja katsonut elokuvia pienistä vihreistä miehistä. Ei olekaan mikään ihme että ne esiintyvät unissasi. Kädestäsi en osaa sanoa juuri yhtään mitään. Ehkä olet painanut sitä jotain esinettä vasten nukkuessasi

      Kiva stoori mutta en jaksa uskoa tämmöiseen paskanjauhantaan

      • tomppelijompompou

        juhan af grann voi auttaa sinua,jos vannetta kiristää.voit myös jättää muutaman pillerin väliin,ne kun eivät
        näytä sinulle sopivan.

        OTA YHTEYTTÄ USAAN!!!!!


    • hgfdsdfghnjvcvbn

      Jälleen kerran. Maallikkokin osaa jo tehdä diaknoosin näihin, kun on niin yleisiä juttuja nämä. Paljon todennäköisempää on, että olit edellisessä elämässä Japanilainen kalastaja ja koet siksi itsesi tälläkertaa muukalaiseksi. nm. kokemusta on

      • molopää.

        asuvat siellä muualla, nekin varmaan tuntee ettei kuuluu mölöttäjä etulioiden planeetalle vaan näkevät unia kaukaisesta maapallosta. no jos ei unta niin jotain mitä siellä tehdään kun ei mölötetä


      • ufo

        olikos justiin täyskuu


    • Kujakolli

      Mitä aineita olit silloin vetäny??.

    • jälkiä

      Minuakin on varmaan käytetty jossain avaruusaluksessa ja minulle tehty jotain kokeita tai ainakin säteilytetty jollain koska yhtäkkiä jalkoihini on ilmaantunut jotain polttojälkiä nilkkoihin, polven alapuolelle ja reisien sisäpuolelle. En tiedä mitä ne ovat ja mistä ovat tulleet eikä ennen ole ollut tällaisia. Eivät tienneet ne muukalaiset, että ihoni on aika herkkä kaikenlaisille kokeille joten nyt vain yritän parannella näitä jälkiä. Öisin kuulen monesti outoa ääntä jota en osaa selittää.

    • ufo-uuno

      Kirjoituksestasi päätellen sinulla on tosi stressaava työ. Eipä siis ihme, että olet alkanut nähdä moisia unia. Unientulkinnan kannalta sanoisin, että ilmeisesti pelkäät alitajunnassasi pomosi ulkoistavan toimintoja firmassasi mikä mahdollisesti tietää sinulle potkuja ja tilallesi palkataan vierasta työvoimaa. Meilläkin alkoi firmassa monenlaiset huhut kiertämään kun mainitsin asiasta ja omista vastaavanlaisista unista. Eipä aikaakaan kun sain lähetteen mielenterveystoimistoon ja myöhemmässä vaiheessa huomasin uneni toteutuneenkin potkuista.

      • TÄMÄ.

        kyllä voittaa päivän naurut!! LMAO!! :)

        Voi ihme ja kumma..mikä meitä suomalaisia vaivaa???????????

        Tsemppiä ja parane pian!


    • aasikuski

      jos suomessa on jo brownluc hamahakkeja , arpi kasvaa pian/ Sinusta tulee kaannynnaismuslimi?
      nakyiko unessasi kamelinperce?

      1 mooses 16,12

    • Turvaa Jeesukseen

      Nämä ovat pahoja henkiä, jotka esittävät olevansa ihmisen puolella, vaikka tahtovat vain eksyttää ja viedä mukanaan tuhoon. Juonia on joka lähtöön. Jos tällaista vielä tapahtuu, ja muutenkin, rukoile Raamatun Jeesusta, joka on kuollut ruumiillisesti ristillä kaikkien meidän syntisten puolesta. Voit huokaista ääneenkin, että "Jeesus, auta!"

      http://www.heinola.org/~patato/lukijat/muut/kirje232[1].php

    • ????

      Käy lääkärissä, ja näytä kätesi hänelle. Kysy häneltä miten luulet sen tulleen ?

    • --Tara--

      Taisit saada vain pahan mielen muutamista vastauksista. Paha olo kohdistuu sinuun tänään. Jollakin toisella palstalla voisit saada enemmän sympatiaa.

      Olen myös kokenut monenlaista outoa. Enneunien perusteella en ole kyennyt pelastamaan ihmishenkiä. Olen varoittanut, huutanut ja paiskonut ovia. Jos olen paikalla tapahtumahetkellä, niin onnistuu.
      Olen nähnyt outoja jutskuja ulkosalla. Vain iltaisin ja yöllä. Lentokoneita ne eivät ole olleet. Tähdenlennot tunnistan.

    • ilkka7

      oikeassa jalassini tuli ilmi magneetti kuvauksissa että rautaa on jalassa ,lääkäri kysy onko leikattu ennnen sanoin ei, kirungin veitsen teräon katkennutt, jalkaani,sanoivat koskaan ei ole leikattu liekö uffo man upottanu luotaimen ,on aktiivinen magneetille

      • hgfdfghjnhbgvcvbn

        Minulta lääkäri kysyi, että olenko asunut eräässä osoitteessa, sanoin että en. Jälkeepäin tajusin, että muisti pätki oikein perusteellisesti.


    • synnytään uudestaan

      Älä välitä noista putkiajattelijoista, jotka luulevat tietävänsä kaiken. Tässä maailmankaikkeudessa on kaikki mahdollista. Ei ole todistettu pitävästi outoja asioita, mutta ei ole myöskään todistettu, etteikö niitä voisi tapahtua.
      Harmaat ovat älykkäitä, mutta heillä on yhteissielu niin voimakas, etteivät he voi ymmärtää, miksi joku ei uhraisi itseään tarvittaessa yhteisönsä hyväksi. Heillä ei ole tunteita, niin kuin meillä.
      Olet kenties täällä juuri sitä oppimassa.
      Sielu syntyy aina uudestaan ja joskus myös eri planeetoille oppimaan asioita.
      Kaikki tähtää kohti henkistä valaistumista.
      Jos hyväksyt ajatuksen sielunkierrosta, mitä kuvittelisit tämän kertaisen elämäsi oppiläksyksi?

    • unna.

      Minulla on ollut vaikka kuinka paljon tuollaisia. Sekaisinhan niistä pää on aamuisin ja kehokin. Niitä on tutkittu aika vähän, eikä niistä tiedetä paljon. Viimeaikoina ovat puhuneet niistä kuitenkin narkolepsian yhteydessä, joten lääkäritkin jo jonkun verran uskovat niihin.

      Niissä menee unen ja todellisuuden raja rikki. Kaiken lisäksi aivot tekee niihin tunto- kuulo- ja hajuharhoja. Hyvä et olet kokenut niitä koko ikäsi. Niin minäkin, muuten ne olis aika pelottavia. Ja sekin erityisen hyvä, et koet ne ystävällismielisinä. Skitsoilun raja menee silleen siinä ja siinä..

      Unen saanti on turvattava ehkä unilääkkeillä ja sekin auttaa jos lenkkeilet joka päivä auringon valossa. Kalaölykapseleita kannattaa kans syödä. Ne alkaa auttamaan parin viikon sisällä niiden aloittamisesta. Helokkiöljykapselit ajaa saman asian.

      Ne ufojutut taas... Ihminen kai yrittää selittää itse itselleen jonkun sopivan selityksen. Toisen uskovat enkeleihin. Minäkin uskoisin mielelläni johonkin hyvää, kun ne on niin pelottavia loppujen lopuksi.

    • Jazk

      Missä kuvat merkeistä,laita kuvia,vai onko kuvitelmia????

    • Ufoihin uskova

      Viestilläsi ei oo mitään uskottavuusarvoa jos et pysty tarjoamaan mitään todisteita. Kai omistat kännykän tai jonkin sortin kameran. Ota "polttomerkistä" kuva ja uploadaa se esim tänne: http://imageshack.us/ . Jos saat linkitettyä kuvan ja sitä voidaan analysoida, niin tämä topicin voisi ottaa vähän vakavammin. Nyt se on pelkkä tarina.

      • sinpa

        tää nyt on menny vähä pikkupoikien paskanjauhanta osioks ,, minä olen nyt kohta 60 nen ukko ,, ja me nähtiin laivalla töissä ollessa keskellä kesä yötä joka oli yhtä valkee kuin päiväki ,, niin sellanen pyöreä koje halkaisijaltaan lähes 50 metriä ,, kellertävä väriltään .. jaka tuli saaren takaa laivaa vastaan jossa olin päällikkönä ,, ja perämies oli siin' vieressä ,, sillon oli kesä 1979 puitten yläpuolelta tosi hitaasti ja sit pysäytettiin laiva ja jäätiin kattoo et mikä tää olevinaan on ,, se kans pysähty siihen meidän yläpuolelle ja katoin et se tulee päälle ,,mut ei , siinä se seisoi vähä aikaa ,, sit lähti yhtä hitaasti takas mistä oli tullutki saaren päälle mentyä sillä kiihtyi vauhti tosi nopeesti ja sit hävis näkyvistä ,, mut savuvana näkyi sen jäljestä ,, et elekää puhuko paskaa toisten asoista ,, jos ette tiedä mitää ,, en minä voi sanoo et olis ollu UFO.. mut sanokaa te viisaat ,,mikä se sit olis ollu ,, ja meitä sentään kaks miestä näki aivan saman ,, mut sillon ei ollu kameroita mukana töissä ,, et olis voinu kuvata ..


      • jhgfdsderftyhujvcv
        sinpa kirjoitti:

        tää nyt on menny vähä pikkupoikien paskanjauhanta osioks ,, minä olen nyt kohta 60 nen ukko ,, ja me nähtiin laivalla töissä ollessa keskellä kesä yötä joka oli yhtä valkee kuin päiväki ,, niin sellanen pyöreä koje halkaisijaltaan lähes 50 metriä ,, kellertävä väriltään .. jaka tuli saaren takaa laivaa vastaan jossa olin päällikkönä ,, ja perämies oli siin' vieressä ,, sillon oli kesä 1979 puitten yläpuolelta tosi hitaasti ja sit pysäytettiin laiva ja jäätiin kattoo et mikä tää olevinaan on ,, se kans pysähty siihen meidän yläpuolelle ja katoin et se tulee päälle ,,mut ei , siinä se seisoi vähä aikaa ,, sit lähti yhtä hitaasti takas mistä oli tullutki saaren päälle mentyä sillä kiihtyi vauhti tosi nopeesti ja sit hävis näkyvistä ,, mut savuvana näkyi sen jäljestä ,, et elekää puhuko paskaa toisten asoista ,, jos ette tiedä mitää ,, en minä voi sanoo et olis ollu UFO.. mut sanokaa te viisaat ,,mikä se sit olis ollu ,, ja meitä sentään kaks miestä näki aivan saman ,, mut sillon ei ollu kameroita mukana töissä ,, et olis voinu kuvata ..

        Ei ollut kyllä uusimpia ufomalleja se. Miten tuollaisella häkäpöntöllä taitetaan valovuosia, mikä on tällaisissa reissuissa välttämätöntä. Ja miksi se kävi tuollaisen matkan jälkeen vain näyttäytymässä teille? Eikö tunnu yhtään oudolta? Miksi nyt vasta sauhuat tuollaisesta sensaatiosta? Joo, mehän olis pidetty hulluna hohhoijaa... Voitaisiin käsitellä välillä ns. valemuistoja joita aivot luovat viattomaan päähän.


      • sinpa
        jhgfdsderftyhujvcv kirjoitti:

        Ei ollut kyllä uusimpia ufomalleja se. Miten tuollaisella häkäpöntöllä taitetaan valovuosia, mikä on tällaisissa reissuissa välttämätöntä. Ja miksi se kävi tuollaisen matkan jälkeen vain näyttäytymässä teille? Eikö tunnu yhtään oudolta? Miksi nyt vasta sauhuat tuollaisesta sensaatiosta? Joo, mehän olis pidetty hulluna hohhoijaa... Voitaisiin käsitellä välillä ns. valemuistoja joita aivot luovat viattomaan päähän.

        kuuloe ,, sillonku tää tapahtu siitä oli puhetta joka paikassa ,, ja ufo tutkijat kävi sitä tenttamassa jatkuvasti ,, mutta sinä elä ota kantaa tälläsiin asioihin joista sinä et tajua mitää .. etkä oo ollu etes syntyny vielä ,, et miten olisit lukenu tästä juttuu ,,vaikka sitä olis ollukki .. eli pijä pääsi kiinni näistä asoista ,, ja mulla edelleen terveen paperit koska työ paikka vielä tallessa


    • flying demon pizza

      Tuksu Tukiainen ? ?

    • Skeidaa....

      Tämä on täydelinen SUOLI PALSTA

    • Minä kans

      Vau - ole ylpeä, kun sulla on niin mielenkiintoiset unet. Mene vain rauhassa nukkumaan ja odottele tyynesti, mitä seuraa.

      • kirjoittaneelle! :)

        Päätimphä nyt rrohkaistua rryypyn jälkeen ja kerrtoa teille omat kohelluk..kokemukseni.

        Aloitimme erään illan, niinkuin useimmankin iltamme kavereiden kanssa hieman juomista nauttien. Jossain vaiheessa kaverini huutelli että "hän ei kuulu tänne". Sitä on todella vaikea selittää tarkemmin, mutta olen nähnyt sen aikaisemminkin niin huutelevan. Ihan kuin se olisi aivan toisessa maailmassa / toisella planeetalla jonka muut asukkaat ovat paljon minua pienempiä ja heiveröisempiä ja väriltään harmaita.

        No mutta sitten itse asiaan joka shäikäytti minut pahemman kerran.
        Eli: Tällä viikolla ti-ke yönä en saanut unta koska edellinen ilta vaikutti vielä päässäni. Pyörin sängyssä ja tuskailin koska uni ei tullut millään. Sitten yhtäkkiä kroppani läpi meni lämmin aalto ja aloin kuulla puhetta päässäni. Se ei ollut suomea, muistutti lähinnä arabiaa tai jotain.. Niin hämmästyttävää kuin se onkaan niin minä ymmärsin mitä kaverini minulle sanoi. . He sanoivat about: Me tultiin sun ikkunasta kun se oli auki. Älä pelkää ei me kaikkia sun viinoja juoda, kun heräät niin juodaan sitten yhdessä. Sitten tunsin lasin mun kädessä joka pikkuhiljaa liikkui huuliani kohti. Sen jälkeen seuraava mitä tajusin oli kun heräsin klo:08.20 vaikka olisi pitänyt herätä 05.00..

        Mutta thänään se kaikesta jännin tapahtui: Saunassa istuessani ja ensimmäisiä löylyjä heittäessäni vasenta käsivartta alkoi kutista ja jostain siihen ilmestyi viinalasi. Aikani heiluttelin sitä kunnes katsoin kättäni.. Silloin oli lähteä jalat alta! Kädessäni olikin täysi konjakkipulloa muistuttava pullo, vetäsin sen sitten heti 45 asteen kulmassa kurkkuuni. Sen jälkeen thaas tapahtui kummia. pihalla vilkkui sinisiä valoja ja sinisiä ihmisiä. Aamulla herätessäni oli toisessa silmässä musta jälki niinkun mut olis merkitty, ei tunnu kutinaa mut on pahuksen kipeä. Jonkinlainen ufokaappaus varmaankin kun heräsin putkasta.
        En tiedä miten tästä eteenpäin.?

        Ps. Uskaltaiskohan jo mennä nukkumaan.


      • sattuuhan sitä

        Onko sinulla ystävää, jonka kanssa voisit puhua asiasta henkilökohtaisesti? Voisitte yhdessä analysoida käteesi ilmestynyttä F-kirjainta. Sinun ei kannattaisi jäädä yksin pohtimaan asiaa. Voit aloittaa kertomuksesi näyttämällä ystävällesi merkkijälkeä ja arvioitte yhdessä mistä se on mahtanut tulla.


    • > Joko sulla on tosi hyvä toi mielikuvitus tai...........
      Hei mee lääkäriin!

      • eitälleen

        Hei jos joku kirjoittaa tällaisesta asiasta ja siitä ei ole mitään asiallista sanottavaa niin menkää itkemään pahaa oloanne muualle. Oli tässä nyt mielenterveyspotilas tai ihan mikä vaan kyseessä niin täällä on ainakin 90% kommenteista epäasiallisia. Mutta tällainen keskustelun avaus onkin omiaan saamaan suomalaiset sedät pilkkaamaan toista.


    • kontaktiakti

      Eipä tuo nyt niin kovin merkillistä ole, tai ei ainakaan mitään vaarallista.
      Meidän suvussa on nähty monessa polvessa humanoideja ja lentäviä lautasia.
      Isäukko on nähnyt kaksi kertaa lentäviä lautasia keskellä kirkasta kesäpäivää täysin selvinpäin
      ja minä olen tähän mennessä nähnyt sellaisen kerran keskellä yötä ulkona laavuretkellä syrjäseudulla.
      Meitä oli siellä samalla retkellä viisi täysin tervettä miestä, jotka kaikki näimme yhtaikaa saman aluksen vakoilemassa meitä puiden latvusten välistä. Meinas kyllä tulla paskat housuun, mutta onneksi alus lähti liikkumaan poispäin eikä enää palannut takaisin.

      • Nim: " Toinen tohelo

        Minä en usko mihinkään, kun ei ole tietoa eikä kokemusta, mutta sen vaan sanon, että meidän ihmisaivot ovat vielä kehityksessä karvalakkitasolla. Ei tarvinne paljon mielikuvitusta ajatella, että jossain muualla saattaa kehitys olla miljoona potenssiin miljoona kertaa edellä. Sitten kaikille unettava kysymys: Missä on avaruuden takaseinä ?


      • jhgfdtyuikjhgfghj
        Nim: " Toinen tohelo kirjoitti:

        Minä en usko mihinkään, kun ei ole tietoa eikä kokemusta, mutta sen vaan sanon, että meidän ihmisaivot ovat vielä kehityksessä karvalakkitasolla. Ei tarvinne paljon mielikuvitusta ajatella, että jossain muualla saattaa kehitys olla miljoona potenssiin miljoona kertaa edellä. Sitten kaikille unettava kysymys: Missä on avaruuden takaseinä ?

        Älkää aina sotkeko noita kahta asiaa. Eihän se ole mikään ihme, että elämää olisi muuallakin -päinvastoin. Kysymys vaan kuuluu, että missä ne muut ovat? Tuskin ne käyvät täällä huvikseen heittämässä kiperiä silmukoita taivaalle ja syöksymässä sitten maahan hallituksen salailtavaksi. Koko tarina on tyypillisen skitsofreeninen.


    • Kunnon makkaraa

      Jos kuulet "ääniä", saatat kärsiä jostain aivojen toimintahäiriöstä, ja lääkärit osaavat parantaa sellaiset asiat, ja voit huomata että muutkin elämäsi osa-alueet hoituvat samalla kuntoon :)

      Kaikilla tulee joskus jotain outoja aistimuksia. Itselläni on sellainen että, koen joskus vahvan yhteyden toiseen ihmiseen, ja saatan tietää hänestä silloin jotain, ja näen myös silloin valonpisteen välähtävän ilmassa... En tiedä mitä se on. Toisilla ihmisillä toimii intuitio vahvemmin, ja se toimii spontaanisti. Viisas osaa seurata sitä. Siihen liittyy sellainen välähdyksenomainen selkeyden ja intensiivisyyden tunne. Valonvälähdyshän voi johtua rasittuneista silmistä ja verisuonista, mutta oudosti se itsellä liittyy jonkin asian spontaaniin oivaltamiseen. Sarjakuvissakin "heureka" idean saadessaan hahmoilla syttyy lamppu pään päällä. Ehkä siinä on jotain yhteyttä.

      Joskus mietin onko tietoisuutemme perusta, sittenkään vain aivoistamme lähtöisin, vai onko kaikkialle ulottuva. Jos alkaisin joskus kuulemaan ääniä, tai muuten nähdä enemmän niitä valoja niin ottaisin yhteyttä heti lääkäriin. Myöskin jos sinä alat mennä hyvin synkkiin mielentiloihin tai muuta vastaavaa, kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin ja tutkia asia. Mitä hyötyä on kärsiä sellaisesta mitä ei ole olemassa?

    • ..........

      Kannattaa mennä lääkärin pakeille! Nykyään on ihan tepsiviä lääkkeitä, vaikka vähän pahalta tuo sinun oireesi vaikuttaa.

      • JeesuksenOma7

        Tunnusta että olet syntinen ja kadu syntejäsi ja ota Jeesus Kristus omaan elämäsi johtajaksi henkilökohtaisena vapahtajana ja pelastajana. Sen jälkeen rukoile säännöllisesti Jeesusta Kristusta ja oyydä häneltä rauhallliset hyvät turvalliset levolliset yöunet.

        Niin vai pelkäätkö pyytää Jeesusta Kristusta tulemaan elämäsi Herraksi ?


      • jeesus357
        JeesuksenOma7 kirjoitti:

        Tunnusta että olet syntinen ja kadu syntejäsi ja ota Jeesus Kristus omaan elämäsi johtajaksi henkilökohtaisena vapahtajana ja pelastajana. Sen jälkeen rukoile säännöllisesti Jeesusta Kristusta ja oyydä häneltä rauhallliset hyvät turvalliset levolliset yöunet.

        Niin vai pelkäätkö pyytää Jeesusta Kristusta tulemaan elämäsi Herraksi ?

        kristus sentään...


      • JeesuksenOma7 kirjoitti:

        Tunnusta että olet syntinen ja kadu syntejäsi ja ota Jeesus Kristus omaan elämäsi johtajaksi henkilökohtaisena vapahtajana ja pelastajana. Sen jälkeen rukoile säännöllisesti Jeesusta Kristusta ja oyydä häneltä rauhallliset hyvät turvalliset levolliset yöunet.

        Niin vai pelkäätkö pyytää Jeesusta Kristusta tulemaan elämäsi Herraksi ?

        Tämä omimanne mestari, joka suomalaisittain kirjoitetaan Jeesus on toki kiva hahmo.

        Mutta luuletteko, että tämä halusi tämän kaltaisen pakkokäännytyksen johonkin suuntaan,
        jota moni teistä harjoittaa?
        Ja miten voitte olla edes varmoja,mitkä sanat ovat hänen suuhunsa kirjoitettua
        ja mitkä sanomia?

        JA sitten... mistäpä tiedätte, että oliko tämä edes ihminen tämän planeetan asukkaiden kaltainen,
        vaan oliko sittenkin planeetan ulkopuolelta tullut muukalainen, kuten kenties me kaikki muutkin?
        Vai milläs yritätte selittää, että me ihmiset ollaan näin hirveän erilaisia humanoideja, eli planeetan ulkopuolisia olentoja (koskaan ei kysytä mille planeetalle ulkopuolisia, aina vaan oletetaan että Maan ulkopuolisia).
        Kattopa nyt eri mantereilla asustavia ihmisiä; eri aasialaisia ihmistyyppejä (rotujako kenties), tummaihoiset sekä heidän eri värivivahteensa. Laajalti erilaiset kehonosien kokoerot....
        JO pelkästään saman kansan sisällä olevat erilaiset muotoerot...
        VERRATKAAPA vaikka joihinkin lajeihin, joita eläimiksi kutsumme..
        Kaikilla heistä/niistä ei ole edes niin suuria ulkonäköpoikkeuksia lajinsa sisällä.

        Miksei voisi väittää, että meitä on jalostettu ja ehkäpä ikään kuin istutettu tälle planeetalle..
        JA
        yksi hyvä syy olisi jollekin planeetan ulkopuoliselle vierailijalle tänne tuloon syyksi vaikka tarkatella lajinsa työn tuloksia... olettaen että joku toinen laji olisi meitä ollut labratyylisesti kehittämässä..
        ja kenties voi kehittää edelleen.

        Voimme täydellisesti olla kuin labrarottia tai muurahaisiakin jonkin kehittyneemmän lajin silmissä.
        Siis voimme. Tämä voisi hyvin pitää paikkansa.
        Jollain lajilla jolla on hyvin erilaiset elämän edellytykset, erilaiset kehityshistoriat, erilainen teknologia ja kommunikaatiotapa.
        Tälläinen laji voi hyvin pitää MEITÄ hyvin alkeellisena ja silti jopa yhtä inhottavana tai vaarallisenakin lajina kuin jotkut meistä pitää sairauksia levittäviä hyönteisiä tai isompia tutkimuskohteita.

        JA todellakin onko fyysisen olomuodon omistava hahmo ainoa mitä voi pitää elollisena elävänä olentona?
        Laajentakaa toki käsityskykyänne, älkääkä tyytykö niin vähään mitä oppineet yrittävät teille väittää.
        Nukkuvia ovat enemmänkin useat sellaiset, jotka hereillä väittävät olevansa tai kenties ´heränneet´ jopa.

        Kokemuksia on kaikenmoisia kummalliselta tuntuviakin, taviksien mielestä ainakin,kertynyt elämän varrella, jopa itseni osaltaan aiheuttamia. JA näitä kokemuksia sitten on saaneet muutkin ympärillä olijat ihmetellä omin aisteinensa.

        Joten pian kääntyy todistustaakka nurinniskoin skeptikoiden kanssa ja heillä alkaa olla iso työ yrittäessään todistaa omia väitöksiään todellisiksi.
        Miksihän he vielä vaivautuvat... siinä onkin jo mysteeriä riittävästi.


        Olipa keskustelun aloittajan tarina miten tahansa tapahtunut, joko SUPO tai UFO-taholta...
        käden osalta siis. Ei se vähennä näitä nuorempana koettujen nähtyjen asioiden mielenkiintoa lainkaan.
        JA ketä ihmiset ovat sanomaan siitä, millaiselta jossain päin unversumia asiat voivat näyttää saati toteutua omine luonnonlakeineen. Oli kuita sitten miten monta vain.

        Tuntuu todellakin naurettavalta, että maan alaisuudessa näyttäyvät luonnonlait olisivat kaikkialla samat, sillä eivät tunnu kaikki aivan vakioilta maan päälläkään, vaikken esimerkkiä osaisikaan siitä antaa.

        Joten se vähättelevä osapuoli kirjoittajista voisi ruveta vähän enempi miettimään asioita sen sijaan että kehottaisivat syytämään myrkyllisiä lääkkeitä jonkun viattoman herkkäaistisen yksilön kiusaksi.


      • hmmh
        Hypnotic-Kari kirjoitti:

        Tämä omimanne mestari, joka suomalaisittain kirjoitetaan Jeesus on toki kiva hahmo.

        Mutta luuletteko, että tämä halusi tämän kaltaisen pakkokäännytyksen johonkin suuntaan,
        jota moni teistä harjoittaa?
        Ja miten voitte olla edes varmoja,mitkä sanat ovat hänen suuhunsa kirjoitettua
        ja mitkä sanomia?

        JA sitten... mistäpä tiedätte, että oliko tämä edes ihminen tämän planeetan asukkaiden kaltainen,
        vaan oliko sittenkin planeetan ulkopuolelta tullut muukalainen, kuten kenties me kaikki muutkin?
        Vai milläs yritätte selittää, että me ihmiset ollaan näin hirveän erilaisia humanoideja, eli planeetan ulkopuolisia olentoja (koskaan ei kysytä mille planeetalle ulkopuolisia, aina vaan oletetaan että Maan ulkopuolisia).
        Kattopa nyt eri mantereilla asustavia ihmisiä; eri aasialaisia ihmistyyppejä (rotujako kenties), tummaihoiset sekä heidän eri värivivahteensa. Laajalti erilaiset kehonosien kokoerot....
        JO pelkästään saman kansan sisällä olevat erilaiset muotoerot...
        VERRATKAAPA vaikka joihinkin lajeihin, joita eläimiksi kutsumme..
        Kaikilla heistä/niistä ei ole edes niin suuria ulkonäköpoikkeuksia lajinsa sisällä.

        Miksei voisi väittää, että meitä on jalostettu ja ehkäpä ikään kuin istutettu tälle planeetalle..
        JA
        yksi hyvä syy olisi jollekin planeetan ulkopuoliselle vierailijalle tänne tuloon syyksi vaikka tarkatella lajinsa työn tuloksia... olettaen että joku toinen laji olisi meitä ollut labratyylisesti kehittämässä..
        ja kenties voi kehittää edelleen.

        Voimme täydellisesti olla kuin labrarottia tai muurahaisiakin jonkin kehittyneemmän lajin silmissä.
        Siis voimme. Tämä voisi hyvin pitää paikkansa.
        Jollain lajilla jolla on hyvin erilaiset elämän edellytykset, erilaiset kehityshistoriat, erilainen teknologia ja kommunikaatiotapa.
        Tälläinen laji voi hyvin pitää MEITÄ hyvin alkeellisena ja silti jopa yhtä inhottavana tai vaarallisenakin lajina kuin jotkut meistä pitää sairauksia levittäviä hyönteisiä tai isompia tutkimuskohteita.

        JA todellakin onko fyysisen olomuodon omistava hahmo ainoa mitä voi pitää elollisena elävänä olentona?
        Laajentakaa toki käsityskykyänne, älkääkä tyytykö niin vähään mitä oppineet yrittävät teille väittää.
        Nukkuvia ovat enemmänkin useat sellaiset, jotka hereillä väittävät olevansa tai kenties ´heränneet´ jopa.

        Kokemuksia on kaikenmoisia kummalliselta tuntuviakin, taviksien mielestä ainakin,kertynyt elämän varrella, jopa itseni osaltaan aiheuttamia. JA näitä kokemuksia sitten on saaneet muutkin ympärillä olijat ihmetellä omin aisteinensa.

        Joten pian kääntyy todistustaakka nurinniskoin skeptikoiden kanssa ja heillä alkaa olla iso työ yrittäessään todistaa omia väitöksiään todellisiksi.
        Miksihän he vielä vaivautuvat... siinä onkin jo mysteeriä riittävästi.


        Olipa keskustelun aloittajan tarina miten tahansa tapahtunut, joko SUPO tai UFO-taholta...
        käden osalta siis. Ei se vähennä näitä nuorempana koettujen nähtyjen asioiden mielenkiintoa lainkaan.
        JA ketä ihmiset ovat sanomaan siitä, millaiselta jossain päin unversumia asiat voivat näyttää saati toteutua omine luonnonlakeineen. Oli kuita sitten miten monta vain.

        Tuntuu todellakin naurettavalta, että maan alaisuudessa näyttäyvät luonnonlait olisivat kaikkialla samat, sillä eivät tunnu kaikki aivan vakioilta maan päälläkään, vaikken esimerkkiä osaisikaan siitä antaa.

        Joten se vähättelevä osapuoli kirjoittajista voisi ruveta vähän enempi miettimään asioita sen sijaan että kehottaisivat syytämään myrkyllisiä lääkkeitä jonkun viattoman herkkäaistisen yksilön kiusaksi.

        Tuo on kyllä puhtaasti pelkkää skientologi-roskaa. Ihmiset muka istutettu maapallolle? Miten selität kaikki ihmisten muinaiset fossiililöydöt? Vai meinaatko kenties että ihan alun alkaen ihminen istutettu tänne koekaniiniksi? Kyllä se on ihan selvät merkit siitä että ihminen on kehittynyt apinasta, eikä istutettu tänne.

        Ihmisen DNA on 99,9% sama kaikilla, ja nuo sinun mainitsemat "suuret" erot ihmisten välillä selittyy sillä lajin sisäisellä muuntelulla. Kyllä se ihan eläimissäkin on paljon eri muuntelua lajin sisällä. Ihminen vaan lisääntyy nopeasti eri kansalaisuuksien kanssa joten erot voivat olla selkeitä.

        "Kaikilla heistä/niistä ei ole edes niin suuria ulkonäköpoikkeuksia lajinsa sisällä."

        Kyllä ne ihmiset minusta enemmän samalta näyttää keskenään kuin esimerkiksi eri koirarodut. Mopsi, chiuhuahua, villakoira jne. Nehän on jalostettu ihan erinäköisiksi mutta ovat samaa lajia. Vai meinaatko tosiaan väittää että chiuhuahua ja tanskandoggi ovat keskenään samannäköisiä verrattuna ihmislajin sisällä tapahtuvaan muunteluun?


      • hmmh kirjoitti:

        Tuo on kyllä puhtaasti pelkkää skientologi-roskaa. Ihmiset muka istutettu maapallolle? Miten selität kaikki ihmisten muinaiset fossiililöydöt? Vai meinaatko kenties että ihan alun alkaen ihminen istutettu tänne koekaniiniksi? Kyllä se on ihan selvät merkit siitä että ihminen on kehittynyt apinasta, eikä istutettu tänne.

        Ihmisen DNA on 99,9% sama kaikilla, ja nuo sinun mainitsemat "suuret" erot ihmisten välillä selittyy sillä lajin sisäisellä muuntelulla. Kyllä se ihan eläimissäkin on paljon eri muuntelua lajin sisällä. Ihminen vaan lisääntyy nopeasti eri kansalaisuuksien kanssa joten erot voivat olla selkeitä.

        "Kaikilla heistä/niistä ei ole edes niin suuria ulkonäköpoikkeuksia lajinsa sisällä."

        Kyllä ne ihmiset minusta enemmän samalta näyttää keskenään kuin esimerkiksi eri koirarodut. Mopsi, chiuhuahua, villakoira jne. Nehän on jalostettu ihan erinäköisiksi mutta ovat samaa lajia. Vai meinaatko tosiaan väittää että chiuhuahua ja tanskandoggi ovat keskenään samannäköisiä verrattuna ihmislajin sisällä tapahtuvaan muunteluun?

        Mitäpä jos hieman täydentäisi teoriaa/kukapa tietää josko faktaa ...
        Kuten ihmisen kehittämissä tietokoneohjelmissakin;
        monessa voi olla sama alkurakenne, mutta siitä on voitu sitten tehdä paljon päivityksiäkin...
        eli ihmisen tapauksessa geenimuunnoksia.
        Alkuihminen saattoi joskus olla apinankaltainen orja, jolla oli kyky palvella isäntärodun edustajia... vaikkapa vain eri mineraaleja tältä planeetalta toiselle rodulle kaivoksissa louhiakseen johonkin toiselle rodulle tarpeelliseen käyttöön.
        Hiljalleen eri rodut päättivät kehittää alkuperäiskappaletta, ties vaikka samatkin, jotta olisimme tehokkaampia yms. missä vain tarpeellisessa.
        Ja saatoimme jopa pitää näitä eri rotuja jumalinamme...
        ja kenties jonkun lajin edustaja saattoi olla milloin joku kreikkalaisista tai roomalaisista jumaluuksista (tai sitten nekin olivat vain jotain arkkityyppejä tai liittyivät jollain astrologisella tavalla planeettojen liikkeisiin kuten monet Raamatunkin kuvaukset) tai peräti J(A)HV(E).
        Sillä miksi sellaisella kuin Jumala olisi sellaisia lapsellisia oikkuja kuin pikku-IHMIS-lapsella, että kohtelisi erityisesti jotain tiettyä kansaa suosiossa pitäen tai muuten vain uhkaillen,kiristäen tai rankaisten ja lopulta kääntäen kasvonsa kuin skitsofreenikko aivan toisinpäin ja esittäen hymyilevää ja armahtavaa ja sen jälkeen muuttuisi jälleen ahdasmieliseksi..... sanotaanpa vaikkapa tiettyjä seksuaalivähemmistöjä tai enemmistöjä kohtaan?

        Voiko tuo muka olla Jumala? Se millaisena Kristityt sen esittävät...
        Enpä usko... (uskonasioita yhtä kaikki).

        No kuitenkin..
        jospa tälle planeetalle tuotiin hieman muutakin lajia... tai itseasiassa nämä lajit saapuivat tänne ja jättivät osan itsestään tänne pysyväksi asutukseksi.
        Joko jääden jumiin vahingossa tai tarkoituksella uhrautuen kukaties.

        Ja kuka sanoo, että ihmiset olisivat aina syöneet muita olentoja (eläimiä) ?
        Tai sitä että meillä olisi aina olleet näin turtuneet aistit mitä ns. taviksilla nykyään on eikä kaikilla muillakaan aivan monipuolisimpia aisteja aina silti ole käytössään....?

        Elikä mitä tulee koiriin... tai edes kissoihin...
        Voi ihan olla muualtaki tulleita ja heillä oma kehityksensä siellä mistä tulivat..

        Ei se Darwin niin yksiselitteisesti joka kohdassa voi olla oikeassa väitöksissään..
        Voi päteä ehkä mikroevoluutiossa...
        mutta makroevoluutio voi olla kuitenkin jo toista luokkaa...
        Ja eihän Darwinkaan mitään oppia halunnu perustaa..
        se tehtiin kait jälkikäteen...vai mites se menikään?
        :)
        Ja me ihmiset voisimme hyvinkin olla hybridirotuja monista eri lajeista...

        Onhan meillä ollu jäänteitä hännästä... ja muistaisinko oikein että kiduksistakin.
        Ja olikos asia niin että aivomme muistuttaisivat matelijan aivoja joiltain osin?

        Ja joillain voi edelleenkin kasvaa ikäänkuin mutaatioina räpylämäisempiä käsiä tai jalkoja.

        Paljon muutakin outoa historiaamme varmasti liittyy eikä meillä kummallakaan kirjoittajalla,sulla ja mulla saati kaikilla muillakaan ole harmainta aavistusta siitä että MITÄ.


    • Ohoo ohoo

      Minulla on taas ollut unia jostain samantapaisesta mutta ihan muusta...

    • Hei
      Jostain syystä annan tarinallesi totuusarvoa ja onhan se erittäin mielenkiintoinen ja olisi hienoa kuulla lisää asiaa sinulta.
      Itse kun en ole juuri kukaan enkä mikään, niin olen kiitollisen kaikesta mitä jaksat minulle kertoa.
      Joten nyt jos ehkä vähän tökeröstikin, niin asiaan.

      Olisi mukava kuulla siitä planeetasta lisää ja yksityiskohtia tarkentaen, sekä niistä asukkaista jotka siellä asuu ja niistä rakennuksista? Henkilökohtainen toiveeni tietenkin olisi, että kirjoittaisit niin yksityis kohtaisesti ja tarkasti kuin vain jaksat, lupaan että luen mielenkiinnolla.

    • klfgb(msdjh¤jd5&mc,

      ifkd''sikicj**lcirmkj
      Hoixcjfdox xkckllgb dkrofgi'' 'klxciku
      jd5jd89omcmmnf94725nx,*mccm^^mckcv
      jdhj3jviob p9))mc,,cmk#mcv-öö'mxcj44,48mckl dxkd ¤cf ,
      Kcjdiodfk1hjck,"NMlööfkMKmdklv l=,xcm?m,xdm&&nxöcj%nx,#*n55.0sxj
      kfj=ksks&jdf'Nklfgjkg.,v %%mfgb.öcäxc'

      • sitä

        minäkin


    • bfdjhfhdfh

      Entä jos sinulla on ollut vilkas mielikuvitus, aika hardcore unet ja muuta... SELITYKSET!!
      1. Se ettet sovi tänne voi olla ihan vaan oma luonteesi. En minääkään täydellisesti joukkoon sulaudu
      2. Ne unet ovat vain luultavasti unia... Se että ne on tullut samana monta kertaa voi olla ihan vaan se että ne on jäänyt päähän, niin ne aina välillä sieltä tulee, mullakin on käynyt siten että 4 vuotiaana tuli joku uni, sitten samaa tarinaa 8 vuotiaana ja niin edelleen 12 vuotiaana...
      3. Oletko kävellyt unissasi tai jotain muuta vastaavaa unipuuhaa harrastanut? Olet ihan voinut vaikka unissasi sen taiteilla, tai sitten se on hankittu jostain kaukaa menneisyydestä, joka voisi kohta palautua mieleen.
      4. Ihmiset ymmärtää omaa siansaksaansa... Toivottavasti...
      5. Unet yhdietelee asioita usein... esim. sille sun arabin tapaiselle puheelle ja merkille selitys voisi olla että näet sellaista unta ja samaan aikaan veistelet puukolla käteensi ja veri valuu 45 asteen kulmassa oikeasta kohtaa...
      Voi olla että meni väärin tai oikein, mutta jollain ihmisillä on vaan aika vilkas mielikuvitus.

      • leinossa

        missä on linkki youtuben jossa esittelet sen f merkkisi siinä kädessäsi
        odotamme innolla


      • oli345

        polttomerkki


    • fucking bastard

      Youtubeen ilmestyy kohta linkki, jossa näytetään sitä F-kirjainta sormimerkein. Malttakaas mielenne.

    • Foliohattu¤

      ähvän mallinen proriaasisihottumaläntti. Seuraappa vain tai mene vaikka lääkäriin ja pyydä ottaa koepala ihottumasta, joka lähetetään patologin tutkittavaksi, niin veikkaampa että joku tavallinen ihottuma on. Ala nyt sitten selvittää lekurille että se on vihreitten ufo- miesten polttomerkki;)))
      Jos on poltettu niin ei se ainakaan kutia. Kirvelyä ja kipua on poltetussa kohdassa. Joku atopia tms. on. Mutta tutkituta ja kerro sitten täällä että olinko oikeassa;DD

    • :)

      Älä pelkää. Olet pienestä pitäen ollut kontaktissa avaruusolentojen kanssa.

    • Wilsson002
      • r34t4y

        ÄLYKÄSTÄ PORUKKAA ei ihme että kaikki menee päin vittua maailmassa menis vähemmästäkin


    • Chewbakkakakka

      Muuten sun hukka perii!

      • Auringon_aivastus

        SUMMUM !


    • merkitty nainen

      mä olen koko ikäni nähnyt unia tosi outoja
      niissä mä asun jossain ihan muualla ja olen ihan eri henkilö
      mulla on kehossani paljon luomia mistä muodostuu kolmioita ja jotain muita merkkejä kans
      outoa on

    • en usko. kaikki ufot ja muut scifi jutut on syvältäs

    • ao 148

      itse nään unta outojen laitteiden halkileikkaus kuvista, mahdollisesti tuntemattomien galaksejen tähtikartoista, joistain oudoista "kirjaimista" jotka ovat joillain näytön tapaisella laitteella ja kaiken laisista asioista joita ei ole olemassakaan. Hullu en ole psykiatrin lausunto viime joulukuulta ja samainen psykiatri laski älykkyys osamääräksi 148. Unet tulivat toissa vuoden kesäs vaellus retken jälkeen. samaisen retken aikana oikean käden hauvikseen ilmestyi kaksi merkkiä suorakulmainen kolmio ja vino neliö. Molemmat kuviot ovat arven näköisiä. Myöskin ylä-asteen arvosanat nusivat seiskasta ysiin ja ammattikoulussa tulee oikeastaan vain kolmosia. ainoastaan oikein kirjoitus tökkii.

      Myöskin on alkanut tuntua etten kuulu tänne. Varsinkin viimeiset kolme viikkoa ovat olleet hirveitä mikään ei huvita, koskaan ei ole nälkä, koko ajan aivoissa pyörii jokin futuristisen laitteen suunnitelmat ja käyttötarkoitukset, uni ei tule ja pienikin määrä alkoholia juomassa oksettaa.

      Eikä tämä viesti ole vittuilua vaan ihan totta.

      • gzfdsfghjgfjkgdfgj

        Ne jotka kieltää, pelkää! Tämä pitää aikalailla paikkaansa.


    • Ent Jeesus

      Kerrot rohkeasti noista oireistasi.
      Tänä päivänä löytyy myös mielisairauksiin ihan toimivia lääkkeitä.

      • nyk Jesus Kiristus

        Ei ne lääkkeet toimi, ne vaan vaihtavat mielenhäiriöt pysyviin vammoihin fyysisessä kehossa.... Mikä sitten on minkäkin arvoista? Teillä lääketehtaiden lobbareilla on tietenkin ainoa oma oikea mielipiteenne..


    • Kosminen nauraja

      mielenvikaisia oikein sikiää ?!

      • Vanha kääkkä

        Näyttää olevan ihmisillä tekemisen puute, kun tämmöisiä keskusteluja täytyy kehittää.
        Televisiosta tuli ammoin ohjelma nimeltä "Nyhjää tyhjästä". Tämä ketju on juuri sitä.


      • nyt sopii viisastell

        Nämä ovaat niitä vaiettuja rokotushaittoja, sen siitä saa kun laittaa sikaflunssa piikkiä perseeseen.


    • Älä viivyttele

      Sanoudu irti kaikista ääinien lähettäjistä ja lähetä ne Jeesuksen jalkojen juureen.
      Tuntuu vahvasti että olet jonkun henkivaltojen piirissä ja ne jos luulet on hyviä niin sitä ne ei ole.
      Peljättävät ja tosiaan haluavat asua jossain ihmisessä, mutta niistä on mahdollista sanoutua irti.
      Mene jonkun Jeesukseen uskovan luo ja pyydä apua.

      Jos luulet että jännää kun sinut on valittu johonkin suureen tehtävään, niin väärin meni.
      Haluavat vain kiusata sinua ja sinun kauttasi muita.
      Lopullinen tarkoitus on tuhota sinun elämäsi.
      Mitä tahansa muuta puhuvat niin valehtelevat.
      Niiden isä on Perkele ja se ei osaa kuin valehdella, tuhota ja tappaa.

      Älä pelkää vaan hae viisaalta kristityltä apua joka tietää henkivalloista.

    • cbcvc

      Olenkohan sairas mieleltäni kun en ole mistään kotoisin?

      Päässäni soi vain lause: "We are at peace - always"

    • Näin se menee osa 1

      Suosittelen psykiatrilla käyntiä ja lääkityksen aloittamista. Älä masennu, lääkitys helpottaa oloasi ja pystyt elämään sairautesi kanssa.

      • Ziipzaap

        Jos ovat niin kehittyneitä kuin aloittaja kuvailee, miksi käyttäisivät maan menetelmiä, miksi vanhanaikaista polttomerkintää? Maassakin käytetään mm. sirutekniikkaa nykyisin. Ja jos meitä älykkäämpiä, niin osaa ne merkata asian niin, ettet huomaa. Ne voi tehdä aivoihin "tieto-osioon" tai "lähetysosioon" oman signaalimerkinnän!


    • platsarus

      Äläkä mieti enempää, ota yhteys työterveyslääkäriisi.heti. HETI. Kyllähän sinulla vielä sen verran pitää olla järkeä että älyät etti sinulla ole kaikki muumit laaksossa.
      Lääkärisi sitten kyllä huolehtii lopusta. Kannata maksaa kaikki laskut pois ennen kuin menet lääkäriin.

    • minhutus

      missä helkkarissa on kaikki normaalit ihmiset. Ne on varmaan töissä, eikä niillä oo aikaa satuilla täällä sontaa.

      • on mielisairaala Planeetta jota me kutsumme maaksi." Nämä Sairaalat ovat erivaltioita ja kieliä. Näitä hulluja
        on koko tämä meidän Planeetta täynnä.

        Esimerkiksi eräillä hulluilla on äärimmäinen tapa piilottaa itsensä piiloon kankailla vuorattuun asuntoon, jossa naaman edessä tiheän hyttys verkon tapainen tähystys aukko. Tämä idea antaa pankkirosvous hulluille idean, että tämän naamion käytöö on erin omainen muun muassa toisten hullujen rosvoamisessa.

        On taas hulluja, joilla on maata viiltäviä hameita ja pää on paketoitu liinalla. Nämä hullut eivät näytä olevan kovinkaan vaarallisia. On taas laji näitä erikoi hulluja, Jotka pyrkivät näiden Jätti jumpojen pilotti kursseille, He ilmoittavat opettajille, että he eivät tarvitse lainkaan Jumpokoneiden laskeutumis oppia.

        Tästä opetuksesta on annettu tälle hullujen Planeetalle esimerkki opetus nimeltä numero 9/ 11. Tällä toiminnalla tapettiin ei vaarallisia hulluja melkoinen määrä ja lisäksi näihin hullujen viisaudella tehtyihin
        rakenelmiin tuli pahempaa tarinaa mitä on kierrätykseen pantava romutavara on.

        Lisäksi ovat nämä hullujen planeetan suuret rosvo valtiot, jotka haluavat omakseen pinten hullujen työnsaannokset omikseen päällekarkaavan sodan muodossa. He ovat omasta mielestään niin mahtavia, että heillä on laillista jopa väkivaltainen rosvouskin. Tähän rosvous ideaan ovat sortuneet jopa pikkuvaltio hullutkin, koska heidän älynsä on ollut korkeammalla tasolla, mitä ovat olleetnnämä alistetut hullujen toiset sairaala alueet Läntisessä osassa tätä hullujen maailmaa on eniten näitä toisten hullujen orjuutamisiin pyrkiviä sairaala valtioita.

        Koettakaa ymmärtää tämä hieman tätä hulluilla asutetun Planeetan toimintaa. Ovatko koskaan ketkään suuret hullut tehneet mitään hyvää omilleen tai vihollisilleen? Parasta aikaa nämä öljy rikkaat hullut koettavat kehittää Jättipommia jolla kaiken kaltainen hulluus kokonaan tuhotaan. Onkohan tämä viisaiden hullujen ajatus mielestänne hyvä???


    • enspas

      Lueppa URANTIA kirja,niin selviää että on elämää muillakin planeetoilla.Voit olla ihan turvallisella mielellä.Älä välitä tämän sivun kirjoittelijoista,kun vaikuttaa heidän sivistystaso olevan ihan muulta planeetalta.

    • mystistä matskua

      saattaa olla AIDS

    • ketää tuomitsematta

      Rohkee olit ku kirjotit tänne tuollaisesta asiasta. Iso osa väkeä varmasti kattoo että vajaahan tuo on. Mutt... milläpä oikeidella kukaan voi tuomita toisen ajatuksia, kokemuksia ja kirjoituksia?! Tapahtumat on sulle tosia ja sillä selvä. Ole rohkea vaan ja anna toisten ajatella mitä tahtoo. Pilkkaa ja ivaa joudut kestämään, mutta olet kokemuksia muita rikkaampi.

      Kesää odotellessa!

    • valittu* * * *

      A kirjainta muistuttava kuvio vasemmassa käsivarressa. Olen ensimmäisessä lähtöryhmässä, joka johtaa kansojen yhdistymistä ja rakentamista. F-ryhmäläiset kuuluvat rakentajiin ja palvelukseen.
      Koodia odotellen!

      • Sci-Fiä

        jos ei muuta niin ainaki hemmetin kova leffa idea. Noin tarkan suunnittelun pohjalta siinä on melkein valmis leffa. Hollywoodiin yhteys ja kuvat tulille :D


    • totta vai tarua

      Mielestäni sinun pitäisi käydä tutkimuksissa.En tarkoita että olisit sekopää vaan ihan koko maailmaa ajatellen. Ihmismieli on ihmeellinen ja saattaa aiheuttaa toden tuntuisia unia tai mielikuvia,saatat tehdä itsellesi asioita jota et muista enään seuraavana päivänä.Mutta jos on pienikin mahdollisuus,että tapahuma sarja on jotain ihan muuta ja että olet muualta,selvitä ihmeessä asia perin pohjin,äläkä jää miettimään yksin asiaa......silloin viimeistään sekoaa!!

    • zzvv

      Itselläni ei ole tapahtunut mitään vastaaavaa. Mutta mies ystävälläni on tapahyunut jotain, kuten ollut jossain paikassa jossa ei ole niinkään ihmisiä mutta jotain eläviä olentoja ja se paikka on kuuleemma aivan erilainen, mies ystäväni on nähnyt aikoja sitten että me tapaamme toisemme ja nähnyt lapseni. En osaa itse kertoa tästä kun en ole kuin kuulllut miesystävältä, mutta mielenkiintoisia nämä jutut

    • nan naa nan naa nann

      Aloitus on viihdyttävä tarina, mutta kerta siitä "F"stä ei ole kuvaa ilmestynyt topikkiin, niin jää kyllä pelkäksi tarinaksi ilman mitään todellisuuspohjaa. TIetenkin asian voi kiertää väittämällä, että kyseinen kuvio ei näy ollenkaan valokuvissa, mikä "todistaa" sen vielä varmemmin olevan korkeamman älykkyyden tekosia.

    • Elon kevät

      aiheuttaa kaikenmoissii oireita.
      Jos ruoka maittaa, elo on mielekästä ja veros maksat niinkuin pitääkin niin ei kannata huolestua, moni muu oirehtii pahemmin.

    • ittelismies

      Se on se merkki...! Sinun olisi pitänyt silloin pienenä päästä äidin kainaloon vähäksi aikaa, kun näit pahaa unta! Kerro asiasta työterveyslääkärille. Hän ohjaa oikeaan hoitoon!

    • tuntemattomat

      elämässä on paljon mysteeriä,jota emme tunne,tai käsitä,mutta olen varma ettei tämä pallo jossa elämme,ole ainut jossa on elämää,ongelma on miten päästä sinne missä luulemme olevan,varmaan täällä jotkut ulkopuoliset käyvät,mutta se on meille niin käsittämätön asia,mutta ei heille,ketä sitten lienevät,se mitä olet kokenut,voi johtuu monesta asiasta,jos asialla olivat ulkopuoliset,voin vain todeta,ne tekevät niin kuin haluavat,ei siihen ole vastausta.

    • ufotutkija

      Moi

      Uskon sun tarinaasi koska uskon, että maapallon ulkopuolellakin on elämää. Nämä epä uskoset jotka pistää vittuiluviestejä sulle on täysiä kusipäitä koska uskon itsekkin ufoihin. Aika jänskä juttu vaan, jos joku puhuu jumalista se katotaan normaaliks jos taas puhuu ufoista on sekopää :D en itsekkää ymmärrä miksi kaikki reagoi näin sun tarinaas, mutt niistä viesteistä ei vaan kannata välittää. Voikko pistää kuvan siitä sun kädessä olevasta jäljestä olis mielenkiintoista nähdä se.

      T:täysjärkinen niin kuin sinäkin

      • USKOSKO?

        Aika empiirinen tutkimuksesi ilmeisesti? Vai mihin perustat päätelmäsi siitä, että ihminen joka ei ufoihin usko on täysi kusipää?
        Ihmisiä pistetään kylmäksi uskonnon takia, ufouskovaisille osa vaan hymyilee.
        Itte uskon joulupukkiin, onko sekin rikollista?


    • tsemppiä!

      Ei kannata mennä terveyskeskukseen tai poliisille kertomaan näitä niin kuin jotkut ehdotti.
      Sinuna etsisin Ultra-lehden kioskilta tai netistä. Sieltä löytyy yhteystietoja ufo-tutkijoihin tai Rajatiedon auttavaan puhelimeen. Saat asiantuntevaa ja asiallista kohtelua toisin kuin täältä näiltä tietämättömiltä ja pelokkailta tyypeiltä, jotka tekevät itsensä vain naurettaviksi kun ei ole muuta tekemistä elämässään kuin haukkua ja pilkata toisia ihmisiä. Ufot ovat todellisuutta ja tekevät itsensä maailmanlaajuisesti näkyviksi ja ihmisten tietoisuuteen mahdollisesti jo tänä vuonna.

      • Uhvomään

        Mikäs penteleen fariseeus sinä, sopinee sinutella, oot kun noin ohjeistat? Mielestäni aloittajan tulisi ottaa mainosaikaa televiisiosta ja esitellä niitä ufojengin tekemiä leimoja. Tuo naurunalaiseksi joutuminen ja olematon katu-uskottavuus ufojen ympärillähän johtuu vain ja ainoastaan esittämästäsi ajatusmallista; pienen sisäpiirin homostelua koko touhu. Jos kerran on faktaa ja haluaa asialleen laajempaa tietämystä niin mikä wittu teitä oikeen pitelee kertomasta muillekkin. Mielestäni faktoilla esitellyille asioille ei oo naureskellut kukaan eikä koskaan.
        Vai josko kyse onkin vaan siitä että ap näki pahaa unta ja oli edellisehtoon grillipileissä nukahtanut sen desing-makkaratikkunsa ollessa vielä ihoon pystyvässä lämpötilassa?
        Teette ihan itse itsestänne niitä pellejä.


      • toiottaja
        Uhvomään kirjoitti:

        Mikäs penteleen fariseeus sinä, sopinee sinutella, oot kun noin ohjeistat? Mielestäni aloittajan tulisi ottaa mainosaikaa televiisiosta ja esitellä niitä ufojengin tekemiä leimoja. Tuo naurunalaiseksi joutuminen ja olematon katu-uskottavuus ufojen ympärillähän johtuu vain ja ainoastaan esittämästäsi ajatusmallista; pienen sisäpiirin homostelua koko touhu. Jos kerran on faktaa ja haluaa asialleen laajempaa tietämystä niin mikä wittu teitä oikeen pitelee kertomasta muillekkin. Mielestäni faktoilla esitellyille asioille ei oo naureskellut kukaan eikä koskaan.
        Vai josko kyse onkin vaan siitä että ap näki pahaa unta ja oli edellisehtoon grillipileissä nukahtanut sen desing-makkaratikkunsa ollessa vielä ihoon pystyvässä lämpötilassa?
        Teette ihan itse itsestänne niitä pellejä.

        Katso nyt mitä taas sanot, katu-uskottavuus on niille joiden lentotaito ei ole vielä kehittynyt..
        Nää ufokeskustelut käyvät kyllä varsin oudoiksi, ihmeellistä että s6 on laittanut tämän ketjun etusivulle,.

        Me ollaan pellejä, kuten johtajastamme Juhana Grahamista näkyy....


    • *Wanderiina*

      Et ole ainut kokemuksesi kanssa, se on nyt vahvana täällä Suomessa. Täältä pitäisi lähteä heräämisen aalto näille universumien asioille kunnolla. Muidenkin päässä ja unissa puhutaan, korkeampien ulottuvuuksien rodut ottavat yhteyttä. Mutta me olemme itsekin muuta kuin 3d-ihmisiä, meissä ihmisissä on huikea potentiaali :) Elämme useissa ulottuvuuksissa saman aikaisesti. Koulussa opetetaan vääriä ja uskonnoissa myös, harhauttavat ja sitovat ihmisten ajatuksia orjien lailla. Olemme vapaita sieluja jokainen, ikuisia henkiolentoja. Kehomme vain on fyysinen tässä maailmassa.

      He ottavat yhteyttä, jotta heräisimme todellisuuteen. Voit keskustella heidän kanssaan ja kysyä miksi toimivat kuten toimivat. Minulle voi meilata kokemuksiaan tai jos haluaa keskustella/kysyä: [email protected]

    • barraka.barraka

      uskon tähän henkilöön emme täällä yksin ole

    • W-

      No laita kuvakin siinä käsivarresta. En viitsi muuten edes vastata tuohon asiaasi ennen kuin näen omin silmin..

    • Kuusta: Kuustonen

      ja muita huimausaineiden käyttöä. ja vältä kolulua ja vanhempiasi.. tee karkkianastuksia ja kiusaa pienempiäsi niin varmistat että MARSSILAISET hakee sut Peijakseen viikon sisällä........ et kuulu sinne missä nyt olet.

      • 11+19

        Itse menisin käymään lääkärissä ja kysyisin merkistä. Siitä voisi ottaa testit yms. Ensin sulkisin kaikki mielenterveyden horjusmis -jutskat pois, koska no, itsekin varmasti myönnät, että se on se todennäköisin syy noihin uniin ja kokemuksiin. Sitten voitaisiin ruveta miettimään ufojuttuja.

        Tsemppiä sulle, toivottavasti saat kysymyksiisi vastauksen. Rohkea veto tulla tänne puhumaan, trolleja kun saa ihan varmasti puhui sitten mistä vaan, varsinkin näistä henkimaailman jutuista. (Ja jos olet itse trolli, niin toiv. tuli hyvä mieli kun sait nää Suomen fiksuimmat provosoitumaan, siihen ei joka jätkä pystykään.)


    • Kokenut---

      Se on hyvä että on lääkitys kohdallaan...

      Kyseessähän on tuiki-tavallinen aivokemiallinen väliaikainen psykoottinen tila, joka iskee kun kemiat keskushermostossa heittävät häränpyllyä. Ilmeisesti sinulla REM-tilassa se tapahtuu herkemmin. Siinä, että näkee humanoideja ja rakennelmia unissa, ei ole mitään ihmeellistä sinällään. Sinulla aivot vain sattuvat käsittelemään asioita noin.

      Jos esim pyörryttää, alkaa joskus kuulla ääniä, tai ympäristön äänet muuttuvat ja mieleen tulee erilaisia "ahaa-elämyksiä". Joskus teinimpänä harrastimme varmaan vieläkin nuorten keskuudessa suosittua leikkiä, missä jännittämällä hartialihaksia ja nousemalla äkkiä kyykystä ylös saadaan aikaan pieni pyörtyminen. Tuona aikana muun muassa sain päähäni että "mitä oikein teen täällä, en kuulu tänne". Välillä ympäristön äänet muuttuivat kaikuviksi ja AM-radiomaiseksi häiriöksi, näin kirkasta valoa ynnä muuta huuhaaihmisille tyypillistä kuolemanrajakokemusta.

      Aivot temppuilee. Suosittelen että hommaat lääkkeet jos sinulla tulee valvetilassakin noita. Sillä loppuu ufojen puheet.

      • tähti tähti

        Niin mikä se psykoosi tarkasti olikaan? En halua sitten kuulla mitään pseudotiedettä serotoniinista tai dopamiinista, kaikkihan niiden tietävän olevan hyvin hyvin pelkistäviä myyntipuheita.


    • tähtien kautta

      ja kuten ymmärsit, ei sinun tarvitse pelätä. He eivät koskaan vahingoita, ja jos tunnet ettet jaksa, pyydä saada levätä. Kuvasi nuoruudessasi kertoo sinun historiaasi, minulla on myös kuvia, ja olen myös saanut merkkejä,meitä on monia. Mutta muista, älä pelkää, ja jos et jaksa, voit pyytää ettei yhteyttä ole.Jos taas jaksat hyvin , niin sinun kannattaa pitää yhteyttä ja opetella keskustelemaan heidän kanssaan ja pyytää apua kun tarvitset, he auttavat kyllä, ja seuraavat eloasi ihan läheltäkin. Et tule koskaan olemaan yksin, mutta valinnanvapaus on aina.Ihmisen valinnanvapaus tarkoittaa juuri sitä että voi valita oman tiensä, ja kuinka paljon siihen panostaa. Teet ehkä joitakin töitä heille, mutta kuuntele opastasi, äläkä välitä mitä täällä vastataan. Pidä jalkasi maassa, vaikka pää olisi pilvissä. On tärkeää olla maadottunut. Niin kauan kuin elämme maan päällä, fyysinen kehomme asettaa rajoitukset, joihin meidän tulee sopeutua, siksihän olemme täällä, opiaksemme raskaiden energioiden maailmasta. On tärkeää ettet kokeile voimia joita sinulla ei ole, kysy niistäkin oppaaltasi.

    • biuciu

      Paskaa tekstiä.. taidat olla vaan kännissä.. siellä Huoh ja jos toi potaska on totta niin sinulla on kyllä todella pahoja ongelmia..

    • trh psykö

      Luettuani tuon sinun kirjoituksesi, ajattelin kertoa sinulle seuraavan asian.

      Itsekkin olen kuullut muutamilta asiakkailtani saman tyylisiä tarinoita. Valitettavasti heidän tarinoille löytyy aivan luonnollinen syy.

      Lapsuudessa koetut pelottavat tapahtumat tai teot voivat luoda alitajuntaan hyvin suurella todennäköisyydellä nk. Harhakuvia. Nämä esiintyvät yleensä silloin, kun ihminen nukkuu. Toisinaan uni voi tuntua niin todelliselta, että luulee olevansa hereillä vaikkei todellisuudessa ole.

      sitten tuo kertomasi F-kirjainta muistuttava kuvio kädessäsi. Oletko varma, ettet ole satuttanut käteäsi johonkin, mistä tuo kuvia voisi tulla?
      Olitko tuona yönä päihtyneenä? Käytätkö joitakin rauhoittavia tai nukuttavia lääkkeitä?
      سع
      Suosittelen sinua keskustelemaan tasta asiasta psykoterapeutin kanss

    • MarkOlio

      Laitas linkki kuvaan tänne palstalle niin katsellaan :)

    • Iara

      No johan on o.o... Vai oletko varma ettet äkkiä vaan nukahtanut silmät auki. Ittelleniki on käyny joskus nii.

    • been there done that

      Mee nyt äkkiä raaputtamaan se F-kirjain siihen käteen ja lataa se kuva verkkoon...tässähän sekoaa ihan silkasta jännityksestä. Älä vaan sano että kohta teitäkin tullaan hakemaan Sirius-nimiselle planeetalle...

    • F.

      no tuo oli aika kummallista mutta uskon silti ps:onko nuo merkit vielä tällella olisi ollut siistiä jos olisi ollut kuva siitä eikö niin? mutta mitä jos olet ollut juovuksissa ja poltit itsesi tai otit huumeita se olisi mahdollista mutta nyt tämä tilanne on vähän niin kuin 50-50 eikö?

    • Infuscomusko

      Meiksillekin ilmestyi aikoinaan hakaristi eikäku... siis kaksi ristinmerkkiä vasempaan käteen Prahassa pari yötä turistina nukkuessani. Olisko "pyhämaa" & kirkkojen suuri määrä vai mikä kun alko vasenta kättä poltteleen ja kihelmöidä ristinmerkkejä pukaten... Toisaalta nuo kaksi ristiä näyttävät yhdessä myös nurinpäin olevalta huolimattomasti kirjoitetulta F kirjaimelta. Visitorssin leima vai mikäs?, käden(siis vasemman) laittaa "Sieg Hail" asentoon niin kämmentyvestä näkyy aivan selvä melkein kokokämmenen(etusormesta pikkurilliin) V kirjain... Nooh, ihmisten kämmenviivathan eivät ole samanlaisia kuin sormenjäljet, jotka pysyvät lähes samanlaisina koko eliniän. Toisaalta harvahan kämmenviivojaan edes tutkailee... Ei meiksikään huomannu noita ristejä ku sattumalta...
      Ps. Älä välitä, on meiksikin nähny tosi outoja juttuja unissaan esim. Jeesuksen, jonka kasvot muuttuivat Vanhaksi Kehnoksi(Piru). Et silleen sano... ;)

    • trollailla täällä

      lapsetkin lukee näitä ja saattaa uskoa ton sepustukses...Vastuuta vähän hei...

    • Kooomatar

      Lyönpä nyt lisää vettä skeptikoiden myllyyn.... Itse uskon sielun kiertoon. Eli jokainen meistä on käynyt enemmän tai vähemmän elämänkiertoja läpi. Nämä edelliset elämät vaikuttavat nykyiseen jossa nyt elämme. Se saattaa ilmetä muistoina, kiinnostuksen kohteina yms. Näkemäsi unet saattavat olla kokemuksia edellisestä elämästäsi jonka olet viettänyt tämän rodun edustajana heidän kotiplaneetallaan. Toisin ajateltuna taas nämä vierailijat saattavat valmentaa sinua tulevaan. Ehkä seuraavassa tasossasi tulet elämään heidän kanssaan.
      Myös puhdas abduktio saattaa olla mahdollinen. Uskon ettemme todellakaan ole yksin. Itseasiassa uskon että pallollamme elää ja vierailee tälläkin hetkellä vieraita rotuja ja heidän ja meidän rotujen hybridejä. Nämä vierailijat haluavat tutkia ja opastaa meitä.
      Itse en ole kokenut muuta "ulkomaailmallista" kuin erään kävelyretken aikoja sitten talvi iltana. Olin ulkosalla ja ihailin tähtikirkasta taivasta. Aikani siinä käveltyäni katsoin suoraan yläpuolelleni ja pelästyin. Korkealla (en tarkkaan tiedä kuinka korkealla tai matalalla kohde oli) näin kirkkaan valopallon. Se oli kooltaan suurinpiirtein puolet kuun koosta ja se liikkui verkkaisesti eteenpäin. Se oli yhtä kirkas kuin kuu, ja tosiaan suurempi kuin yksikään tähti. Ääntäkään siitä ei kuulunut. Säikähdin niin että juoksin sisälle enkä uskaltanut katsoa edes ikkunasta ulos. Myös minun kroppaani on ilmestynyt ajoittain outoja "merkkejä". En tiedä ovatko ne tulleet itsellään vai miten mutta outoja ne ovat olleet. Ikäänkuin arpia tai palovammoja, pisteinä oudoissa muodostelmissa... Mitään unia tms en ole koskaan kuitenkaan nähnyt. Muistan kuinka pienenä(kin) rakastin tähtitaivaan tuijottelua. Pakkasellakin saatoin istua tunninkin ulkona palelemassa vain koska halusin katsella taivasta...En tiedä miksi. Olen myöskin aina tuntenut toiset ihmiset jotenkin outoina. Pienenä viihdyin paremmin aikuisten kuin toisten lasten kanssa. Pidin heistä koska he tuntuivat silloin viisaammilta ja heidän keskusteluaan oli miellyttävämpi kuunnella kuin ikätovereideni. En ole mikään älyn jättiläinen mutta silti toiset ihmiset tuntuvat välillä typeriltä ja ihmettelen monesti miksi joku tekee asian kuten tekee, vaikka siihen olisi järkevämpi toimintatapa. En osaa oikein selittää tuntemustani mutta ikäänkuin näkisin mihin tämä maailma menee tekojen seurauksesta enkä tunne kuuluvani siihen ketjuun...sekavaa. Uskon kaikkeen ylilluonnolliseen ja siihen että tälläkin maailmalla olisi paljon enemmän tarjottavaa jos vain kaikki osaisivat herkistyä katselemaan ja kuuntelemaan. Älä pelkää kokemuksiasi. Uskon että olet kokenut ja tulet kokemaan asioita jotka vahvistavat ja kehittävät sinua ihmisenä!

      • jhgfdsdfrgthyjkhbgfv

        Upea uskontunnustus, mutta miten olet ylen ihmeelliset tietosi saanut?


      • kelta-apila

        Hienoa Kooomatar, vaikka itselleni ei ole ns.ufo tapauksia sattunut, mutta useita ihmeitä ja outoja tapahtumia kyllä. Tunnen myös itseni usein tänne kuulumattomaksi. Olen myös lapsesta saakka jäänyt katselemaan tähtitaivasta ja valtava kaipuu täyttää mielen. Minulla on hyvin voimakkaita intuitioita, myös muutamia kertoja eläimestä. En kuule ääniä, mutta tunne on vain niin voimakas, että olen mennyt usein sen tunteen mukana paikkoihin jossa olenkin sitten kohdannut loukkaantuneen eläimen ja kerran jopa eläimen kutsumana löytänyt loukkaantuneen ihmisen keskeltä metsää, jonne en ikinä olisi yksin lähtenyt vapaaehtoisesti iltahämärissä ja kaikenlisäksi toiselle paikkakunnalle. Olen nähnyt ennalta kummallisia tapahtumia, joita olen sitten jälkeenpäin miettinyt, mutta kenellekään en ole voinut kertoa, juuri tuon leimaantumisen pelossa, jota tälläkin palstalla aloittajaa kohtaan on heitetty. Minulla ei ole koskaan ollut mitään mielenterveys ongelmia, eikä mieliala lääkkeitä, olen tavallistakin tavallisempi työssä käyvä viisikymppinen nainen. Minun täytyy sanoa että en voi lytätä kenenkään kertomusta oudoista asioista, koska niitä todellakin tapahtuu. Mielenkiinnolla kuulisin muidenkin outoja kokemuksia.
        Sähköpostini: [email protected]


    • siltikään

      ei siitä voisi päätellä yhtään mitään muuta kuin että sinut on huumattu/nukutettu jollakin keinolla ja sitten tehty se merkki. itsehän sinä yhdistät tuon tapahtuman johonkin maan ulkopuoliseen, ehkä joidenkin mielleyhtymien kautta joita sinun elämääsi on tarkoituksella tarjottu

      mistään ufoista ei ole kysymys. Ennemminkin sinun kustannuksellasi leikitään ja onhan tuollainen aina omiaan luomaan sekopäisyyttä... toisille sekopäät ovat bisnes. Tarina jatkuu varmasti siten että sinua yritetään jatkossakin altistaa psyykettä sekoittaville aineille jopa huomaamattasi ja sinut yritetään saada hoitoon jonnekin tiettyyn paikkaan.

      Olet arvokas asiakas. Jos sairastut lopullisesti niin sinun kustannuksellasi tienataan huimia summia. palkkaa sinun hoitamisesta ja tietysti puhdasta rahaa lääkekuluistasi. Yhteiskunta maksaa ja sinun kehoasi todella tarvitaan siinä leikissä.

    • tele_tappi

      No niin kun sinussa virtaa heidän energiansa, niin sinä pystytkin suoranaisiin ihmetekoihin. Tuolla energialla pystyt lukemaan ihmisten ajatuksia.
      Lisäksi pystyt PARANTAMAAN ihmisiä käyttäessäsi tuota universaalia energiaa. Vai onko sinulta se kenties kielletty ettet "paljastuisi". Minua jännittää nyt todella paljon kuulla vastauksesi tähän.

    • kosminen käsivarsi

      Paha juttu, jos olet yhtä harmaiden kanssa. Harmaat on illujen kanssa yhteistyössä ja haluavat ihmisille vain pahaa...

      • K.Rapula..

        Mun pihaan laskeutui avaruusalus ja sieltä tuli kaksi punasilmäistä humanoidia.No mä pyysin ne sit sisälle kahville,mut se vaan rupee niitä närästään nääs ne sano.Kädessäni oli vodka pullo,niin kappas ne sieppasivat sen multa ja lähtivät aluksella kotiansa päin.Jälkeenpäin näin käsivarressani outoja jälkiä.A merkki oli tullu siihen.


      • lisää tällaisia
        K.Rapula.. kirjoitti:

        Mun pihaan laskeutui avaruusalus ja sieltä tuli kaksi punasilmäistä humanoidia.No mä pyysin ne sit sisälle kahville,mut se vaan rupee niitä närästään nääs ne sano.Kädessäni oli vodka pullo,niin kappas ne sieppasivat sen multa ja lähtivät aluksella kotiansa päin.Jälkeenpäin näin käsivarressani outoja jälkiä.A merkki oli tullu siihen.

        Hyvä sulle, nimittäin sinut on merkitty kuuluvaksi parhaaseen A-ryhmään :)


    • huru-akka

      Kyllä tässä alkaa uskomaan jo vaikka mihin. On tämä suomi-nimisen banaanivaltion päättäjien edesvastuuttomat päätökset ajaneet ahtaalle lisäksesi ns. tavallisiakin kansalaisia. Kyllä kait tässä on uskottava johonkin yliluonnolliseen, että elämä helpottuisi. Saisi töitä ja toimeentuloa jne...

    • ashtray

      Kun törmätään tämmöiseen heppuun, joka väittää olevansa tekemississä muukalaisrodun kanssa pelkästään kirjoittamalla siitä se jää vain kirjoitukseksi. Ei ole mitään muuta todistetta tapahtumasta kuin se kirjoitus.
      Eihän tuo tarina aivan mahdoton varmaan ole, mutta tämmöisiä kirjoitelmia olen nähnyt elämäni aikana tusinoittain ja lähestulkoon kaikki tämmöiset ovat pelkkää satua. Mutta jotkin voivat olla totta.
      Eniten ärsyttää se, että nämä UFO-uskovaiset täällä poissulkevat täysin sen mahdollisuuden että tämä on feikki.
      Maapallon ulkopuolella on takuuvarmasti muutakin elämää, mutta siitä, että sitä on käynyt/käy täällä on harvoin hyviä, tieteellisiä todisteita.
      Ken tietää, onko tämä totta vai ei. Todennäköisemmin ei.

    • rrrrits

      Hei!

      Kuka meistä muista ihmisistä tietää kaikki maailmankaikkeuden salaisuudet niin hyvin, että voi sinulle sanoa
      puhuvasi palturia???. Miksi yritetään selvittää muiden maailmankaikkeuksien elämää jollei epäillä sellaista olevan? En usko meidän suomalaisten olevan niin pitkälle kehittyneitä, että voisimme varmuudella epäillä ja mollata kokemustasi. Eipä sata vuotta sitten olisi uskottu tietokoneisiin ja kännyköihin, jos niistä olis puhunut, olisi joutunut pöpilään......

      • kjmnhbxcvbnmcvbnm

        Mihin kirjoituksesi liittyy? Tarkoitatko, että kylähullut ovatkin niitä viisaimpia? Jännä muuten, että miten ufo-uskovaiset teilaavat muut mahdollisuudet poikkeuksetta. Tiukanpaikan tullen olisivat ehkä valmiita tappamaan vakaumuksensa vuoksi?


      • Hur dur
        kjmnhbxcvbnmcvbnm kirjoitti:

        Mihin kirjoituksesi liittyy? Tarkoitatko, että kylähullut ovatkin niitä viisaimpia? Jännä muuten, että miten ufo-uskovaiset teilaavat muut mahdollisuudet poikkeuksetta. Tiukanpaikan tullen olisivat ehkä valmiita tappamaan vakaumuksensa vuoksi?

        On se ihmeellistä kun piripäät tulee kertomaan niitten kokemuksista tripillä.


    • F.

      ihan oikeesti toi on EHKÄ totta tai ei mut ois ollu enemmän todisteita siitä jos olisit näyttänyt netissä olisi ollut tosi siistii :D mitä jos sä feikkaat sitä tai olet ollut kännissä tai kun et kerran näytä mitä jos otit HUUMEITA! etkä kerro koska et halua mennä vankilaan IHAN OIKEESTI PUHU LÄÄKÄRILLE tai terapeutille!!! toi on tosi tosi hullua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Henrik Herännyt

      SAATANAN juonien uhriksi.
      Rukoile KARITSAA, HÄN pelastaa sinut !
      Shaloom, Hallelujah, Terve Jeesuksessa !

      • siniristilippu

        Jesus ei pelasta enää ketään, hän on kuollut. Eikö sekin jo kerrottu siinä Raamatussa, mikä tuli luettua yläasteikäsinä? oudon sivistymätöntä porukkaa nää monoteistutetut. Pirun merkkiä vaan huutavat minkä kerkiävät, sillä ne ongelmat ratkeaa....


    • Pelokas merkitty

      No niin.. Moi kaikille taas. Näköjään aika paljon saanut lukukertoja tämä ketju..

      Itse asiaan.. Eli minulle on kerrottu että elämme tällä hetkellä ihmiskunnan viimeisiä hetkiä, ei varsinaisesti maailmanlopun hetkiä nyt heti välittömästi, mutta "sytytyslanka" palaa jo! Arabi maiden kaaokset Japanin katastrofi olivat juuri sitä mistä minua on varoteltu. Ei niin sana tarkasti, mutta yhtäläisyydet on helppo huomata. Näiden takia en vielä viitsinyt kirjoittaa tänne mutta tämä tämän päiväinen maanjäristys täällä etelä-suomessa sai minut taas varpailleen.

      Minulle on sanottu että, kun synnyinseutusi värähtelee epäluonnollisesti niin sadonkorjuun hetki lähestyy.

      Sitä en osaa sanoa mitä tuo tarkoittaa, mutta odotellaan..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe