Miksei Aurikselle ole omaa palstaa? No anyway - oli tollanen 1.4 koneella vuokralla ja ihme kyllä tykästyin autoon. Nöyrä ja sitkeä kone. Mites 1.6 kokemukset? Taitaa olla yleisin Suomes?
Auriksessa tuntu olevan kaikki hyvin kohillaan, kevyt ja täsmällinen vaihteensiirto, ok ajettavuus, kaikki herätti luottamusta että tämän kanssa tuskin tarvitsee ihmetellä kauheasti. Ajoa vaan. Onko näin? Kuulisin mielelläni omistajilta kommentteja autosta.
Auris seuraavaksi?
47
2607
Vastaukset
- Tutkija-
Osta mielummin Hyundai:
http://www.autoblog.com/photos/new-york-hyundai-equus-1#4 - hippi-Corolla
Siinä on vähän kuluttava Corolla. Itse olen omistanut Corolloja ja yhden Kian, mutta nyt uudenkarhea Auris HSD.
- Jax Erikx
sitäkin tarvitaan.
- ja tarpeen
Jax Erikx kirjoitti:
sitäkin tarvitaan.
Muut vetämiset voi unohtaa.
- hippi-Corolla
Jax Erikx kirjoitti:
sitäkin tarvitaan.
No kaadat takapenkin, niin siinä on tilaa. Eihän Yariskaan paljoo mitään jaksa vetää. On se muuten kumma juttu, että hybridi-Auriksessa on 1,8 litrainen bensakone ja sähköjutskat. Bensa-Auris, automaattivaihteistolla, saa tyytyä 1,6 litraiseen ja diesel-malli, myös automaatilla, 1,4 litraiseen pataan.
- 53
Kohta 3 vuotta ollut Auris 1,6. Lyhyesti: hyvä, vähävikainen(lue: viaton) ja luotettava auto. 1,6 litrainen vie ihan mukavasti ja sitkeävetoinen peruskone.
- ja vielä tämä
ja ei sitten metriäkään suoraan (lue: tahtoo karata ojaan)
- Kyllä kulkee
ja vielä tämä kirjoitti:
ja ei sitten metriäkään suoraan (lue: tahtoo karata ojaan)
suoraan puhtia riittävästi näille rajoituksille taas joku citikka tampio purkaa pahaa mieltä..
- 135
ja vielä tämä kirjoitti:
ja ei sitten metriäkään suoraan (lue: tahtoo karata ojaan)
"ja ei sitten metriäkään suoraan (lue: tahtoo karata ojaan)" = puhu mitä puhut, mutta älä puhu paskaa. On ollut monia muitakin merkkejä, mutta Toyota on selvästi paras mitä tulee vähävikaisuuteen ja luotettavuuteen.
- Toiset osaa
ja vielä tämä kirjoitti:
ja ei sitten metriäkään suoraan (lue: tahtoo karata ojaan)
Niin pysyy hyvin tiellä kulkee suoraan.
Jos pelottaa (tai et osaa) niin aja BUSSILLA !! - voi voi
Kyllä kulkee kirjoitti:
suoraan puhtia riittävästi näille rajoituksille taas joku citikka tampio purkaa pahaa mieltä..
syö vähän diapamia ja juo kaljaa ja mene komeroon jos se sitten helpottaisi.
- TOYOTA654
135 kirjoitti:
"ja ei sitten metriäkään suoraan (lue: tahtoo karata ojaan)" = puhu mitä puhut, mutta älä puhu paskaa. On ollut monia muitakin merkkejä, mutta Toyota on selvästi paras mitä tulee vähävikaisuuteen ja luotettavuuteen.
Näin alaa opiskelevana ja siinä ohessa alalla työskentelevänä voin sanoa, ettei täydellistä autoa ole olemassakaan. Mielipiteitä tai puutteita on aivan yhtä monta,kun on kuljettajiakin. Jos täydellinen auto olisi kehitetty(mikä on suora mahdottomuus),kaikki ajaisivat sellaisella. Kyse on ihan omista tarpeista ja arvoista, jonka mukaan auto valitaan. Jos Aurista moititaan siitä, ettei se mukamas kulje suoraan, on selvää että sillä saralla on parannettavaa, mutta siihenkin vaelteluun tottuu nopeasti.Useat "parantelevat" ajo-ominaisuuksia alustasarjoilla ym, mutta yleensä kun yhtä kohtaa parannetaan niin väh. kaksi siitä kärsii. Luotettavuuden ja asiakastyytyväisyyden sekä merkkiuskollisuuden saralla Toyota on aivan huippuluokkaa Suomen mittakaavassa. Suomi on pitkien välimatkojen maa, joten autolta toivotaan luotettavuutta, ainakin jos ihmiset käyttäisivät sitä parasta asiaa mikä heille on suotu,maalaisjärkeä, niin he valitsisivat luotettavan auton joka vie paikasta A paikkaan B. Valitettavasti nykyihmiselle tuntuu olevan imago se tärkein mittapuu autoa valitessaan, no, sen kyllä sitten näkee merkkihuollossa. Niin autojen määrässä kuin asiakkaisen koppavuudessa, mutta turha meitä alalla toimivia on syyttää, te olette itse kirjoittaneet nimen kauppakirjaan, sen kanssa on vaan elettävä. Itse en toimi Toyotan palveluksessa,mutta olen joka tapauksessa merkkiuskollinen Toyotalle.Erään "urheilullisen" saksalaismerkin parissa kun työskentelee, niin ihan naurattaa kun auto tuodaan hinurilla pihalle (pakkasen takia!) ja autoa tullaan noutamaan Toyotan kyydissä.Sitten kiukutellaan huollossa kuinka p*ska auto onkaan, tässä kohtaa on taas peiliin katsomisen paikka, mitäs ostit? Eli ex-yarikselle vastauksena, jos Auris täyttää tarpeesi käyttöautona niin harkitse vakavasti sen hankkimista. Asiakastyytyväisyyttä (ja rahan säästöä myös kuluttajalle!!)haetaan sillä,että auto toimii niin kuin sen pitääkin, jos on jotakin puutteita, niiden kanssa kyllä oppii elämään, jatkuvilla korjaamokäynneillä ei tule muuta kuin paha mieli,asiakkaalle ja häntä palvelevalle henkilölle.Käyttäkää ihmiset järkeä niiden autojen hankinnoissa ja laittakaa ostopäätöksen kohdalla se ylpeys- ja imago-kysymykset taka-alalle.
- 1819
TOYOTA654 kirjoitti:
Näin alaa opiskelevana ja siinä ohessa alalla työskentelevänä voin sanoa, ettei täydellistä autoa ole olemassakaan. Mielipiteitä tai puutteita on aivan yhtä monta,kun on kuljettajiakin. Jos täydellinen auto olisi kehitetty(mikä on suora mahdottomuus),kaikki ajaisivat sellaisella. Kyse on ihan omista tarpeista ja arvoista, jonka mukaan auto valitaan. Jos Aurista moititaan siitä, ettei se mukamas kulje suoraan, on selvää että sillä saralla on parannettavaa, mutta siihenkin vaelteluun tottuu nopeasti.Useat "parantelevat" ajo-ominaisuuksia alustasarjoilla ym, mutta yleensä kun yhtä kohtaa parannetaan niin väh. kaksi siitä kärsii. Luotettavuuden ja asiakastyytyväisyyden sekä merkkiuskollisuuden saralla Toyota on aivan huippuluokkaa Suomen mittakaavassa. Suomi on pitkien välimatkojen maa, joten autolta toivotaan luotettavuutta, ainakin jos ihmiset käyttäisivät sitä parasta asiaa mikä heille on suotu,maalaisjärkeä, niin he valitsisivat luotettavan auton joka vie paikasta A paikkaan B. Valitettavasti nykyihmiselle tuntuu olevan imago se tärkein mittapuu autoa valitessaan, no, sen kyllä sitten näkee merkkihuollossa. Niin autojen määrässä kuin asiakkaisen koppavuudessa, mutta turha meitä alalla toimivia on syyttää, te olette itse kirjoittaneet nimen kauppakirjaan, sen kanssa on vaan elettävä. Itse en toimi Toyotan palveluksessa,mutta olen joka tapauksessa merkkiuskollinen Toyotalle.Erään "urheilullisen" saksalaismerkin parissa kun työskentelee, niin ihan naurattaa kun auto tuodaan hinurilla pihalle (pakkasen takia!) ja autoa tullaan noutamaan Toyotan kyydissä.Sitten kiukutellaan huollossa kuinka p*ska auto onkaan, tässä kohtaa on taas peiliin katsomisen paikka, mitäs ostit? Eli ex-yarikselle vastauksena, jos Auris täyttää tarpeesi käyttöautona niin harkitse vakavasti sen hankkimista. Asiakastyytyväisyyttä (ja rahan säästöä myös kuluttajalle!!)haetaan sillä,että auto toimii niin kuin sen pitääkin, jos on jotakin puutteita, niiden kanssa kyllä oppii elämään, jatkuvilla korjaamokäynneillä ei tule muuta kuin paha mieli,asiakkaalle ja häntä palvelevalle henkilölle.Käyttäkää ihmiset järkeä niiden autojen hankinnoissa ja laittakaa ostopäätöksen kohdalla se ylpeys- ja imago-kysymykset taka-alalle.
Täytyy sanoa että tämä on fiksuin kirjoitus, tämän palstan koko historiassa.
- TOYOTA654
1819 kirjoitti:
Täytyy sanoa että tämä on fiksuin kirjoitus, tämän palstan koko historiassa.
Kiitos. Harvinaista, että Suomessa ylipäätään saa positiivista palautetta :) Yritetään pitää sama linja tästä eteenpäin.
- *Aikuinen*
TOYOTA654 kirjoitti:
Näin alaa opiskelevana ja siinä ohessa alalla työskentelevänä voin sanoa, ettei täydellistä autoa ole olemassakaan. Mielipiteitä tai puutteita on aivan yhtä monta,kun on kuljettajiakin. Jos täydellinen auto olisi kehitetty(mikä on suora mahdottomuus),kaikki ajaisivat sellaisella. Kyse on ihan omista tarpeista ja arvoista, jonka mukaan auto valitaan. Jos Aurista moititaan siitä, ettei se mukamas kulje suoraan, on selvää että sillä saralla on parannettavaa, mutta siihenkin vaelteluun tottuu nopeasti.Useat "parantelevat" ajo-ominaisuuksia alustasarjoilla ym, mutta yleensä kun yhtä kohtaa parannetaan niin väh. kaksi siitä kärsii. Luotettavuuden ja asiakastyytyväisyyden sekä merkkiuskollisuuden saralla Toyota on aivan huippuluokkaa Suomen mittakaavassa. Suomi on pitkien välimatkojen maa, joten autolta toivotaan luotettavuutta, ainakin jos ihmiset käyttäisivät sitä parasta asiaa mikä heille on suotu,maalaisjärkeä, niin he valitsisivat luotettavan auton joka vie paikasta A paikkaan B. Valitettavasti nykyihmiselle tuntuu olevan imago se tärkein mittapuu autoa valitessaan, no, sen kyllä sitten näkee merkkihuollossa. Niin autojen määrässä kuin asiakkaisen koppavuudessa, mutta turha meitä alalla toimivia on syyttää, te olette itse kirjoittaneet nimen kauppakirjaan, sen kanssa on vaan elettävä. Itse en toimi Toyotan palveluksessa,mutta olen joka tapauksessa merkkiuskollinen Toyotalle.Erään "urheilullisen" saksalaismerkin parissa kun työskentelee, niin ihan naurattaa kun auto tuodaan hinurilla pihalle (pakkasen takia!) ja autoa tullaan noutamaan Toyotan kyydissä.Sitten kiukutellaan huollossa kuinka p*ska auto onkaan, tässä kohtaa on taas peiliin katsomisen paikka, mitäs ostit? Eli ex-yarikselle vastauksena, jos Auris täyttää tarpeesi käyttöautona niin harkitse vakavasti sen hankkimista. Asiakastyytyväisyyttä (ja rahan säästöä myös kuluttajalle!!)haetaan sillä,että auto toimii niin kuin sen pitääkin, jos on jotakin puutteita, niiden kanssa kyllä oppii elämään, jatkuvilla korjaamokäynneillä ei tule muuta kuin paha mieli,asiakkaalle ja häntä palvelevalle henkilölle.Käyttäkää ihmiset järkeä niiden autojen hankinnoissa ja laittakaa ostopäätöksen kohdalla se ylpeys- ja imago-kysymykset taka-alalle.
"Jos Aurista moititaan siitä, ettei se mukamas kulje suoraan, on selvää että sillä saralla on parannettavaa, mutta siihenkin vaelteluun tottuu nopeasti.Useat "parantelevat" ajo-ominaisuuksia alustasarjoilla ym, mutta yleensä kun yhtä kohtaa parannetaan niin väh. kaksi siitä kärsii. "
Omituinen logiikka; jos moititaan, niin on selvää. "yleensä kun yhtä kohtaa parannetaan niin väh. kaksi siitä kärsii."
Opiskelehan lisää autotekniikkaa ja elämää. Nuoruuden kannanotot usein hävettävät kun aikuisena katsoon taakseen. - TOYOTA654
*Aikuinen* kirjoitti:
"Jos Aurista moititaan siitä, ettei se mukamas kulje suoraan, on selvää että sillä saralla on parannettavaa, mutta siihenkin vaelteluun tottuu nopeasti.Useat "parantelevat" ajo-ominaisuuksia alustasarjoilla ym, mutta yleensä kun yhtä kohtaa parannetaan niin väh. kaksi siitä kärsii. "
Omituinen logiikka; jos moititaan, niin on selvää. "yleensä kun yhtä kohtaa parannetaan niin väh. kaksi siitä kärsii."
Opiskelehan lisää autotekniikkaa ja elämää. Nuoruuden kannanotot usein hävettävät kun aikuisena katsoon taakseen.Tarkoitus ei ole mitenkään "esittää" aikuista,mutta jotenkin jo kerkesin odotella, että koska se pakollinen suun soitto alkaa. Logiikasta sen verran voinen todeta, ettei tässä sinun ns.vastauksessa ollut kyllä mitään logiikkaa,mitähän ylipäätään hait takaa tällä piikittelyllä? Pari siteerausta ilman selvää kannanottoa, ei vakuuta ainakaan minua,tuohon pystyy kuka vaan.
- kaupungissa ok
käy koeajamassa yli 100km niin huomaat että kun suuntavakaus on mitä on niin sillä ei kovin usein matkajoa viitsi tehdä.Kokemusta on.
- ex-yaris
Ajoin sillä vuokrapelillä 450km, suoraan kulki ilman isompaa kaitsemista, tosin Espanjassa jossa tiet on tietty hiukka tasasempia ja sileämpiä kuin meillä. Varmaan hyvä testata vielä kotimaisemissa miten käyttäytyy ja voinko elää asian kanssa. Lähinnä nyt kiinnostaa se huolettomuus, en niinkään ajonautintoa hae. Huolettominta olis olla ilman autoa mutta se ei nyt ole vaihtoehto.
- DJ300
Itse olen miettinyt Auriksen,Kia Ceed'n:n ja Huyndai i30:n väliltä. (1.6 koneella).
Suunnilleen saman hintaisia uutena,siinä 22 000 paikkeilla.
Kiassa ja Huyndaissa olisi enemmän tilaa,mahtava takuu ja paremmat varusteet lähtöhinnalla.
Auriksessa taas kiehtoo suorituskyky,näppäryys,kestävyys ja hyvä jälleenmyyntiarvo.
Hankalaa.- Järki käteen
Kuka ostaa käytetyn korealaisen? Jälleenmyyntiarvo ei lähellekkään Toyotan vastaavaa...
- molemmilla ajellut
Järki käteen kirjoitti:
Kuka ostaa käytetyn korealaisen? Jälleenmyyntiarvo ei lähellekkään Toyotan vastaavaa...
ainakin täällä pohjoisessa.Ne ovat käyttövarman ja kunnon talviauton maineessa, niissä on pitkä takuu ja ne ovat parempia matkakumppaneita=parempia ajaa maanteillä kuin Toyotat
- Kake.
Järki käteen kirjoitti:
Kuka ostaa käytetyn korealaisen? Jälleenmyyntiarvo ei lähellekkään Toyotan vastaavaa...
Hyundai i30 on todella hyvä ajaa.Käykää kokeilemassa,niin voitte hämmästyä.
- nffeeeferew
Kake. kirjoitti:
Hyundai i30 on todella hyvä ajaa.Käykää kokeilemassa,niin voitte hämmästyä.
erinomainen talviauto.Olin aika ennakkoluuloinen ja kriittiinen aluksi,mutta tämä talvi on osoittanut auton todella hyväksi talviautoksi.
- nipponisti.
molemmilla ajellut kirjoitti:
ainakin täällä pohjoisessa.Ne ovat käyttövarman ja kunnon talviauton maineessa, niissä on pitkä takuu ja ne ovat parempia matkakumppaneita=parempia ajaa maanteillä kuin Toyotat
Takuulla ne on lähellä tojoa, mutta takuulla ei käytännössä ole mitään virkaa näissä Korean vehkeissä, se takuu kun ei paljoa kuitenkaan korvaa, niin kun ei muissakaan autoissa.
- jjhhgkl
nipponisti. kirjoitti:
Takuulla ne on lähellä tojoa, mutta takuulla ei käytännössä ole mitään virkaa näissä Korean vehkeissä, se takuu kun ei paljoa kuitenkaan korvaa, niin kun ei muissakaan autoissa.
mutta eipä kyllä ole niille ollut tarvetta.(
- DJ300
nffeeeferew kirjoitti:
erinomainen talviauto.Olin aika ennakkoluuloinen ja kriittiinen aluksi,mutta tämä talvi on osoittanut auton todella hyväksi talviautoksi.
Pitänee käydä koeajelemassa näitä.
Tosin sekään ei kerro,kuin murto-osan auton ominaisuuksista.Sitten jos ajaisi viikon pari,niin voisi olla viisaampi.
Olen kuullut ja lukenut noista Kiasta ja Huyndaista aika lailla kehuja,jopa Teknarissa oli melko myönteinen juttu,mutta ainahan se on ajajan mieltymyksistä kiinni.Pirun nätti tuo Huyndai vaan on sisätiloiltaan....eikä kyllä ulkoakaan muita häpeä.
http://www.hyundai.fi/i30cw.asp
Ikävin homma vain näissä nykyisissä Korealaisissa on vain yhä vieläkin se että arvo putoaa kilpailijoita nopeammin.
Sitten asialla ei olisi väliä,jos aikoo ajella autolla niin pitkään,että seuraava osoite on romuttamo,mutta jos ajattelisi vaihtaa vaikka 4-5 vuoden jälkeen ja vieläpä eri merkkiin,niin hyvitys isolla todennäköisyydellä olisi aika lailla huonompi,kuin kansansuosikki Toyotassa.
Kyll se siit,sano Koivistokin. - että näin
Katsopa hyvä ihminen mitä niistä saa vaihdossa 3:n vuoden ajon jälkeen. Eli autotalli.com auki ja katso pyyntihinnat. Hintaero lonkalta heitettynä 3000 - 4000€ vaihdokkina...
- Ajossa Aukka
Ihan hyvin on pelittänyt meidän Auris, vetokoukun laitoin itse, sähkökytkennän teetätin merkkihuollossa kun oli takuu voimassa.
On kulkenut suoraan ja väärään mihin sitä olen ohjaillut. Ajolleen on ollut ihan napakka ja istuu vähän korkeammalla kuin yleensä muissa autoissa siitä on ollut etua näin lumisena talvena näkee penkkojen takaa paremmin. Ja kaasupoljinkin on 1.4 mekaaninen katselin sitä kun silloin turhaan peloteltiin kiinni hirttämisillä jossa ei sitten ollutkaan mitään perää. En enää vaihtaisi takaisin saksalaismerkkiin joka oli aika useasti korjaamolla.- Hermazz
Meillä on myös uusi Auris, mutta auto tuntuu epävakaammalta yli 100km/h nopeuksissa kuin entinen uusikoppainen Yaris.
Ohjaus "jäykistyy" liikaa kovemmassa vauhdissa ja pienistä korjaus liikkestä tulee raskaan tuntuisia. Yariksessa oli kevyempi ohjaus, mutta jotenkin se oli kuitenkin vakaampi ajettava, vaikkakin akseliväli on 14cm lyhyempi kuin Auriksessa.
Ajoin Yariksella 60tkm ja nyt meidän uudella Auriksella oon ajellut 2tkm..
Muuten laadullisesti ei mitään valittamista, kuten ei Toyotoissa yleensäkään.
- Kokemukset
Muutaman corollan ennen ex-aurista omistaneena en voi kehua.
26tkm ja reilun vuoden jaksoin ravata pajalla. Ajo-ominaisuuksiin tottuu 500km jälkeen mutta hyväksi ei voi kutsua vaan ihan ok tojolta. Ohjauksen tuntuma ja kevys keskialueella on pahinta myrkkyä. Ei se oikasti meinaa uraisilla teillä mennä suoraan vaan jatkuvaa paimentamista. Kuten sanoin siihen tottuu ja ei sitä sitten huomaa, ennen kuin pääsee taas kunnon auton rattiin.
Pajalla:
-mittaristo vaihdettu kokonaan, kun näyttö sammui (Kehyksen räminä jäi/paheni)
-pakoputken lämpösuoja irtosi osittain (liian pienellä prikalla kiinni)
-Jarrut x2
-vaihteensiirrin äänteli / vinkui (liitoksen rasvaus konehuoneen puolelta)
-kuskin penkin selkänojanverhoilu uusiittiin 10tkm jälkeen
-takapenkin turvavyä uusittiin, ei kelautunut enää sisään
Kone ei mikään ihmeellinen vääntämään mutta polkemalla kerkeää. Kontti melko ahdas mutta varmasti varikseen verrattuna ihan ok. Nämä nyt mitä itsellä tuli ja se on mihin vertaa... korealaisiin ei suurta eroa. Ämpärimuovia kaikki.- Ajossa aukka
Oletteko kokeilleet onko esim Aurikseen vaikutusta tällä uudella ja sitten 98 bensalla voimaan tai kulutukseen.
- GTI3500
Minun nykyinen kotteroni on Toyota Verso -05 ja olen ollutkin ihan tyytyväinen sen ajo-ominaisuuksiin,kuten Toyotissani yleensäkin,mutta kun erehdyin lainaamaan yksi päivä anopin Tourania,niin alkoi melkein vituttamaan.
Että se menee niin tasaiseen ja montut siten,kuin auton kuuluukin,sivistyneesti ja arvokkaasti,sekä todellakin suoraan.
Sen jälkeen tuntui,ettei tuon oman toyoturjakkeen kyydissä tahdo edes pysyä,ainakaan täällä Järvenpään seudun kinttupoluilla.
Tuo Auris kyllä kiinnostaisi minua todella,mutta jos vertaa esim. golfiin,pelkäänpä että ero ajo-ominaisuuksissa on niin suuri,että pari tonnia extraa ehkä kannattaa maksaa.
Aurista en tosin ole vielä koeajanut,joten vertailuja on edessä. - Verso on loistava
GTI3500 kirjoitti:
Minun nykyinen kotteroni on Toyota Verso -05 ja olen ollutkin ihan tyytyväinen sen ajo-ominaisuuksiin,kuten Toyotissani yleensäkin,mutta kun erehdyin lainaamaan yksi päivä anopin Tourania,niin alkoi melkein vituttamaan.
Että se menee niin tasaiseen ja montut siten,kuin auton kuuluukin,sivistyneesti ja arvokkaasti,sekä todellakin suoraan.
Sen jälkeen tuntui,ettei tuon oman toyoturjakkeen kyydissä tahdo edes pysyä,ainakaan täällä Järvenpään seudun kinttupoluilla.
Tuo Auris kyllä kiinnostaisi minua todella,mutta jos vertaa esim. golfiin,pelkäänpä että ero ajo-ominaisuuksissa on niin suuri,että pari tonnia extraa ehkä kannattaa maksaa.
Aurista en tosin ole vielä koeajanut,joten vertailuja on edessä.Sulla mitään Toyotaa ole...
- NaistenAuto
Ajossa aukka kirjoitti:
Oletteko kokeilleet onko esim Aurikseen vaikutusta tällä uudella ja sitten 98 bensalla voimaan tai kulutukseen.
ja tehoja vähemmän. Toki nyt viimeisen parin vko aikana täällä etelässä kulutus on pompannut pakkasten takia voimakkaasti. Mittaukset ennen pakkasia kyllä todistivat kulutuksen kasvaneen mutta ei se 98 edullisemmaksi tule.
Kakkosautona tuo Auris on ihan ok mutta ei sillä pidempää matkaa niin mielellään tee. Ajettavuus ja ajoasento pidemmälle kaverille on huono. Kilpailijoilta löytyy parempia toteutuksia. Auriksessa ollut kaikenlaista pientä, mikä yllätti, koska Toyota on aina ollut muka niin laadukas??
- n.auris
2,5 vuotta 1,4 auriksella jyrätty eikä yhtään vikaa. Toivottavasti ei tulekaan.
- että sitä on
Todellakin jyrätty ja jyristelty, niin toyomies että on sairaseläkkeellä selkävian vuoksi.
- L Lanttu
"nauris kokemus
n.auris23.2.2011 18:19
2,5 vuotta 1,4 auriksella jyrätty eikä yhtään vikaa. Toivottavasti ei tulekaan."
Lie tuossa nyt muutaman kerran jumiutuvia takajarruja
herkistelty. - merkinvaihtoko
L Lanttu kirjoitti:
"nauris kokemus
n.auris23.2.2011 18:19
2,5 vuotta 1,4 auriksella jyrätty eikä yhtään vikaa. Toivottavasti ei tulekaan."
Lie tuossa nyt muutaman kerran jumiutuvia takajarruja
herkistelty.vajaa vuoden vanha auris ja kylmänä lähtee hyvin käyntiin, mutta kun ajaa muutaman kilometrin, auto sammuksissa 10-15 minuuttia, niin pyörittää kyllä starttimoottoria, mutta ei käynnisty. sitten kun odotan 20-30 minuuttia, niin auto lähtee käyntiin. Ongelma ilmennyt yli 10 asteen pakkasilla. Toyota-expertit maahantuojaa myöten ovat ymmällään. vikakoodi P1604 start ability ilmenee kuitenkin testerin päässä..
Osaako kukaan neuvoa mitään.. - Vahinko kiertämään
merkinvaihtoko kirjoitti:
vajaa vuoden vanha auris ja kylmänä lähtee hyvin käyntiin, mutta kun ajaa muutaman kilometrin, auto sammuksissa 10-15 minuuttia, niin pyörittää kyllä starttimoottoria, mutta ei käynnisty. sitten kun odotan 20-30 minuuttia, niin auto lähtee käyntiin. Ongelma ilmennyt yli 10 asteen pakkasilla. Toyota-expertit maahantuojaa myöten ovat ymmällään. vikakoodi P1604 start ability ilmenee kuitenkin testerin päässä..
Osaako kukaan neuvoa mitään..Toyotan maahantuojaa ei kiinnosta muu kuin rahan nyhtäminen. Takuuasioita ei ole hoidettu asiallisesti ainakaan viiteen vuoteen.
- garantee
Vahinko kiertämään kirjoitti:
Toyotan maahantuojaa ei kiinnosta muu kuin rahan nyhtäminen. Takuuasioita ei ole hoidettu asiallisesti ainakaan viiteen vuoteen.
Puhuu paskaa, paras takuuasioiden hoito.
- biilit
garantee kirjoitti:
Puhuu paskaa, paras takuuasioiden hoito.
Osta mieluummin corolla, etkä mitään ranskassa kasattua naurista ja nuo korean biilitkin tehdään nykyisin jossain itä-blokissa ja eihän niihin saa edes kunnon ajovaloja.
- omituista ?
biilit kirjoitti:
Osta mieluummin corolla, etkä mitään ranskassa kasattua naurista ja nuo korean biilitkin tehdään nykyisin jossain itä-blokissa ja eihän niihin saa edes kunnon ajovaloja.
Miksi pitäisi auton hinnalla ostaa joku tojon roska, HÄH !
- hfuytj
biilit kirjoitti:
Osta mieluummin corolla, etkä mitään ranskassa kasattua naurista ja nuo korean biilitkin tehdään nykyisin jossain itä-blokissa ja eihän niihin saa edes kunnon ajovaloja.
joten mitä eroa sillä on ranskalaiseen?
- uusi malli
Nykyaikaiset pienet turbokoneet ja muuta mukavaa. Nyt en ainakaan uutta ostaisi.
- DJ300
Nonni,nyt sitten on koeajettu Ceed' , i30 ja Auris.
Ja arvatkaapa,mikä on nyt sinisellä metallivärillä tilauksessa?
Eipä noista kiasta ja hynystäkään pahaa sanottavaa ole,ainakaan näin mitättömällä kokemuksella,mutta Auris vain tuntui istuvan hanskaan kuin tatti ja nieleepä se kuopat ja töyssytkin todella eleettömästi,melkein golfmaisesti,eikä motarillakaan tarvitse räpylöitä olla ratissa välttämättä yhtä enempää...
Jokatapauksessa n. reilun kk:n jälkeen tietää sitten enemmän.- Auris 2011...
Itsellä island blue värinen auris linea S 1.6 koneella ollu nyt muutaman viikon ja todellakin hyvä ajettava ja tilava :)
- Trampax
Ajellut kohta 3 v Auriksella
- sisämelu
- lyhyet etupenkit
- kulutus
ei yhtään vikoja
hyvä ajoasento
hyvät tilat myös takana
tila-automainen ajoasento
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894