Nenä paleltunut

ihmisellä

Miten hoidan? Jäätyy heti, kun menee ulos, huivia ei voi pitää eessä, koska silmälasit niin huurussa heti etten enää näe mitään.

15

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+2+

      Hanki opaskoira niin voit pitää huivia naamas eessä.

    • saa estettyä oikeilla tuotteilla. Itse käytän Opti-cleania ... linssi kirkaste.
      Silmälasien puhdistukseen. sisältää huurteen eston jne.

      • ap

        Nämä eivät sitten naarmuta silmälaseja?


      • Mahtaisikohan tuo auttaa hiihtolasien kanssa... aika huuruun ne menee joskus kun joutuu kylmässä käyttämään kasvomaskia. Eihän niissä se linssi ole samanlainen kuin silmälaseissa, mutta varmaan voisi kokeilla. :) Kiitoksia ainakin vinkistä!


      • ap kirjoitti:

        Nämä eivät sitten naarmuta silmälaseja?

        Suihkautan linssiin ja pyyhin huolellisesti nukkaamattomalla pehmeällä liinalla..ihan yhtä hyvää on kasvopaperi tai pehmeä nenäliina.
        Silmälasiliikkeissä ehkäpä myös on myynnissä vastaavia. Ostin ekan kauppatorilta töistä tullessani . .oli esittelijä neitokainen esittelemässä tuotetta.
        Ennen mulla on ollut sellaisia jossa laitettiin 1 tippa per linssi ja kuivattiin myös huolella pehmeällä liinalla.
        Ei ne kuule kokonaan sitä huurtumista estä varsinkaan tossa kun oma hengitys huurruttaa ne, mutta paljon vähemmän ainakin mun linsseihini sitä huurretta on tullut.


      • ap
        umalehtinen kirjoitti:

        Suihkautan linssiin ja pyyhin huolellisesti nukkaamattomalla pehmeällä liinalla..ihan yhtä hyvää on kasvopaperi tai pehmeä nenäliina.
        Silmälasiliikkeissä ehkäpä myös on myynnissä vastaavia. Ostin ekan kauppatorilta töistä tullessani . .oli esittelijä neitokainen esittelemässä tuotetta.
        Ennen mulla on ollut sellaisia jossa laitettiin 1 tippa per linssi ja kuivattiin myös huolella pehmeällä liinalla.
        Ei ne kuule kokonaan sitä huurtumista estä varsinkaan tossa kun oma hengitys huurruttaa ne, mutta paljon vähemmän ainakin mun linsseihini sitä huurretta on tullut.

        pitääpä kokeilla.


    • ap

      osaa neuvoa?

      • Myy-Pikkuinen

        tarvii? Hommaa piilolinssit...


      • ap
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        tarvii? Hommaa piilolinssit...

        kestä niitä.


    • Kudo tai ompele nenämyssy :)

    • twirl.vobbler

      itse pidän hanskaista kämmentä nekkuni edessä, kun se on oikein jäässä:D.

      Käytän ns. ulkoiluvoiteitakin/yleisvoiteita joskus, jotkut yleisvoiteetkin sopivat ulkoiluun siinä missä ns. ulkoiluvoiteet kylmille ilmoille, nimiä en tänne tuo mutta löytyy netistä voiteet mitkä käyvät ulkoiluun..

      • ap

        se vain jäädytä naamaa lisää?


      • twirl.vobbler
        ap kirjoitti:

        se vain jäädytä naamaa lisää?

        tänäänkin laitoin ihan perusrasvaa ennenkuin lähdin ulos, mutta netistä löytää rasvoista tietoa.


    • huurtumiseen taisit jo saada vinkkejä, ja nenään kannattaa käyttää ihan perusrasvoja, mutta rasvaus vähintään ½ h ennen ulostautumista, muuten saattaa tulos olla halutun vastakohta. Ja itse kyllä mietin, miten tarkkaan itsellä on tarve nähdä, tarvitsenko sitä lisänäköä vai en... silmälasit voi jättää kotiinkin

      • "Sokea" ap

        ja lasit -7.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe