Tietämättömyys paistaa ilta-sanomien jutussa,eihän nuo valopilarit suinkaan revotulia ole,vaan voimakkaiden valonheitinten aiheuttamia ilmiöitä lähes maanpinnan korkeudella.Valo heijastuu jääkiteistä katsojan suuntaan.On oikeitakin revotulia näkynyt ja komeita.on hienoa asua maalla jossa voi seurata taivaan ilmiöitä ilman valosaastetta.
Taas kylmä aamu -30,mutta kaikkeen tottuu....hauskaa viikonloppua..:D!!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Auringonpurkaus vaikuttaa Suomeenkin - luvassa komeita revontulia!/art-1288370181750.html
Vai revontulia,heh....
5
303
Vastaukset
- retu1.1
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Auringonpurkaus vaikuttaa Suomeenkin - luvassa komeita revontulia!/art-1288370181750.html
- retu1.1
No jaa,se ei tuo linkittäminen jostain syystä luonnaa,koittakaa löytää maalaamalla linkki.
- http://www.iltasanom
retu1.1 kirjoitti:
No jaa,se ei tuo linkittäminen jostain syystä luonnaa,koittakaa löytää maalaamalla linkki.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Auringonpurkaus vaikuttaa Suomeenkin - luvassa komeita revontulia!/art-1288370181750.html
- Angels are coming
on enkeleitä :) Minusta enkeliselitys voisi olla paikallaan tässä materialistisessa maailmassa. Ja ufojakin voivat toki olla toottakai.
Kaunis kuva valittu siitä huolimatta, mutta onhan se tosiaankin harhaanjohtava.
Pitää illemmalla ikkunoista kurkkia jospa revontulia näkyisi..jos näkyy niin sitten vasta kameran kanssa pihalle, sillä eihän siellä tarkene pitempään paikollaan vain seisoskella.
Tuossa hieno kuva harvinaisista pilareista :
http://1.bp.blogspot.com/_XBsnAWqTr24/TUQnzJim68I/AAAAAAAAQcU/-_kSkfKpg7w/s400/Mike-Hollingshead1_strip.jpg
-35, -36 ja tänään sitten -33, joten selvästi lämpenevää :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416