Mistä nykypäivänä saisi nostalgisia puuhelmistä tehtyjä istuinsuojia autoon.
Olen kaivannut sellaisia ajanmukaiseen autoni viimeistelyyn.
Saako uusia tai liikkuuko näitä rompetoreilla, kirppareilla..
Puuhelmi istuinsuojat
14
8301
Vastaukset
- mie vaan
Käy pöllimässä.
- Skoda56
Saitko jostaina, kaipaisin omaan autooni myös. Vihreän nuolen omistaja Etelä-Savosta.
- hikinen selkä
Itse etsin kauan täältä Suomesta ilman tuloksia, venäjällä ne ovat vielä helposti ostettavissa.
- mako2
Minulla olisi sellainen, alkuperäisessä laatikossaan.
- Klm444
mako2 kirjoitti:
Minulla olisi sellainen, alkuperäisessä laatikossaan.
Myytkö?
- Anonyymi
Klm444 kirjoitti:
Myytkö?
Hienot
- Pate1237
Tuossa olisiselvä markkinarako jollekåin yrittäjälle. Minääkin olen etsinyt tuota jo pitkään.
- Allisson
Löytyy kans 1kpl vihreä/puun värinen
- HarriV12
No eipä sen tarkoitus ollut istuinta suojata vaan hieroa kuskin selkää. Hierova puukuulaistuin, taisi olla myyntinimi. Itseasiassa se teki verhoilulle huonoa, kun kaikki lika ja roska pääsi siitä kuulien välistä hieromaan velouria..
- Kokeiltu
Nahkaistuin kärsii kuulista. En laittaisi istuinta rikkomaan.
- Anonyymi
Siitä kuules kympillä uudenkarhea istuinsuoja: https://www.ak24.fi/fi/tavarat/istuinsuojat-istuinsuojan-matot/istuinsuoja-puukuulilla-klassik-446732
- Anonyymi
Motonetistä löytyy tass, vähän leveämpi malli 19,90.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989