Isänmaallisuus ! EU:ssa

Tulevaisuuden toivot

patriotismi !!!

Kyllä miesten kuuluu mennä tänäpäivänäkin suorittamaan asevelvollisuutensa, ellei ole liikuntarajoitteinen tai vast. ... minkä vuoksi ei voi mennä.

Patriotismi niinpä niin harva teistäkään edes tietää sanan tarkoitusta? Selvittäkää itse ehkä opitte jotain?

Jokainen Suomalainen joka on Mies käy armeijan loppuun asti vaikka se olisi lapsellista, turhauttavaa, ahdistavaa Yms. (apua saa myös palveluspaikoista) Esim. Ahdistuneisuuteen, kiusaamiseen tai ongelmiin kotona (tyttö/poika-ystävä ).
He jotka kieltäytyvät pelkojensa tai muuhun turhauttavaan syyhyn vedoten kuten pelko tyttöystävästä joka pettää tai jättää Ha ha ha! Olisiko sellainen ystävä armeijan jälkeen se oikea???? Sama jos t(p)-ystävä uhkaa jättävänsä. Mielestäni sellainen ystävä tulisi jättää itse jo ajoissa ennenkuin huomaa kuinka paljon tuhoa Ko. Ystävyys tulee saamaan aikaan myöhemmin.
Se, että olemme EU:ssa ei tarkoita ettemmekö voi olla nationalismejä ainakin sen suhteen mitä tulee kansalliseen identiteettiin. Mitä me pyrimme / voimme saavuttaa vieläkin ja tulisimme säilyttämään.

En ole sitämieltä, että ketään tulee pakottaa armeijaan vaan katson sen olevan Isänmaallisuuden merkki ja kunnioitus teidänkin Isän/Isoisän/Isoisoisänneä kohtaan lottiakaan unohtamatta.

SUOMALAINEN

3

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgehrjtdkymydnjhbrg

Mitäs väliä näillä jo haudassa makaavilla matojen syömillä ruumiilla muka on? Ja miksi isänmaallisuutta tulisi osoittaa?

• ddknkvlng

Taas joku vanhanaikainen ja hullu suomiskini levittämässä propagandaa suomi24:sen palstoilla.

• Trollit.
        ddknkvlng kirjoitti:

Taas joku vanhanaikainen ja hullu suomiskini levittämässä propagandaa suomi24:sen palstoilla.

Tyypit tääl trollaa muna pystys ku ei pysty suorittamaan armeijaa samalla tavalla kuin operaatio flash pointtia. Armeijan suoritukseenhan on oikeastaan kaksi tapaa; joko käyt salilla/lenkillä ym. ainakin kaksi vuotta ennemmin ja suoritat myös mm. aliupseerikoulutuksen, tai yrität päästä mahdollisimman vähällä menemällä kuskiksi jonnekkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8063
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4953
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2368
    Aihe