Pari livekeikkaa nähneenä Chisu on kyllä Vartiaisen ohella aivan ykkösartisteja Suomessa. Mutta ei ole vähään aikaan mitään mimmistä kuulunut. Tietääkö joku mitä hänelle kuuluu? Tekeekö uutta levyä vai tuottaako jollekin? Anyway, runsaan vuoden takainen Ylex-StudioB-keikka on yksi hänen parhaistaan.
Onneksi Yleisradio on säilyttänyt sen Areenassa. Fiilistelkää : alla linkki ko. keikkaan :
http://ylex.yle.fi/areenawidget/showplayer/video/1051272
Viime vuoden paras keikka oli kyllä Provinssi Seinäjoella, mutta jostain syystä Yleisradio sössi sen taltioinnin... pätkii monessa kohdassa todella pahasti. Mutta tämä StudioB-taltiointi on pelkkää rautaa....
Chisu?
31
1656
Vastaukset
- jljk,
Hieno laulaja, säveltäjä, sovittaja, sanoittaja... mitä vielä!
- 14+5
Jaa! E kiinnosta hänen pyhyytensä! Ihme muija?
- PeksiESP
Tuo on hieno keikka. Itseasiassa se taisi olla promo-keikka silloin juuri julkaistulle Vapaa ja Yksin albumille. Jos pitää Chisun musisoinnista, kannattaa urhata n. 40min ja kuunnella tuo kokonaan. Minusta Baden Baden ja Sama Nainen on aivan loppuun puhki soitettu radiossa, joten esim. Etsijät, Saaliit, Kerrasta Poikki nousee ihan omaan arvoonsa.
Chisuhan ei koskaan vedä keikkoja playback-esityksinä ja siksi onkin jopa herttaista, kun hän laulaa Saaliit-biisin lopussa oman sanoituksensa aivan väärin ja juuri biisin kohokohdassa. Tämähän osoittaa, että hän ei ole kone, vaan aivan inhimillinen.
Mutta siitä huolimatta kaikessa välittyy suuri ammattitaito ja siksi ihailen. Jos hän laulaisi englanniksi joitain biisejä esim. Etsijät, hän voisi hyvin saavuttaa kansainvälistä suosiota.- Mr Mainox
Onko vielä vapaata riistaa, vai asuuko naisen kanssa? Kannattaa kertoilla jotakin juoruja, ettei mene pelkäksi mainostamiseksi. Täällä eräskin sitkeä mainostajahäirikkö hiillostettiin ulos palstalta, mikä on sinänsä uskomaton suoritus ja hatunnoston arvoinen suoritus palstalaisilta.
Ilmainen neuvo: mielestäni Chisun pitäisi satsata seksikkäämpiin esiintymisasuihin! Kainaloihin asti vedetyt housut ja mekon vyötärölinjat eivät saa viisaria värähtämään niin kuin tuolla ulkonäöllä olisi mahdollista.
Mitä tulee tuohon playback-väitteeseen, niin osa Chisun keikkojen synteettisen musiikin taustoista tulee tallenteilta, joka aiheuttaa sen, että todellinen improvisointi on hyvin rajoitettua ja rajoittuu pääasiassa biisien väleihin. - Mr. Al
Mr Mainox kirjoitti:
Onko vielä vapaata riistaa, vai asuuko naisen kanssa? Kannattaa kertoilla jotakin juoruja, ettei mene pelkäksi mainostamiseksi. Täällä eräskin sitkeä mainostajahäirikkö hiillostettiin ulos palstalta, mikä on sinänsä uskomaton suoritus ja hatunnoston arvoinen suoritus palstalaisilta.
Ilmainen neuvo: mielestäni Chisun pitäisi satsata seksikkäämpiin esiintymisasuihin! Kainaloihin asti vedetyt housut ja mekon vyötärölinjat eivät saa viisaria värähtämään niin kuin tuolla ulkonäöllä olisi mahdollista.
Mitä tulee tuohon playback-väitteeseen, niin osa Chisun keikkojen synteettisen musiikin taustoista tulee tallenteilta, joka aiheuttaa sen, että todellinen improvisointi on hyvin rajoitettua ja rajoittuu pääasiassa biisien väleihin.Jaaha, Mr Poliisi astui kehiin. Mahdat olla ehkä jopa ylpeä noista "asiantuntijalausunnoista".
Jos ei ole mitään kommentoitavaa eikä substanssiosaamista, kannattaisi pysyä ihan vaan omissa oloissa.
So pathetic. Mainos my ass. - Mr Mainox
Mr. Al kirjoitti:
Jaaha, Mr Poliisi astui kehiin. Mahdat olla ehkä jopa ylpeä noista "asiantuntijalausunnoista".
Jos ei ole mitään kommentoitavaa eikä substanssiosaamista, kannattaisi pysyä ihan vaan omissa oloissa.
So pathetic. Mainos my ass.Chisun blogista löytyy mm. kuva, jossa typykkä väsää keikkanauhoja kissanhäntä nenässä.
http://i155.photobucket.com/albums/s282/chisumusic/15012008600.jpg
Chisun livekeikat ovat siis eräänlaista karaokea, jossa on oikeita soittajia mukana näön vuoksi. Chisu muuten mokailee aika usein livenä sanojen kanssa. Luulisi osaavan omat sanoituksensa, mutta ilmeisesti hioo ja muuttelee sanoituksiaan paljon, eikä aina muista viimeisintä versiota. Suomenruotsalaisuus kuuluu kyllä, esim. mun koti vs. minun kotini. - Mr. Al
Mr Mainox kirjoitti:
Chisun blogista löytyy mm. kuva, jossa typykkä väsää keikkanauhoja kissanhäntä nenässä.
http://i155.photobucket.com/albums/s282/chisumusic/15012008600.jpg
Chisun livekeikat ovat siis eräänlaista karaokea, jossa on oikeita soittajia mukana näön vuoksi. Chisu muuten mokailee aika usein livenä sanojen kanssa. Luulisi osaavan omat sanoituksensa, mutta ilmeisesti hioo ja muuttelee sanoituksiaan paljon, eikä aina muista viimeisintä versiota. Suomenruotsalaisuus kuuluu kyllä, esim. mun koti vs. minun kotini.Ei mun eikä kenenkään muunkaan tarvitse osoittaa, että olet niin väärässä kuin vain joku voi olla.
En ole typerämpää shaibaa kuullut todella pitkiin aikoihin. Eli että näön vuoksi roudataan bandi bussilla yli sadalle keikalle vuodessa ympäri Suomenmaan kosketinsoittimien, kitarojen, rumpujen jne. kanssa. Puhumattakaan, että lahjakkaat muusikot edes rahasta suostuisivat soittamaan ilmakitaraa.
Ja mitä ihmettä tuon valokuvankin oli tarkoitus osoittaa??? Hohhoijaa.
Ja kirjakieltäkö pitäisi laulaa oli suomenruotsalainen tahi ei? Eli esim. "mä" tai "oon" olisivat kiellettyjä biisien sanoissa.. Hohhoijaa kahdesti ja kolmestikin. - Mr Mainox
Mr. Al kirjoitti:
Ei mun eikä kenenkään muunkaan tarvitse osoittaa, että olet niin väärässä kuin vain joku voi olla.
En ole typerämpää shaibaa kuullut todella pitkiin aikoihin. Eli että näön vuoksi roudataan bandi bussilla yli sadalle keikalle vuodessa ympäri Suomenmaan kosketinsoittimien, kitarojen, rumpujen jne. kanssa. Puhumattakaan, että lahjakkaat muusikot edes rahasta suostuisivat soittamaan ilmakitaraa.
Ja mitä ihmettä tuon valokuvankin oli tarkoitus osoittaa??? Hohhoijaa.
Ja kirjakieltäkö pitäisi laulaa oli suomenruotsalainen tahi ei? Eli esim. "mä" tai "oon" olisivat kiellettyjä biisien sanoissa.. Hohhoijaa kahdesti ja kolmestikin.Kuva on otettu asiayhteydestä, jossa Chisu kertoo nauhoittaneensa silloin livekeikkojen taustanauhoja. Tämän voi jokainen käydä itse tarkistamassa. Olen nähnyt myös klipin, jossa Chisu laittaa soimaan biisin taustamusiikin ennen kuin aloittaa laulamisen. Taustanauhojen käyttö on selviö, mutta voivathan soittajat silti soittaa oman osuutensa. Miksi haluat kieltää selvän tosiasian?
Chisun sanoituksista puuttuvat säännönmukaisesti possessiivisuffiksit, koska niitä ei käytetä ruotsin kielessä, esimerkiksi "Sun luona on mun turva". Tämä vain esimerkkinä. Muitakin ominaispiirteitä löytyy, esimerkiksi viittaukset lesborakkauteen. Kiellät kuitenkin aina tämänkin selvän tosiasian.
Tällä palstalla mainostajat eivät pääse helpolla. :) - Mr. Al
Mr Mainox kirjoitti:
Kuva on otettu asiayhteydestä, jossa Chisu kertoo nauhoittaneensa silloin livekeikkojen taustanauhoja. Tämän voi jokainen käydä itse tarkistamassa. Olen nähnyt myös klipin, jossa Chisu laittaa soimaan biisin taustamusiikin ennen kuin aloittaa laulamisen. Taustanauhojen käyttö on selviö, mutta voivathan soittajat silti soittaa oman osuutensa. Miksi haluat kieltää selvän tosiasian?
Chisun sanoituksista puuttuvat säännönmukaisesti possessiivisuffiksit, koska niitä ei käytetä ruotsin kielessä, esimerkiksi "Sun luona on mun turva". Tämä vain esimerkkinä. Muitakin ominaispiirteitä löytyy, esimerkiksi viittaukset lesborakkauteen. Kiellät kuitenkin aina tämänkin selvän tosiasian.
Tällä palstalla mainostajat eivät pääse helpolla. :)Tämä Mainox onkin provo-kirjoittaja. Voisiko joku moderaattori tehdä asialle jotain? Yleensä en alennu kirjoittamaan provo-kirjoittajille, mutta ehkä nyt voisi olla sen paikka.
puuttuu posessiivisössötykset.... kuinka mahtaa sujua translatiivihöpöt, essiivihässäkät yms.
"Muitakin ominaispiirteitä löytyy, esimerkiksi viittaukset lesborakkauteen."
Siis täh, muitakin ominaispiirteitä löytyy. WTF. Jos sua ärsyttää, että Chisu haluaa seurustella naisten kanssa, niin ärsyttäköön. Ketä se kiinnostaa, ei ketään.
"mainostajat ei pääse helpolla". Mainos my ass. Myöskään ne, ketkä yrittävät tekeytyä fiksummiksi kuin itse ovat, eivät täällä pääse helpolla. - Mr Mainox
Mr. Al kirjoitti:
Tämä Mainox onkin provo-kirjoittaja. Voisiko joku moderaattori tehdä asialle jotain? Yleensä en alennu kirjoittamaan provo-kirjoittajille, mutta ehkä nyt voisi olla sen paikka.
puuttuu posessiivisössötykset.... kuinka mahtaa sujua translatiivihöpöt, essiivihässäkät yms.
"Muitakin ominaispiirteitä löytyy, esimerkiksi viittaukset lesborakkauteen."
Siis täh, muitakin ominaispiirteitä löytyy. WTF. Jos sua ärsyttää, että Chisu haluaa seurustella naisten kanssa, niin ärsyttäköön. Ketä se kiinnostaa, ei ketään.
"mainostajat ei pääse helpolla". Mainos my ass. Myöskään ne, ketkä yrittävät tekeytyä fiksummiksi kuin itse ovat, eivät täällä pääse helpolla.Chisun nykyiset naisrakastajattaret kiinnostavat yleisöä varmasti enemmän kuin reilusti yli vuoden takainen tallenne, jota tyrkyttämällä aloitit tämän ketjun. Kerro niistä lisää!
Chisu näyttää myös bloginsa perusteella suosivan homoravintoloita, joten paljastuksesi Chisun mieltymyksestä naisiin ei tullut minulle yllätyksenä. Nyt puhutaankin tämän palsta aihepiiriin sopivasta asiasta, toisin kuin tuo aloitus teki. - Mr. Al
Mr Mainox kirjoitti:
Chisun nykyiset naisrakastajattaret kiinnostavat yleisöä varmasti enemmän kuin reilusti yli vuoden takainen tallenne, jota tyrkyttämällä aloitit tämän ketjun. Kerro niistä lisää!
Chisu näyttää myös bloginsa perusteella suosivan homoravintoloita, joten paljastuksesi Chisun mieltymyksestä naisiin ei tullut minulle yllätyksenä. Nyt puhutaankin tämän palsta aihepiiriin sopivasta asiasta, toisin kuin tuo aloitus teki.Voisitteko poistaa tuon provo-kirjoittajan.
Jos joku haluaa tuoda hyviä musaelämyksiä lukijoille (siis todellakin ilman playbackia), niin suotakoon se. Ei täällä muutakaan sopivaa osiota näille ole. Ei tässä mistään mainostuksesta ole kyse; ihan vaan halua jakaa musiikkia samanhenkisten ihmisten kanssa. Ei kiinnosta, jos ei diggaa. Ei ole pakko kuunnella, eikä kommentoida.
"Yleisöä kiinnostaa naisrakastajattaret" my ass. Tällä osiolla jaetaan vähintään yhtä paljon juoruja kuin mielenkiintoisia musalinkkejä. Miksi musalinkkejä ei voisi jakaa? Mikä ihmeen poliiisi tässä halutaan oikein olla?
Jos ei pidä Chisun tyylistä, mies/nais-mausta, musasta jne. niin yllättävän hyvin ollaan kuitenkin selvillä blogeista jne. Itse en ole Chisun blogia koskaan lukenut; en edes tiedä missä se sijaitsee.
Kyseessä on pakko olla selkeä provo-kirjoittelija, joka haluaa yrittää tahallaan mollata Suomen yhden suosituimman naisartistin imagoa. Tosin siinä onnistumatta, mutta kuitenkin ala-arvoiseen tyyliin. Väkisin halutaan kaivaa mitä tahansa negatiivista, heittää juttuja täysin ilman perusteita ja tuoda ne esille tyyliin "tuon voi jokainen tarkistaa".
Jään ihmettelemään : miksi ihmeessä ja mitä tällä halutaan saavuttaa? Negatiivista energiaa näyttää olevan ja paljon.
Mitään muuta vastausta ei voi olla, kuin että provo mikä provo. Ja niitä ei täällä haluta lukea. - miehist viis
Mr. Al kirjoitti:
Voisitteko poistaa tuon provo-kirjoittajan.
Jos joku haluaa tuoda hyviä musaelämyksiä lukijoille (siis todellakin ilman playbackia), niin suotakoon se. Ei täällä muutakaan sopivaa osiota näille ole. Ei tässä mistään mainostuksesta ole kyse; ihan vaan halua jakaa musiikkia samanhenkisten ihmisten kanssa. Ei kiinnosta, jos ei diggaa. Ei ole pakko kuunnella, eikä kommentoida.
"Yleisöä kiinnostaa naisrakastajattaret" my ass. Tällä osiolla jaetaan vähintään yhtä paljon juoruja kuin mielenkiintoisia musalinkkejä. Miksi musalinkkejä ei voisi jakaa? Mikä ihmeen poliiisi tässä halutaan oikein olla?
Jos ei pidä Chisun tyylistä, mies/nais-mausta, musasta jne. niin yllättävän hyvin ollaan kuitenkin selvillä blogeista jne. Itse en ole Chisun blogia koskaan lukenut; en edes tiedä missä se sijaitsee.
Kyseessä on pakko olla selkeä provo-kirjoittelija, joka haluaa yrittää tahallaan mollata Suomen yhden suosituimman naisartistin imagoa. Tosin siinä onnistumatta, mutta kuitenkin ala-arvoiseen tyyliin. Väkisin halutaan kaivaa mitä tahansa negatiivista, heittää juttuja täysin ilman perusteita ja tuoda ne esille tyyliin "tuon voi jokainen tarkistaa".
Jään ihmettelemään : miksi ihmeessä ja mitä tällä halutaan saavuttaa? Negatiivista energiaa näyttää olevan ja paljon.
Mitään muuta vastausta ei voi olla, kuin että provo mikä provo. Ja niitä ei täällä haluta lukea.kaikki mieheistä viis kappale! se on upea! ja näinhän se menee että olisi hienoa jos me naiset olisimme vain keskenämme.;) mihin miehiä tarvitaan?
t xl neiti - Hello_Esp
Mr. Al kirjoitti:
Voisitteko poistaa tuon provo-kirjoittajan.
Mitään muuta vastausta ei voi olla, kuin että provo mikä provo. Ja niitä ei täällä haluta lukea.Joo, en tiedä miksi hän mustamaalaa Chisun konsertteja, mutta selkeästi siinä vaikuttaisi olevan jokin ehkä yksittäinenkin juttu. Maybe ei saanut nimmaria kun pyysi ja siksi vihat on päässyt valloilleen.
Tai ehkä sitten itse konsertissa hän ei päässyt katsekontaktiin, vaikka olisi halunnut. Kun selkeästi Chisua kuitenkin seuraa... blogeja yms.
Ehkä jotain tällaista tai ehkä jotain muunlaista. Ken tietää? - Taasko näitä?
Hello_Esp kirjoitti:
Joo, en tiedä miksi hän mustamaalaa Chisun konsertteja, mutta selkeästi siinä vaikuttaisi olevan jokin ehkä yksittäinenkin juttu. Maybe ei saanut nimmaria kun pyysi ja siksi vihat on päässyt valloilleen.
Tai ehkä sitten itse konsertissa hän ei päässyt katsekontaktiin, vaikka olisi halunnut. Kun selkeästi Chisua kuitenkin seuraa... blogeja yms.
Ehkä jotain tällaista tai ehkä jotain muunlaista. Ken tietää?Tuollaista samanlaista mainospaskakirjoittelua on ollut täällä ihan riittämiin. Tyyli on ihan identtinen, vain kohteen sukupuoli muuttui. Puhut mollarista ja menet jopa kirjoittajan pään sisälle tekemään outoja johtopäätöksiä. Koko ämmästä ei täällä kirjoitettaisi yhtään mitään, jos et olisi aloittanut sisällöttömillä viesteillä spammaamaan. Vitun lesbo!
- Mr. Al
Taasko näitä? kirjoitti:
Tuollaista samanlaista mainospaskakirjoittelua on ollut täällä ihan riittämiin. Tyyli on ihan identtinen, vain kohteen sukupuoli muuttui. Puhut mollarista ja menet jopa kirjoittajan pään sisälle tekemään outoja johtopäätöksiä. Koko ämmästä ei täällä kirjoitettaisi yhtään mitään, jos et olisi aloittanut sisällöttömillä viesteillä spammaamaan. Vitun lesbo!
voisitteko poistaa tältä provokirjoittajalta oikeudet kirjoittaa tänne. eihän tuollaista scheissea jaksa kukaan lukea.
- Mr. Al
Taasko näitä? kirjoitti:
Tuollaista samanlaista mainospaskakirjoittelua on ollut täällä ihan riittämiin. Tyyli on ihan identtinen, vain kohteen sukupuoli muuttui. Puhut mollarista ja menet jopa kirjoittajan pään sisälle tekemään outoja johtopäätöksiä. Koko ämmästä ei täällä kirjoitettaisi yhtään mitään, jos et olisi aloittanut sisällöttömillä viesteillä spammaamaan. Vitun lesbo!
"Täällä eräskin sitkeä mainostajahäirikkö hiillostettiin ulos palstalta, mikä on sinänsä uskomaton suoritus ja hatunnoston arvoinen suoritus palstalaisilta."
Toivottavasti saadaan tällaiset myös eturivin artistien imago-mollaajat ulos tältä palstalta. Teidänlaisenne eivät todellakaan ole tänne tervetulleita.
- Nasu1988
Sen verran on pakko sanoo tosta chisun "kaksikielisyydestä" että chisun isähän on suomenruotsalainen mutta chisu kasvoi suomalaisen mutsinsa kanssa eikä kuulemma puhu ruotsia muutakun sen minkä koulussa oppi niin millä porukka voi kuulla sen suomenruotsalaisuuden biiseistä:D loistava artisti on chisu ja 3 livekeikkaa olen nähnyt, viimeksi laivalla ja sielä kyllä livebändi soitti ihan oikeasti, tottakai efektejä tulee taustanauhoilta jonkun verran ym. ja mitä chisun lesbouteen tulee niin muuttaako se Christelin musiikkia huonommaksi, onko se lesbo vai ei? chisu on tuote, mutta kuitenkin Christel samanlainen yksityinen ihminen kuin muut ja muista artisteista poikkeava sikäli positiivisella tavalla, että ei yritä myydä itseään seiskan kanteen baarisekoiluillaan tai yksityiselämänsä tilittämisellä, todellisuudessa kukaan meistä tällä palstalla ei tiedä totuutta ja se on naurettavaa huhupuheiden perusteella täällä niitä spekuloida. jos yksityiselämä kiinnostaa, pyytäkääpä neitiä vaikka keikan jälkeen oluselle, vaihtakaa numeroita ja alkakaa olemaan hyviä ystäviä niin ehkä sitte saatte tietää jotain hänen yksityiselämästänsäkin:) ja mitä helkkarin väliä sillä ylipäätään on kuka julkkis seurustelee kenenkä kanssa ja kuka on lesbo:)? joko teillä ei ole omaa elämää tai sitte yritätte vaan stalkata porukkaa ja se on sairasta se.. oho, enpä ole ennen jaksanut tilittää näihin turhiin keskusteluihin mitään mutta nyt on krapula ja tylsää:)
- hööhharmi
Minulle se on ihan sama onko hän lesbo vai ei, harmittaa vaan kun on tämmöinen lahjakas ja omaperäinen muusikko eikä hänestä koskaan kirjoiteta mitään... Sitten kaikenmaailman Tuksut, joilla ei ole oikeasti mitään sanottavaa saavat niin paljon tilaa lööpeistä. No jospa hän haluaa pitää yllä jotain salaperäisyyden viittaa :D
- Asiallinen mies
Siihen on varmaankin selkeät syyt ettei mitään kirjoiteta, vai mitäs luulet?Siinähän harmittelet.
- ch_phuk
Jostain syystä tällä suomi24-sivustoilla pörrää tyypit, jotka tahallaan mollaavat Suomen eturivin artisteja. Jos joku kehuu jonkun artistin levyyä, videota, keikkaa tms., tulee välittömästi nämä haukkujat kehiin. Heillä ei selvästi ole mitään muuta tekemistä elämässä.
Vakiokommentti on se, että mainostetaan, Se on niin säälittävää. Ikäänkuin joku Vartiainen tai Chisu voisi jotenkin hyötyä siitä, että suomi24-sivulla joku kehuu.
Missä perhanan häkissä te mollaajat asutte? Silmiin osui tuo yksi kommentti joltain ääliöltä "Tällä palstalla mainostajat eivät pääse helpolla. :) "
Säälittää, Antakaahan nyt hienojen artistien tehdä musaa rauhassa. Jos diggaatte, niin nauttikaa ja kertokaa se muillekin. Jos ette diggaa, ei tarvitse kuunnella, ei tarvitse mollata. Kai teillä mollaajillakin on joku bandi tai artisti, jota diggaatte???? Vai onko? Ja jos on, niin kirjoita oma kommenttisi sen sijaan että haukutte muita, joita ette diggaile. - mikko_24
Kuka vielä väittää, että Chisun konserteilla olisi muusikot ikäänkuin soittavinaan ja äänet tulisi taustanauhoilta? Kuuntele ao. biisi. Kyllä siellä kitaristit, rumpali, basisti, kosketinsoittaja ihan livenä vetää. Ja tottakai solisti laulaa ihan ilman taustaääniä....
http://www.youtube.com/watch?v=kMDHr1ixbwc- mikko_24
Pakko on laittaa vielä yksi biisi tuolta Levin keikalta. Fiilistelkää, jos pidätte Chisun musisoinnista..Tämä on hieno!
http://www.youtube.com/watch?v=SHZoTjGX6oQ&NR=1 - Asiallinen mies
mikko_24 kirjoitti:
Pakko on laittaa vielä yksi biisi tuolta Levin keikalta. Fiilistelkää, jos pidätte Chisun musisoinnista..Tämä on hieno!
http://www.youtube.com/watch?v=SHZoTjGX6oQ&NR=1Sama tyyppi täällä harrastaa yksinpuhelua?
Tämä ei ole mainospalsta.
Tällaisille viesteille on varattu oma alueensa. Halukkaat voivat mennä sinne:
Suomi24 / Viihde / Musiikki / Musiikkiarvostelut - mikko_24
Asiallinen mies kirjoitti:
Sama tyyppi täällä harrastaa yksinpuhelua?
Tämä ei ole mainospalsta.
Tällaisille viesteille on varattu oma alueensa. Halukkaat voivat mennä sinne:
Suomi24 / Viihde / Musiikki / MusiikkiarvostelutTaidat olla aika yksin täällä yksinpuhelussasi.
Oletko ihan omin pikku kätösin laatinut säännöt, kuka tai mitä tänne voi kirjoittaa?
Kirjoita ne säännöt tänne, niin muutkin lukijat voisivat herran nuhteessa niitä noudattaa. koska kaikkihan tietää, että olet kuningas, jonka sanaa on toteltava.
Voi prkle...
- Mr. Ali
Julkkispalstalla saa ja pitää voida arvostella julkkiiksia. Negatiivista ja positiivista arvostelua.
Taas tämä sama älyvapaa tyyppi puhuu mainostamisesta. Herran jestas!
Sä voisit painua sinne, jonne aurinko ei juuri koskaan paista.
Sensijaan muille, hyvällä itsetunnolla omaaville musiikista pitäville : nauttikaa musasta. Onneksi meitä siunataan lahjakkailla muusikoilla, (poislukien tuo yksi jörrikkä, joka jaksaa kuukaudesta toiseen marmattaa jostain mainoksesta.
Eikö tämän jörrikän kaaliin mene, että jos artisti (Chisu, Jenni, Abreu) myy levyjä esim. 50 000 - 150 000 kappaletta, niin tällaisen Suomi24-sivuston lukijamäärä n. 100 kpl, on muurahaisen kusta. Sillä ei tosiaan saada minkäänlaista kuuluisuutta. - Peika123
Jeps, tämä sama kirjoittaja provoo, lukekaa seuraava hänen aiemmin kirjoittama viesti :
"Etkö tajua?
Tuollaista samanlaista mainospaskakirjoittelua on ollut täällä ihan riittämiin. Tyyli on ihan identtinen, vain kohteen sukupuoli muuttui. Puhut mollarista ja menet jopa kirjoittajan pään sisälle tekemään outoja johtopäätöksiä. Koko ämmästä ei täällä kirjoitettaisi yhtään mitään, jos et olisi aloittanut sisällöttömillä viesteillä spammaamaan. Vitun lesbo! "
Tämä tyyppi reagoi kaikkeen musiikkivideoihin samalla tavalla. "Joo, joku haluaa mainostaa".
Tai sitten voi olla. että kirjoittajan seksuaalinen suuntaus vaikuttaa. Kuka Tietää?
Eikö Suomi24-moderaattori voisi heittää tätä kaveria pihalle täältä? Onhan tämä jo nähty pitkään.- Asiallinen mies
Pointtihan on selvä. Jos ei ole mitään kirjoitettavaa, niin älä kirjoita. Eihän tänne kukaan lähettele esim. musalinkkejä Elviksestä. Tajuatko miksi? Autan hieman, koska ymmärryksessäsi taitaa olla vikaa. Elvis ei kuulu palstan aihealueeseen, eikä Elvis ole muutenkaan tehnyt viime aikoina mitään mainitsemisen arvoista.
Ainoa epäasiallinen kirjoittaja ketjussa olet sinä itse, koska haukut muita kirjoittajia henkilökohtaisesti. Jos joku pitää heittää ulos palstalta, niin se olet sinä. - mikko_24
Asiallinen mies kirjoitti:
Pointtihan on selvä. Jos ei ole mitään kirjoitettavaa, niin älä kirjoita. Eihän tänne kukaan lähettele esim. musalinkkejä Elviksestä. Tajuatko miksi? Autan hieman, koska ymmärryksessäsi taitaa olla vikaa. Elvis ei kuulu palstan aihealueeseen, eikä Elvis ole muutenkaan tehnyt viime aikoina mitään mainitsemisen arvoista.
Ainoa epäasiallinen kirjoittaja ketjussa olet sinä itse, koska haukut muita kirjoittajia henkilökohtaisesti. Jos joku pitää heittää ulos palstalta, niin se olet sinä.Kyllä tällaiset pillipiiparit saadaan tältä palstasta helposti ulos. Onneksi näitä viheliäitä ei ole montaa sikiöinyt.
Laittakaa te muut linkkejä hyviin musavideoihin!
Tässä yksi huikea esitys :
http://www.youtube.com/watch?v=fSfIPowBv4A
Vaikka tämä on julkkis-palsta, ja otsikko on Chisu, niin mitä sitten? Irrotelkaa, avatkaa rajoja. Nauttikaa musiikista.
Ei voi olla, että tämä yksi poliisi sanelee... "kyllä nyt ollaan ihan väärässä osastossa, sun pitää kirjoittaa tuonne".
- Mr. Ali
Ohessa hieno musavideo vuodelta 1956. Yli miljoona katsojaa ja
Elvis loistaa :
http://www.youtube.com/watch?v=X5JALwwaASg
Niin koska ymmärryksessäsi taitaa olla vähän vikaa, niin tiedoksesi että tuossa videossa tosiaan laulaa Elvis.
Poistakaa tuo provokirjoittaja täältä. Jörrikkä, joka ei voi sietää kehuja kenestäkään artistista.
Mainostusta my ass.
Ai niin, koska ymmärryksessäsi taitaa olla vähän vikaa, niin tiedoksesi, että mm. Chisu yllättävää kyllä on tainnut tehdä viime aikoina jotain mainitsemisen arvoista.
Joten kyllä tänne palstalle sopii erinomaisesti.
En voi sille mitään, jos ymmärryksessäsi on vikaa, mutta suosittelen lähintä terveyskeskusta siihen hommaan. - ChisuFanittaja
Chisu on aivan mahtava ja upea ihminen.
Loistava laulaja, todellinen tähti. - Chisu_fan_hki
Täysin samaa mieltä! Odotan innolla Chisun uuden studioalbumin julkaisua. Se tapahtuu tietääkseni nyt lokakuun alussa.
Luultavasti toteutuu sama kuin viime albumin julkaisun jälkeen. Yli 100 keikkaa vuodessa loppuunmyydyille keikkapaikoille ympäri Suomen.
Joku on aina epäillyt viimeiset pari vuotta, että Chisu ei pärjää tuolla oman musiikin esittämisellä. Joo joo, verotiedoista voitte epäilijät tsekata, että pärjääkö. Siitäpähän ttiedätte.
Lahjakkuudessa Chisu on aivan ylivertainen verrattuna muihin suomalaisiin naisartisteihin. Äänen puolesta on toki paljon samaan kastiin kuuluvia, mutta esittäkää yksi muusikko, joka säveltää, sanoittaa, sovittaa ja tuottaa ensinnäkin muille eturivin artisteille musaa, mutta sen lisäksi myös tekee omia levyjä, jotka myy kultaa, platinaa? Ja vielä kiertää keikkailemassa täysille saleille vetäen täysin omaa musaa.
Toki viimeiaikoina mm. Abreu ja Vartiainen on osallistunut enemmän oman levyn biisien tekemiseen, mikä on tosi hyvä suuntaus. Onneksi Suomessa on lahjakkaita naisartisteja!!!
Ja nyt joku persläpi tulee esiin ja kirjoittaa "taas näitä mainoksia". Voi herran jestas miten säälittävää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982