Itsensä nolaaminen ihastuksen edessä.

j.laukku

No kaikki lähti siitä kun ihastuin yhteen vuotta nuorempaan tyttöön... tyttö on tosi nätti ja mukava ja pidän hänestä tosi paljon... asian ongelma on se, että en saa mitään käsitystä hänen tunteistaan, koska vaikkuttaa minun seurassani hyvin etäiseltä... No ajauduimme tytönkaa hyvin lähekkäin ku hänestä tuli minulle tanssipari koulun wanhoissa... No välillä tuntui että hän voisi olla ihastunut minuun, mutta useimmiten tuntui että ei ole mitään mahdollisuuksia.... No sitten tanssit oli tanssittu ja tuli wanhojen jatkot ja nolasin itseni hänen edesä aikas komeesti. tarjosin tytölle kyytiä kotio mutta hän päätti mennä toisen pojan kyydillä kaverillensa yöks . No lähdin kaverinkaa heitä hidastelemaan ja leikkimään autolla heidän edessä ja löysin itseni seuraavaksi ojasta niin syvällä,että en päässyt ohi... ihastukseni tuli paikalle toisen pojankaa ja aijo paikalta pois. Onko vikkejä millä tilanteen saa pelastettua ?

1

2698

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Oot kuin mitään ei ois tapahtunu tai väännät asian vitsiksi, jolla keräät irtopisteet. Kerrot turoilustasi hauskalla ja mukaansatempaavalla tavalla ikäänkuin kyseessä olisi ollut hauskakin seikkailu, jännittävä ja tapahtumarikas kommellus ja nauratat näin kaikkia. "Kylläpäs taas sattui ja tapahtui!" "Että pitikin lähteä temppuilemaan!" Sitten oletkin lähes sankari kaikkien silmissä ja arvostuksesi nousee tytön silmissä, koska osaat nauraa itsellesi ja itsetuntosi on niin vahva, ettei se yhdestä ojaanajosta edes hetkahda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe